Tratamentul partilor de sub masina
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Sint pe care de a achizitiona un spray cu ceara de la technolit T825 021. A mai folosit cineva asa ceva? Exista ceva mai bun de atit?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- fanut
- Mesaje:1812
- Membru din:Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
- Numar Inmatriculare:LGR
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Tratamentul partilor de sub masina
cred ca esti singurul care o sa aiba asa ceva si care "investeste in asa ceva"
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Tratamentul partilor de sub masina
Probabil anul asta. La anu' dupa ce vor vedea toti ce face clorura de calciu cu care se va incepe sa se dea si pe la noi de anul asta ma vor intreba toti de unde si cit, sint sigur.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Tratamentul partilor de sub masina
da si tu detalii: de unde iei, cat costa, ce suprafata acopera
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- caraman
- Mesaje:736
- Membru din:Vin Apr 08, 2011 11:38 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6HDI, 66,2kw 2006
- Numar Inmatriculare:CJ 13 WDV
- Localitate:Cluj-Napoca
- Contact:
Re: Tratamentul partilor de sub masina
Goagle:
Descriere
Usi de autoturism, compartimente motor, parti laterale, remorci.
Date tehnice
Ofera o protectie pe termen lung impotriva coroziunii, oxidarii si murdariei
Pelicula fina si puternic adeziva este rezistenta la apa si la saruri
Protejeaza impotriva impactului chimical agresiv
Utilizat pentru intretinerea suprafetelor vehiculelor, masinilor de construit, dispozitivelor agricole si a spatiilor din interiorul compartimentului motor.
Indispensabil dupa orice curatare a motorului
Nu utilizati pe suprafete lacuite deoarece poate duce la matuirea usoara
Are careva cunostinte de vreun C4 cu rugina, sau doar mazda are problema asta
@mituc, asteptam feedback
Descriere
Usi de autoturism, compartimente motor, parti laterale, remorci.
Date tehnice
Ofera o protectie pe termen lung impotriva coroziunii, oxidarii si murdariei
Pelicula fina si puternic adeziva este rezistenta la apa si la saruri
Protejeaza impotriva impactului chimical agresiv
Utilizat pentru intretinerea suprafetelor vehiculelor, masinilor de construit, dispozitivelor agricole si a spatiilor din interiorul compartimentului motor.
Indispensabil dupa orice curatare a motorului
Nu utilizati pe suprafete lacuite deoarece poate duce la matuirea usoara
Are careva cunostinte de vreun C4 cu rugina, sau doar mazda are problema asta
@mituc, asteptam feedback
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Tratamentul partilor de sub masina
O sa te miri dar Entreprise-uri cu rugina pe dedesupt am vazut, mai ales dupa ce ruleaza citiva ani la noi. A mea nu face exceptii.
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
Re: Tratamentul partilor de sub masina
In manual precizeaza ca dupa 5 ani se face o inspectie pe sub masina si se da cu solutie antirugina unde e necesar.Componenta la care am vazut eu probleme este bara antiruliu din spate sau punte cum i se mai zice si mi se pare normal, deoarece nu e galvanizata, ci data cu solutie antirugina, care in 5 ani in conditiile de la noi se duce.La mine se observa la incheieturi se vede daca va uitati intre roata si aripa unde e prinsa de caroserie.
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Tratamentul partilor de sub masina
Mie mi-a aparut in jurul unor gauri din lonjeroane.
Sent from my LG-P690 using Tapatalk 2
Sent from my LG-P690 using Tapatalk 2
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Tratamentul partilor de sub masina
La C4 bratele sint din otel inoxidabil? Dar pragurile? Dar barele stabilizatoare? Dar suruburile? Dar filetele de la bielele de directie, de la bieletele de la bara stabilizatoare, samd? Dar... orice_vrei_tu/alege_aleator_de_sub_masina? Raspunsul va fi invariabil "NU!". Asadar unde a sarit o piatra, unde aia tins pragul la iesirea din parcarea unui hotel facuta sa intre numai escalade-uri si tuareguri, unde ai dat odata cu ciocanul in brat ca sa dai jos un amortizor, etc, tratamentul anti-coroziune s-a dus. Si tratamentul ala se duce in timp de pe diverse piese expuse mai mult sau mai putin sablarii cu bolovani, nisip, borduri, si alte chestii.caraman scrie: Are careva cunostinte de vreun C4 cu rugina, sau doar mazda are problema asta
Dar presupunind ca C4 zboara si nu atinge pamintul atunci da, doar mazda are problema asta.
Intrebarea din postul initial avea doua scopuri:
1. de a obtine informatii de la cei care au mai facut asta si eventual au mai folosit acel produs;
2. de a da idei unora care nu s-au gindit pina acum la asta.
Luatul la misto nu era printre ele, as fi postat la Cafenea daca era cazul Momentan nu am nici o problema cu rugina insa nici nu intentionez. Dupa cum multi (ma) stiu eu fac cam totul preventiv/proactiv, nu reactiv. Si nu ma refer aici doar la ce tine de masina.
Btw, se poate inchide topicul, am gasit informatiile care ma interesau.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Tratamentul partilor de sub masina
Pai punele si aici ca C4 meu merge pe drumuri pline de substante corozive iarna, il scot la munte prin pietris si nu prea stie zbura. Deci acele informatii nu mi-ar strica.
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Tratamentul partilor de sub masina
si eu sunt interesat...
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)