Engine temp to high

Scrie răspuns
tibi_pts
Mesaje:17
Membru din:Dum Aug 03, 2008 4:40 pm
Engine temp to high

Mesaj de tibi_pts » Sâm Feb 15, 2014 11:12 am

Salutare,

Am tot cautat pe forum probleme legate de acest mesaj care apare cand motorul se supraincalzeste si nu am gasit prea multe.
Concret dupa ce m'a lasat rulmentul de presiune de la ambreaj si am schimbat tot kitul, de cand a inceput sa se incalzeasca am observat ca apa se incalzea cand mergeam in traficul aglomerat din Bucuresti. Totul a culminat cu ce am patit aseara cand pentru prima data mi'a apartul mesajul care face subiectul acestei postari.
Mentionez ca masina e luata noua in 2008 si nu am mai avut astfel de probleme pana acum si nu am nici 80.000 de km la bord.
Banuielile mele ma indreapta spre ventilatorul care raceste radiatorul care nu functioneaza corect pentru ca am verificat antigelul si nivelul se situeaza in limitele normale. Nu sunt un specialist sa imi dau cu parerea si mai mult.

Intrebarea mea este daca v-ati mai confruntat cu aceasta problema si i-ati dat de cap? Si as insista daca m'ar putea ajuta cineva cu o diagnosticare cu Lexia in Bucuresti?

Avatar utilizator
Raducv
Mesaje:443
Membru din:Vin Aug 26, 2011 7:06 pm
Marca si model masina:Passat CBAB
Numar Inmatriculare:DJ 01 RMB
Localitate:Craiova

Re: Engine temp to high

Mesaj de Raducv » Sâm Feb 15, 2014 12:18 pm

Am avut si eu aceasta problema si era senzorul de la ventilator nu cupla pe treapta a 2-a si nu pornea ventilatorul. Dar mie imi arata treaba asta la drum lung la viteze ceva mai mari. Am fost cu ea la citroen si s-a rezolvat f usor si simplu prin inlocuirea acelui senzor .
Imagine
C4 1.6 HDi 90cp

tibi_pts
Mesaje:17
Membru din:Dum Aug 03, 2008 4:40 pm

Re: Engine temp to high

Mesaj de tibi_pts » Sâm Feb 15, 2014 12:31 pm

Raducv scrie:Am avut si eu aceasta problema si era senzorul de la ventilator nu cupla pe treapta a 2-a si nu pornea ventilatorul. Dar mie imi arata treaba asta la drum lung la viteze ceva mai mari. Am fost cu ea la citroen si s-a rezolvat f usor si simplu prin inlocuirea acelui senzor .
Multumesc pentru raspuns. La mine temperatura ajunge asa doar in aglomeratie. Am observat ca atunci cand nu e aglomerat apa revine la temeperatura normala. As vrea totusi mai multe pareri daca se poate.

Avatar utilizator
sorinel0310
Mesaje:1098
Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
Numar Inmatriculare:B *** SXN
Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)

Re: Engine temp to high

Mesaj de sorinel0310 » Sâm Feb 15, 2014 10:15 pm

Pentru Lexia vorbeste cu user-ul Norishor, te poate ajuta el contra unui pret mai mult decat decent.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM

Imagine

Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0

Avatar utilizator
Gabi Nedelcu
Mesaje:251
Membru din:Mie Sep 30, 2009 1:09 pm
Numar Inmatriculare:TL 25 NGI
Localitate:Pitesti / Tulcea
Contact:

Re: Engine temp to high

Mesaj de Gabi Nedelcu » Lun Feb 17, 2014 9:08 am

prima data verifica releul de la GMV. Mai mult ca sigur, este arsa
Citroen C4 Coupe 2006 1.6 HDI White Edition

Avatar utilizator
Silviu Mustata
Mesaje:208
Membru din:Mar Ian 12, 2010 7:59 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Engine temp to high

Mesaj de Silviu Mustata » Mar Feb 18, 2014 5:53 am

Vezi daca functioneaza ventilatorul atunci cand pornesti aerul conditionat. Daca porneste la AC s-ar putea sa fie o problema la treapta 2 si s-ar cam lega cu aglomeratia. Nu stiu pe deasupra, dar vezi in cartea masinii daca are vreo siguranta asociata cu treapta 2 pe care sa o verifici si eventual sa o inlocuiesti. Daca nu problema poate fi mai complicata: releu sau alta cauza. Cere-i o parere si lui Norishor.
Fost posesor Citroen C4 1.6 SX Vti 122 CP Pack Confort+Siguranta

tibi_pts
Mesaje:17
Membru din:Dum Aug 03, 2008 4:40 pm

Re: Engine temp to high

Mesaj de tibi_pts » Joi Feb 20, 2014 2:53 pm

Am reusit ieri sa ajung la un service si dupa cateva ore am rezolvat buba.

Initial toata lumea zicea ca e defecta termocupla pentru ca e o defectiune comuna pt toate masinile PSA, dar dupa ce s'a desfacut termostatul, s-a constat ca era blocat pe deschis, motiv pentru care se pare ca in timpul iernii temperatura scadea in instalatie, iar garnitura de la carcasa era si ea putin prajita. Tot din acelasi motiv, se pare ca nu am sesizat aceasta defectiune datorita temperaturilor scazute. am schimbat piesa impreuna cu antigelul ca si asa nu- schimbasem nicioadata si am revenit la electroventilator.
Am pus niste fire pe direct la electroventilator si apoi am conectat la o sursa din service constatand ca nu e ars, ceea ce a fost prima veste buna pe ziua de ieri. Apoi am verificat sigurantele si se pare ca era siguranta de 30 arsa. De tinut minte, daca va mai confruntati cu o astfel de problema este ca aceas siguranta nu este la vedere, ci pe lateralul tabloului de langa baterie.

Va multumesc pentru sfaturi si sper ca sa va ajute si pe voi daca ve-ti avea probleme similare.

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Engine temp to high

Mesaj de Norishor » Joi Feb 20, 2014 8:19 pm

@tibi: siguranta de 30A, ti s-a ars tocmai pt. ca la un momentdat ventilatorul nu s-a putut invarti, deci per total ai avut 2 probleme. ;) Oricum felicitari pt. reusita si multumim ca ai revenit si cu solutiile. :ya
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

alzzynel
Mesaje:2
Membru din:Joi Sep 28, 2017 8:07 pm
Marca si model masina:citoren c4 16 vti
Numar Inmatriculare:dj12amj

Re: Engine temp to high

Mesaj de alzzynel » Mie Iun 27, 2018 10:39 pm

azi am patit-o si eu
dupa cateva minute a inceput sa licare semnul din bord si ventilatorul mergea la maxim
afara erau max 17 radiatorul parea rece.... furtunul de sus de la radiator incins cel de jos rece
masina este din 2008 are doar 23000 km la bord
exista vreu senzor de temperatura pe undeva sau este termostatul blocat?

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice...sau mai putin tehnice”