Discutii despre FAP

stecit
Mesaje:65
Membru din:Lun Mai 23, 2011 3:16 pm
Numar Inmatriculare:BV20ASS
Re: Discutii despre FAP

Mesaj de stecit » Joi Iun 02, 2011 9:01 pm

Eram convins ca nu are FAP pentru ca mi-a spus chiar propietarul anterior ca s-au mirat si cei de la DISTRICT SERV BRASOV de lucrul acesta, dar doream si o confirmare mai avizata de la voi.
Orice motor are sonda lamda, indiferent daca este diesel sau nu. Cantitatea de oxigen citita de acest senzor (caruia, nu degeaba, i se mai spune si senzor de oxigen) este convertita in tensiune electrica (undeva intre 0.1 volt si max 1 volt) si transmisa la ECU care comanda injectia de combustibil si in raport cu acest parametru, adica moduleaza semnalul PWM-treapta prin care se comanda deschiderea sau nu a injectoarelor. Asta am vazut eu la RHR-ul meu.

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de vlad » Joi Iun 02, 2011 9:13 pm

Iti zic sigur ca abia dieselurile EURO V de la PSA au sezor lambda si doar 1, nu 2 ca la benzinare. Restul dieselelor si de la restul marcilor nu au acel senzor.
M-am uitat si la tine cu VIN-ul sa identific ce ai vazut tu acolo dar nu imi da nimic. Nu ai nici un senzor ca piesa de schimb. Restul senzorilor, cei normali ii gasesc.
Imagine
Unde sint amplasati acei "senzori" ?
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

stecit
Mesaje:65
Membru din:Lun Mai 23, 2011 3:16 pm
Numar Inmatriculare:BV20ASS

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de stecit » Joi Iun 02, 2011 9:21 pm

Este ciudat ce spui tu !? Eu am vazut, de exemplu la un BMW e46 320d 150cp, clar, doua sonde lamda: una dupa si una inainte de catalizator, exact ca la benzinare.
La c4 inca nu am intrat adanc in motor (d.p.v. vizual si tehnic) pentru ca il am de prea putin timp(o luna), dar iti promit ca o sa aveti in mine un membru avizat. Am un garaj complet utilat si pot sa spun ca am dezvoltat proiecte auto. Cand site-ul va functiona va veti lamurii pe deplin. Deocamdata nu te combat si am toata increderea in ceea ce spui tu. Iti multumesc pentru raspunsurile prompte si pentru amabilitatea de care dai dovada. Cum se face vremea buna revin si eu cu poze cu C4 si cu AXEL-ul.

stecit
Mesaje:65
Membru din:Lun Mai 23, 2011 3:16 pm
Numar Inmatriculare:BV20ASS

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de stecit » Joi Iun 02, 2011 9:25 pm

Referitor la poza postata de tine:
la mine elementul 11 nu exista. Flansa aceea in 4 suruburi se leaga direct de toba intermediara 12. Pe elementul 10 sunt doua bosaje filetate unul in fata si unul in spate unde sunt plasate cele doua sonde de care-ti vorbeam.

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de vlad » Joi Iun 02, 2011 9:26 pm

Ok, atunci nu vb de alte motoare ce nu le cunsoc si nu mai generalizez, dar sustin 100% asta:
vlad scrie:Iti zic sigur ca abia dieselurile EURO V de la PSA au sezor lambda si doar 1, nu 2 ca la benzinare. Restul dieselelor PSA nu au acel senzor.
As mai interesat de ce ai tu acolo.

L.E:
stecit scrie:Referitor la poza postata de tine:
la mine elementul 11 nu exista. Flansa aceea in 4 suruburi se leaga direct de toba intermediara 12. Pe elementul 10 sunt doua bosaje filetate unul in fata si unul in spate unde sunt plasate cele doua sonde de care-ti vorbeam.
Sigur asa a venit din fabrica ? Intreb pt ca niciodata nu am intilnit vreun caz in care as nu bata realitatea cu service.citroen ? Acele componente mi le da cu VIN-ul tau, spus de tine mai sus. Sau sigur ala e VIN-ul masinii tale ? E o ciudatenie nemaintilnita motorul tau.

L.E.2: :D Hopaa, ai dreptate si intr-adevar ai o ciudatenie de motor. Uite ce am mai gasit citind mai departe caracteristicile masini tale:
Imagine
Sondele alea lambda o fi ceea ce zic ei
IMPROVED EQUIPMENT + UPGRADED EMISSION CONTROL
Iar interesant de ce nu le gasesc ca piese de schimb ?! Sau se da impreuna cu catalizatorul ?!
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

stecit
Mesaje:65
Membru din:Lun Mai 23, 2011 3:16 pm
Numar Inmatriculare:BV20ASS

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de stecit » Joi Iun 02, 2011 9:41 pm

100% asa a venit din fabrica. Masina are 6300 km, are toate etichetele pe ea: (pe punte, pe axele planetarelor, pe toate piesele de pe burta masinii, este absolut impecabila. Am gamat vopseaua la test si s-au verificat km si sunt reali. Nu a suferit nici macar o zgarietura. Omul a acceptat orice test si a dovedit cu facturi totul, astfel:
- factura de achizitie
- carte de service (revizie obligatorie pana la 2500 a facut-o la 2100) in 2008
- prima revizie la 3230 km la un an distanta 2009 (schimb ulei etc...)
- masina sta de un an fiind masina sotiei care se pare ca nu se prea descurca cu ea si dorea ceva mai mic si mai compact (acesta a fost si motivul vanzarii), omul avea un FORD MONDEO 2009 GHIA impecabil
-masina miroase a plastic si stiu ce inseamna masina noua pentru ca ma avut inainte de C4 o KIA CEED 2008 pe care am luat-o de noua.
In concluzie, nu am nici o indoiala cu privire la masina. Chiar daca pare ciudat pentru tine asa stau lucrurile.

stecit
Mesaje:65
Membru din:Lun Mai 23, 2011 3:16 pm
Numar Inmatriculare:BV20ASS

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de stecit » Joi Iun 02, 2011 9:43 pm

S-ar putea sa nu le vezi pentru ca acolo mai este si protectia aceea termica de aluminiu. O sa pun ceva poze cu prima ocazie cand o bag pe canal

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 02, 2011 9:51 pm

Sondele lambda pt. diesel sunt o tehnologie nouă, sofisticată. Și, cum a zis Vlad, nu cred că se montează în perechi, înainte și după catalizator, ca la benzinare. Ar însemna ca amestecul să fie controlabil și să poată fi menținut stoichiometric (pentru a echilibra reacțiile de reducere cu cele de oxidare) altfel a doua sondă nu ar servi nici un scop.

Asta în cazul în care chiar ai măcar una deși aproape sigur că nu, după cum ți-a zis Vlad.

La diesel catalizatorul e pentru reacții de oxidare. Nu ai ce reacții de reducere să echilibrezi cu cele de oxidare pentru că amestecul este întotdeauna sărac sau foarte sărac, per total.

Probabil mașina ta a avut parte de un upgrade pentru emisii.

Deci da, ai FAP.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de vlad » Vin Iun 03, 2011 5:05 am

FAP nu are pt ca nu are ECU FAP, nu are senzorul diferential, nu are rezervor Eolys si alte elemente specifice FAP-ului. Are o inovatie pt reducerea poluarii ce nu a fost prea mult utilizata de PSA.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de vlad » Vin Iun 03, 2011 5:08 am

stecit scrie:S-ar putea sa nu le vezi pentru ca acolo mai este si protectia aceea termica de aluminiu. O sa pun ceva poze cu prima ocazie cand o bag pe canal
Am dat de 2-3 ori acea protectie jos si nu este nici o sonda lambda. Crede-ma ca cunsoc bine motoarele diesel PSA actuale si majoritatea nu au sonde lambda (exceptind cele noi EURO V). Nici cu al tau nu sint lamurit si asteptam cu interes pozele sondelor. Daca ai posibilitatea sa urmaresti unde duc firele ar fi ideal.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de SonyAD » Sâm Iun 04, 2011 2:59 pm

Să aibă oare injecție de uree?

http://energytechnologygroup.com/urea_u ... ty_and.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de vlad » Sâm Iun 04, 2011 3:16 pm

Nu are nici un ECU in plus nici o pompa nici un d-zeu. Nici macar cele 2 sonde nu le-am gasit.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de Doc » Mie Apr 10, 2013 2:12 pm

Pentru probleme si erori legate de FAP uzat, va pot ajuta cu anularea definitiva din ECU. O varianta mult mai putin costisitoare decat inlocuirea filtrului de particule.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de Bogdan » Lun Apr 15, 2013 8:46 am

viewtopic.php?f=23&t=7613" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Discutii despre FAP

Mesaj de Norishor » Mar Apr 16, 2013 2:39 pm

Am sters ultimele mesaje care erau offtopic si duceau discutia intr-o directie pe care nu ne-o doream niciunul dintre noi Acum ca spiritele se linistesc, asa cum am spus intr-un post (pe care l-am sters deasemenea), cei care doresc anulare FAP din soft (cel putin), sa ia legatura cu Alex (Doc) cu toata increderea.
Haideti sa pastram topicul curat pt. ca numai asa putem gasi informatia care ne trebuie intr-un mod cat mai eficient. :hi
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice...sau mai putin tehnice”