Daca ai garnitura aia portocalie stricata, sunt sanse foarte mari sa rezulte o turbina bubuita. Bucati din acea garnitura au ajuns in palele turbinei si ai patit ca mine! Turbina fluiera pentru ca s-au indoit palele ( foto atasat). Uleiul din zona dozorului de aer inca nu l-am rezolvat, astept dupa ce reconditionez turbina, sa vad efectele. Am schimbat eu si epuratorul de gaze si tot scoate ulei, deci nu va obositi sa aruncati cu banii aiurea.
ulei pe tubulatura de admisie suflanta
- ATK
- Mesaje:102
- Membru din:Sâm Apr 12, 2008 12:02 pm
- Numar Inmatriculare:B 41 CDB
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Vanity....definitely my favorite sin
- dragos_adrian_ro
- Mesaje:37
- Membru din:Joi Dec 08, 2011 8:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 HDi 1.6
- Numar Inmatriculare:IL-32-AKI
- Localitate:Versailles
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Salut,solutia este urmatoarea pt cei care se mai lovesc de treaba asta
cele trei chestii sunt legate una de alta si anume
epurator
cantitate neobisnuit de mare in galeria de admisie a turbinei si...
suieratul turbinei
Daca turbina suiera, atunci clar ca este ''inceputul sfarsitului" pt turbina
cauzele ?
Acea cantitatea prea mare de ulei care intra la turatii mari face ca sa dezechilibreze axul turbinei
pentru verificare, puteti scoate mansonul negru de la admisia turbinei si incercati sa miscati axul stanga dreapta sus jos pt a vedea ce joc are.
De regula acel "suierat" este din cauza ca sa creat un joc prea mare al axului turbinei si paletii elicei ating carcasa interioara de aluminiu.
Probabil intre timp ati observat ca si cam papa ulei
Cauza.., acel carter prin care iese mai mult ulei decat trebuie.
Are o membrana de cauciuc care se perforeaza si asa face sa dea ceva ulei pe langa capacul de plastic acela prins cu cleme (opus celui de umplere cu ulei)
Acea membrana costa undeva la 20 de dolari pe ebay, iar chitul turbinei undeva la 80-90 de euro
Pretul cartusului ca nu are rost sa schimbati toata turbina.
cele trei chestii sunt legate una de alta si anume
epurator
cantitate neobisnuit de mare in galeria de admisie a turbinei si...
suieratul turbinei
Daca turbina suiera, atunci clar ca este ''inceputul sfarsitului" pt turbina
cauzele ?
Acea cantitatea prea mare de ulei care intra la turatii mari face ca sa dezechilibreze axul turbinei
pentru verificare, puteti scoate mansonul negru de la admisia turbinei si incercati sa miscati axul stanga dreapta sus jos pt a vedea ce joc are.
De regula acel "suierat" este din cauza ca sa creat un joc prea mare al axului turbinei si paletii elicei ating carcasa interioara de aluminiu.
Probabil intre timp ati observat ca si cam papa ulei
Cauza.., acel carter prin care iese mai mult ulei decat trebuie.
Are o membrana de cauciuc care se perforeaza si asa face sa dea ceva ulei pe langa capacul de plastic acela prins cu cleme (opus celui de umplere cu ulei)
Acea membrana costa undeva la 20 de dolari pe ebay, iar chitul turbinei undeva la 80-90 de euro
Pretul cartusului ca nu are rost sa schimbati toata turbina.
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Sunt de acord cu ce zice Adrian, insa nu m-as baga sa schimb miezul fara sa fie pusa turbina pe banc de echilibrare si reglaj.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:9
- Membru din:Vin Noi 24, 2017 6:58 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6HDI
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Era greu daca lasa si un link :
http://www.ebay.it/itm/MINI-N12-membran ... Swo0JWGiyE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.it/itm/MINI-N12-membran ... Swo0JWGiyE" onclick="window.open(this.href);return false;