ESP-ul, un "must" sau doar "nice to have"
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
SAMmy Referitor la ce ziceai tu pe prima pagina.Pai in primul rand un pilot de care ziceai tu experimenteaza in proportie de 99% pe pista de curse nu in situatii neprevazute pe carosabil si ca sa zic asa crezi ca teoria ,in cazuri de astea se apica 100%? NO WAY poate 10% teorie 90% feeling.Apoi ce sa mai zici la un om normal care actioneaza 100% feeling.In cazuri deastea extreme care sunt provocate intamplator si nu intentionat esp-ul este foarte necesar. In cazul in care vrei sa ai senzatii intentionat pe sosea intradevar nu este necesar.In cazuri etreme ma scuzi dar cine mai gandeste...?Din pacate am patit si eu ceva asemanator cu colegul care a derapat si am scris nu mai stiu la ce post si din fericire ,acolo, am avut timp sa gandesc cat de cat...sa nu bushesc masina(va dati seama am ajuns sa ma gandesc la masina nu la mine).
-
- Mesaje:7
- Membru din:Vin Mar 16, 2007 9:53 am
- Localitate:la volan
pentru cei cu benzina e nice 2 have - ca la ei e optional ... la diesel e must ca e standard am "pornit" pana acum esp-ul de 3 ori si a fost de folos. prima data a fost mai ciudat pentru ca instinctual am facut si eu o manevra de contrabracare si am ramas putin interzis cand am vazut ca masina face ce i-am spus din volan nu ce ma asteptam sa faca din balans. Cand eram mititel am condus la nivel de joasa performanata niste chestii extraordinare numite karturi. Va spun cu mana pe inima .... daca vrei sa distrugi acel spirit scoate pe piata un kart cu ESP ...ESP-ul e bun dar reduce din fun-ul drivingului ... ce-i drept ...pentru multi situatiile de limita nu prea sunt fun ! am votat totusi pentru must !
-
- Mesaje:9
- Membru din:Joi Iul 19, 2007 1:38 pm
- Localitate:Bucuresti
ESP
Eu cred ca ESP-ul este necesar, spun asta pt ca eu am ESP si pot sa spun ca la ultima deplasare cu masina ma ajutat intrind intr-o curba cu viteza destul de mare, am simtit cum au fost usor franate rotile pt a echilibra masina.
Recunosc ca a fost in totalitate vina mea ca am intrat cu viteza in curba insa vorbind de necesitatea ESP-ului chiar cred ca este o necesitate si nu un moft.
Recunosc ca a fost in totalitate vina mea ca am intrat cu viteza in curba insa vorbind de necesitatea ESP-ului chiar cred ca este o necesitate si nu un moft.
- muntos
- Mesaje:797
- Membru din:Lun Mar 26, 2007 3:34 pm
- Numar Inmatriculare:B-333-VTS
- Contact:
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
nu am mai fost de mult spre valcea, asa ca nu aveai cum sa ma vezi pe mine. dar cand sunt pe dealul negru sigur veti auzi un coupe negru scartaind pe acolo fara esp din nefericire
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- lecram
- Mesaje:113
- Membru din:Mar Iul 17, 2007 3:59 pm
- Localitate:Timisoara
Pareri si pareri! Eu am votat MUST.
Are si SAMmy dreptatea lui, dar cred ca tehnica (ESP)+pilotojul(cunostinte mai bune de "shoferit") ofera o siguranta si mai mare.
Eu unul o sa optez pentru ESP.
Pe Discovery a fost zilele astea un fel de istoric al sigurantei la volan, finalul concluziona: veriga slaba este soferul. Oricite dispozitive si tehnologii s-ar realiza, factorul uman -soferul- e cel care contribuie la situatiile "nasoale".
Are si SAMmy dreptatea lui, dar cred ca tehnica (ESP)+pilotojul(cunostinte mai bune de "shoferit") ofera o siguranta si mai mare.
Eu unul o sa optez pentru ESP.
Pe Discovery a fost zilele astea un fel de istoric al sigurantei la volan, finalul concluziona: veriga slaba este soferul. Oricite dispozitive si tehnologii s-ar realiza, factorul uman -soferul- e cel care contribuie la situatiile "nasoale".
basic instinct ( mers pe jos )
- cosminnuss
- SeXy si Foarte Bun
- Mesaje:1301
- Membru din:Vin Mar 02, 2007 12:32 pm
- Numar Inmatriculare:B-15-DFK
- Localitate:Bucuresti - Panduri
- Contact:
Am fost si eu la Sibiu WE asta si m-am cam distrat pe curbele de pe Valea Oltuluimuntos scrie:Si unde era curba asta, nu de alta dar am vazut un C4 coupe (negru cred) in drumul spre Ramnicu Valcea intrand cu scartait de roti intr-o curba
merchandising, externalizare vanzari, sampling, hostess, backoffice
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Mah... voi scrieti de parca eu sunt impotriva ESP-ului... Eu am adus argumente in sensul ca
nu MI se pare ceva indispensabil... Sincer, in general, as prefera ca toate masinile sa fie dotate cu ESP
si n-am sa inteleg niciodata politica asta de kkt a constructorilor
de a considera drept optionale
sisteme care pot face diferenta intre viata si moarte... ABS, ESP etc
Daca ar fi dupa mine (norocul vostru ca nu e ) as propune directive... asa cum exista
reglementari internationale pentru noxe, sa existe reglementari si pentru securitate... pana in 2009 sa
se aplice standardul SEC1 - minim 4 stele EURONCAP + ABS + EBD + ASR + ESP si cu asta basta... nu ai SEC1,
nu ai dreptul de a comercializa rabla ta in zonele care au aderat la sistemul respectiv de reglementari...
Pai un studiu statistic de amploare a relevat faptul ca daca 90% din automobilele care circula in SUA
ar fi dotate cu sistemele mai sus amintite s-ar reduce cu 80% numarul accidentelor cu urmari grave,
ar ramane doar tamponarile usoare (de care nu ai cum sa scapi... )... numerele sunt aproximative,
dar cam asa ceva...
nu MI se pare ceva indispensabil... Sincer, in general, as prefera ca toate masinile sa fie dotate cu ESP
si n-am sa inteleg niciodata politica asta de kkt a constructorilor
de a considera drept optionale
sisteme care pot face diferenta intre viata si moarte... ABS, ESP etc
Daca ar fi dupa mine (norocul vostru ca nu e ) as propune directive... asa cum exista
reglementari internationale pentru noxe, sa existe reglementari si pentru securitate... pana in 2009 sa
se aplice standardul SEC1 - minim 4 stele EURONCAP + ABS + EBD + ASR + ESP si cu asta basta... nu ai SEC1,
nu ai dreptul de a comercializa rabla ta in zonele care au aderat la sistemul respectiv de reglementari...
Pai un studiu statistic de amploare a relevat faptul ca daca 90% din automobilele care circula in SUA
ar fi dotate cu sistemele mai sus amintite s-ar reduce cu 80% numarul accidentelor cu urmari grave,
ar ramane doar tamponarile usoare (de care nu ai cum sa scapi... )... numerele sunt aproximative,
dar cam asa ceva...
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
sa se reduce cu 80%??? sau sa se reduca la 80%
ca mi se pare prea mult sa se reduca nr de accidente doar pe baza sistemelor mai sus amintite. sunt prea putine accidentele cand e nevoie de esp sa te salveze...
spre exemplu pe softpedia un caz cand un smeker cu bmw a "atacat" lateral pe unu cu albea pe autostrada soarelui. albea s-a ferit, si bmw a inceput sa danseze pe sosea pana s-a oprit in parapet. ce putea esp sa mai faca cand ai bruscat masina i asemenea hal . sau la loviturile din intersectii cand sigur nu ai ce face cu esp....
in fine...
e foarte bun, dar nici sa reduca cu 80% nr accidentelor.
ah, o formulare de genul: esp va reduce numarul accidentelor cu 80% (pe curbe si in conditii meteo nefavorabile) este ok...dar de obicei nu se mai precizeaza aspectele acestea de detaliu in media, si ramane doar cazul general, care e complet absurd
ca mi se pare prea mult sa se reduca nr de accidente doar pe baza sistemelor mai sus amintite. sunt prea putine accidentele cand e nevoie de esp sa te salveze...
spre exemplu pe softpedia un caz cand un smeker cu bmw a "atacat" lateral pe unu cu albea pe autostrada soarelui. albea s-a ferit, si bmw a inceput sa danseze pe sosea pana s-a oprit in parapet. ce putea esp sa mai faca cand ai bruscat masina i asemenea hal . sau la loviturile din intersectii cand sigur nu ai ce face cu esp....
in fine...
e foarte bun, dar nici sa reduca cu 80% nr accidentelor.
ah, o formulare de genul: esp va reduce numarul accidentelor cu 80% (pe curbe si in conditii meteo nefavorabile) este ok...dar de obicei nu se mai precizeaza aspectele acestea de detaliu in media, si ramane doar cazul general, care e complet absurd
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- dumiflo
- The Citroen C4 man
- Mesaje:659
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 11:35 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Offtopic: Poata daca aveai C4, mergeai mai tare pe autostrada .. ..
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- dumiflo
- The Citroen C4 man
- Mesaje:659
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 11:35 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Offf..Incercam...dar n-as fi reusit.. Oricum a mers mititica in 170-175 tot drumul... M-au cam enervat 2 pasarici cu un VW Lupo, care nu stiu ce motor aveau, dar pana la 160 nu aveam ce sa le fac(4 in masina la mine, si AC la greu)...
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- dumiflo
- The Citroen C4 man
- Mesaje:659
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 11:35 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact: