Ceasuri interioare analog type

Accesorii de interior, interioare custom, etc
Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Dum Feb 18, 2007 11:56 pm

Cam asa ceva,

Imagine Imagine
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Mesaj de PsH » Lun Feb 19, 2007 7:23 am

Pai, vreau mai multe detalii... :)
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
tipitip
Admin
Mesaje:429
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:27 pm
Localitate:Bucureşti
Contact:

Mesaj de tipitip » Lun Feb 19, 2007 10:40 am

Eventual un ceas cu cuc! La turaţia optimă să scoată bila să zbiere: cocs, cocs :tongue9:!
E o maşină de pe care au dispărut toate analogicele şi asta mi se pare super, voi regretaţi limbile? :oops:
În plus, afişajele sunt împrăştiate pe tot bordul, pe montant lipseau! Că nu ne-am scrântit gâtul suficient până acum :toothy10: !
Kia Cerato 1.6 crdi roşu B 19 PFR
Imagine

bizkit1
Mesaje:300
Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:32 am
Contact:

Mesaj de bizkit1 » Lun Feb 19, 2007 11:02 am

:))))))))))))))))

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Ceasuri

Mesaj de mituc » Lun Feb 19, 2007 11:43 am

PsH scrie:Ma bate gandul sa-mi pun niste ceasuri suplimentare pe bord, in special un turometru care sa-mi indice exact momentul cand sa schimb vitezele....ceva idei?
Si care e momentul exact in care tre' sa schimbi treptele?
Sa-ti dau un exemplu: eu merg destul de calm de obicei iar treptele le schimb in asa fel incit dupa ce schimb sa am in jur de 2000rpm. Insa daca e deal nu mai fac acelasi lucru ca omor ambeajul, si schimb astfel incit sa am, depinzind de inclinatie, 2300-2800-3000.

Deci da, un ceas cu cuc dar care in loc de cuc sa aiba un cuculete, daca ma intelegi, ar fi cel mai potrivit :)
Pentru cei cu modificari groaznice la masina, cu compresoare mecanice montate peste motoare stock, sau alte trasnai, etc, ar fi utile niste ceasuri care sa indice presiuni la ulei, la morisca de la compresor, etc. Dar tu ce sa faci cu niste ceasuri in plus, eventual un ceas cu cucusor si unul cu limbi, sa nu se plictiseasca? ](*,)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Lun Feb 19, 2007 11:56 am

Exista un ceas pe care il setezi tu la ce turatie sa tipe..Astfel daca te duci la curse, il setezi sa urle cand ajungi la turatia X, daca mergi pe strada la plimbare il setezi la turatia Y.

Utilitatea daca se poate numi utilitate e atunci cand schimbi in regim de curse sau alergatura...
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Lun Feb 19, 2007 12:48 pm

e cam aiurea. la curse acceleratia e f rapida si nu ai cum sa schimbi la turatia optima dupa tipatul unui senzor. cateaodata reactionezi mai repede la un impuls auditiv/vizual/tactil, altadata mai incet...
sa zicem ca trebuie sa schimbi la 5000rpm. in treapta I de cand auzi bip-ul si pana vrei sa comuti treapta, deja esti la 6000rpm.
in treapta II e mai usoara acceleratia, dar la valori ridicate tot rapid teci de punctul optim..
intr-a III-a nu prea mai e asa important pt ca daca ai plecat prost nu mai ai ce face...
sunetul motorului este tipatul cel mai bun, sau o cutie automata :D
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Lun Feb 19, 2007 12:56 pm

Omul vrea alte ceasuri, hai sa-l ajutam nu sa il facem sa nu-si mai ia :lol:
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Lun Feb 19, 2007 1:03 pm

:lol:
ceasuri printe display-uri nu prea merg...
e ca si cum ai zice robocop cu pendul. mai lipseste si gong-ul (adica tipatul acela pt schimbarea treptei de viteza) si cucul (care este in mintea omului)
te rog sa ma scuzi PsH pt remarca, pur si simplu se potriveste in context. nu este un atac la adresa ta. inca o data te rog sa imi scuzi cuvintele neortodoxe, dar e prea frumoasa combinatia. imi imagine chiar acum un cuc care iese din capul unui sofer, care ii zice sa schimbe viteza :lol:
PS: omul vrea un indicator pt schimbat viteza, nu de schimbare a designului.
era un tabel cu vitezele si turatiile la motoarele de c4 benzina 1.4/1.6
poti urmari acolo la ce turatii sa schimbi, avand in vedere curba cuplului si a puterii...deci peste 4000rpm, variabil in functie de viteza in care esti.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Mesaj de PsH » Lun Feb 19, 2007 1:37 pm

....
Ultima oară modificat Lun Feb 19, 2007 1:57 pm de către PsH, modificat 1 dată în total.
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
tipitip
Admin
Mesaje:429
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:27 pm
Localitate:Bucureşti
Contact:

Mesaj de tipitip » Lun Feb 19, 2007 1:46 pm

Eu mi-am spus părerea... :dontknow:
Kia Cerato 1.6 crdi roşu B 19 PFR
Imagine

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Lun Feb 19, 2007 2:27 pm

Un turometru cu Shift Light este f bun la curse, pt ca in mom ala esti f atent la turometru iar beculetul ala te ajuta f mult.
Dar intr-adevar un ceas analog printre displayuri digitale nu prea merge.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Lun Feb 19, 2007 2:38 pm

Daca vrei sa iti pui poti sa intri la unul din linkurile de mai jos:

http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=32896

http://www.autoaccesorii.ro/standard_ca ... ?parent=48

www.racingnick.ro

Daca nu gasesti la ei iti mai dau cateva linkuri.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Mesaj de PsH » Mar Feb 20, 2007 8:10 pm

Zi ffff proasta pe fond de sanatate subreda (certat pantofii de 4 ori doar dimineata) = fff multi nervi.

Intradevar ceasuri+afisaj digital = sucks.

Stie cineva daca se poate face ceva pentru a se schimba culoarea la afisajul turometrului cand se ajunge la turatia optima pentru a schimba viteza?
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Mar Feb 20, 2007 8:13 pm

Adica cum se face rosu cand ajungi la peste 6000 ture, sa se faca rosu sau alta culoare cand ajunge la o alta turatie?
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning&Styling INTERIOR”