Chiptuning Citroen si Anulare filtru de particule - By Doc

Discutii despre orice va taie capul
Scrie răspuns
marius.macavei
Mesaje: 172
Membru din: Joi Oct 25, 2007 5:38 pm
Numar Inmatriculare: AB84MMI
Localitate: Alba Iulia
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de marius.macavei » Sâm Iun 08, 2013 10:43 am

ok

850 ron care dintre variante este?
C4 1.6 Hdi Robot Atomic
C5 III 2.0 Hdi............

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de Doc » Sâm Iun 08, 2013 11:10 pm

Victor.VR scrie:E aceeasi treaba. Ce rezultate sunt, ce se poate face?
Dupa remapare, la motorul VTi se pot obtine cresteri de performanta de pana la 8-10% din valorile initiale de putere si cuplu.

@marius.macavei: in general, masinile de pe forum au primit varianta Stage 2. Asta inseamna, valori la 1.6HDi 109CP apropiate de 128-130CP.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
ganja
Mesaje: 641
Membru din: Lun Iun 25, 2012 4:23 pm
Marca si model masina: C4 Coupe (2007): 1.6 HDi, 110CP (VTR)
Localitate: Bucuresti

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de ganja » Dum Iun 09, 2013 9:52 am

pentru 1.6 hdi 109 cp dupa stage 2, consumul pe la ce valori se situeaza?
Citroen C4 Coupe 2007 1.6 HDI 110 Cp - Noir Obsidian
viewtopic.php?f=19&t=7141" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de mituc » Dum Iun 09, 2013 10:08 am

Ai raspunsul fix in postul anterior al lui Doc.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
ganja
Mesaje: 641
Membru din: Lun Iun 25, 2012 4:23 pm
Marca si model masina: C4 Coupe (2007): 1.6 HDi, 110CP (VTR)
Localitate: Bucuresti

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de ganja » Dum Iun 09, 2013 10:11 am

ma scuzi mituc dar eu is mai chior si nu vad
Citroen C4 Coupe 2007 1.6 HDI 110 Cp - Noir Obsidian
viewtopic.php?f=19&t=7141" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de mituc » Dum Iun 09, 2013 11:57 am

Nu ma intelege gresit, nu am postat ca sa insinuiez ca esti chior, ci doar ca sa te fac atent ca informatia asta a fost data deja si s-o obtii mai repede decit ai fi obtinut-o daca asteptam inca un raspuns de la Doc.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
sorinel0310
Mesaje: 1105
Membru din: Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
Marca si model masina: Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
Numar Inmatriculare: B *** SXN
Localitate: Bucuresti (RO) / Groningen (NL)

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de sorinel0310 » Dum Iun 09, 2013 12:03 pm

Eu chiar cred ca sunt chior...dar eu nu vad consumul mentionat in postul lui Doc.
Aia cu 8-10% se refera strict la crestere de performante, e altceva...
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM

Imagine

Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de mituc » Dum Iun 09, 2013 12:28 pm

Consumul in aceleasi conditii de mers va scadea usor, insesizabil. La benzinare probabil cu un 0.5l/100 la un consum reper de 10l/100, la dieseluri tot cam la fel la un consum reper de vreo 7.5l/100. Dar astea sint valori empirice si nemasurate, nici un soft aftermarket nu va veni cu valori masurate de consum (comform cu normele de masurare a consumului) inainte/dupa modificari ci doar cu estimari pe baza modificarilor aduse in soft. De cele mai multe ori aceste estimari sint in mare corecte, adica pot fi luate ca reper.

Atentie, cresterea puterii unei masini inseamna si cresterea capacitatii ei de a consuma mai mult carburant atunci cind i se ating limitele de performanta. In bucla deschisa (adica sarcina ceva mai mare, apasare mai mare a acceleratiei, etc), la aceleasi valori de sarcina ca si cu softul stock consumul va fi cel putin identic cu cel de fabrica, de obicei mai mare putin.

Totusi voi vreti si cresteri de performanta si scaderi de consum? Un perpetuum mobile nu ati dori?:)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
sorinel0310
Mesaje: 1105
Membru din: Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
Marca si model masina: Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
Numar Inmatriculare: B *** SXN
Localitate: Bucuresti (RO) / Groningen (NL)

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de sorinel0310 » Dum Iun 09, 2013 12:40 pm

Pai nu aia e ideea? Cresterea de performanta nu duce la scaderea consumului, datorita cuplului marit? Poate ne poate lamuri Doc :)
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM

Imagine

Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de mituc » Dum Iun 09, 2013 1:12 pm

Pai si cuplul cum il maresti? La benzinare pina la un punct il poti mari din avans pastrind valorile de amestec (si deci consumul). Uneori poti saraci si amestecul insa foarte putin, pentru ca la un amestec mai sarac frontul de flama se va deplasa mai rapid si apropie sistemul mult mai mult de limita de detonatie. Daca vrei si mai mult tre' sa bagi mai mult gaz.
La diesel pentru ca deja merg cu un amestec mai sarac trebuie sa cresti si debitul de aer (de obicei boost-ul) si cantitatea de carburant injectata, concomitent cu timpii de avans (carburantul se injecteaza mai tirziu in cilindru, si pentru ca arderea va fi mai violenta din cauza acumularii de temperatura/presiune poti fie sa injectezi mai putin pentru a obtine aceeasi putere, fie sa injectezi tot atit si sa vezi o crestere).
Aceste modalitati de alterare a avansului la diesel si benzinare cresc caldura in interiorul cilindrului pentru ca va creste presiunea. Insa la benzinare temperatura gazelor de evacuare va fi mai mica decit daca s-ar folosi valori de avans mai putin agresive (si in anumite conditii extreme catalizatoarele pot sa nu=si mai faca treaba, desi in 99% se trec testele de noxe).

Cind spui "cresti cuplul" sau "cresti puterea" automat te referi la valorile de maxim, acolo unde si consumul este maxim SI in concordanta cu puterea/cuplul dezvoltat.
Pedala de acceleratie nu este un switch on/off, cresterile de putere se discuta la apasari mari ale ei. Cind vezi cresteri la apasari mai mici atunci ele vin din simpla schimbare a calibrarii pedala acceleratie/clapeta acceleratie (sau wastegate/pedala acceleratie, in functie de sistemul de control al sarcinii).
Astfel (acolo unde exista clapeta comandata/controlata electronic) la aceeasi apasare a pedalei se deschide clapeta mai mult, si de aia au unii impresia ca ar trebui sa le scada consumul, pentru ca merg mai tare cu aceeasi apasare a pedalei.

Puterea nu vine din vint. Carburantii nu vor dezvolta energie calorica mai mare dupa remapare. Cresterile de putere vin invariabil cu cresteri ale consumului, cu exceptia acelor softuri optimizate pentru consum, eco tuning, care marjeaza pe marirea puterii motorului pastrind aceleasi valori de consum, deci se lucreaza doar din avans (scinteie mai devreme la benzinare, injectie carburant mai tirziu la diesel) si respectiv (sau eventual) taierea virfurilor curbelor/suprafetelor de injectie pentru a minimiza consumul la variatiile bruste si mari de sarcina.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de Doc » Lun Iun 10, 2013 4:08 pm

ganja scrie:pentru 1.6 hdi 109 cp dupa stage 2, consumul pe la ce valori se situeaza?
La un mers normal se poate obtine o scadere de consum, cu valori cuprinse intre 0.5-0.8l/100km.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

marius.macavei
Mesaje: 172
Membru din: Joi Oct 25, 2007 5:38 pm
Numar Inmatriculare: AB84MMI
Localitate: Alba Iulia
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de marius.macavei » Lun Iun 17, 2013 10:08 am

Salut

costul de 850 Ron este cu TVA sau fara sa nu ma trezesc ca vin si dupa accea imi spui ca tre sa mai platesc si TVA

Ce spui pe 6 Iulie esti disponibil ?

Cat dureaza o astfel de operatiune?
C4 1.6 Hdi Robot Atomic
C5 III 2.0 Hdi............

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de Bogdan » Lun Iun 17, 2013 11:39 am

Pretul este cu TVA..cel mai sigur da i un telefon lui Doc si stabileste tot, inclusiv, programarea!

Si evident te asteptam cu feedback


Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de Doc » Mar Iun 18, 2013 12:22 am

marius.macavei scrie:Salut

costul de 850 Ron este cu TVA sau fara sa nu ma trezesc ca vin si dupa accea imi spui ca tre sa mai platesc si TVA

Ce spui pe 6 Iulie esti disponibil ?

Cat dureaza o astfel de operatiune?
Pretul este final. In principiu sunt disponibil. Anunta-ma cu 1-2 zile inainte daca vrei sa vii cu masina, ca sa nu-mi fac alt program in perioada respectiva.
Durata de lucru pentru o modificare de putere este de 40-60 minute.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Predator
Mesaje: 14
Membru din: Joi Feb 28, 2013 4:59 pm
Marca si model masina: Citroen C4.Mitsubishi Evo 9
Numar Inmatriculare: B 777 GIY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chiptuning si Remapare Citroen by Dimsport

Mesaj de Predator » Mar Iun 18, 2013 10:31 pm

Buna seara, cat se poate scoate maxim din 2.0hdi 138 cp?

Puteti oferi consultanta in cazul in care nu se ajunge la puterea dorita pentru componentele necesare ajungerii la puterea si cuplul dorite?

Scrie răspuns

Înapoi la “Cafenea”