Viitorul Citroen C5

Stiri,noutati, reclame etc
Reguli forum
Articolele din presa straina nu vor fi traduse in romaneste. Puteti folosi google translate daca nu va descurcati!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1098
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Viitorul Citroen C5

Mesaj de Vasea » Lun Oct 12, 2015 11:18 am

http://www.automarket.ro/stiri/presedin ... 66653.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Președintele Citroen: ”Înlocuitorul lui C5 va fi o mașină simplistă, la fel de dorită și peste cinci ani”

Citroen își pregătește revenirea în segmentul mediu cu un înlocuitor pentru actualul C5. Sedanul va fi însă diferit de ceea ce vedem astăzi, inspirându-se din rețeta neconvențională a lui C4 Cactus.


Într-o piață în care Volkswagen Passat, Mazda6 și Ford Mondeo scriu regulile jocului, celelalte modele pierd teren. În special rivalii care au deja o vârstă considerabilă, cum este Citroen C5.

În acest context, Citroen se vede nevoit să accelereze dezvoltarea modelului său de clasă medie, adică noua alternativă la actualul C5. Linda Jackson, președintele executiv Citroen, a declarat că viitorul sedan nu va fi un simplu înlocuitor pentru C5.

”Trebuie să privim acest model diferit. Ce își dorește să cumpere clientul unui C5? Într-o lume auto în care SUV-urile sunt tot mai dorite, căutăm rețeta care ar face ca mașina noastră să fie dezirabilă și peste cinci ani. Nu este doar o chestiune de înlocuire a unui nou model”, a declarat Jackson.

Noul C5 ar urma să se ghideze după filosofia simplistă a actualului C4 Cactus, o mașină care s-a bucurat de un succes deosebit în Europa, tocmai pentru că a abordat un design neconvențional și a renunțat la toate acele echipamente care nu foloseau șoferilor.

Într-o lume auto în care SUV-urile sunt tot mai dorite, căutăm rețeta care ar face ca mașina noastră să fie dezirabilă și peste cinci ani.

Linda Jackson
CEO Citroen
”Nu ne dorim o mașină care să nu conțină nimic. Ne dorim o mașină în care clientul să găsească tot ceea ce este util și are sens”, a precizat oficialul.

Deși mai multe voci au afirmat că Citroen se îndreaptă către o zonă low-cost, încercând o separare cât mai evidentă de Peugeot, francezii nu țintesc segmentul dominat în prezent de Dacia. Citroen nu își propune să facă mașini de buget.

”Strategia noastră nu este una low-cost. Viziunea noastră presupune că Citroen se va poziționa puțin diferit în acest segment de volum, tocmai pentru a putea avea succes. De asemenea, poziționarea va oferi valoare brandului”, a concluzionat Jackson.

via autocar

Scrie răspuns

Înapoi la “C4/Citroen in Mass Media”