Circuland prin Serbia
- aristotelro
- Mesaje:200
- Membru din:Sâm Iul 10, 2010 9:34 pm
- Numar Inmatriculare:TM-14-BSG
- Localitate:Timisoara
La intoarcere am vazut ca restrictia e valabila doar in curba aia de dupa vama. Doar ca in Serbia nu exista indicator de sfarsit al restrictiei. Deci mi-am dat seama de locul unde e sfarsitul restrictiei venind din sens opus si vazand unde incepe restrictia acolo...
ingfrancisc e un dragut... Da, mi-a placut Serbia, cam in felul in care imi place Romania: adica numai resursele naturale. Ceea ce e facut de mana omului e de multe ori hilar. Primul exemplu, cel cu sfarsitul de restrictie, mi se pare abominabil. Totusi, sa nu stii daca mai trebuie sau nu sa mergi cu 60...
Primul soc la intoarcerea din Croatia a fost de fapt la oprirea in prima benzinarie (un MOL, imediat dupa Putarina de la vama). In benzinarie era casa de schimb valutar. Perfect, mi-am zis. Voiam sa beau o cafea. Mai aveam vreo 30 de Kuna. Aaa, nu, la ei nu sunt bune. OK, Vreau sa schimb 5 euro, sa beau o cafea. A, nu, ca nu luam monede, doar de hartie. Nu aveam decat hartie de 10. Deci daca nu schimbi hartie, nu bei cafea.
Nu mai voiam sa amintesc, dar cred ca trebuie pentru cei care vor sa tranziteze Belgradul in urmatoarele zile.
Podul peste Sava (autostrada spre Zagreb) e in lucru, ceea ce genereaza cozi imense la reducerea numarului de benzi. Dupa ce intri in Belgrad dinspre Zagreb, trec vreo 80 de minute pana ajungi la pod; se inainteaza lent, intra mereu coloane interminabile dinspre toate cartierele lui Novi Beograd, trebuie sa lasi sa intre autobuze, Zastave si Yougo-uri (care te afuma rau si uneori mai raman blocate, ca traficul e prea lent pentru ele, care merg numai turate si nu prea au curent in baterie); apoi la pod vezi ca banda de selectie pentru Pancevo e in lucru si ea, asa ca traficul e deviat. Mergi tot inainte, dar indicatoarele de Pancevo sunt doar in locurile esentiale, adica totdeauna cand aproape intri in panica, mai apare si un indicator. La un moment dat am pierdut un indicator pentru ca nu se vedea de frunzele unui copac, asa ca am inceput un fel de transhumanta prin Belgrad, nu mai stiam pe unde sa ies. Noroc ca m-am orientat cand am vazut un indicator de Centru, mi-am zis ca daca ajung in centru gasesc iesirea spre Pancevo din nou. Si asa a fost. Pe podul peste Dunare, alta coada. Fusese un accident, asa ca a mai durat vreo 30 de minute si acest pod. Oricum, mi-au trebuit 3 ore sa trec de Belgrad.
A fost mai rau ca in Romania, cred ca ai nostri au invatat in ultimii ani sa semnalizeze lucrarile si sa puna mai multe indicatoare cand deviaza traficul.
Poate am avut eu o zi proasta, dar nu mi-a priit Serbia ieri deloc. La dus a fost diferit insa.
ingfrancisc e un dragut... Da, mi-a placut Serbia, cam in felul in care imi place Romania: adica numai resursele naturale. Ceea ce e facut de mana omului e de multe ori hilar. Primul exemplu, cel cu sfarsitul de restrictie, mi se pare abominabil. Totusi, sa nu stii daca mai trebuie sau nu sa mergi cu 60...
Primul soc la intoarcerea din Croatia a fost de fapt la oprirea in prima benzinarie (un MOL, imediat dupa Putarina de la vama). In benzinarie era casa de schimb valutar. Perfect, mi-am zis. Voiam sa beau o cafea. Mai aveam vreo 30 de Kuna. Aaa, nu, la ei nu sunt bune. OK, Vreau sa schimb 5 euro, sa beau o cafea. A, nu, ca nu luam monede, doar de hartie. Nu aveam decat hartie de 10. Deci daca nu schimbi hartie, nu bei cafea.
Nu mai voiam sa amintesc, dar cred ca trebuie pentru cei care vor sa tranziteze Belgradul in urmatoarele zile.
Podul peste Sava (autostrada spre Zagreb) e in lucru, ceea ce genereaza cozi imense la reducerea numarului de benzi. Dupa ce intri in Belgrad dinspre Zagreb, trec vreo 80 de minute pana ajungi la pod; se inainteaza lent, intra mereu coloane interminabile dinspre toate cartierele lui Novi Beograd, trebuie sa lasi sa intre autobuze, Zastave si Yougo-uri (care te afuma rau si uneori mai raman blocate, ca traficul e prea lent pentru ele, care merg numai turate si nu prea au curent in baterie); apoi la pod vezi ca banda de selectie pentru Pancevo e in lucru si ea, asa ca traficul e deviat. Mergi tot inainte, dar indicatoarele de Pancevo sunt doar in locurile esentiale, adica totdeauna cand aproape intri in panica, mai apare si un indicator. La un moment dat am pierdut un indicator pentru ca nu se vedea de frunzele unui copac, asa ca am inceput un fel de transhumanta prin Belgrad, nu mai stiam pe unde sa ies. Noroc ca m-am orientat cand am vazut un indicator de Centru, mi-am zis ca daca ajung in centru gasesc iesirea spre Pancevo din nou. Si asa a fost. Pe podul peste Dunare, alta coada. Fusese un accident, asa ca a mai durat vreo 30 de minute si acest pod. Oricum, mi-au trebuit 3 ore sa trec de Belgrad.
A fost mai rau ca in Romania, cred ca ai nostri au invatat in ultimii ani sa semnalizeze lucrarile si sa puna mai multe indicatoare cand deviaza traficul.
Poate am avut eu o zi proasta, dar nu mi-a priit Serbia ieri deloc. La dus a fost diferit insa.
- ingfrancisc
- Mesaje:917
- Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
- Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:TM04DVF
- Localitate:Timisoara
- Contact:
Re: Circuland prin Serbia
aristotelro nu fi rau
nici in Serbia, nici in Romania, niciunde! nu vei schimba cativa euro monezi. Cred ca si la banca daca te duci te trimit la plimbare cu monezile fara suparare
Sunt tari in care magaznele accepta plata si in euro, de ex. in cele nordice dar la niste rate...
Cand mai pleci ia un VISA, rata de schimb e mai mica decat la casele de schimb si majoritatea bancilor nu-ti iau nici un comision. Eu asa fac, plus ca am 60 de zile sa pun bani cheltuiti inapoi, fara dobanzi
Iar legat de traficul din Belgrad ... ce sa spun, nu stiu cum e, presupun ca e ca in Bucuresti, Pars, Viena, etc ... adica similar cu ce este in orice metropola. Nu inteleg de ce nu ai iesit de pe autostrada ma repede, sa vi in Timisoara prin Zrenjanin sau puteai sa mergi pe autobahn pana dupa Belgrad si ieseai pe la Smederevo + multe alte variante, drumurile secundare sunt pusti. Evident ca nu poti traversa Belgradul in cateva minute ...
Diferenta, pentru mine, intre traficul din Serbia si cel din Romania esta ca in 6 ore fac aproape 400 km numai pe drumuri secundare si mers cat de cat legal iar in Romania de la Timisoara pana la Severin (adica 220 km!) fac 4 ore in conditiile in care pana la Caransebes merg cu viteza maxima.
Observa ca de gropile care nu exista pe drumurle secundare din serbia dar exista pe drumurile europene sau autostrazile dn Romania nu am facut mare caz
Acum fiecare cu a lui ... eu unul m-am simtit intotdeauna bine in Serbia si in siguranta pe soselele lor.
A, mi-am adus aminte, in Belgrad e inghesuiala la poduri pentru ca "prietenii" nostrii americani impreuna cu tovaras' Constantinescu s-au gandit ca au prea multe poduri si au redus numarul lor. Si nu ar trebui uitat nici faptl ca infrastructura lor arata mai bine decat a noastra desi au avut vreo 15 ani de embargo + tone de bombe care nu cadeau pe camp
Daca vi la urmatoare intalnire, cand va fi ea, iti povestesc mai multe
A, mi-am mai dat seama de ceva, incearca sa traversezi Timisoara dintre Belgrad spre Budapesta ... sa vezi ce de indicatoare ai
nici in Serbia, nici in Romania, niciunde! nu vei schimba cativa euro monezi. Cred ca si la banca daca te duci te trimit la plimbare cu monezile fara suparare
Sunt tari in care magaznele accepta plata si in euro, de ex. in cele nordice dar la niste rate...
Cand mai pleci ia un VISA, rata de schimb e mai mica decat la casele de schimb si majoritatea bancilor nu-ti iau nici un comision. Eu asa fac, plus ca am 60 de zile sa pun bani cheltuiti inapoi, fara dobanzi
Iar legat de traficul din Belgrad ... ce sa spun, nu stiu cum e, presupun ca e ca in Bucuresti, Pars, Viena, etc ... adica similar cu ce este in orice metropola. Nu inteleg de ce nu ai iesit de pe autostrada ma repede, sa vi in Timisoara prin Zrenjanin sau puteai sa mergi pe autobahn pana dupa Belgrad si ieseai pe la Smederevo + multe alte variante, drumurile secundare sunt pusti. Evident ca nu poti traversa Belgradul in cateva minute ...
Diferenta, pentru mine, intre traficul din Serbia si cel din Romania esta ca in 6 ore fac aproape 400 km numai pe drumuri secundare si mers cat de cat legal iar in Romania de la Timisoara pana la Severin (adica 220 km!) fac 4 ore in conditiile in care pana la Caransebes merg cu viteza maxima.
Observa ca de gropile care nu exista pe drumurle secundare din serbia dar exista pe drumurile europene sau autostrazile dn Romania nu am facut mare caz
Acum fiecare cu a lui ... eu unul m-am simtit intotdeauna bine in Serbia si in siguranta pe soselele lor.
A, mi-am adus aminte, in Belgrad e inghesuiala la poduri pentru ca "prietenii" nostrii americani impreuna cu tovaras' Constantinescu s-au gandit ca au prea multe poduri si au redus numarul lor. Si nu ar trebui uitat nici faptl ca infrastructura lor arata mai bine decat a noastra desi au avut vreo 15 ani de embargo + tone de bombe care nu cadeau pe camp
Daca vi la urmatoare intalnire, cand va fi ea, iti povestesc mai multe
A, mi-am mai dat seama de ceva, incearca sa traversezi Timisoara dintre Belgrad spre Budapesta ... sa vezi ce de indicatoare ai
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
- aristotelro
- Mesaje:200
- Membru din:Sâm Iul 10, 2010 9:34 pm
- Numar Inmatriculare:TM-14-BSG
- Localitate:Timisoara
Re: Circuland prin Serbia
Recunosc ca am avut o zi proasta. La intoarcere sunt intotdeauna mai putin rabdator. Totusi la dus am traversat Belgradul in 30 de minute, e drept dimineata. La intoarcere era deja ora 17,30 cand am intrat si am iesit in jur de 20,30. Totusi, te marcheaza asa ceva, in conditiile in care nu circulatia in oras era problema ci lucrarile la pod care transformau totul in cosmar.
Varianta Smederevo mi s-a parut ocolitoare, la fel cea prin Novi Sad - Zdrenjanin, ceea ce e adevarat, daca insa podurile alea erau OK...
In rest ai dreptate: cu visa, cu gropile, cu drumurile secundare.
Varianta Smederevo mi s-a parut ocolitoare, la fel cea prin Novi Sad - Zdrenjanin, ceea ce e adevarat, daca insa podurile alea erau OK...
In rest ai dreptate: cu visa, cu gropile, cu drumurile secundare.
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Circuland prin Serbia
Offtopic: Eu am facut 20km in 4 ore, pe autostrada cu 3 benzi, undeva in Elvetia inainte sa intru intr-un tunel de 19km lungime..deci se poate si mai rau..
In germania in zona frankfurt se lucreaza in draci, si se formeaza la cozi si aglomeratii pe autostrazi de innebunesti..dar cand se vor termina altfel mergi parca pe 4-5-6 benzin pe un sens.
In Romania, nu se face nimic si tot e haos, deci nu prea avem ce sa comparam..
In germania in zona frankfurt se lucreaza in draci, si se formeaza la cozi si aglomeratii pe autostrazi de innebunesti..dar cand se vor termina altfel mergi parca pe 4-5-6 benzin pe un sens.
In Romania, nu se face nimic si tot e haos, deci nu prea avem ce sa comparam..
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- aristotelro
- Mesaje:200
- Membru din:Sâm Iul 10, 2010 9:34 pm
- Numar Inmatriculare:TM-14-BSG
- Localitate:Timisoara
Re: Circuland prin Serbia
Am revenit la tranzitul Serbiei dupa un an de zile, de data asta spre Grecia. Daca anul trecut ingFrancisc propunea ocolirea Belgradului prin Bavaniste=Smederevo. Ei bine, am vrut sa fiu aventurier si am intrat pe urmatoarea scurtatura:
Uljma/Izbiste/Susara/Deliblato/Kovin/Smederevo.
Daca este cineva doritor sa vada Serbia profunda acesta e un traseu perfect: drum cu o singura banda, prin padure, pe colinele de nisip ("Desertul banatului sarbesc"), din loc in loc gropi mari care trebuie ocolite.
La un moment dat am fost convins ca trebuie sa ma intorc, ca nu exista iesire spre Deliblata, cand intalnesc un camion de marfa din sens opus, semn ca totusi drumul are doua capete.
Am facut cam o ora, probabil tot atata cat faceam si prin Bavaniste.
Recomandabil celor care vor sa exploreze...
ingFrancisc, ai fost pe acolo?
Uljma/Izbiste/Susara/Deliblato/Kovin/Smederevo.
Daca este cineva doritor sa vada Serbia profunda acesta e un traseu perfect: drum cu o singura banda, prin padure, pe colinele de nisip ("Desertul banatului sarbesc"), din loc in loc gropi mari care trebuie ocolite.
La un moment dat am fost convins ca trebuie sa ma intorc, ca nu exista iesire spre Deliblata, cand intalnesc un camion de marfa din sens opus, semn ca totusi drumul are doua capete.
Am facut cam o ora, probabil tot atata cat faceam si prin Bavaniste.
Recomandabil celor care vor sa exploreze...
ingFrancisc, ai fost pe acolo?
- ingfrancisc
- Mesaje:917
- Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
- Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:TM04DVF
- Localitate:Timisoara
- Contact:
Re: Circuland prin Serbia
da, o singura data, cu pejou. Dar nu a fost premeditat, pe acolo m-a dus GPSu (era setat pe "scurt"), l-a mine a fost ceva mai nasol ca era seara tarziu, intuneric, n-am avut parte de peisaje si printr-o padure era cam nasol drumul (vreo 5 km). Fiicamea a fost incantata ca ne-au iesit un drum 2 caprioare, vreo 2 vulpi si cativa iepuri. Eu insa am avut ceva emotii ca nu prea stiam unde sunt si drumul era pustiu, noapte si GPSu ba stia pe unde e ba ma baga prin camp. De atunci verific tot traseul GPS-ului inainte de plecare.
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
- aristotelro
- Mesaje:200
- Membru din:Sâm Iul 10, 2010 9:34 pm
- Numar Inmatriculare:TM-14-BSG
- Localitate:Timisoara
Re: Circuland prin Serbia
Platit amenda 5000 dinari pentru 144 km/h pe autostrada, prins exact inainte de tollul unde platesti 2 euro, dupa Nis.
- intocmit proces verbal, retinut ID card pana la achitarea amenzii.
- mi -sa explicat ca trebuie sa ies de pe autostrada si sa merg intr-un orasel la 5 km unde est oficiu postal.
- la iesire trecere din nou prin poarta de plata: 2 euro pentru plecat la platit amenda. (50 de metri, ca sa fie clar)
- la oficiul postal era coada de platitori, de diferite natii.
- nimeni nu avea dinari. Dar pensionarii care ridicau pensia de la acelasi oficiu erau bucurosi sa primeasca 50 de euro pe 5000 de dinari din plicul lor.. Era foarte frumos faptul ca saracii oaneni se uitau la hartiile de euro si intrebau banuitori: DOBRO? Dobro, dobro, pai cum?
- dupa ce ahitai si vedeai chitanta in mana functionarei, erai informat ca mai ai de dat 50 dinari taxa de posta. Nimeni nu avea. Se scotoceau uni, mai gaseau.
- in fine, intoarcerea la politist. Alti 2 euro la intrat pe autostrada.
- drum bun. Dobr den.
O experienta constructiva.
- intocmit proces verbal, retinut ID card pana la achitarea amenzii.
- mi -sa explicat ca trebuie sa ies de pe autostrada si sa merg intr-un orasel la 5 km unde est oficiu postal.
- la iesire trecere din nou prin poarta de plata: 2 euro pentru plecat la platit amenda. (50 de metri, ca sa fie clar)
- la oficiul postal era coada de platitori, de diferite natii.
- nimeni nu avea dinari. Dar pensionarii care ridicau pensia de la acelasi oficiu erau bucurosi sa primeasca 50 de euro pe 5000 de dinari din plicul lor.. Era foarte frumos faptul ca saracii oaneni se uitau la hartiile de euro si intrebau banuitori: DOBRO? Dobro, dobro, pai cum?
- dupa ce ahitai si vedeai chitanta in mana functionarei, erai informat ca mai ai de dat 50 dinari taxa de posta. Nimeni nu avea. Se scotoceau uni, mai gaseau.
- in fine, intoarcerea la politist. Alti 2 euro la intrat pe autostrada.
- drum bun. Dobr den.
O experienta constructiva.
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Circuland prin Serbia
WTF ?! Au dreptul sa iti retina buletinul sau pasaportul daca nu esti cetatean sirb ?
- cpv_13
- Mesaje:308
- Membru din:Joi Ian 29, 2009 3:09 pm
- Numar Inmatriculare:VL 21 CPG
Re: Circuland prin Serbia
Nu stiu daca are treaba sau nu ca nu esti cetatean sarb. Daca la ei asa e legea trebuie sa o respecti.
Eu incerc sa nu depasesc niciodata cu mai mult de 10 km/h (nici in tara si nici in afara).
Iar in Suedia merg chiar cu 5 sub... Acolo nu-i de glumit si nu iarta.
Eu incerc sa nu depasesc niciodata cu mai mult de 10 km/h (nici in tara si nici in afara).
Iar in Suedia merg chiar cu 5 sub... Acolo nu-i de glumit si nu iarta.
C4 Berlina - Rosu Lucifer
1.6 HDI 92 CP
1.6 HDI 92 CP
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Circuland prin Serbia
In Romania stiam ca cetatenilor straini nu li se retin permisul daca depasesc linia continua de exemplu pt ca actul nu e emis de Romania. Li se aplica amenda si atit. Nu ar trebui sa fie la fel si pt noi dincolo ? Sa i se aplice amenda celui ce a gresit fara a i se retine actele.
- aristotelro
- Mesaje:200
- Membru din:Sâm Iul 10, 2010 9:34 pm
- Numar Inmatriculare:TM-14-BSG
- Localitate:Timisoara
Re: Circuland prin Serbia
Probabil asa e, doar ca sarbii iti retineau actul de identitate pana la achitarea amenzii, ca sa fie siguri ca nu pleci fara sa platesti. Pe mine nu m-a deranjat asta ci faptul ca te puneau sa iesi si sa intri din nou pe autostrada platind in felul acesta inca de doua ori taxa de autostrada, in loc sa faca un culoar liber pentru cei ce aveau de platit amenda. Chiar exista un culoar prin care puteai sa iesi fara sa platesti, daca politia ar fi avut aceasta initiativa.vlad scrie:In Romania stiam ca cetatenilor straini nu li se retin permisul daca depasesc linia continua de exemplu pt ca actul nu e emis de Romania. Li se aplica amenda si atit. Nu ar trebui sa fie la fel si pt noi dincolo ? Sa i se aplice amenda celui ce a gresit fara a i se retine actele.
In felul lor, practic la amenda de 50 de euro se mai adaugau inca 4 (sa nu mai mentionez taxa postala).
- cpv_13
- Mesaje:308
- Membru din:Joi Ian 29, 2009 3:09 pm
- Numar Inmatriculare:VL 21 CPG
Re: Circuland prin Serbia
E si asta o modalitate sa te faca sa nu mai depasesti viteza (prea mult) data viitoare .
C4 Berlina - Rosu Lucifer
1.6 HDI 92 CP
1.6 HDI 92 CP
- ingfrancisc
- Mesaje:917
- Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
- Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:TM04DVF
- Localitate:Timisoara
- Contact:
Re: Circuland prin Serbia
asa este aristotelro ... nu mi-a dat prin cap sa-ti spun ca s-au schimbat legile la ei, se pregatesc sa intre in m...UE-a noastra. Bina ca nu aveai mai multi km/h ca 5000 dinari (~ 50 euroi) e amenda minima!!!
Atentie, mai nou, daca ai drum prin Ungaria, daca nu ai bani sa platesti pe loc iti confisca masina pana faci dovada platii!
La sarbi mare atentie prin orase/sate unde in dreptul scolilor e limita de 30! se poate merge linistit cu 50 dar daca te prinde in zona cu "skola" (bine marcata) cu mult mai mult dormi o noapte la ei la sediu si a doua zi o pierzi la judecatorie unde amenda va fi mult mai mare de 50 euro! Sunt si la ei politai corupti dar la chestia cu "skola" si copii sunt sensibili.
Si eu am obiceiul sa merg cu 150 cam prin orice tara dar pana acum am luat o singura amenda, in Austria, de 35 euro.
La mine cele mai grase amenzi tot in Romania au fost, cateva de 500 lei
Atentie, mai nou, daca ai drum prin Ungaria, daca nu ai bani sa platesti pe loc iti confisca masina pana faci dovada platii!
La sarbi mare atentie prin orase/sate unde in dreptul scolilor e limita de 30! se poate merge linistit cu 50 dar daca te prinde in zona cu "skola" (bine marcata) cu mult mai mult dormi o noapte la ei la sediu si a doua zi o pierzi la judecatorie unde amenda va fi mult mai mare de 50 euro! Sunt si la ei politai corupti dar la chestia cu "skola" si copii sunt sensibili.
Si eu am obiceiul sa merg cu 150 cam prin orice tara dar pana acum am luat o singura amenda, in Austria, de 35 euro.
La mine cele mai grase amenzi tot in Romania au fost, cateva de 500 lei
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
- aristotelro
- Mesaje:200
- Membru din:Sâm Iul 10, 2010 9:34 pm
- Numar Inmatriculare:TM-14-BSG
- Localitate:Timisoara
Re: Circuland prin Serbia
Lasa Ingfrancisc ca si daca-mi spuneai tu tot cu 150 mergeam . Cand scapi de drumul ala de dupa granita cu Macedonia (pe care mergi cu o medie de 70 daca prinzi camioane), nu poti sa rezisti.
De fapt doar atunci am exagerat, acela e exact sectorul unde ai impresia ca vreo cativa zeci de kilometri mai sportivi iti desfunda pana si urechile. In rest am fost cuminte, dar radare nu mai erau.
De fapt doar atunci am exagerat, acela e exact sectorul unde ai impresia ca vreo cativa zeci de kilometri mai sportivi iti desfunda pana si urechile. In rest am fost cuminte, dar radare nu mai erau.
- aristotelro
- Mesaje:200
- Membru din:Sâm Iul 10, 2010 9:34 pm
- Numar Inmatriculare:TM-14-BSG
- Localitate:Timisoara
Re: Circuland prin Serbia
TRASEU NOU?
Harta NAVQ 2011 da urmatorul traseu spre Nis (Greci):
Timisoara-Varset-Bela Crivka-Kovin-Smederevo etc.
Iar te stresez ingFrancisc (si pe altii care cunosc)...
Traseul asta cum e? am vazut ca si asta trece prin aceeasi padure a Deliblatei, dar pe la est.
Banuiesc ca cei care au circulat prin vama Naidas au folosit acest drum... Sau nu?
Harta NAVQ 2011 da urmatorul traseu spre Nis (Greci):
Timisoara-Varset-Bela Crivka-Kovin-Smederevo etc.
Iar te stresez ingFrancisc (si pe altii care cunosc)...
Traseul asta cum e? am vazut ca si asta trece prin aceeasi padure a Deliblatei, dar pe la est.
Banuiesc ca cei care au circulat prin vama Naidas au folosit acest drum... Sau nu?