Tuning motor C4 Picasso - moft sau necesitate
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
vts 2.0 136 cp din cate stiu nu s-a facut,
eu m-am referit ca este primul lucru care l-as face eu personal daca as avea un asemenea motor!
eu m-am referit ca este primul lucru care l-as face eu personal daca as avea un asemenea motor!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Tuning motor C4 Picasso - moft sau necesitate
si eu
din pacate ii simt lipsa unui 2.0 hdi
din pacate ii simt lipsa unui 2.0 hdi
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Tuning motor C4 Picasso - moft sau necesitate
Sorry de off. viewtopic.php?f=19&t=3787" onclick="window.open(this.href);return false;Aiurica scrie:vts 2.0 136 cp din cate stiu nu s-a facut
-
- Mesaje:10
- Membru din:Joi Oct 09, 2008 11:26 pm
- Numar Inmatriculare:B88GLZ
Re: Tuning motor C4 Picasso - moft sau necesitate
Se pare ca nimeni care are configuratia mea (C4P 2.0HDi ESG6) nu si-a resoftat motorul. In schimb am gasit o oferta prin UK care nu presupune rescrierea softului. oricum, se vede limitarea cutiei ESG6 fata de cea manuala (suporta mai putin cuplu).
multumesc celor care mi-au raspuns!
http://www.chipexpress.com/diesel-tunin ... t-241.html" onclick="window.open(this.href);return false;
multumesc celor care mi-au raspuns!
http://www.chipexpress.com/diesel-tunin ... t-241.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mesaje:17
- Membru din:Dum Mar 16, 2008 8:26 am
- Localitate:SPANIA
- Contact:
Re: Tuning motor C4 Picasso - moft sau necesitate
la motorul asta nu se pot face resetari ,remapari sau cum naiba se mai numesc ,in primul rind pentru ca puterea motorului a fost limitata la 270 NM pentru a nu distruge cutia manual pilotata(CMP ,ESG6),daca ar fi avut cutie manuala putea sa scoata 320 NM ,danf scrie:Se pare ca nimeni care are configuratia mea (C4P 2.0HDi ESG6) nu si-a resoftat motorul. In schimb am gasit o oferta prin UK care nu presupune rescrierea softului. oricum, se vede limitarea cutiei ESG6 fata de cea manuala (suporta mai putin cuplu).
multumesc celor care mi-au raspuns!
http://www.chipexpress.com/diesel-tunin ... t-241.html" onclick="window.open(this.href);return false;
totusi C4 picasso es un monovolum si cred ca are putere suficienta cu motorul de 2.0 hdi 138 cp ,si inclusiv fiind super incarcat trage foarte bine ,si poti face o depasire intr-un stil mai sportiv,desi in romania nu stiu unde se poate merge in stil sportiv ca nu prea ai unde sa depasesti sau sa mergi cu viteza si sa depasesti LOGANURILE care merg cu 120 km/h ,ai destula putere.
Pentru a pastra puterea motorului si pentru a avea un motor puternic tot timpul, faceti schimbul de ulei cit mai des (la 10 000 km) ,ve-ti simti cum se schimba comportamentul masinii dupa ce ati facut schimbul de ulei ,pentru motorul 2.0 hdi ,obligatoriu trebuie sa puneti ulei 5w-40 .
Cauciucurile inseamna mult pentru masina asta ,desi sint destul de scumpe ,cred ca in ro majoritatea masinilor c4p au genti pe 16 (are cineva pe 17 sau pe 18) deci cauciucuri pentru marimea asta costa intre 100 si 160 euro ,cele mai bune sint HANKOOK ventus evo ,FULDA carat exelero,BRIDGESTONE Potenza ,si bineteles MICHELIN PREMACY HP ,pentru ro ar fi bun si un rind de cauciucuri de iarna .
salutari si an nou fericit
CITROEN C4 PICASSO ,2.0 HDI ,138 CP ,CMP ,PACK SX2(tavan de sticla,oglinzi rabatabile electrice,radio mp3 cu bluetooth,genti aluminiu pe 17 VOLUBILIS),culoare ALBASTRU ORIENTAL (culoare care nu se mai fabrica de 1 an)
CITROEN C4 PICASSO ,138 CP ,CMP , SX + pack2 , albastru oriental
octavio_bb (yahoo mesenger)
octavio_bb (yahoo mesenger)
-
- Mesaje:17
- Membru din:Dum Mar 16, 2008 8:26 am
- Localitate:SPANIA
- Contact:
Re: Tuning motor C4 Picasso - moft sau necesitate
daca mergi tot timpul in automatic masina trage mult mai lent de la 100 la 130dieto scrie:M-am gandit sa deschid un nou subiect aici deoarece vad ca nimeni nu a adus vorba despre asa ceva la Picasso.
Ar fi interesante pareri indeosebi la motorul de 2.0 HDI ca la celelalte mai mici cred totusi ca ar fi necesar.
Si ca sa fiu eu primul care imi spun parerea, iat-o :
eu am un Picasso cu motor de 2 litri si cutie sensodrive. masina merge bine cu mine si sotia la bord, daca in schimb o incarcam, sa zicem 4 persoane + bagaje, ar mai fi buni ceva caluti in plus.
mergand pe soselele RO am ajuns la concluzia ca nu viteza maxima e esentiala ci timpul sa zicem de la 100-110 la 130 km/h.
ca sa pastrez o obiectivitate comentariului trebuie sa adaug ca sunt cam vitezoman adica unde drumul e liber o calc cat tine inclusiv in localitati (spre rusinea mea)
incearca sa conduci in manual ,si coboara vitezele de la urechea stinga de dupa volan ,coboara de la a 6 a la a 4 a ,si baga piciorul in pedala bine ,si ai sa vezi cum se schimba treaba,sau daca esti in automatic si cobori viteza manual ,viteza tine 20 de secunde si dupa aia urca din nou si masina merge in modul automatic
CITROEN C4 PICASSO ,138 CP ,CMP , SX + pack2 , albastru oriental
octavio_bb (yahoo mesenger)
octavio_bb (yahoo mesenger)
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Tuning motor C4 Picasso - moft sau necesitate
eu zic ca este destul de suficienta putere cu motorul de 2.0
eu am pe caruta montat un 1,6hdi + remapare si a ajuns pe la 122 ponei nemancati
eu am pe caruta montat un 1,6hdi + remapare si a ajuns pe la 122 ponei nemancati
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
-
- Mesaje:4
- Membru din:Sâm Mai 05, 2012 7:38 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Tuning motor C4 Picasso - moft sau necesitate
commandorsteel scrie:eu zic ca este destul de suficienta putere cu motorul de 2.0
eu am pe caruta montat un 1,6hdi + remapare si a ajuns pe la 122 ponei nemancati
Salutare,
sunt mai nou pe aici si proaspat posesor de C4 Picasso 1.6 HDI din 2008 si as vrea sa te intreb daca per total se simte vreo diferenta dupa ce ai facut remapare sau cei 122 cai, ponei ma rog, sunt la fel de sprinteni ca cei 110 din dotarea standard?
Intrebarea o pun pentru ca sunt interesat si eu de aceasta modificare.
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Tuning motor C4 Picasso - moft sau necesitate
se simte diferenta imediat.
dar... tot motorul de 2000 consider ca era mai bun ptr masina
eu mi-am facut remaparea acum 5 ani aproape si sunt multumit.
oricum, daca nu vrei sau nu-ti place, ti se pune harta initiala la loc.
eu am facut remaparea la userul doc .
ar fi bine sa faci un test dyno inainte de remapare (ai sa vezi ca nu ai 100 cp ) si apoi dupa remapare inca un test. preferabil in aceasi zi si pe acelasi aparat.
succes
dar... tot motorul de 2000 consider ca era mai bun ptr masina
eu mi-am facut remaparea acum 5 ani aproape si sunt multumit.
oricum, daca nu vrei sau nu-ti place, ti se pune harta initiala la loc.
eu am facut remaparea la userul doc .
ar fi bine sa faci un test dyno inainte de remapare (ai sa vezi ca nu ai 100 cp ) si apoi dupa remapare inca un test. preferabil in aceasi zi si pe acelasi aparat.
succes
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)