problema garnitura
- VeNoM386
- Mesaje:402
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
- Contact:
Ma uitam zilele trecute pe la motor si vad o garnitura aproape iesita de la locul ei ...
Este o problema ? Sa ma duc iar la ats ?
Este o problema ? Sa ma duc iar la ats ?
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: problema garnitura
Pai slabeste colierul si incearca sa o asezi la loc
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- VeNoM386
- Mesaje:402
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
- Contact:
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: problema garnitura
Eu am benzinar si nu sunt sigur ce este, dar dupa toate aparentele, turbina pare sa fie
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: problema garnitura
turbina e sigur !
aia e garnitura de etansare...asa are si basy....el spune ca pierde presiune pe acolo, eu sunt in stare sa pun pariu ca e admisia si nu e nici un fel de presiune pe acolo....
nu e urgenta treaba...
dar e posibil sa mai dea un fir de ulei pacolo.....de la gaze...
incearca sa desfaci colierul cum a spus pasare, dar nu vad mari sanse de reusita...s-a uzat garnitura.
aia e garnitura de etansare...asa are si basy....el spune ca pierde presiune pe acolo, eu sunt in stare sa pun pariu ca e admisia si nu e nici un fel de presiune pe acolo....
nu e urgenta treaba...
dar e posibil sa mai dea un fir de ulei pacolo.....de la gaze...
incearca sa desfaci colierul cum a spus pasare, dar nu vad mari sanse de reusita...s-a uzat garnitura.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: problema garnitura
pai arata clar a turbina
Din fericire e traseul dinainte de turbina si nu-ti va afecta mersul masinii, din nefericire insa daca-ti intra mizerii pe acolo si primeste turbina praf si alte minuni, la viteza cu care se invirte ea e cam naspa.
Din fericire e traseul dinainte de turbina si nu-ti va afecta mersul masinii, din nefericire insa daca-ti intra mizerii pe acolo si primeste turbina praf si alte minuni, la viteza cu care se invirte ea e cam naspa.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
Re: problema garnitura
Wow claxon garret!!! Asta e de la americani http://www.turbobygarrett.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- VeNoM386
- Mesaje:402
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
- Contact:
Re: problema garnitura
Am incercat sa o bag la loc si am vazut ca e rupta in doua.
M-am dus direct la ATS si mi-au schimbat provizoriu tubul negru pana vine "piesa", un rahat de garnitura, care nu era pe stoc.
M-am dus direct la ATS si mi-au schimbat provizoriu tubul negru pana vine "piesa", un rahat de garnitura, care nu era pe stoc.
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP
- VeNoM386
- Mesaje:402
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
- Contact:
Re: problema garnitura
Mi-au pus garnitura sambata, dar de cand a aparut probelma asta cam de pe la 2000 de turatii in sus in a doua/treia se aude un suierat, presupun ca e turbina, care nu se auzea pana atunci.
Aveti idee daca e vreo problema ?
Aveti idee daca e vreo problema ?
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: problema garnitura
nu cred, sincer cred ca functioneaza in parametri acum.
depinde si cat de tare se aude...dar sincer cred ca e ok...ca nu mai trage aer pe langa....
depinde si cat de tare se aude...dar sincer cred ca e ok...ca nu mai trage aer pe langa....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- VeNoM386
- Mesaje:402
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
- Contact:
Re: problema garnitura
Nu e de la turbina, se aude pe teava de esapament
Citisem pe undeva ca ar fi o problema la evacuare, sper sa nu fie cazul.
Citisem pe undeva ca ar fi o problema la evacuare, sper sa nu fie cazul.
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP
- VeNoM386
- Mesaje:402
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
- Contact:
Re: problema garnitura
Da, se pare ca incepe si la mine sa apara problema cu kitul conic ...
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: problema garnitura
Ai sa razi dar jum din turbinele Garret sunt facute in RO.stevey scrie:Wow claxon garret!!! Asta e de la americani http://www.turbobygarrett.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kitul conic scartaie, nu suiera. Vezi sa nu ti se fi desprins ceva pe dedesubt.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- dragos_adrian_ro
- Mesaje:37
- Membru din:Joi Dec 08, 2011 8:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 HDi 1.6
- Numar Inmatriculare:IL-32-AKI
- Localitate:Versailles
Re: problema garnitura
salut,pe capacul culbutori ai doua capace rotunde, unul e cel pe unde bagi ulei in motor si opus acestuia este un al doilea capac rotund (carterul) care este prins cu cleme doar.
Scoate-l afara cu mare grija ca clemele alea sunt cam sensibile si verifica daca membrana de cauciuc este perforata.
pe acolo scapa ulei mai mult decat trebuie si acei strop sunt aspirati in admisie de catre turbina cu o viteza fantastica drept care iti dezechilibreaza axul turbinei.Acei stropi lovind puternic paletii eliciei de admisie.
Suieratul e deja un semn ca ai joc mare in ax si deja paletii eliciei iti ating carcasa interioara a turbinei.
Cu timpul o sa se linisteasca ca se mai "polizeaza" iar tubina iese din parametrii
Scoate-l afara cu mare grija ca clemele alea sunt cam sensibile si verifica daca membrana de cauciuc este perforata.
pe acolo scapa ulei mai mult decat trebuie si acei strop sunt aspirati in admisie de catre turbina cu o viteza fantastica drept care iti dezechilibreaza axul turbinei.Acei stropi lovind puternic paletii eliciei de admisie.
Suieratul e deja un semn ca ai joc mare in ax si deja paletii eliciei iti ating carcasa interioara a turbinei.
Cu timpul o sa se linisteasca ca se mai "polizeaza" iar tubina iese din parametrii