STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Scrie răspuns
Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti
Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 12:16 am

Sidem!
mugurel scrie:si sigur si altii...
Auzi, piesele de fabrică se pun? Că am mai luat și de la Jaeger. Și Pierburg.
Probabil și de la Mahle.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de ingfrancisc » Joi Iun 16, 2011 12:35 am

SonyAD scrie:
mugurel scrie:...
Zi-ne și nouă de piesele alea. Ce erau, despre ce producător e vorba.

Nu ne lăsa așa în suspans.
asta pot sa-ti spun eu: absolut toti! :D
Nu prea exista producatori mari care fac piese/componente pentru o singura marca. Toti (TRW, Hella, Bosch, Siemens, etc) lucreaza pentru mai multe marci. Fiecare marca are propriile standarde tehnice si de calitate si cerinte catre producator (adica ce teste sa faca si cum sa faca) deci producatorul are linii separate pentru fiecare marca. Motiv pentru care piesele cu holograma sunt mai scumpe si in acelasi timp superior calitativ visavis de cele vandute la gramada.

Un bun exemplu sunt placutele de frana de origine versus aftermarket. Eu am pe masina placute TRW facute dupa specificatiile Citroen. Acum am cu ele ~55000 km si sunt la fel de eficiente ca in prima zi. Poate ca la revizia de 60000 mi le vor schimba. Si asta in conditiile in care sunt un sofer (din pacate) destul de agresiv si n-am mers in viata mea la "consum". Imi e greu sa cred ca cu placute TRW luate din "targ" (adica nu au iesit de pe linia ce care PSA o controleaza) as putea face 60000 km in siguranta! de fapt imi e greu sa cred ca ajungi cu ele la 30000! Si uite cum cele de origine controlata sunt de fapt mai ieftine. :hi
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de ingfrancisc » Joi Iun 16, 2011 12:36 am

scuze, nu stiu ce am facut de a apartut de doua ori.
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de mugurel » Joi Iun 16, 2011 12:40 am

cred ca ar trebui sa discutam in topicul dedicat after market.
va dau, insa, un exemplu simplu:
taiati un filtru de aer original ca piesa, il desfaceti si masurati lungimea hartiei.
taiati un filtru de aer neoriginal si masurati lungimea hartiei.
veti constata ca acela original are peste 2 (doi) metri lungime de hartie, iar cel neoriginal va avea sub un metru lungimea hartiei. atentie: aici nu vorbim de calitatea hartiei, doar de cat de mult hartie se pune pentru OEm si cata se pune pentru aftermrket
DS3 1,6HDi 92CP

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 1:13 am

Voi nu vă plictisiți, sincer?

De atâta proslăvit reprezentanțele? Chiar toți lucrați în reprezentanțe?

Ce vorbesc, numai piesele și consumabilele OEM cumpărate din reprezentanță sunt originale. Restul îs toate falsuri, contrafaceri. Numai reprezentanțele desfac piese originale în România. Restul îs toate chinezisme.

Și chiar dacă se întâmplă cumva, din greșeală să fie făcute de același producător care e și furizor OEM (poate chiar în aceeași uzină) și nu chinezisme, îs de fapt rebuturile de pe linia de producție (evident obligatoriu separată) pentru fabrici, uzine și reprezentanțe.

Nu există trepte intermediare de calitate între piesele de reprezentanță și contrafacerile chinezești.

Iar calitate mai bună ca OEM vândut în reprezentanțe de la alt furnizor (Lemforder fata de ce o fi oem pt. bielete)?!

Blasfemie!

Nu există ulei mai bun ca Totalul, de exemplu. Sau plăcuțe mai bune ca Bosch (ce contează PSA mai folosesc ca furnizori pt. sisteme de frânare și ATE, TRW...)

E o cacealma!

Pixelul albastru!
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
jordan
Mesaje:44
Membru din:Dum Mai 01, 2011 5:12 pm
Localitate:Cj

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de jordan » Joi Iun 16, 2011 2:03 am

Aici mai intervine un aspect de ordin practic : chiar daca se monteaza o piesa cu holograma marcii pe ambalaj.ea nu va rezista cat piesa cu care a venit masina din uzina,desi se presupune ca este exact aceeasi piesa.Exemplu un cap de bara,cel mai uzat component.Din uzina rezista 100k km,iar montat original in reprezentanta mai rezista cateva mii de km.Exemple de gen aveti si voi , si de multe ori vi le explicati prin incompetenta profesionala a reprezentantelor ceea ce in mare masura nu este adevarat.
N-are baba ce-are moshu',citroen cu scaun roshu' ....

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 8:10 am

Ai schimbat bielete direcție Lemforder, Mapco, TRW, Optimal, etc. după câteva mii de kilometri? Dacă e adevărat ce zice exdani cu burdufurile ce acoperă și protejează caseta și nucile bieletelor de praf

Imagine

și în mod normal ar trebui prinse cu cleme de metal sau măcar nu lăsate libere ai explicația: indolența/incompetența reprezentanțelor.

Și pe mine m-a deranjat că burduf Spidan (marcă GKN) a venit cu șoricei de plastic, fie ei și heavy-duty.

Lobro e altă marcă GKN.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
exdani
Mesaje:836
Membru din:Dum Mar 02, 2008 8:24 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
Numar Inmatriculare:B 94 WRR

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de exdani » Joi Iun 16, 2011 11:31 am

mugurel scrie:
exdani scrie:
SonyAD scrie:
@Mugurel - prin 2003 terminasem de vreo 2 ani facultatea :) si nu ma gandeam inca la o masina..era prea bine la acea varsta :glasses ...abia la inceputul lui 2008 mi-am luat C4 de la tine...cautand pe net dealeri , ptr ca alora de la vanzari de la ATS le era sila sa si vorbeasca dar sa si mai vanda.
sa inteleg ca la noi ai lasat masina pentru dauna si revizie? la noi ai avut problema mentionata mai sus?
nu , nicidecum!
As fi dus-o la tine... insa de cand benzina este aproape 6 lei....ma gandesc de 2 ori inainte + timp pana la Valcea!

Avatar utilizator
lucyano
Mesaje:118
Membru din:Lun Noi 17, 2008 10:15 am
Marca si model masina:C4,1.6.i 110 hp,SX
Numar Inmatriculare:OT-03-ZAR
Localitate:Slatina,Jud.Olt
Contact:

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de lucyano » Joi Iun 16, 2011 6:15 pm

Pe mine m-au pus niste ,,destepti,, sa schimb pompa de ulei si in final am aflat ca era de fapt filtrul de ulei spart! :shock: Am schimbat filtrul de ulei si totul s-a rezolvat!
forever citroen

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de mugurel » Vin Iun 17, 2011 10:40 am

mugurel scrie:de retinut insa...
vorbim pe un topic unde se scrie despre presiune joasa a uleiului.
in opinia mea, si din experienta, era vorba doar de un filtru de ulei.
atentie, insa, constructorul si-a dat seama ca e vorba doar de un lot de piese cu defectiune, a dat un INFO si a obligt constructorul sa produca filtrele conform normelor. Asta e bine. si de retinut, nu l-a inlocuit ca furnizor.
era vorba de un lot de filtre de ulei produse prin 2009-2010 si pe care le-a inlocuit, inlocuind si codul. fabricantul a ramas acelasi si si-a asumat raspunderea.
exact asta spuneam si eu
DS3 1,6HDi 92CP

sabier
Mesaje:1
Membru din:Mie Apr 23, 2025 11:41 am
Marca si model masina:Citroen C4 2,0 benzina

Re: STOP: PRESURE LEVEL OIL TOO LOW!!

Mesaj de sabier » Mie Apr 23, 2025 11:49 am

Salut,
o problema aseamanatoare am si eu , c4 2,0 benzina, doar ca becul se aprinde doar dupa ce se incalzeste motorul, la rece nu este nicio problema
uleuil si filtrul au fost schimbate la 280,000 km , masina avand acum 282,000, acelasi ulei (Total 9000 5w40) de cand am cumparat masina in 2023, la 232.000
s a schimbat doar distributia acum 700-800 km, daca are vreo impotanta
in rest , are o pierdere de ulei , mica de cand am cumparat-o, aceeasi (500 ml la 1500 km)

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice...sau mai putin tehnice”