Salutare,
Tocmai am inlocuit spalatorul pentru farul dreapta si pompa spalatoarelor pentru faruri. Cand actionez spalarea parbrizului cu farurile pornite, automat imi scoate spalatoarele, dar nu apuca sa stropeasca... niciunul din ele. Ies de 2 ori spalatoarele din bara si nu scot niciun strop de apa. Am verificat in interior si nu curge pe nicaieri apa.
Ce mi se mai pare ciudat este ca pornesc la primul spritz de spalare a parbrizului si spalatoarele de faruri... de fiecare data. Din unele surse - forumuri am dedus ca ar trebui sa porneasca abia dupa 3 secunde de tinut maneta sau la a treia spalare de parbriz... dar ale mele pornesc de fiecare data din prima daca farurile sunt pornite... dar nu stropesc.
Mai mentionez ca de cand am masina, de 10 luni nu le-am vazut mergand. I-am facut update de soft si diagnoza in decembrie unde mi s-a spus ca pompa e in scurt. De aceea am schimbat-o. Dupa am gasit si canalul spalatorului dreapta fisurat... l-am schibat si pe acesta. Toate componentele sunt de origine.
A mai intalnit cineva problema?
Multumesc.
spalatoare faruri xenon c4 1.6 hdi 2007 exclusive
-
- Mesaje:12
- Membru din:Joi Apr 20, 2017 9:42 am
- Marca si model masina:Citroen C4 I Hatchback 1.6 HDi 16V 109 Hp FAP EGS
- Numar Inmatriculare:MM 85 BBZ
- Localitate:Baia Mare
-
- Mesaje:12
- Membru din:Joi Apr 20, 2017 9:42 am
- Marca si model masina:Citroen C4 I Hatchback 1.6 HDi 16V 109 Hp FAP EGS
- Numar Inmatriculare:MM 85 BBZ
- Localitate:Baia Mare
Re: spalatoare faruri xenon c4 1.6 hdi 2007 exclusive
Salut, am rezolvat problema. Era pompa.
Ce am facut... Am desfacut cu mana mea masca fata si am verificat tot sistemul de furtune si partea electrica.
Mi-a mai ramas pompa de origine (330 lei pompa / 145 lei manopera) schimbata in 10 ianuarie 2018. Asa ca am mai comandat una aftermarket de 50 lei si ghiciti ce s-a intamplat.... a mers la primul jet... fara vidare de circuit, fara nimic altceva.
Am de recuperat 475 lei de la service-ul cu pompa originala, pompa care nu pare sa fi fost noua.
Ce am facut... Am desfacut cu mana mea masca fata si am verificat tot sistemul de furtune si partea electrica.
Mi-a mai ramas pompa de origine (330 lei pompa / 145 lei manopera) schimbata in 10 ianuarie 2018. Asa ca am mai comandat una aftermarket de 50 lei si ghiciti ce s-a intamplat.... a mers la primul jet... fara vidare de circuit, fara nimic altceva.
Am de recuperat 475 lei de la service-ul cu pompa originala, pompa care nu pare sa fi fost noua.
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: spalatoare faruri xenon c4 1.6 hdi 2007 exclusive
Ba esti nebun? Frateee...
Oricum, foarte tare ca esti ambitios! Bravo!
Oricum, foarte tare ca esti ambitios! Bravo!
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: spalatoare faruri xenon c4 1.6 hdi 2007 exclusive
Pai cand ti-au schimbat-o nu ai facut proba sa vezi daca functioneaza? Pe ce le-ai dat banii?
Ma gandesc ca va fi destul de greu sa iti recuperezi banii ducandu-te cu pompa inapoi, sa nu te refuze pe motiv ca s-a ars (ai ars-o) intre timp sau diverse alte varii cauze invocate de astia de la reprezentanta.
Ai incercat sa alimentezi pompa lor separat? Merge?
Ma gandesc ca va fi destul de greu sa iti recuperezi banii ducandu-te cu pompa inapoi, sa nu te refuze pe motiv ca s-a ars (ai ars-o) intre timp sau diverse alte varii cauze invocate de astia de la reprezentanta.
Ai incercat sa alimentezi pompa lor separat? Merge?
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mesaje:12
- Membru din:Joi Apr 20, 2017 9:42 am
- Marca si model masina:Citroen C4 I Hatchback 1.6 HDi 16V 109 Hp FAP EGS
- Numar Inmatriculare:MM 85 BBZ
- Localitate:Baia Mare
Re: spalatoare faruri xenon c4 1.6 hdi 2007 exclusive
Am recuperat banii. Cand am vorbit cu ei si le-am spus ca doar pompa poate sa fie mi-au garantat ca daca le demonstrez ca merge cu alta pompa imi dau banii inapoi pe pompa lor si pe manopera pentru pompa. Am rezolvat cu ei.
Partea cu pompa de origine pusa de ei a fost asa:
- stiam ca cea initiala e arsa pentru ca pe tester la Norishor aparea in scurt si oricum nu vazusem niciodata mergand spalatoarele de faruri.
- am mers pe piesa de origine care dupa montaj a mers cat sa vada in service sa spalatorul dreapta e si el fisurat (facea ca stropitoarea pe dinauntru barei fata).
- dupa ce am schimbat si spalatorul dreapta am putut observa ca nu dadea pompa destula presiune cat sa stropeasca farurile, doar ieseau spalatoarele de 2 ori afara din bara. alimentat direct la baterie mergea si pompa noua.
- nu mai puteam tine masina in service, asa ca am platit si am zis ca mai cautam raspunsuri pe forumuri si la alti experti
- vinerea trecuta am reusit la un amic sa o urc pe elevator, am desfacut bara si testat tot, de la circuitul de furtune pana la cel electric... am schimbat si siguranta f4 de 20A
- a mai ramas pompa, care era "noua", proaspat schimbata
- am comandat vineri alta pompa, aftermarket, cost 50 lei
- luni am montat-o si totul e perfect acum.
Partea cu pompa de origine pusa de ei a fost asa:
- stiam ca cea initiala e arsa pentru ca pe tester la Norishor aparea in scurt si oricum nu vazusem niciodata mergand spalatoarele de faruri.
- am mers pe piesa de origine care dupa montaj a mers cat sa vada in service sa spalatorul dreapta e si el fisurat (facea ca stropitoarea pe dinauntru barei fata).
- dupa ce am schimbat si spalatorul dreapta am putut observa ca nu dadea pompa destula presiune cat sa stropeasca farurile, doar ieseau spalatoarele de 2 ori afara din bara. alimentat direct la baterie mergea si pompa noua.
- nu mai puteam tine masina in service, asa ca am platit si am zis ca mai cautam raspunsuri pe forumuri si la alti experti
- vinerea trecuta am reusit la un amic sa o urc pe elevator, am desfacut bara si testat tot, de la circuitul de furtune pana la cel electric... am schimbat si siguranta f4 de 20A
- a mai ramas pompa, care era "noua", proaspat schimbata
- am comandat vineri alta pompa, aftermarket, cost 50 lei
- luni am montat-o si totul e perfect acum.