Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
In Economy Mode iti intra si cu bateria buna, incarcata, daca ai stat peste 30 de minute de la ultima pornire, deci ca sa iti dea iar "voie" sa stai acele 30 de minute trebuie sa pornesti masina si sa mergi cu ea un anumit timp(nu stiu exact cat este necesar pentru reluarea celor 30 de min.), deci verifica cu alta baterie, una noua, de pe alta masina si daca nu da rezultat mergi in service.
- Zalin
- Mesaje:53
- Membru din:Dum Aug 25, 2013 3:51 pm
- Marca si model masina:Citroën C4 Picasso 2.0 HDi
- Numar Inmatriculare:BV-15-MAP
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Am făcut o diagnoză cu Lexia și se pare că problema vine de la contactorul de frână dar nu numai.
Este și o eroare a computerului de la cutia de viteze care nu îmi vede corect treapta de viteză în care este mașina.
Diagnoza mi-a fost făcută sâmbătă seara de un tip care are un service în Brașov. Din păcate, ora înaintată nu i-a permis să aprofundeze necazurile mele. El chiar a reușit să pornească motorul după ce a trecut în mod repetat maneta cutiei de viteze în diferite poziții. Am mai încercat și eu azi de dimineață dar nu mi-a ieșit...
În fine, am comandat comutatorul de frână și am stabilit cu mecanicul să vină marți să-l monteze. Elimin, astfel, una dintre erori.
Vă țin la curent. Duminică frumoasă să aveți!
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Este și o eroare a computerului de la cutia de viteze care nu îmi vede corect treapta de viteză în care este mașina.
Diagnoza mi-a fost făcută sâmbătă seara de un tip care are un service în Brașov. Din păcate, ora înaintată nu i-a permis să aprofundeze necazurile mele. El chiar a reușit să pornească motorul după ce a trecut în mod repetat maneta cutiei de viteze în diferite poziții. Am mai încercat și eu azi de dimineață dar nu mi-a ieșit...
În fine, am comandat comutatorul de frână și am stabilit cu mecanicul să vină marți să-l monteze. Elimin, astfel, una dintre erori.
Vă țin la curent. Duminică frumoasă să aveți!
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- Zalin
- Mesaje:53
- Membru din:Dum Aug 25, 2013 3:51 pm
- Marca si model masina:Citroën C4 Picasso 2.0 HDi
- Numar Inmatriculare:BV-15-MAP
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Ca de obicei, cauza a fost total diferită de toate presupunerile mele: un scurt la instalația electrică...
Problema s-a rezolvat la reprezentanța din Brașov, cost: 182 RON.
Mulțumesc tuturor celor care au încercat să mă ajute cu o părere sau un sfat!
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Problema s-a rezolvat la reprezentanța din Brașov, cost: 182 RON.
Mulțumesc tuturor celor care au încercat să mă ajute cu o părere sau un sfat!
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Bine ca ai rezolvat. Apreciem ca ai revenit sa ne spui cum ai rezolvat problema.Zalin scrie:Ca de obicei, cauza a fost total diferită de toate presupunerile mele: un scurt la instalația electrică...
Problema s-a rezolvat la reprezentanța din Brașov, cost: 182 RON.
Mulțumesc tuturor celor care au încercat să mă ajute cu o părere sau un sfat!
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Te asteptam si cu un topic de prezentare al masinii.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- Zalin
- Mesaje:53
- Membru din:Dum Aug 25, 2013 3:51 pm
- Marca si model masina:Citroën C4 Picasso 2.0 HDi
- Numar Inmatriculare:BV-15-MAP
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Mașina este prezentată aici: viewtopic.php?t=7966" onclick="window.open(this.href);return false;sorinel0310 scrie: Bine ca ai rezolvat. Apreciem ca ai revenit sa ne spui cum ai rezolvat problema.
Te asteptam si cu un topic de prezentare al masinii.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Me a culpa.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- Zalin
- Mesaje:53
- Membru din:Dum Aug 25, 2013 3:51 pm
- Marca si model masina:Citroën C4 Picasso 2.0 HDi
- Numar Inmatriculare:BV-15-MAP
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Nu-i bai. O să mai adaug niște poze după ce trec la cauciucuri de iarnă cu jantele originale (cred că sunt Volubilis).sorinel0310 scrie:Me a culpa.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- sergiu9my
- Mesaje:495
- Membru din:Dum Ian 20, 2013 11:38 am
- Marca si model masina:Citroen C4,1.6HDI
- Numar Inmatriculare:PH 90 WTF
- Localitate:Ploiesti
- Contact:
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Din cate stiu cutiile automate au:
P
R
N
D...
Nu cumva trebuie sa fie in P cand opresti si pornesti motorul ?
Sau poate ma insel si la Citroen este altfel...
P
R
N
D...
Nu cumva trebuie sa fie in P cand opresti si pornesti motorul ?
Sau poate ma insel si la Citroen este altfel...
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
este vorba de o cutie pilotata, adica o cutie manuala robotizata, nu e chiar automata
si are doar : R, N, A si M
ca sa o pornesti, trebuie pusa maneta pe N, calcata frana de picior si... cheie
si are doar : R, N, A si M
ca sa o pornesti, trebuie pusa maneta pe N, calcata frana de picior si... cheie
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- sergiu9my
- Mesaje:495
- Membru din:Dum Ian 20, 2013 11:38 am
- Marca si model masina:Citroen C4,1.6HDI
- Numar Inmatriculare:PH 90 WTF
- Localitate:Ploiesti
- Contact:
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Ahaaaa. Scz atunci
- Zalin
- Mesaje:53
- Membru din:Dum Aug 25, 2013 3:51 pm
- Marca si model masina:Citroën C4 Picasso 2.0 HDi
- Numar Inmatriculare:BV-15-MAP
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Mai este o condiție: toată mățăraia electrică să fie OK.commandorsteel scrie: ca sa o pornesti, trebuie pusa maneta pe N, calcata frana de picior si... cheie
Când am văzut câte fire încap în mașina asta, m-a luat cu frig... Motorul este excelent dar, ca și la un organism, degeaba ai inima sănătoasă dacă arterele îți fac figuri.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
-
- Mesaje:6
- Membru din:Joi Iun 17, 2021 9:40 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Grand Picasso 1.6 eHDI ( 2012 )
- Numar Inmatriculare:GJ 17 VIR
Re: Picior pe frână dar motorul nu pornește - cutie pilotată
Am aceeași problemă ca și inițatorul acestui topic, piciorul pe frână dar mașina mea C4 Grand Picasso 1.6 Hdi motor Dv6 112CP din 2012 nu pornește, sau mai bine zis pornește când vrea mușchii ei !
Am schimbat bateria de câteva zile cu una nouă de 77A start/stop, am reformatat-o la încărcat 24 de ore pe un redresor auto cum este normal, pentru că am cumpărat una nouă crezând că este din vina bateriei vechi care nu mai ține curent ! Pun cheia, apăs frâna, dau contact, aud niște țac-uri la fiecare tentativă de pornire, mi se întărește frâna de numai o pot apăsa cu nici un chip și apoi apare pe bord martorul cu probleme baterie și eroarea service, uneori pe display apare și saving mode !
Mă gândesc că o fi vreun vampir electronic, un scurt circuit, așa că am decuplat start stopul, iluminatul automat, încărcătorul USB dar în zadar, pornește într-un târziu după zeci de minute de chin cu chiu cu vai parcă o cheie ”gâtuită”, ca și cum bateria ar avea curent la limita de pornire ! Ați mai întâlnit această problemă, ce mă sfătuiți ?
Mă gândesc la alternator care după ceea ce mi-au explicat mecanicii este în același timp și generator și electromotor pe acest model C4 cu start stop, poate sunt periile prea uzate și nu încarcă permanent bateria, mașina având aproape 240 mk. Vă rog ceva sfaturi, că m-am săturat de mașina asta ca de mere acre, am schimbat kit-ul de ambreiaj cu volantă dublă, după ce cu câteva luni în urmă schimbase-m doar discul de ambreiaj, apoi am înlocuit pompa de la cutia de viteze că nu făcea presiune și mașina stătea ca proasta pe N și a trebuit s-o duc pe platformă, am schimbat 2 injectoare cilindrii 1-3 (24 mil. lei vechi amândouă) și trebuie să mai schimb măcar un injector pe cilindrul 4 !
Per total toate reparațiile la această mașină m-au costat peste 120 mil. lei vechi piese+manoperă în ultimele 6 luni și vreo 2 luni de stat pe tușă pentru reparații ! Mașina a mers ok. doar vreo 8 luni de când am luat-o SH pe 25 iunie 2021(5000€), deci nu pot acuza vechiul proprietar că mi-a dat o mașină cu probleme, poate doar injectoarele trebuiau schimbate, practic o bilă neagră la acest motor 1.6 Hdi. Am ajuns să-i pun gând rău și s-o scot la vânzare în primăvară pentru că m-am lecuit de ”franțuzismele” mofturoase pline de senzori și piese extrem de scumpe față de cele nemțești care din fericire nu mi-au făcut nici o pagubă în afară de schimburi de ulei, plăcuțe și alte mărunțișuri supuse uzurii ca la orice mașină !
Am schimbat bateria de câteva zile cu una nouă de 77A start/stop, am reformatat-o la încărcat 24 de ore pe un redresor auto cum este normal, pentru că am cumpărat una nouă crezând că este din vina bateriei vechi care nu mai ține curent ! Pun cheia, apăs frâna, dau contact, aud niște țac-uri la fiecare tentativă de pornire, mi se întărește frâna de numai o pot apăsa cu nici un chip și apoi apare pe bord martorul cu probleme baterie și eroarea service, uneori pe display apare și saving mode !
Mă gândesc că o fi vreun vampir electronic, un scurt circuit, așa că am decuplat start stopul, iluminatul automat, încărcătorul USB dar în zadar, pornește într-un târziu după zeci de minute de chin cu chiu cu vai parcă o cheie ”gâtuită”, ca și cum bateria ar avea curent la limita de pornire ! Ați mai întâlnit această problemă, ce mă sfătuiți ?
Mă gândesc la alternator care după ceea ce mi-au explicat mecanicii este în același timp și generator și electromotor pe acest model C4 cu start stop, poate sunt periile prea uzate și nu încarcă permanent bateria, mașina având aproape 240 mk. Vă rog ceva sfaturi, că m-am săturat de mașina asta ca de mere acre, am schimbat kit-ul de ambreiaj cu volantă dublă, după ce cu câteva luni în urmă schimbase-m doar discul de ambreiaj, apoi am înlocuit pompa de la cutia de viteze că nu făcea presiune și mașina stătea ca proasta pe N și a trebuit s-o duc pe platformă, am schimbat 2 injectoare cilindrii 1-3 (24 mil. lei vechi amândouă) și trebuie să mai schimb măcar un injector pe cilindrul 4 !
Per total toate reparațiile la această mașină m-au costat peste 120 mil. lei vechi piese+manoperă în ultimele 6 luni și vreo 2 luni de stat pe tușă pentru reparații ! Mașina a mers ok. doar vreo 8 luni de când am luat-o SH pe 25 iunie 2021(5000€), deci nu pot acuza vechiul proprietar că mi-a dat o mașină cu probleme, poate doar injectoarele trebuiau schimbate, practic o bilă neagră la acest motor 1.6 Hdi. Am ajuns să-i pun gând rău și s-o scot la vânzare în primăvară pentru că m-am lecuit de ”franțuzismele” mofturoase pline de senzori și piese extrem de scumpe față de cele nemțești care din fericire nu mi-au făcut nici o pagubă în afară de schimburi de ulei, plăcuțe și alte mărunțișuri supuse uzurii ca la orice mașină !