problema garnitura

Scrie răspuns
Avatar utilizator
VeNoM386
Mesaje:402
Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
Contact:
problema garnitura

Mesaj de VeNoM386 » Mar Oct 07, 2008 4:10 pm

Ma uitam zilele trecute pe la motor si vad o garnitura aproape iesita de la locul ei ...
Este o problema ? Sa ma duc iar la ats ?

Imagine
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de Dan pasare » Mar Oct 07, 2008 4:13 pm

Pai slabeste colierul si incearca sa o asezi la loc :roll:
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
VeNoM386
Mesaje:402
Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de VeNoM386 » Mar Oct 07, 2008 4:24 pm

e o idee :) aia e turbina oare ?
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de Dan pasare » Mar Oct 07, 2008 6:17 pm

Eu am benzinar si nu sunt sigur ce este, dar dupa toate aparentele, turbina pare sa fie :roll:
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de Aiurica » Mar Oct 07, 2008 8:13 pm

turbina e sigur !
aia e garnitura de etansare...asa are si basy....el spune ca pierde presiune pe acolo, eu sunt in stare sa pun pariu ca e admisia si nu e nici un fel de presiune pe acolo....
nu e urgenta treaba...
dar e posibil sa mai dea un fir de ulei pacolo.....de la gaze...
incearca sa desfaci colierul cum a spus pasare, dar nu vad mari sanse de reusita...s-a uzat garnitura.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de mituc » Mar Oct 07, 2008 8:48 pm

pai arata clar a turbina ;)
Din fericire e traseul dinainte de turbina si nu-ti va afecta mersul masinii, din nefericire insa daca-ti intra mizerii pe acolo si primeste turbina praf si alte minuni, la viteza cu care se invirte ea e cam naspa.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de stevey » Mar Oct 07, 2008 8:52 pm

Wow claxon garret!!! Asta e de la americani http://www.turbobygarrett.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
VeNoM386
Mesaje:402
Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de VeNoM386 » Dum Oct 12, 2008 8:53 am

Am incercat sa o bag la loc si am vazut ca e rupta in doua.
M-am dus direct la ATS si mi-au schimbat provizoriu tubul negru pana vine "piesa", un rahat de garnitura, care nu era pe stoc.
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP

Avatar utilizator
VeNoM386
Mesaje:402
Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de VeNoM386 » Lun Oct 20, 2008 9:46 am

Mi-au pus garnitura sambata, dar de cand a aparut probelma asta cam de pe la 2000 de turatii in sus in a doua/treia se aude un suierat, presupun ca e turbina, care nu se auzea pana atunci.
Aveti idee daca e vreo problema ?
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de Aiurica » Lun Oct 20, 2008 9:53 am

nu cred, sincer cred ca functioneaza in parametri acum.
depinde si cat de tare se aude...dar sincer cred ca e ok...ca nu mai trage aer pe langa....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
VeNoM386
Mesaje:402
Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de VeNoM386 » Joi Oct 30, 2008 10:04 am

Nu e de la turbina, se aude pe teava de esapament :)
Citisem pe undeva ca ar fi o problema la evacuare, sper sa nu fie cazul.
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP

Avatar utilizator
VeNoM386
Mesaje:402
Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de VeNoM386 » Joi Oct 30, 2008 1:41 pm

Da, se pare ca incepe si la mine sa apara problema cu kitul conic ...
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: problema garnitura

Mesaj de Shadow » Mie Noi 05, 2008 6:34 pm

stevey scrie:Wow claxon garret!!! Asta e de la americani http://www.turbobygarrett.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ai sa razi dar jum din turbinele Garret sunt facute in RO.
Kitul conic scartaie, nu suiera. Vezi sa nu ti se fi desprins ceva pe dedesubt.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
dragos_adrian_ro
Mesaje:37
Membru din:Joi Dec 08, 2011 8:35 pm
Marca si model masina:Citroen C4 HDi 1.6
Numar Inmatriculare:IL-32-AKI
Localitate:Versailles

Re: problema garnitura

Mesaj de dragos_adrian_ro » Sâm Noi 04, 2017 3:27 am

salut,pe capacul culbutori ai doua capace rotunde, unul e cel pe unde bagi ulei in motor si opus acestuia este un al doilea capac rotund (carterul) care este prins cu cleme doar.
Scoate-l afara cu mare grija ca clemele alea sunt cam sensibile si verifica daca membrana de cauciuc este perforata.
pe acolo scapa ulei mai mult decat trebuie si acei strop sunt aspirati in admisie de catre turbina cu o viteza fantastica drept care iti dezechilibreaza axul turbinei.Acei stropi lovind puternic paletii eliciei de admisie.
Suieratul e deja un semn ca ai joc mare in ax si deja paletii eliciei iti ating carcasa interioara a turbinei.
Cu timpul o sa se linisteasca ca se mai "polizeaza" iar tubina iese din parametrii

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice...sau mai putin tehnice”