Stiu, multi m-au batut la cap in ultimul an si jumatate sa imi fac timp sa pun un astfel de anunt aici. Vazand ca forumul are un suflu nou de fani Citroen si mai ales C4, iata ca am facut-o, si va multumesc pentru sustinere (va stiti voi care

Asadar, pentru a nu va retine mai mult decat este cazul, iata oferta pentru diverse operatii ce se pot face prin intermediul interfetei de diagnoza:
Operatiuni si preturi:
- Citire/Stergere coduri de eroare = 50 RON (daca este necesara o testare indelungata - in special in mers, pretul il discutam in functie de defectul cautat). Diagnoza se refera la cautarea unui defect intr-un singur sistem (ex: diagnoza motor si diagnoza ABS/ESP sunt considerate ca doua defecte in doua sisteme separate si se taxeaza in acord cu acestea: 2 x diagnoze).
- Diagnoza pre-achizitie (fara deplasare) = 100 RON - Se verifica amanuntit atat in mers cat si stationar parametrii motorului, se verifica daca autoturismul beneficiaza de ultimele versiuni de software in sisteme si daca se recomanda update-ul acestora, se face evaluare a numarului de kilometri, evaluare a interventiilor asupra calculatoarelor, citire istoric de erori + erori existente, istoric al pieselor inlocuite in perioada de garantie (defecte in perioada de garantie), recomandari finale asupra autoturismului verificat.
- Reinitializare / calibrare auto-adaptivi (in mers - unde este cazul) = 70 RON
- Reinitializari/Resetari - in functie de anumite piese inlocuite care necesita aceasta operatie (ex: pompa servodirectie, inlocuire sonde lambda, inlocuiri ECU, clapeta de acceleratie, regenerare/resetare FAP) - pret in functie de operatie
- Activare/Dezactivare: proiectoare (pt cele care nu au avut din fabrica), dezactivare sunet centuri, Initializare CD/Mp3 player RD/RT luat de pe alt autovehicul, activare port AUX (doar activare, fara conectica), activare lumini de zi, reinitializare cheie de rezerva blank (cu Car Pass-ul clientului) = 50 RON/operatie
- Virginizare BSI C2,C3,C4 - 350 RON - BSI-ul luat din dezmembrari, nu poate fi folosit direct. Acesta trebuie resetat la valorile din fabrica (virginizat), si apoi rescris si reprogramat complet pe noua masina. Operatia de virginizare dureaza aprox 30 min - 60 min. Costul NU include montare si demontare pe/de pe masina si nici rescrierea softului nou sau configurarea acestuia. Clientul trebuie sa vina cu piesa gata demontata. Pentru rescrierea completa + reconfigurare + reinvatare chei se mai percep 250 RON si se face cu BSI-ul montat pe masina. Pentru operatia de resoftare/reconfigurare este necesar obligatoriu Car Pass-ul.
- Update de soft BSI: - 200 RON - sunt necesare toate cheile autoturismului + Car Pass-ul
- Update de soft ECU cutie de viteze automata: - 200 RON - include recalibrare CV (daca ECU de injectie nu este la ultima versiune se mai adauga 170 RON update-ul acestuia)
- Update de soft - ECU injectie cu versiune oficiala (daca este disponibila) - 170 RON - Atentie! Acesta nu este CHIP-TUNING! Softul instalat este original cu imbunatatirile pe care le-a crezut fabricantul de cuviinta, cu toate acestea, majoritatea clientilor au observat o imbunatatire in timpul de raspuns al motorului. Aceasta imbunatatire se datoreaza in proportie de 80% resetarii auto-adaptivilor, mai ales daca masina achizitionata a fost SH.
PS: Pentru cei care nu sunt obisnuiti cu terminologia si mai ales vazand ca aproape niciun client (in peste 3 ani si jumatate de cand fac acest lucru) nu a stiut ce sunt "auto-adaptivii" si de ce este bine sa fie resetati mai ales la masinile SH, am sa explic mai jos in cateva cuvinte:
Majoritatea masinilor care poseda un calculator de control al motorului (ECU - Engine Control Unit), atunci cand sunt achizitionate (de noi) pe langa legendarul "rodaj", ele trec si prin niste faze de invatare sau adaptare la mai multi factori: modul de condus (sportiv sau mai calm), daca masina este utilizata mai mult in oras sau in afara lui, chiar si daca ea este condusa in preponderenta la munte (unde aerul este mai rarefiat - si amestecul de carburant cu aer este diferit) sau la campie. Toate acestea duc la o experienta cat mai placuta a sofatului, masina incercand sa raspunda cat mai bine la personalitatea soferului si conditiile de trafic. In reprezentante din pacate (din proprie experienta va spun) se cam trece cu vederea acest aspect. Posesorilor de masini SH sau noi, nu le sunt aduse la cunostinta aceste lucruri, din motive care pe mine ma depasesc, in consecinta propietarii (si aici ma refer in mare parte la cei cu masini SH), nu vor simti aceeasi placere sau asteptarile lor de la masina nu vor fi conforme cu realitatea, deoarece fiecare dintre noi isi conduce masina ... altfel.

Pentru ca multa lume ma intreaba "Ce face un update de soft si daca merita facut", atasez cateva snap-uri din documentatia Citroen cand update-ul de soft trebuie efectuat, de preferinta inainte de a inlocui orice alta piesa fizica. Sunt doar cateva expemple, fiindu-mi imposibil sa scot toate cazurile cand update-ul este necesar:
HDI




BENZINA





Acestea fiind spuse, ii invit pe cei cu care am colaborat de-a lungul timpului sa lase un feedback aici (mai ales criticile


Coordonate de contact:
- Tel: o722.222.577
- YM: norishoru9
- Loc de intalnire pt. diagnoza: parcarea de langa magazinul Obor (Sector 2)
Google maps: https://goo.gl/maps/3Etp6sMYHv72" onclick="window.open(this.href);return false;
Va astept cu drag !
Bogdan D. (aka Norishor)
