Nu mai porneste...din nou
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
pune-i siguranta de 25, nu tot de 20. vezi aici, http://img134.imageshack.us/img134/4354 ... 114547.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ar fi trebuit sa faca rechemari in service sau macar niste instiintari.
la mine a rezolvat-o 25-ul, insa pana de curand iar nu mai invartea (sunt destul de convins ca al doilea eveniment a fost independent fata de primul), si nu impusca siguranta. mi-au schimbat electromotoru' pe garantie, insa eu sunt convins ca nu era necesar, fiind duse doar periile (parca, gasisem pe net cum sa-ti dai seama ce e dus (carbuni, perii, whatever) in functie de cum face ... si la mine se auzea clar releul click-clack, si palpaiau nitel displayurile)
LE - vezi ca n-ai siguranta de 25 la dimensiunile necesare in "trusa" din bord, din fata panoului de sigurante. gasesti la benzinarii though, e vreo 5 lei un set intreg.
la mine a rezolvat-o 25-ul, insa pana de curand iar nu mai invartea (sunt destul de convins ca al doilea eveniment a fost independent fata de primul), si nu impusca siguranta. mi-au schimbat electromotoru' pe garantie, insa eu sunt convins ca nu era necesar, fiind duse doar periile (parca, gasisem pe net cum sa-ti dai seama ce e dus (carbuni, perii, whatever) in functie de cum face ... si la mine se auzea clar releul click-clack, si palpaiau nitel displayurile)
LE - vezi ca n-ai siguranta de 25 la dimensiunile necesare in "trusa" din bord, din fata panoului de sigurante. gasesti la benzinarii though, e vreo 5 lei un set intreg.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
-
- Membru 'tunat'
- Mesaje:1296
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Nu mai porneste...din nou
Am rezolvat de sambata .. . A luat-o din prima, la sfert de sfert!
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Nu mai porneste...din nou
cum? i-ai inlocuit siguranta?
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Silviu Mustata
- Mesaje:208
- Membru din:Mar Ian 12, 2010 7:59 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Nu mai porneste...din nou
La C4 facelift, siguranta buclucasa este de 25A. Probabil ca merg pe burta (a nu se uita ca si francezii sunt latini). Ex. pentru Toyota cu pedala de acceleratie au sarit japonezii si dupa aceea si tov. francezi pt. ca C1, P107 se fac la aceeasi fabrica din Cehia unde se face si Aygo .
Fost posesor Citroen C4 1.6 SX Vti 122 CP Pack Confort+Siguranta
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Nu mai porneste...din nou
am impresia ca si c4-urile mai noi din cele antefacelift vin cu 25 de amperi.
interesting fact: in manualele vechi, cum am eu, cele editate in 2004 adica, scrie ca F8 e de 15A, pe masina e instalata una de 20A, da' de fapt trebuie de 25A!!
french powah!
interesting fact: in manualele vechi, cum am eu, cele editate in 2004 adica, scrie ca F8 e de 15A, pe masina e instalata una de 20A, da' de fapt trebuie de 25A!!
french powah!
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Silviu Mustata
- Mesaje:208
- Membru din:Mar Ian 12, 2010 7:59 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Nu mai porneste...din nou
Oricum avand in vedere ceea ce se intampla in lume - Toyota cu pedala de acceleratie si brfesc unele guri rele si cu ABS-ul in America de Nord, nici nu stii in cine sa mai ai incredere. Ex. motoarele TDI de la VW si Audi cu sistemul pompa-injector (sau pompa-duza) au fost un mare chix, iar acum se bat cu comonrail-ul in piept de parca ar fi inventat apa calda. BMW, pana sa colaboreze cu PSA, cu noile modele de mini au avut probleme la motoare, in special la calculatoare si lista ar putea continua.
Fost posesor Citroen C4 1.6 SX Vti 122 CP Pack Confort+Siguranta
- vladut_v
- Mesaje:711
- Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
- Contact:
Re: Nu mai porneste...din nou
Fiti draguti ... spre fericirea mea nu e vorba de o problema la masina mea, dar v-as ruga sa va dati ca parerea asupra urmatoarei probleme pe care eu personal am intalnit-o la o masina acum cativa ani, dar nu stiu care a fost rezolvarea iar acum cineva are nevoie de acest ajutor:
Masina (toyota yaris 2006 benzina) se intampla sa nu porneasca la cheie, din cand in cand, fara nici o explictie logica. Adica se pune contactul, se aprind toti martorii, tot bordul, bateria este full, dar cand sa invarta la cheie ... pauza ... doar un click foarte palid si ramai cu masina blocata in drum. Porneste fara nici o problema impinsa. Apoi se intampla sa nu mai aiba simptomul asta, o luna, dupa care reaprae iar, subit. Intri in magazin si peste 10 minute cand iesi, nu mai poti pleca.
Problema este suparatoare rau, si pana sa ajung la service mi-ar fi de mare ajutor un sfat. Din experienta anilor mei de condus, am mai auzit vorbindu-se despre treaba asta ... dar ce poate fi ?
Multumesc
Masina (toyota yaris 2006 benzina) se intampla sa nu porneasca la cheie, din cand in cand, fara nici o explictie logica. Adica se pune contactul, se aprind toti martorii, tot bordul, bateria este full, dar cand sa invarta la cheie ... pauza ... doar un click foarte palid si ramai cu masina blocata in drum. Porneste fara nici o problema impinsa. Apoi se intampla sa nu mai aiba simptomul asta, o luna, dupa care reaprae iar, subit. Intri in magazin si peste 10 minute cand iesi, nu mai poti pleca.
Problema este suparatoare rau, si pana sa ajung la service mi-ar fi de mare ajutor un sfat. Din experienta anilor mei de condus, am mai auzit vorbindu-se despre treaba asta ... dar ce poate fi ?
Multumesc
C4 1.6i 16V Berlina
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Nu mai porneste...din nou
periile de la electromotor. daca nu's bani ptr inlocuire, se poate repara fara probleme.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Nu mai porneste...din nou
sau bendix....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- alexc4
- Mesaje:601
- Membru din:Mar Iun 23, 2009 4:46 pm
- Numar Inmatriculare:B 688 SKN
- Localitate:Bucuresti
Re: Nu mai porneste...din nou
mai mult ca sigur carbunii de la electromotor sunt vinovati
Ultima oară modificat Lun Feb 08, 2010 4:25 pm de către alexc4, modificat 1 dată în total.
C4 VTS 2.0HDI black
ex c4 1.6 16v black in transformare
ex c4 1.6 16v black in transformare
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Nu mai porneste...din nou
de fapt, da, aveti dreptate....daca era de la bendix se auzea ca se invarte....mai poate fi bucsa de la rotor.....
oricum e de la electromotor.
oricum e de la electromotor.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
-
- Mesaje:71
- Membru din:Mar Feb 03, 2009 9:02 pm
Re: Nu mai porneste...din nou
Ceva asemanator am patit si eu, simptome similare. Problema era la un contact exterior la electromotor. Explicatia servita a fost ca la folosirea electromotorului apar curenti mari, iar contactele se mai deterioreaza in timp ( masina era pe la 100k km). Deci, verifica si contactele care vin de la baterie si se duc la electromotor.
- vladut_v
- Mesaje:711
- Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
- Contact:
Re: Nu mai porneste...din nou
Imi sunteti de mare ajutor ! Acum o intrebare prosteasca ... electromotorul este acea piesa al carei bobinaj masiv de poate vedea si din exteriorul carcasei ei ? Prima si prima data, simptomul a aparut dupa o spalare puternica sub jet, dar nu motorul, ci masina la exterior ... este posibila o legatura ? Asadar de curatat si reetansat contactele, asta ar fi primul pas ...
C4 1.6i 16V Berlina
-
- Mesaje:71
- Membru din:Mar Feb 03, 2009 9:02 pm
Re: Nu mai porneste...din nou
Nu, ceea ce descrii tu aduce a alternator. Electromotorul e deobicei incapsulat si destul de bine ascuns vederii, langa blocul motor. Eu personal as duce masina la un service auto cu atelier de electrica si i-as ruga pe baietii de acolo sa se uite la contactele ce alimenteaza electromotorul. E posibil ca un contact de la demaror sa fie topit sau ruginit si sa dea rateuri uneori.
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Nu mai porneste...din nou
stiu ca am zis ca nu mai postez pe forumu' asta, insa recent am obtinut noi date despre problema ce face subiectul topicului, si m-am gandit ca nu e niciun motiv sa nu invete altii din experienta mea din cauza de orgolii:
(e vorba de 1.6 16v benzina 110 cai)
daca electromotorul INVARTE, dar nu porneste:
1. daca da "antitheft faulty", there you go ...
2. masina e parcata inclinata spre stanga, si mai are mai putin de 10 litri de benzina. pompa de benzina nu-si poate trage combustibil.
daca electromotorul NU invarte si:
a) se aude "click-clack", si palpaie putin ecranele pe bord
- se verifica siguranta 8 de sub capota. daca e impuscata, se pune alta, de 25A. se merge oricum la o verificare a electromotorului.
- daca nu e impuscata, atunci sunt probleme la electromotor. daca nu-s fonduri, nu trebuie probabil cumparat altu', ci verificat carbuni, perii ...
- daca dadea antitheft faulty, si s-a tot dat la cheie de multe ori in ciuda acestei erori, ptr protectia bateriei si a electromotorului (cred), se va auzi "click clack" si electromotoru' nu va invarti. trebuie asteptat o vreme, sau scos si pus borna la loc.
b) se aude un click, ecranele se sting complet si se reaprind, ceasu' devine 00:00, data 1 ian 2003, limba franceza.
- e terminata bateria. NU are relevanta faptu' ca nu porneste nici cu crocodili. puneti-i cu totu' alta baterie, si o sa vedeti ca porneste. daca trebuie neaparat pornita cu crocodili, trebuie bypassuit sistemu' de comanda al electromotorului, si dat plus direct de la sigurante de-acolo. e un fir rosu, daca trebuie, ii fac poze.
- se face un scurt la un moment dat si bateria da "restart" masinii (ca si cum ai scoate si ai pune o borna la loc). trebuie curatate bine atat bornele, cat si firele. preferabil cu apa fierbinte (+perie de sarma). daca tot nu pleaca, se verifica firu' de masa, dintre cutia de viteze si caroserie (daca acesta e dus, atunci cand masori bateria, si tii minusu' pe caroserie, arata mai putin decat atunci cand il tii chiar pe borna.). daca totu' e in "regula", si tot nu pleaca, schimbati bateria.
(e vorba de 1.6 16v benzina 110 cai)
daca electromotorul INVARTE, dar nu porneste:
1. daca da "antitheft faulty", there you go ...
2. masina e parcata inclinata spre stanga, si mai are mai putin de 10 litri de benzina. pompa de benzina nu-si poate trage combustibil.
daca electromotorul NU invarte si:
a) se aude "click-clack", si palpaie putin ecranele pe bord
- se verifica siguranta 8 de sub capota. daca e impuscata, se pune alta, de 25A. se merge oricum la o verificare a electromotorului.
- daca nu e impuscata, atunci sunt probleme la electromotor. daca nu-s fonduri, nu trebuie probabil cumparat altu', ci verificat carbuni, perii ...
- daca dadea antitheft faulty, si s-a tot dat la cheie de multe ori in ciuda acestei erori, ptr protectia bateriei si a electromotorului (cred), se va auzi "click clack" si electromotoru' nu va invarti. trebuie asteptat o vreme, sau scos si pus borna la loc.
b) se aude un click, ecranele se sting complet si se reaprind, ceasu' devine 00:00, data 1 ian 2003, limba franceza.
- e terminata bateria. NU are relevanta faptu' ca nu porneste nici cu crocodili. puneti-i cu totu' alta baterie, si o sa vedeti ca porneste. daca trebuie neaparat pornita cu crocodili, trebuie bypassuit sistemu' de comanda al electromotorului, si dat plus direct de la sigurante de-acolo. e un fir rosu, daca trebuie, ii fac poze.
- se face un scurt la un moment dat si bateria da "restart" masinii (ca si cum ai scoate si ai pune o borna la loc). trebuie curatate bine atat bornele, cat si firele. preferabil cu apa fierbinte (+perie de sarma). daca tot nu pleaca, se verifica firu' de masa, dintre cutia de viteze si caroserie (daca acesta e dus, atunci cand masori bateria, si tii minusu' pe caroserie, arata mai putin decat atunci cand il tii chiar pe borna.). daca totu' e in "regula", si tot nu pleaca, schimbati bateria.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________