TREMUR AMBREIAJ diferite manifestari ale problemei
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Eu cind am dat ambreiajul jos avea uzura minima pe ambele parti, i se mai vedeau stampilele. Insa arcurile jucau binisor.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- Mesaje:118
- Membru din:Lun Sep 07, 2009 12:45 pm
Re: TREMUR AMBREIAJ diferite manifestari ale problemei
Arcurile erau OK, nici un pic de joc sau colorare de temperatura. In concluzie, nu cred ca e de la arcuri.
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: TREMUR AMBREIAJ diferite manifestari ale problemei
Soarele preseaza discul intre placa de presiune si volanta, deci presiunea e aceeasi de ambele parti, nu prea sint motive legate de taria arcului placii de presiune pentru uzura inegala ci doar o diferenta de material ca sa nu schimbi si volanta odata cu placa de presiune si discul.
In momentul in care tot ansamblul se incalzeste toate materialele implicate au o aderenta mai mare, drept urmare cind patinezi ambreiajul daca arcurile de la disc sint prea moi ele tind sa se compreseze urmind ca discul sa fie mutat brusc in momentul in care acestea ajung la capat, dupa care daca patinarea continua procesul o ia de la capat si apar acele vibratii nasoale. De fapt asta este si motivul pentru care daca turezi mai tare nu se mai simte acel tremur.
Ambreiajul OEM cred ca e Valeo, deci daca-l schimbi pune altceva: LUK, Sachs, etc.
In momentul in care tot ansamblul se incalzeste toate materialele implicate au o aderenta mai mare, drept urmare cind patinezi ambreiajul daca arcurile de la disc sint prea moi ele tind sa se compreseze urmind ca discul sa fie mutat brusc in momentul in care acestea ajung la capat, dupa care daca patinarea continua procesul o ia de la capat si apar acele vibratii nasoale. De fapt asta este si motivul pentru care daca turezi mai tare nu se mai simte acel tremur.
Ambreiajul OEM cred ca e Valeo, deci daca-l schimbi pune altceva: LUK, Sachs, etc.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- Mesaje:3
- Membru din:Sâm Iun 25, 2016 8:29 pm
- Marca si model masina:C4,1.6i
Re: TREMUR AMBREIAJ diferite manifestari ale problemei
Salut. Am facut de curand aproape 2000 de km in 7 zile si pe o distanta de 16-20 de km am mers in treapta 1 si 2 cu opriri dese datorita gropilor destul de adanci. Masina are 152000 km.
Am observat ca atunci cand pornesc masina, se aude un mic suierat. In momentul in care apas ambreiajul simt ca nu mai este ca inainte si se aude un zgomot ciudat, de frecare. In momentul in care plec de pe loc, se pare ca plecarea este mult mai greoaie ca la inceput. Dupa schimbarea fiecarei viteze se aude un suierat de parca as schimba vitezele pe un camion : ) .
Cred ca s-a dus ambreiajul. Zgomotul, suieratul se aude din ce in ce mai putin cu cat schimb intr-o treapta superioara. La schimbatul dintre viteza 4 si 5 aproape ca nu se aude deloc.
Sa fie oare dus rulmentul de presiune de la ambreiaj? a mai avut cineva asemenea simptome?
Ce service imi recomandati in Bucuresti pentru schimbarea kitului de ambreiaj si cam pe la ce pret mai este?
Am observat ca atunci cand pornesc masina, se aude un mic suierat. In momentul in care apas ambreiajul simt ca nu mai este ca inainte si se aude un zgomot ciudat, de frecare. In momentul in care plec de pe loc, se pare ca plecarea este mult mai greoaie ca la inceput. Dupa schimbarea fiecarei viteze se aude un suierat de parca as schimba vitezele pe un camion : ) .
Cred ca s-a dus ambreiajul. Zgomotul, suieratul se aude din ce in ce mai putin cu cat schimb intr-o treapta superioara. La schimbatul dintre viteza 4 si 5 aproape ca nu se aude deloc.
Sa fie oare dus rulmentul de presiune de la ambreiaj? a mai avut cineva asemenea simptome?
Ce service imi recomandati in Bucuresti pentru schimbarea kitului de ambreiaj si cam pe la ce pret mai este?
- cisu
- Mesaje:856
- Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
- Numar Inmatriculare:AG1.6HDI
Re: TREMUR AMBREIAJ diferite manifestari ale problemei
In cazul in care nu se rezolva cu inlocuitul ambreiajului (nu e de acolo), eu zic sa verificati injectoarele (cel putin test de retur sau, mai bine, pe stand la diferite regimuri).
Eu am avut manifestarea tremuratului la plecarea de pe loc, daca nu o turam mai tare, nu prea mai avea putere, dar la ralanti motorul mergea bine (800 ture). Cand intra in sarcina, un injector nu deschidea bine intre 950-1100 ture (cred ca se gripa acul in diuza, sau nu inchidea supapa de retur) si tremura motorul.
Am reparat injectorul si nu mai am probleme! Asta pentru HDI.
La Cielo (benzina) acum 12 ani am avut o fisa de bujie arsa (avea peste 20Kohmi) si facea la fel (la ralanti sau sarcina peste 2000 ture nu se manifesta). Bine ca am descoperit-o inainte sa schimb ambreiajul. Am schimbat-o si s-a rezolvat.
Asa ca, nu tot ceea ce pare evident, chiar este ceea ce pare...
Eu am avut manifestarea tremuratului la plecarea de pe loc, daca nu o turam mai tare, nu prea mai avea putere, dar la ralanti motorul mergea bine (800 ture). Cand intra in sarcina, un injector nu deschidea bine intre 950-1100 ture (cred ca se gripa acul in diuza, sau nu inchidea supapa de retur) si tremura motorul.
Am reparat injectorul si nu mai am probleme! Asta pentru HDI.
La Cielo (benzina) acum 12 ani am avut o fisa de bujie arsa (avea peste 20Kohmi) si facea la fel (la ralanti sau sarcina peste 2000 ture nu se manifesta). Bine ca am descoperit-o inainte sa schimb ambreiajul. Am schimbat-o si s-a rezolvat.
Asa ca, nu tot ceea ce pare evident, chiar este ceea ce pare...
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)
( hmmm....)