Engine High Temperature Problem!
-
- Mesaje:34
- Membru din:Joi Sep 22, 2016 1:59 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Grand Picasso, 1.6 HDI 2007
Hey!
Primesc warning-ul in bord ca motorul se supraincalzeste, rar ( la o luna, maxim doua ) dar nu pot continua cu masina sa merg, trebuie sa o opresc sa o las sa se raceasca si dupa, cateodata isi revine si nu imi mai da warning-ul, alteori imi apare, iar, dupa ce am lasat-o sa se raceasca si am mers putin cu ea.
Am inteles ca ar putea fi un modul (cred ca asa se numeste).
As vrea sa imi spuneti va rog ce mufe au legatura cu problema asta ca as vrea sa le curat si sa le dau cu spray de contact ( m-a ajutat de foarte multe ori si m-a scutit de sute de euro ).
Deasemenea m-ar interesa care ar fi piesele ce tin de racirea motorului ca sa stiu putin despre ce ar putea fi stricat.
Side Info :
- Am antigel
Multumesc Anticipat!
Primesc warning-ul in bord ca motorul se supraincalzeste, rar ( la o luna, maxim doua ) dar nu pot continua cu masina sa merg, trebuie sa o opresc sa o las sa se raceasca si dupa, cateodata isi revine si nu imi mai da warning-ul, alteori imi apare, iar, dupa ce am lasat-o sa se raceasca si am mers putin cu ea.
Am inteles ca ar putea fi un modul (cred ca asa se numeste).
As vrea sa imi spuneti va rog ce mufe au legatura cu problema asta ca as vrea sa le curat si sa le dau cu spray de contact ( m-a ajutat de foarte multe ori si m-a scutit de sute de euro ).
Deasemenea m-ar interesa care ar fi piesele ce tin de racirea motorului ca sa stiu putin despre ce ar putea fi stricat.
Side Info :
- Am antigel
Multumesc Anticipat!
Citroen C4 Grand Picasso Exclusive, 1.6 HDI, 2007.
“I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me." John 14:6
- wonka jr.
- Mesaje:1533
- Membru din:Sâm Apr 11, 2009 9:55 pm
- Marca si model masina:Citroen DS3 1.6 hdi 92 cp
- Numar Inmatriculare:GL 88 WNK
- Localitate:Galati / Bucuresti
Re: Engine High Temperature Problem!
cea mai frecventa cauza este rezistenta gmv, care se schimba. nu am auzit pe nimeni sa o curete in vreun fel si sa se repare. costa in jur de 120 lei la citroen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Engine High Temperature Problem!
Se repara Chiar am una pe balcon aproape gata... doar ca am altele de facut si o tot aman.
Oricum, de preferat este totusi sa pui un diagnostic inainte sa schimbi piese.
Oricum, de preferat este totusi sa pui un diagnostic inainte sa schimbi piese.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:34
- Membru din:Joi Sep 22, 2016 1:59 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Grand Picasso, 1.6 HDI 2007
Re: Engine High Temperature Problem!
Am gasit problema, mufa asta era topita, am curatat papuceii si am curatat tot pe acolo, am cablat inapoi si nu am mai primit eroarea. In cateva luni o sa cumpar mufa noua si o sa o schimb.
Mersi guys pentru raspunsuri!
Citroen C4 Grand Picasso Exclusive, 1.6 HDI, 2007.
“I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me." John 14:6
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Iun 03, 2014 2:24 pm
- Marca si model masina:future owner of a C4 Picasso
Re: Engine High Temperature Problem!
Salutare voua. Detin un Citroen C4 Picasso, 1,6 hDi, 110 cp , an fabricatie 2007 cu foarte putini km la bord (110.000). Am masina de 4 ani timp in care am facut 70.000 km. Proprietarul anterior a facut cu ea dosr 41.000 in 7 ani. Da, eu chiar am cumparat masina de la batranul (din Romania) care o tinea in garaj .
Acum o luna am patit ceva straniu: exact dupa ultima ninsoare am incercat sa urc la Pestera Ialomiței pe DJ ce pleaca din satul Glod. Dupa aproximativ 10 km de urcus ( cu lanturi, drum acoperit de zapada) am primit mesajul de eroare "engine temp too high - stop". Chiar daca afara erau -4 grade! Am asteptat vreo 15 minute sa se raceasca motorul, am.pornit, dar dupa alti 2 km, acelasi mesaj : si da, apa in motor fierbea. Atunci am decis sa ma intorc, iar la coborare nu a mai dat deloc acea eroare. Si nu a mai dat-o deloc in urmatoarele 4 sapt! Dar, cand a venit caldura, am descoperit o nouă problema: aerul condiționat functiona in "reprize": la pornire cateva sec, dupa care se oprea si cateva min aveam doat aer cald, si iarasi cateva sec pornea. Chiar inainte de a ajunge la service pt verificare nivel freon, dupa un drum Sebes -Alba in coloană (50 min - 15 km), chiar la oprirea la destinație, fin nou " engine temp too high - stop". Si iarasi pauză. La service pt verificare nivel freon, mec a verificat ventilator radiator si l-a inlocuit (se pare ca nu mergea). Completat freon (lipseau 100 g pana la cele 460 din fisa tehnica), dar, tot nu aveam aer rece. Am stabilit cu el ca duc masina din nou pt a verifica restul instalatiri: supapa și compresor (la incarcare cu freon, presiunea in functionare urca pana la 20, deci puțin probabil sa fie compresorul). La o ora dupa ce am plecat din service, din nou: "temp engine too high - stop" , iar ventilatorul nu functiona chiar daca alarma era activa. Cautand mai multe informatii, am gasit ca de fapt cele doua problemeale mele sunt legate una de cealaltă, iar numitorul comun este sensorul de temp al lichidului de racire si/sau termostatul.
Ati mai intampinat aceasta "combinatie"? Care a fost rezolvarea?
Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk
Acum o luna am patit ceva straniu: exact dupa ultima ninsoare am incercat sa urc la Pestera Ialomiței pe DJ ce pleaca din satul Glod. Dupa aproximativ 10 km de urcus ( cu lanturi, drum acoperit de zapada) am primit mesajul de eroare "engine temp too high - stop". Chiar daca afara erau -4 grade! Am asteptat vreo 15 minute sa se raceasca motorul, am.pornit, dar dupa alti 2 km, acelasi mesaj : si da, apa in motor fierbea. Atunci am decis sa ma intorc, iar la coborare nu a mai dat deloc acea eroare. Si nu a mai dat-o deloc in urmatoarele 4 sapt! Dar, cand a venit caldura, am descoperit o nouă problema: aerul condiționat functiona in "reprize": la pornire cateva sec, dupa care se oprea si cateva min aveam doat aer cald, si iarasi cateva sec pornea. Chiar inainte de a ajunge la service pt verificare nivel freon, dupa un drum Sebes -Alba in coloană (50 min - 15 km), chiar la oprirea la destinație, fin nou " engine temp too high - stop". Si iarasi pauză. La service pt verificare nivel freon, mec a verificat ventilator radiator si l-a inlocuit (se pare ca nu mergea). Completat freon (lipseau 100 g pana la cele 460 din fisa tehnica), dar, tot nu aveam aer rece. Am stabilit cu el ca duc masina din nou pt a verifica restul instalatiri: supapa și compresor (la incarcare cu freon, presiunea in functionare urca pana la 20, deci puțin probabil sa fie compresorul). La o ora dupa ce am plecat din service, din nou: "temp engine too high - stop" , iar ventilatorul nu functiona chiar daca alarma era activa. Cautand mai multe informatii, am gasit ca de fapt cele doua problemeale mele sunt legate una de cealaltă, iar numitorul comun este sensorul de temp al lichidului de racire si/sau termostatul.
Ati mai intampinat aceasta "combinatie"? Care a fost rezolvarea?
Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Engine High Temperature Problem!
Eu am patit sa se blocheze termostatul in drum spre mare, pe A2. Temperatura ajunsese la 112 grade. In prima faza am scos maruntaiele din termostatul existent, ca sa ma pot intoarce in Buc linistit, iar pana la destinatie am mers cu geamurile deschise si caldura in interior data la maxim (truc vechi).
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Iun 03, 2014 2:24 pm
- Marca si model masina:future owner of a C4 Picasso
Re: Engine High Temperature Problem!
Ca si continuare la problema legata de incalzire motor/probleme aer condiționat:
- mec a schimbat ventilator sistem racire
- releu actionare ventilator ( nu functiona in treapta 1)
- termostat (kit-ul contine inclusiv senzor temp lichid racire)
Dupa testare (masina a fost lasata sa functioneze la relanti aprox 30 min), problema pare sa se fi rezolvat. Acum inclusiv aerul condiționat functioneaza normal.
Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk
- mec a schimbat ventilator sistem racire
- releu actionare ventilator ( nu functiona in treapta 1)
- termostat (kit-ul contine inclusiv senzor temp lichid racire)
Dupa testare (masina a fost lasata sa functioneze la relanti aprox 30 min), problema pare sa se fi rezolvat. Acum inclusiv aerul condiționat functioneaza normal.
Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Iun 03, 2014 2:24 pm
- Marca si model masina:future owner of a C4 Picasso
Re: Engine High Temperature Problem!
Saga continua: aerul condiționat tot in "salturi" merge. La pornire masina raceste, dupa care, la aproximativ 4-5 minute, baga doar căldură. Probabil exista ceva pe circuit care obturează fluxul freonului? Teava care merge catre habitaclu este rece la pornire, dar dupa un timp devine calda.
Atunci cand am fost sa completeze cu freon, aparatul arata o presiune de 20-23 bar in instalatie. Si a ramas acolo constant, fara sa scada (ce ar indica posibile probleme cu valva expansiune sau compresor)Este normal asa de mult?
Mecanicul spune ca ar problema ar putea fi un filtru care se afla in radiatorul de racire. Exista vreo modalitate de verificare a fluxului, inainte de a da 450 lei pe acel radiator? (Filtrul este incorporat in rafiator)
Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk
Atunci cand am fost sa completeze cu freon, aparatul arata o presiune de 20-23 bar in instalatie. Si a ramas acolo constant, fara sa scada (ce ar indica posibile probleme cu valva expansiune sau compresor)Este normal asa de mult?
Mecanicul spune ca ar problema ar putea fi un filtru care se afla in radiatorul de racire. Exista vreo modalitate de verificare a fluxului, inainte de a da 450 lei pe acel radiator? (Filtrul este incorporat in rafiator)
Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Engine High Temperature Problem!
Ce masina / Motorizare? Ai o serie de sasiu?
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Iun 03, 2014 2:24 pm
- Marca si model masina:future owner of a C4 Picasso
Re: Engine High Temperature Problem!
C4 Picasso, 1.6 hdi, 2007 serie VF7UD9HZC45193011Norishor scrie:Ce masina / Motorizare? Ai o serie de sasiu?
Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk