Biciclisti in ClubC4
-
- Mesaje:352
- Membru din:Sâm Sep 22, 2012 6:32 am
- Marca si model masina:C4 Coupe, 1.6 Hdi, no FAP
- Numar Inmatriculare:FOX
- Localitate:Bucuresti
offtopic ( bancul cu calugaritele) - daca esti cuminte iti scot si seaua
on topic - ca sa se" obisnuiasca" trebuie sa mergi nu sa renunti dupa prima incercare. e ca la febra musculara. antrenament
pt TA - nu i nevoei de antrenament deosebit, doar de vointa/placere. se poate urca incet si privit peisajul.
ma bag si eu la TA cu plecare din partea " sibiana"
on topic - ca sa se" obisnuiasca" trebuie sa mergi nu sa renunti dupa prima incercare. e ca la febra musculara. antrenament
pt TA - nu i nevoei de antrenament deosebit, doar de vointa/placere. se poate urca incet si privit peisajul.
ma bag si eu la TA cu plecare din partea " sibiana"
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Biciclisti in ClubC4
Chiar, care sens a Transfagarasnului e mai usor de facut cu bita ? Ca la Transalpina cred ca e mai usor dinspre Novaci chiar daca ai o urcare grea la inceput dar pe urma predomina coborirea.
Sent from my LG-P690 using Tapatalk 2
Sent from my LG-P690 using Tapatalk 2
-
- Mesaje:352
- Membru din:Sâm Sep 22, 2012 6:32 am
- Marca si model masina:C4 Coupe, 1.6 Hdi, no FAP
- Numar Inmatriculare:FOX
- Localitate:Bucuresti
Re: Biciclisti in ClubC4
vlad scrie:Chiar, care sens a Transfagarasnului e mai usor de facut cu bita ? Ca la Transalpina cred ca e mai usor dinspre Novaci chiar daca ai o urcare grea la inceput dar pe urma predomina coborirea.
Sent from my LG-P690 using Tapatalk 2
asta, dinspre sibiu.
catre vidraru ( curtea de arges ) e rupt rau drumul.
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Biciclisti in ClubC4
Ziceau unii prieteni de niste pneuri struto-camila ce daca le umfli la presiune mare calca doar pe virful benzii de rulare cu o pata mica de contact, fiind bune pt sosea; iar daca le dezumfli calca pe toata latimea benzii de rulare si sint bune offroad.
Eu voi circula predominant pe sosea dar sigur voi avea si escapade offroad. Ma bate gindul sa imi iau niste anvelope din astea dar nu stiu nimic despre ele. Sint ca lucrurile bune la de toate, adica nu exceleaza la nimic ? Imi recomandati sa imi iau asa ceva ?
Eu voi circula predominant pe sosea dar sigur voi avea si escapade offroad. Ma bate gindul sa imi iau niste anvelope din astea dar nu stiu nimic despre ele. Sint ca lucrurile bune la de toate, adica nu exceleaza la nimic ? Imi recomandati sa imi iau asa ceva ?
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Biciclisti in ClubC4
Fix ca lucrurile bune la toate! Cel mai bine 2 perechi de roti, daca mergi 80% asfalt, 20% offroad!
Eu am vazut ce inseamna sa ai roti de asfalt si slickuri umflate la 6 atmosfere...racheta!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eu am vazut ce inseamna sa ai roti de asfalt si slickuri umflate la 6 atmosfere...racheta!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Biciclisti in ClubC4
Ieri am bagat prima mea tura mai lunga.
Alegem ca traseu Turda-Baia de Aries-Iazul de decantare Valea Sesii de la exploatarea miniera Rosia Poieni; 169 km in total. Aici aveti si inregistrarea de pe gps pina la revenirea pe sosea, unde m-a lasat bateria. http://connect.garmin.com/activity/329078029" onclick="window.open(this.href);return false;
Asa ca am plecat din Turda dis de dimineata, in ideea ca cine se scoala de vreme departe ajunge; si aveam de ajuns departe. Fiind foarte entuziasmat de traseul ce urma sa il fac nu am dormit prea bine noapte precedenta, culcindu-ma tirziu, trezindu-ma pe la 5 si atipind o ora iar. Am o problema cu entuziasmul asta. Cu o cafea tare si ceva in burtica plec la drum la fel de entuziasmat. Eram plin de energie de nici nu imi dadeam seama ca urc sau cobor dupa efortul depus. Ziceam ca e o usoara coborire si o sa imi creeze probleme la intoarcere fiind obosit; desi stiam ca ar trebui sa fie urcare. Traseul e deosebit, plin de privelisti frumoase, mergi paralel cu Ariesul care avea un debit mare si era senzational.
La inceput pauzele le faceam la 1.5-2 ore, simtindu-ne in forma si plini de energie.
Dar cum nici o minune nu tine prea mult si energia noastra (in special a mea) urma sa se termine. Am ajuns in satul Lunca unde trebuia sa ne abatem de la sosea si sa o luam pe munte. Deja eram obosit, am oprit la un barulet pt hidratare si sa ne tragem sufletul si m-am gindit odata cum drac o sa termin eu tura asta daca eu deja sint obosit si nu am terminat nici jumate ?!
Ne pornim mai departe dupa ce culegem informatii ce s-au dovedit a fi deosebit de utile pt traseu. In urmatori 8 km am avut de urcat 200 m in altitudine pe drum neastfaltat. Greu, am urcat si cu treapta 1-1, dar ma asteptam, doar am mers pe munte. Ajungem intr-un final la baraj unde vedem dezastrul, ca nu il pot numi altfel. Cine nu stie Iazul de decantare al exploatarii Rosia Poieni e un iaz unde se stringe steril in decursul anilor. Imaginativa un baraj plin cu noroi, apa contaminata cu toate timpeniile de substante folosite in exploatarea miniera de cupru, avea diferite culori si toate astea acoperind o parte dintr-un sat.
Revenind la traseul meu; inconjurul iazului a fost mai ok pt ca opream des pt poze si sa mincam ceva.
Dupa ce am terminat cu iazul ne indreptam spre casa. Ce am urcat trebuia sa coborim asa ca m-a asteptat un downhill de toata frumusetea pe o lungime considerabila cu inclinatie mare si bolovani cit capul. Pot sa zic ca mi-a placut la nebunie. Senzatia e extraordinara sa cobori in viteza pe drumurile alea. Ma si gindeam ca daca rezista bicicleta nu se va mai strica in veci vecilor. S-a terminat si downhill-ul "foresteier" si ajungem in satul Lupsa. Dupa ce cerem niste indicatii o luam spre sosea pe un alt "downhill" astfaltat de data asta. Si asta mortal. A mers mai repede dar fiind cu destule curbe si eu incepator nu am atins viteza maxima pe aceasta portine. Apropo viteza maxima atinsa de mine pe acest traseu a fost de 43,4 km/h; e mult, e putin ?! Eu zic ca e ok pt mine in acest moment.
Ajungem in sat, ne oprim iar la bar si incerc ma hidratez ca mi se terminase apa pe munte. Deja eram extenuat. Fundul ma durea rau iar incheieturile miinilor ma cam lasau. Energia si aia era pe low, dar low cartre exhausted. Dupa un timp ne pornim la drumul catre casa. Era tirziu si stiam sigur ca nu voi ajunge pe lumina in Turda. Observ, cu placere, ca drumul e doar pe coborire. Iar am prins o panta lunga si am atins viteza de 47 km/h de data asta. Ma simteam ca un copil cind primeste jucaria preferata. Am uitat si de fund si de miini in acele momente. Dar cu fiecare km strabatut durerea era tot mai accentuata, iar la mina stinga simteam si impunsaturi la anumite socuri; practic apasam vreun nerv. Era groaznic. Mai incolo a trebuit sa oprim si mai des pt a-si reveni fundul, chiar la 15-30 minute. Cind ma ridicam din sa simteam de parca pielea raminea acolo, niste dureri cumplite. Miinile ma dureau, spatele si gitul le simteam incordate; deja se lasase si intunericul, eu eram epuizat nu obosit. In fine, cu tot chinul ajung in jurul orei 23.00 acasa. In viata mea nu am fost mai obosit ca in acel moment. Cu greu am facut si dus iar deja degetele miini stingi imi tremurau incontrolabil. Am mincat si somn de voie. Azi am mers cu masina la lucru. Aveam ... a pain in ass.
Cu toate greutatile de la sfirsit nu regret o secunda ca am facut traseul si abia il astept pe urmatorul, care sigur nu va mai fi asa lung.
P.S: cam asa ar trebui sa arate o bicicleta dupa un traseu de munte
Alegem ca traseu Turda-Baia de Aries-Iazul de decantare Valea Sesii de la exploatarea miniera Rosia Poieni; 169 km in total. Aici aveti si inregistrarea de pe gps pina la revenirea pe sosea, unde m-a lasat bateria. http://connect.garmin.com/activity/329078029" onclick="window.open(this.href);return false;
Asa ca am plecat din Turda dis de dimineata, in ideea ca cine se scoala de vreme departe ajunge; si aveam de ajuns departe. Fiind foarte entuziasmat de traseul ce urma sa il fac nu am dormit prea bine noapte precedenta, culcindu-ma tirziu, trezindu-ma pe la 5 si atipind o ora iar. Am o problema cu entuziasmul asta. Cu o cafea tare si ceva in burtica plec la drum la fel de entuziasmat. Eram plin de energie de nici nu imi dadeam seama ca urc sau cobor dupa efortul depus. Ziceam ca e o usoara coborire si o sa imi creeze probleme la intoarcere fiind obosit; desi stiam ca ar trebui sa fie urcare. Traseul e deosebit, plin de privelisti frumoase, mergi paralel cu Ariesul care avea un debit mare si era senzational.
La inceput pauzele le faceam la 1.5-2 ore, simtindu-ne in forma si plini de energie.
Dar cum nici o minune nu tine prea mult si energia noastra (in special a mea) urma sa se termine. Am ajuns in satul Lunca unde trebuia sa ne abatem de la sosea si sa o luam pe munte. Deja eram obosit, am oprit la un barulet pt hidratare si sa ne tragem sufletul si m-am gindit odata cum drac o sa termin eu tura asta daca eu deja sint obosit si nu am terminat nici jumate ?!
Ne pornim mai departe dupa ce culegem informatii ce s-au dovedit a fi deosebit de utile pt traseu. In urmatori 8 km am avut de urcat 200 m in altitudine pe drum neastfaltat. Greu, am urcat si cu treapta 1-1, dar ma asteptam, doar am mers pe munte. Ajungem intr-un final la baraj unde vedem dezastrul, ca nu il pot numi altfel. Cine nu stie Iazul de decantare al exploatarii Rosia Poieni e un iaz unde se stringe steril in decursul anilor. Imaginativa un baraj plin cu noroi, apa contaminata cu toate timpeniile de substante folosite in exploatarea miniera de cupru, avea diferite culori si toate astea acoperind o parte dintr-un sat.
Revenind la traseul meu; inconjurul iazului a fost mai ok pt ca opream des pt poze si sa mincam ceva.
Dupa ce am terminat cu iazul ne indreptam spre casa. Ce am urcat trebuia sa coborim asa ca m-a asteptat un downhill de toata frumusetea pe o lungime considerabila cu inclinatie mare si bolovani cit capul. Pot sa zic ca mi-a placut la nebunie. Senzatia e extraordinara sa cobori in viteza pe drumurile alea. Ma si gindeam ca daca rezista bicicleta nu se va mai strica in veci vecilor. S-a terminat si downhill-ul "foresteier" si ajungem in satul Lupsa. Dupa ce cerem niste indicatii o luam spre sosea pe un alt "downhill" astfaltat de data asta. Si asta mortal. A mers mai repede dar fiind cu destule curbe si eu incepator nu am atins viteza maxima pe aceasta portine. Apropo viteza maxima atinsa de mine pe acest traseu a fost de 43,4 km/h; e mult, e putin ?! Eu zic ca e ok pt mine in acest moment.
Ajungem in sat, ne oprim iar la bar si incerc ma hidratez ca mi se terminase apa pe munte. Deja eram extenuat. Fundul ma durea rau iar incheieturile miinilor ma cam lasau. Energia si aia era pe low, dar low cartre exhausted. Dupa un timp ne pornim la drumul catre casa. Era tirziu si stiam sigur ca nu voi ajunge pe lumina in Turda. Observ, cu placere, ca drumul e doar pe coborire. Iar am prins o panta lunga si am atins viteza de 47 km/h de data asta. Ma simteam ca un copil cind primeste jucaria preferata. Am uitat si de fund si de miini in acele momente. Dar cu fiecare km strabatut durerea era tot mai accentuata, iar la mina stinga simteam si impunsaturi la anumite socuri; practic apasam vreun nerv. Era groaznic. Mai incolo a trebuit sa oprim si mai des pt a-si reveni fundul, chiar la 15-30 minute. Cind ma ridicam din sa simteam de parca pielea raminea acolo, niste dureri cumplite. Miinile ma dureau, spatele si gitul le simteam incordate; deja se lasase si intunericul, eu eram epuizat nu obosit. In fine, cu tot chinul ajung in jurul orei 23.00 acasa. In viata mea nu am fost mai obosit ca in acel moment. Cu greu am facut si dus iar deja degetele miini stingi imi tremurau incontrolabil. Am mincat si somn de voie. Azi am mers cu masina la lucru. Aveam ... a pain in ass.
Cu toate greutatile de la sfirsit nu regret o secunda ca am facut traseul si abia il astept pe urmatorul, care sigur nu va mai fi asa lung.
P.S: cam asa ar trebui sa arate o bicicleta dupa un traseu de munte
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Biciclisti in ClubC4
hmm.. ai vointa, bravo
parerea mea e ca era bine sa incepi cu trasee mai scurte si apoi sa le mai lungesti
probabil ca cei cu care ai fost erau mai...obisnuiti
dupa cum povestesti, n-ai prea avut "incalzire", dar te-ai luat dupa grup
bine ca ai ajuns intreg
apropos, fundu ce-ti mai face? poti sta jos?
parerea mea e ca era bine sa incepi cu trasee mai scurte si apoi sa le mai lungesti
probabil ca cei cu care ai fost erau mai...obisnuiti
dupa cum povestesti, n-ai prea avut "incalzire", dar te-ai luat dupa grup
bine ca ai ajuns intreg
apropos, fundu ce-ti mai face? poti sta jos?
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Biciclisti in ClubC4
Bravo Vlad!
Ce vit medie ai avut? Vitezele maxime le ai calculat cu GPS. Sau ceva magnetic dedicat?
Din proprie experienta GPs arata mai putin la vit maxima si mai mult la nr de km comparat cu ceva magnetic dedicat!
Nu vad in poze daca ai echipament, dar daca nu, ia-ti, eu mi-am luat pantaloni cu burete..alta viata merg fara pb 50Km nu simti nimic!
La incheieturi din pacate nu prea ai ce sa faci si eu am aceiasi problema si acum e si mai accentuata din cauza pozitiei pe bicicleta..in schimb nu ma mai dor palmele din cauza manusilor!
Miercuri plec la mare si am un traseu in cap de vreo 120km sa vdm daca il reusesc cu o medie de 20 pe ora(cu 2 pauze maxim)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ce vit medie ai avut? Vitezele maxime le ai calculat cu GPS. Sau ceva magnetic dedicat?
Din proprie experienta GPs arata mai putin la vit maxima si mai mult la nr de km comparat cu ceva magnetic dedicat!
Nu vad in poze daca ai echipament, dar daca nu, ia-ti, eu mi-am luat pantaloni cu burete..alta viata merg fara pb 50Km nu simti nimic!
La incheieturi din pacate nu prea ai ce sa faci si eu am aceiasi problema si acum e si mai accentuata din cauza pozitiei pe bicicleta..in schimb nu ma mai dor palmele din cauza manusilor!
Miercuri plec la mare si am un traseu in cap de vreo 120km sa vdm daca il reusesc cu o medie de 20 pe ora(cu 2 pauze maxim)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
-
- Mesaje:912
- Membru din:Vin Mai 22, 2009 5:58 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Biciclisti in ClubC4
@Bogdan, incearca minim 24 km/ora, iar pt incaieturi Bengay sport sau diclofenac gel nu crema, te dai indiferent dc doare sau nu seara dupa ce te dai jos de pe bicla si dc poti baga labele intr-un rau rece e si mai ok...
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Biciclisti in ClubC4
Pai 24 e cam mult momentan..am mers 35 km cu medie 25 si eram rupt, urmatorii 10 d abia am tinut o la 20..
As fi multumit si cu 20 pe 120km..vom vedea..bicicleta e f capabila, dar conteaza cine pedaleaza .
Trebuie sa i schimb sabotii sa iau ceva cu metal integrat, pt ca face urat la viteze mari(daca franez la 50+ cam tremura)
Sent from my iPhone using Tapatalk
As fi multumit si cu 20 pe 120km..vom vedea..bicicleta e f capabila, dar conteaza cine pedaleaza .
Trebuie sa i schimb sabotii sa iau ceva cu metal integrat, pt ca face urat la viteze mari(daca franez la 50+ cam tremura)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Biciclisti in ClubC4
cu ce tren pleci? cica la bagaje voluminoase te taxeaza in plus...Bogdan scrie: Miercuri plec la mare si am un traseu in cap de vreo 120km sa vdm daca il reusesc cu o medie de 20 pe ora(cu 2 pauze maxim)
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Biciclisti in ClubC4
Bogdan, datele le-am luat din inregistrarile GPS-ului. Si pina la urma care sint mai precise: gps-ul sau dispozitivul celalalt ?
Daca dai click pe linkul pus de mine la inceputul "romanului" o sa vezi ca am Avg Moving Speed: 16.4 km/h si Avg Speed: 9.9 km/h calculat cu toate pauzele, practic formula clasica distanta/timp.
Legat de "pampersi" sa stii ca am probat vreo 3-4 modele dar ale dracu ca imi stringeau "copilasi" cind umblam. Am zis ca nu stiu cum o fi cind stau pe sa asa ca am renuntat.
Commandorule, eu am zis ca sint cel putin Prislea cel Voinic si s-a dovedit ca a fost cam la limita.
Daca dai click pe linkul pus de mine la inceputul "romanului" o sa vezi ca am Avg Moving Speed: 16.4 km/h si Avg Speed: 9.9 km/h calculat cu toate pauzele, practic formula clasica distanta/timp.
Legat de "pampersi" sa stii ca am probat vreo 3-4 modele dar ale dracu ca imi stringeau "copilasi" cind umblam. Am zis ca nu stiu cum o fi cind stau pe sa asa ca am renuntat.
Commandorule, eu am zis ca sint cel putin Prislea cel Voinic si s-a dovedit ca a fost cam la limita.
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Biciclisti in ClubC4
Eu am Polar CS100 , l-am cumparat cu mile de la Lufthansa altfel nu dadeam atatia bani pe el! Dar sunt si alte solutio bune si ok ca bani
Este mult mai exact decat GPS..eu cand merg dau drumul la ambele si asta e ce am observat, RoadBike(aplicatia) arata mai multi km si vit maxima mai mica comparat cu Polar!
Viteza medie este pe acolo..tu ce aplicatie folosesti? Ce dimensiune ai la roata?
Te sun pe tine Stefane sa vii sa ma culegi...eu zic ca ii dovedesc cu o pauza la 60 si una la 100, mentinand 20 vit medie
Sent from my iPhone using Tapatalk
Este mult mai exact decat GPS..eu cand merg dau drumul la ambele si asta e ce am observat, RoadBike(aplicatia) arata mai multi km si vit maxima mai mica comparat cu Polar!
Viteza medie este pe acolo..tu ce aplicatie folosesti? Ce dimensiune ai la roata?
Te sun pe tine Stefane sa vii sa ma culegi...eu zic ca ii dovedesc cu o pauza la 60 si una la 100, mentinand 20 vit medie
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Biciclisti in ClubC4
Eu folosesc Garmin Fit. Nu am termen de comparatie sa stiu cit de exact e, dar la o acuratete de 5 metri zic ca e destul de precis.
Dar mai poti fi intr-o zona unde nu se gasesc multi sateliti si acuratetea nu mai e asa precisa.
Bani sa dau pe chestii dedicate nu am si nu mi se renteaza asa ca ramin la gps cu avantajele-dezavantajele lui.
Sent from my LG-P690 using Tapatalk 2
Dar mai poti fi intr-o zona unde nu se gasesc multi sateliti si acuratetea nu mai e asa precisa.
Bani sa dau pe chestii dedicate nu am si nu mi se renteaza asa ca ramin la gps cu avantajele-dezavantajele lui.
Sent from my LG-P690 using Tapatalk 2