Diverse probleme C4GP, amortizoare, oglinzi, etc...

Totul despre C4 Picasso
Scrie răspuns
coscadar
Mesaje:2
Membru din:Mie Noi 16, 2016 9:02 am
Marca si model masina:en C4 Grand Picasso 1.6 HDI
Diverse probleme C4GP, amortizoare, oglinzi, etc...

Mesaj de coscadar » Mie Oct 04, 2017 6:25 pm

Ma lovesc de o chestiune ciudata la C4GP 2011/188000km... in urma cu cateva luni (2/3 luni) aveam o bataie in articulatii care ma exaspera... pai s-o facem spun eu... merg la mecanic, se baga sub ea, si incepe distractia: pivot, bieleta, cap de bara, etc... bun, comand TOATE ELEMENTELE DE ARTICULATIE, absolut toate, si purcedem la schimbat... fericit, ies cu masina din service, si dupa vreo 10 minute de mers, hop apare bataia exasperanta... merg inapoi, trage iar de toata masina, totul in regula, hai sa schimbam si flansele si rulmentul de la amortizoare... facem si asta, plec cu masina, si dupa 10 minute de mers, hop, bataia reapare... ne gandim, punem cap la cap, banuim caseta de directie... merg, dau jos caseta, nici urma de jos sau bataie... ce sa fie, ce sa fie... bataia aparea la viteze mici, si denivelari minore ca sa spun asa, in special la gropite nu la damburi... citesc cate ceva pe forum, vad ca cativa au schimbat amortizoarele, asa ca erau singurele care nu erau schimbate... mai strang nitel din partea dorsala, si schimb si amortizoarele... plec fericit cu masina din service si... surpriza, nu mai aveam bataia (parca tot se auzea ceva, dar mult mai redus cam 80% fata de cum se auzea initial)... au trecut cam 3 luni, si am efectuat circa 1000km... si bataia a reaparat la fel de viguroasa... merg la mecanic, articulatiile ok... amortizoarele sachs... e posibil ca sa se fi dus in 1000km facuti prin bucuresti ? la mersul pe piatra cubica, la 30km/h nu se aude nimic, e ca o masina perfecta... bataia apare in momentul in care balanseaza caroseria ca sa spun asa... amortizoarele lanseaza ok, la drum intins e lina ca o barca... mama masii de problema, ce sa fie, ce sa fie ???
Si o alta chestie: se poate dezactiva orientarea in jos a oglinzilor la mersul inapoi ? cea de pe stanga nu mai revine exact in pozitia in care era reglata dupa mersul inapoi...

silviu.david
Mesaje:159
Membru din:Mie Oct 01, 2014 5:17 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6 e-HDI
Numar Inmatriculare:VN xx DAV
Localitate:Focsani

Re: Diverse probleme C4GP, amortizoare, oglinzi, etc...

Mesaj de silviu.david » Joi Oct 05, 2017 8:07 am

Pune mecanicul sa verifice cu atenție și tampoanele de la motor. Dacă unul e uzat poate conduce lla bătăi urate în caroserie. Mise pare puțin probabil sa fie amortizoarele de noi , trebuie sa fii destul de ghinionist. Verifica amortizoarele dacă prezintă scurgeri.

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Diverse probleme C4GP, amortizoare, oglinzi, etc...

Mesaj de commandorsteel » Joi Oct 05, 2017 7:25 pm

ptr reglarea oglinzilor, ca sa nu-ti mai coboare cand dai cu spatele, lasa butonul de selectie stg-dr, la mijloc :hi
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

laurg73
Mesaje:19
Membru din:Mie Sep 16, 2015 11:31 am
Marca si model masina:Citroen C4 Picasso 1,6 ehdi

Re: Diverse probleme C4GP, amortizoare, oglinzi, etc...

Mesaj de laurg73 » Sâm Dec 09, 2017 9:11 pm

Cam aceeasi problema am avut-o si eu cu al meu Picasso, schimbat amortizoare, flanse, si dupa vreo 3000 de km apare bataia, si a urmat schimbarea cam a tot ceea ce inseamna elemente de suspensie, direcție, inclusiv tampoanele de la motor. Nimic, bataia aparea din nou. Am schimbat a doua oara amortizorul, bataia apare, inlocuiesc flansa de la amortizor, oops nu mai am bataie, care aparea mai des la canale.
Dar surpriza dupa 3000 de km aproximativ a aparut din nou, mai mica bataia, asa cum ai zis si tu la gropite mici si dese, gen valuri mai inaltute in asfalt. Singurul lucru neschimbat pe partea respectiva a fost bieleta de directie, dar nu pare bolnava, la fel cum nu au parut si celalalte ce au fost schimbate.
Ce este ciudat e ca dupa ce ridic masina pe cric, si apoi merg cu ea, bataia este mai micuta, si asta se intampla de fiecare data, dar dupa ce se aseaza amortizoarele in pozitia normala, adica vreo 15 km, apare din nou.
Nici eu nu mai stiu ce sa mai fac cu ea, toti cei care merg cu mine cu masina zic ca nu aud nimic, dar se simte inclusiv in volan un picut.
Acum ma gandesc sa dau jos din nou telescopul sa vad daca nu cumva piulita care tine flansa de cauciuc s-a slabit si ii permite joc acolo, desi pana la urma o sa schimb probabil si bieleta numai ca sa nu ma mai gandesc ca ar putea fi de acolo, singurul lucru care m-a oprit sa nu o schimb pana acum e ca nu am avut scula care sa oreasca sa nu se torsioneze de la rasucire dintii de pe cremaliera de la caseta de directie
Alta chestie la care m-am gandit e ca poate oala de la amortizor o avea ceva si bate in zona respectiva, desi daca se simte in volan ar trebui sa fie de la directie/ suspensie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Picasso”