''J'': iti arat eu niste curbe pe dealu' negru pe unde poti sa incerci masina, daca te tzine!
Unde ''am luat'' in curbe multe masini, care ''m-au facut'' apoi in linie dreapta (Golf5 GTI, BMW seria 5 (pana in 2004)...) ori nu cunosteau drumul, ori nu cunosteau masina, ori erau putin nepriceputi si desi aveau masini mai puternice, pe curbe si demaraje in rampa, cam pierdeau distanta...in urma!
Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?
- crisan.4
- Mesaje:105
- Membru din:Dum Mai 02, 2010 9:57 am
- Localitate:constanta-bucuresti
- lucyano
- Mesaje:118
- Membru din:Lun Noi 17, 2008 10:15 am
- Marca si model masina:C4,1.6.i 110 hp,SX
- Numar Inmatriculare:OT-03-ZAR
- Localitate:Slatina,Jud.Olt
- Contact:
Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?
Stabilitatea la C4 chiar nu e un mit!E realitate 100%!Nu m-a dezamagit niciodata!
Am avut cativa prieteni in dreapta ,care au dorit sa se convinga,si s-au convins!Majoritatea conducatori de masini nemtesti gen Golf,Audi,Opel si va spun ca nu le-a venit sa creada cum se lipea robotelul de asfalt in viraje luate in forta!!!Dar cred sincer ca este foarte important ce cauciucuri ai pe masina!!!Asa ca GO ROBO GO!!!
Am avut cativa prieteni in dreapta ,care au dorit sa se convinga,si s-au convins!Majoritatea conducatori de masini nemtesti gen Golf,Audi,Opel si va spun ca nu le-a venit sa creada cum se lipea robotelul de asfalt in viraje luate in forta!!!Dar cred sincer ca este foarte important ce cauciucuri ai pe masina!!!Asa ca GO ROBO GO!!!
forever citroen
- mikepop
- Mesaje:297
- Membru din:Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
- Numar Inmatriculare:OT05AMP
- Localitate:Slatina
- Contact:
Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?
Sunt nou pe forum si simt nevoia sa scriu si eu aici. Desi am condus foarte multe masini, singura care s-a ridicat cat de cat la nivelul c4-ului a fost un rover 25 . Eu cu C4 cu roti pe 16 am fortat in curbe ( intre Pitesti si Slatina gen Colonesti, Valea Mare pentru cine stie zona ) de nu imi venea nici mie sa cred. Deci thumbs up!!!
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
- Costi596
- Mesaje:1244
- Membru din:Mar Apr 19, 2011 9:18 pm
- Numar Inmatriculare:B 42 CJJ
- Localitate:Bucuresti
Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?
daca aveai roti pe 15 ca si mine simteai cum te duce in nas
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?
In nas se duce si cu roti de 16 daca nu virezi ferm. Insa odata ce virezi... n-am inteles niciodata ce au facut la puntea aia spate semi-independenta sau ce trasnaie de punte e de se aseaza pe sosea mai bine decit unele independente.
Cel putin prima versiune de C4 supravira extraordinar, previzibil, si precis (daca rotile erau umflate cum trebuie)! Singurele surprize pe care le-am avut cu el au fost la 30Kmph pe polei cind pur si simplu m-a surprins existenta poleiului (era in causul unui ac de par pe serpentine in munti si era sa sar in ripa de 2 ori in 2 minute).
E drept ca de la un punct nici rotile nici suspensiile nu mai pot tine pasul daca o conduci peste posibilitatile ei... insa rar subvireaza, de obicei merge de-a latul si asta pori redresa imediat ce scade viteza o idee si poti pisca si acceleratia si frina in acelasi timp. Peugeotul pe aceeasi platforma (307) pleaca drept de bot cu rotile cotite in situatii similare. Deci la C4 e doar setare de geometrie si unghiuri de cadere ale amortizoarelor (care si ele sint diferite fata de 307 - nu stiu 308).
Cel putin prima versiune de C4 supravira extraordinar, previzibil, si precis (daca rotile erau umflate cum trebuie)! Singurele surprize pe care le-am avut cu el au fost la 30Kmph pe polei cind pur si simplu m-a surprins existenta poleiului (era in causul unui ac de par pe serpentine in munti si era sa sar in ripa de 2 ori in 2 minute).
E drept ca de la un punct nici rotile nici suspensiile nu mai pot tine pasul daca o conduci peste posibilitatile ei... insa rar subvireaza, de obicei merge de-a latul si asta pori redresa imediat ce scade viteza o idee si poti pisca si acceleratia si frina in acelasi timp. Peugeotul pe aceeasi platforma (307) pleaca drept de bot cu rotile cotite in situatii similare. Deci la C4 e doar setare de geometrie si unghiuri de cadere ale amortizoarelor (care si ele sint diferite fata de 307 - nu stiu 308).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!