Mesaj
de iacobang » Lun Sep 07, 2009 6:48 pm
Sa o iau de la inceput.
Masina am cumparat-o in 2006 noiembrie cu 17000 euro, un c4 coupe 1,6 hdi 110cp, vtr parca. Am avut la inceput o problema cu esp, se aprindea cand era ud afara, fara sa se gaseasca motivul.
In 2008 in vara deja am ajuns la service cu scaunul sofer,dovada fiind fisa de intrare in service cu aceasta problema. Tot atunci am vazut si tija telescopului stanga spate ruginita, dar am primit confirmarea verbala ca nu este o problema.Au facut testul la telescoape si erau bune.In toamna lui 2008 deja scaunele au inceput sa se vada urat, am mers la service unde am fost lungit pana in februarie.In februarie nu am m-ai rezistat si am inceput sa fac scandal, sa sun la bucuresti sa trimit mailuri, dar fara nici un raspuns. In iulie sunam aproape zilnic la bucuresti si am primit primul mail direct de la citroen bucuresti, cel care confirma schimbarea sezutului la sofer.Intre timp am facut reclamatia la opc. Dupa cateva zile vine acest valentin la suceava si incearca sa ma convinga ca scaunele au uzura normala,etc. Dupa injuraturi si amenintari ii adeschid mailul meu si ii arat raspunsul prin care era acceptat schimbarea sezutului, unde l ramane uimit intrucat nu stia de el si contrazicea tot ce imi spusese el pana atunci.Imi promite la plecare ca maxim pana pe 01 august imi da raspunsul ca nu decide singur, asta dupa ce a bagat masina pe lexia si a spus ca ia el fisa care a iesit.A vazut telescopul ruginit, absolut toate problemele, caci sunt reale. Primesc al doilea raspuns dupa o saptamana prin care nu se m-ai schimba, l-ati vazut.Plec in Atena-Grecia pe 3 august si merg si la sediul central, unde mi-au spus ca daca eram in cei 2 ani de garantie imi schimbau ei fara probleme, dar eu fiind pe garantia extinsa trebuie sa platesc urmand ca cu documentele primite de la ei citroen romania sa imi restitue banii. Bineinteles ca nu am platit, dar am primit confirmarea ca problemele mele se incadreaza in garantie. Acasa sun din nou la citroen unde cineva de la garantii imi spune ca el nu stie de ce am primit asa un raspuns si ca cel putin telescopul cu tija ruginita se incadreaza pe garantie, iar de restul nu stie ca nu cunoaste cazul.
Am inceput sa vorbesc cu avocatul si am cumparat domeniul pe care va rog sa il afisati si primesc telefon de la service ca a venit sezutul sofer sa vin sa il schimb.Atunci am intrebat de restul problemelor si au spus ca doar la asta au confirmarea.
Nu am schimbat sezutul deocamdata, am facut pagina si acum in maxim 1 luna ii actionez in instanta. Ei nu au ce sa imi faca, ca eu am documente si imagini de partea mea, iar domeniul este cumparat de mine. Ca nu este citroen .ro si nu are cum sa puna monopol. La urma urmei sa ma dea in judecata pentru ca am luat acest nume daca pot, caci continutul paginii este real si de partea mea.Despre ce este pe pagina nu au ce face, caci ei nu respecta contractul de garantie, eu am fost doar la service autorizat, platind dublu, ca sa respect contractul de garantie.
Ca incheiere confirm: scaunele si cheia nu sunt consumabile si sunt obligati sa le schimbe pe garantie la toata lumea!. Dar fiind prea multi, fac tot felul de artificii, poate scapa.Daca accepta un caz trebuie sa schimbe la toti, asa ca m-ai scapa cate una cu titlul de"gest comercial".Eu nu am nevoie de mila lor si de gesturi comerciale, cer respectarea contractului, caci am platit pentru el. Sper ca ati inteles povestea, am scapat cateva interventii la service rezolvate prin :"gest comercial".
In alte state, unde salariul este de 1-3000 euro nu isi permit astfel de magarii ca imediat sunt dati in judecata, dar la noi unde salariile sunt cum sunt isi permit pe ideea ca "si asa nu au bani,nu isi permit si procese". Deci dupa vorba ca "ca la omul sarac nici boii nu trag" sa le aratam ca se inseala si sa ne respecte ca in restul statelor ue.