Fiat BRAVO
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Mie nu imi place deloc dar absolut deloc spatele de la Bravo.
Stopurile alea nu vin frumos deloc cu restul caroseriei.
Si nici din lateral privita nu e prea frumos dimensionata.
Lasati reclama si pozele de prezentare.
Alea sunt facute cu shpil, de fotografi profesionisti, cu lumini amplasate special sa dea efecte care sa te faca sa zici `wow`
Marketing marketing marketing
De alfel uitati-va si la threadul meu cu poze si o sa vedeti ce poate face un aparat foto scula si un fotograf care se pricepe cat de cat.
Nu`i nimic fabulos la masina asta. Plasticul e la fel, e tot o masina compacta de 15.000 euro, doar nu vreti sa aiba calitate de Maybach.
Cand am vazut bordul frumos din poze am zis wow, ce misto tre sa fie. Cand l-am vazut in realitate am ramas dezamagit.
Stopurile alea nu vin frumos deloc cu restul caroseriei.
Si nici din lateral privita nu e prea frumos dimensionata.
Lasati reclama si pozele de prezentare.
Alea sunt facute cu shpil, de fotografi profesionisti, cu lumini amplasate special sa dea efecte care sa te faca sa zici `wow`
Marketing marketing marketing
De alfel uitati-va si la threadul meu cu poze si o sa vedeti ce poate face un aparat foto scula si un fotograf care se pricepe cat de cat.
Nu`i nimic fabulos la masina asta. Plasticul e la fel, e tot o masina compacta de 15.000 euro, doar nu vreti sa aiba calitate de Maybach.
Cand am vazut bordul frumos din poze am zis wow, ce misto tre sa fie. Cand l-am vazut in realitate am ramas dezamagit.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
poate unii sunt atat de impresionati de reclama, de melodie si de fluturi incat o cumpara. eu unul nu ash da banii. oricum eu cantaresc mult inainte de a-mi lua ceva, dara-mi-te o mashina. pana acum tot C4 este in topul preferintelor, contrar a ceea ce apare pe forum. pot sa fie probleme singulare, sau generale, dar garantia e tot garantie si casco tot casco. pot spune linishtit: eu nu o calc mai rau decat o calca altii.
-
- Mesaje:22
- Membru din:Vin Feb 15, 2008 9:18 am
- Localitate:Brasov
- Contact:
Nu am nimica de comentat. Nu m-am informat de nici un fel despre aceasta masina. Nu am condus-o, nu cunosc pe nimeni care sa o detina. Am vazut vreo 2 prin Brasov. Nu imi dau cu parerea despre ce nu stiu.candymann scrie:@Adrian pentru cultura noastra generala ce ai de comentat la chestia cu directia varza pe la 10-12.000 km?
Cat despre a detine una...nu m-am gandit nicioadata sa fiu posesor de FIAT.
Mi-am dat cu parerea strict despre spotul TV care era superb. Mai departe d.p.m.d.v. sa fie masina masinilor, who cares?
P.S. defect profesional, ce sa fac daca lucrez de o viata in advertising .
o sa urmeze dupa ce vine masina
- nero
- Robotizat
- Mesaje:843
- Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Problemele de fiabilitate la Fiat sunt legende urbane. Am in firma mai multe Fiat-uri, si turisme si utilitare, nu au probleme generale, doar cazuri izolate ca orice marca. Iar la motoare, in special la motoare mici, Fiat sunt tatici. Nu am testat Bravo, nu pot sa zic ca ma omor dupa ea, dar nici n-as exclude-o din start din cauza ca e Fiat.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack
-
- Mesaje:131
- Membru din:Sâm Mar 24, 2007 10:25 am
- Localitate:craiova
cei carora nu va inspira incredere fiat-ul semanati cu fanii masinilor germane. ganditi-va cum privesc altii masinile frantuzesti pe care le conduceti voi.
eu personal consider ca e pe locul 2 (dupa c4 evident) la design. la motorizari sta cel putin la fel de bine. fiabilitatea e relativa (functie de utilizator si de un pic de noroc). deci daca ar fi sa-mi schimb masina asta ar fi una din optiuni.
eu personal consider ca e pe locul 2 (dupa c4 evident) la design. la motorizari sta cel putin la fel de bine. fiabilitatea e relativa (functie de utilizator si de un pic de noroc). deci daca ar fi sa-mi schimb masina asta ar fi una din optiuni.
zambeste, maine va fi mai rau.
c4 1,6i rosu lucifer
c4 1,6i rosu lucifer
- ECO
- Mesaje:167
- Membru din:Lun Ian 07, 2008 2:09 pm
- Numar Inmatriculare:DB - 26 - ECO
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
si eu am fost imbolnavit de primele poze ale lui Fiat Bravo si poate chiar as fi luat-o in considerare sa o cumpar... dar nu venise inca in romania cand mi-am luat eu robotzelul
revenind... sunt fost posesor de Fiat Punto (acelashi motor de 1.2 8v 60 calutzi) si la fel pot sa zic ca este o masina foarte stralucita. nu vreau sa intru in detalii prea mari dar un cuplu max la 2500 si put max la 4000 si un consum de diesel... inseamna ceva.
Nu am idei preconcepute (mai zicea cineva ... ce comentatzi atata fiat, ca si de masinile frantuzesti nu se vb prea de bine) si la fel cand eu mi-am luat C4 dupa ce am avut fiat... am avut "prieteni" care sa-mi comenteze... "never buy a car starting with F: Ford, Fiat and French!"
Fiat de acum este cu totul altceva decat fiat (aproape falimentara) din perioada vachiul bravo, brava si mareea (anii 95-99). Dupa ce s-au bagat bani in fiat si-a revenit, a scos niste masini f bune. Fiat a inventat tehnologia common-rail (asta pt cine a zis ca nu se entuziasmeaza de "multijet") ... si apropo "multijet" e tehnologia common-rail de gen a doua pe care o vinde fiat cu succes la multi producatori pentru foarte multi bani (bravo lor ) si cumparatorul e foarte multumit si isi lauda masina, injurand la randul lui fiat si laudand masina lui (sa zicem germana ... vezi OPEL care are motoarele fiat... o mare parte din ele).
Nu regret ca am avut Fiat, nici ca am luat C4 ... dar as fi luat in considerare si Fiat Bravo daca era deja lansat si la noi cu siguranta.
PS: Eu dupa ce am zis ca imi schimb masina am zis ca imi iau Grande Punto... dar cand am vazut ca e aprope cat un C4 la pret... mi-am luat C4 fara sa stau prea mult pe ganduri
revenind... sunt fost posesor de Fiat Punto (acelashi motor de 1.2 8v 60 calutzi) si la fel pot sa zic ca este o masina foarte stralucita. nu vreau sa intru in detalii prea mari dar un cuplu max la 2500 si put max la 4000 si un consum de diesel... inseamna ceva.
Nu am idei preconcepute (mai zicea cineva ... ce comentatzi atata fiat, ca si de masinile frantuzesti nu se vb prea de bine) si la fel cand eu mi-am luat C4 dupa ce am avut fiat... am avut "prieteni" care sa-mi comenteze... "never buy a car starting with F: Ford, Fiat and French!"
Fiat de acum este cu totul altceva decat fiat (aproape falimentara) din perioada vachiul bravo, brava si mareea (anii 95-99). Dupa ce s-au bagat bani in fiat si-a revenit, a scos niste masini f bune. Fiat a inventat tehnologia common-rail (asta pt cine a zis ca nu se entuziasmeaza de "multijet") ... si apropo "multijet" e tehnologia common-rail de gen a doua pe care o vinde fiat cu succes la multi producatori pentru foarte multi bani (bravo lor ) si cumparatorul e foarte multumit si isi lauda masina, injurand la randul lui fiat si laudand masina lui (sa zicem germana ... vezi OPEL care are motoarele fiat... o mare parte din ele).
Nu regret ca am avut Fiat, nici ca am luat C4 ... dar as fi luat in considerare si Fiat Bravo daca era deja lansat si la noi cu siguranta.
PS: Eu dupa ce am zis ca imi schimb masina am zis ca imi iau Grande Punto... dar cand am vazut ca e aprope cat un C4 la pret... mi-am luat C4 fara sa stau prea mult pe ganduri
Citroen C4 Coupe Black 1.6i 16V - ICE Pack + Optiuni - DB-26-ECO
n'are greieri...doar un tzäcänit la volan
n'are greieri...doar un tzäcänit la volan
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Fiat BRAVO
Am vazut niste Bravo cu elementele cromate pe caroserie, cu jante mari&frumoase si e diferenta maricica dpdv vizual intre versiunile astea si alea cu jante mici, fara elemente cromate.
In sensul ca o transforma dintr-o masina uratica intr-una chiar interesanta.
Ma uit la pozele http://img225.imageshack.us/my.php?imag ... 870xj2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; si http://img175.imageshack.us/my.php?imag ... 871bt8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; si ma mir cat de urata&disproportionata imi pare caroseria si in special spatele si cat de bine arata cu chestiile alea sporty pe ea.
Stopurile nu stiu ce au patit dar din cate imi amintesc nu mai sunt asa labartate, ci sunt rotunde.
Am un Bravo in versiunea aia care imi place pe langa casa, cand il prind il pozez.
In sensul ca o transforma dintr-o masina uratica intr-una chiar interesanta.
Ma uit la pozele http://img225.imageshack.us/my.php?imag ... 870xj2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; si http://img175.imageshack.us/my.php?imag ... 871bt8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; si ma mir cat de urata&disproportionata imi pare caroseria si in special spatele si cat de bine arata cu chestiile alea sporty pe ea.
Stopurile nu stiu ce au patit dar din cate imi amintesc nu mai sunt asa labartate, ci sunt rotunde.
Am un Bravo in versiunea aia care imi place pe langa casa, cand il prind il pozez.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Fiat BRAVO
Mai puteti incerca aici : http://www.fiatbravo.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Fiat BRAVO
Ceva de genul ala, numai ca e neagra, are elemente cromate (sau se vede mult mai bine contrastul).
Uitati-va cat de frumos arata asta si cat de urata pare aia neagra de drivetest.
Si aia neagra pe care o stiu eu arata si mai bine decat aia alba IMHO.
Tot asa la interior: arata superb in poza de pe siteul dat de DMX (cu insertii tip AL, etc) si absolut banal si dezamagitor in echiparea `normala`
Uitati-va cat de frumos arata asta si cat de urata pare aia neagra de drivetest.
Si aia neagra pe care o stiu eu arata si mai bine decat aia alba IMHO.
Tot asa la interior: arata superb in poza de pe siteul dat de DMX (cu insertii tip AL, etc) si absolut banal si dezamagitor in echiparea `normala`
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Fiat BRAVO
M-am urcat azi intr-un Bravo 1.4 T-Jet si am ramas dezamagit.
Plastice si imbinari foarte nasoale (la nivel de C3), cotiera nasoala, fetele de usi si ele foarte aiurea (cotierele de pe usi aratau foarte ieftin)
Consola centrala n-arata rau, dar e dintr-un plastic ciudat, se pune foarte repede praful pe el si se vede naspa, fiind lucios.
Scaunele si ele arata cam prost, erau cu tapiserie normala.
Pe locul din dreapta linia inalta a bordului dadea o impresie de inghesuire, iar in spate linia inalta a tablei usii la fel.
Ornamentele cromate nu arata deloc ca la C4 VTS sau Exclusive, ci arata a plastic vopsit.
In general cam toate plasticele din interior cam sunt fragile si cheap (guri de ventilatie, plasticul ce inconjoara manerul inteiror de unde deschizi usa, fetele usilor, cotierele de pe usi, materialul superior de pe bord - inferior are o imitatie de fibra de carbon cum pune Aiurica si cum am si eu pe masina dar ma jur ca folia aia de la 3M mi se pare mai placuta la atingere decat ce au pus cei de la Fiat )
Ce mi-a placut a fost cursa precisa a schimbatorului si faptul ca masina era destul de fasneata (bine, era si turbo 120 cai)
Volanul se invartea foarte usor si extraordinar de usor cu city mode on.
Iar covrigul era imbracat in piele perforata in zonele unde tii mainile ceea ce mi-a placut.
Usile nu faceau zgomotul ala nasol la inchidere chiar asa puternic, dar erau si mai mici.
Oglinzile arata mai nasol dar parca prind un camp util mai mare.
La motor, bateria si mai multe elemente de pe acolo nu erau capsulate ceea ce mi-a lasat o impresie de fragil.
Portbagajul era misto mochetat si cica are 400l, mie mi s-a parut mai mic decat al meu, mai mult ca sigur doar o impresie vizuala.
Masina e frumusica la exterior (era neagra), pacat de interior, chiar mi se pare low.
E interesanta la condus dar eu n-as putea trece peste senzatia de ieftineala pe care am avut-o.
Si era o echipare medie, nu cea mai ieftina.
Plastice si imbinari foarte nasoale (la nivel de C3), cotiera nasoala, fetele de usi si ele foarte aiurea (cotierele de pe usi aratau foarte ieftin)
Consola centrala n-arata rau, dar e dintr-un plastic ciudat, se pune foarte repede praful pe el si se vede naspa, fiind lucios.
Scaunele si ele arata cam prost, erau cu tapiserie normala.
Pe locul din dreapta linia inalta a bordului dadea o impresie de inghesuire, iar in spate linia inalta a tablei usii la fel.
Ornamentele cromate nu arata deloc ca la C4 VTS sau Exclusive, ci arata a plastic vopsit.
In general cam toate plasticele din interior cam sunt fragile si cheap (guri de ventilatie, plasticul ce inconjoara manerul inteiror de unde deschizi usa, fetele usilor, cotierele de pe usi, materialul superior de pe bord - inferior are o imitatie de fibra de carbon cum pune Aiurica si cum am si eu pe masina dar ma jur ca folia aia de la 3M mi se pare mai placuta la atingere decat ce au pus cei de la Fiat )
Ce mi-a placut a fost cursa precisa a schimbatorului si faptul ca masina era destul de fasneata (bine, era si turbo 120 cai)
Volanul se invartea foarte usor si extraordinar de usor cu city mode on.
Iar covrigul era imbracat in piele perforata in zonele unde tii mainile ceea ce mi-a placut.
Usile nu faceau zgomotul ala nasol la inchidere chiar asa puternic, dar erau si mai mici.
Oglinzile arata mai nasol dar parca prind un camp util mai mare.
La motor, bateria si mai multe elemente de pe acolo nu erau capsulate ceea ce mi-a lasat o impresie de fragil.
Portbagajul era misto mochetat si cica are 400l, mie mi s-a parut mai mic decat al meu, mai mult ca sigur doar o impresie vizuala.
Masina e frumusica la exterior (era neagra), pacat de interior, chiar mi se pare low.
E interesanta la condus dar eu n-as putea trece peste senzatia de ieftineala pe care am avut-o.
Si era o echipare medie, nu cea mai ieftina.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re:
Tu glumesti?Adrian scrie:Pentru cultura voastra generala.. 1.3Multijet 90 de cai de pe Fiat echipeaza multe alte modele de masini si a fost declarat motorul anului acum cativa ani. Se gaseste si pe Opel si pe Lancia.. 1.9Multijet 150 de cai este o bomba in adevaratul sens al cuvantului, cu un cuplu si niste reprize de face orice fan VAG sa planga la propriu...
Cat despre T-jet, nu am condus masina, deci nu stiu mai nimic... Ganditi-va ca si VAG are 1.4 de 122,140 si 170 de cai! Doar are si turbo si compresor
Si daca tot vine vorba de Fiat - am un Punto 1.2 8v de aprox 2 ani si a fost al meu de nou... Am tras de masina asta si mi-am batut joc de ea uneori, dar NU troncane, NU scartaie, NU are greierasi si NU mi-a facut nici o problema majora - 47k km!
NU consuma ulei, in oras ia undeva la 8l/100km..
Ca idee: mi-as luat Bravo oricand - numai 1.4T-jet 150 de cai (vezi taxe, impozite si prima inmatriculare + pret motorina mai mare decat benzina) ... NU as mai lua un Citroen cat as trai!
Cam asta am avut eu de spus despre Citroen si Fiat - si credeti-ma este o parere sincera!
Punto-ul este cel rosu parca cu care ai venit la intalnire acum cateva luni?
Pentru ca eu am mers putin cu ea acolo pe piatra cubica si scartaia, trosnea si pacaia din toate incheieturile. Iar usa scartaia infiorator cand o deschideai.
NU te supara pe mine
Nu am mers foarte mult azi cu Bravo-ul dar nu mi s-a parut mai comoda (nici la cum stai in ea, nici la condus) ci mai dura, mai sportiva decat C4, Singura chestie mai comoda era doar directia, foarte asistata.
Marele avantaj e ca nu troncanea la gropi precum C4, suspensia e si mai dura dar nu se aude.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Fiat BRAVO
n-am suportat niciodata fiat, pentru ca intotdeauna a fost un contructor de masini IEFTINE. desi e brand italian, a avut mereu cele mai urate si mai lipsite de personalitate designuri care exista.
Ei bine, de vreo 4 ani incoace si-au angajat si ei un designer si indraznesc sa emita pretentii. mie nu-mi place deloc cum arata bravo, dar, spre deosebire de alte atrocitati gen baleo sau albea, as intelege de ce i-ar placea cuiva. e rotunjit, are faruri mari, etc. insa un ambalaj frumos nu scuza putreziciunea de dedesupt (ca asa ne-am duce toti sa ne cumparam noua hyundai sonata, probabil e vreo 3000 de euro), nu scuza calitatea asamblarii comparabila fara nicio exagerare cu logan si sandero (sper ca faceti diferenta intre calitatea materialelor -evident superioara la fiat-, si calitatea asamblarii!), nu scuza fiabilitatea cel putin indoielnica a propulsoarelor.
Dar, de departe, cea mai mare nesimtire comisa de orice fiat de pe planeta asta, este PRETUL. din doua motive:
1. e mare de la bun inceput. te pacalesc ca versiunea cheala e ieftina, da' abia daca are un a/c amarat. de oglinzi electrice nu cred ca se pune problema.
2. probabil e masina (si pe buna dreptate) care-si pierde cel mai grav valoarea in timp.
Poate ca in acest segment nici citroen c4 nu exceleaza, ca are unele defecte de fabricatie, ca i se duce tapiteria, ca-i troncane hayonul... dar pot zice SIGUR despre el urmatoarele lucruri:
- nu exista masina mai frumoasa in clasa
- nu exista masina cu un raport pret/calitate/dotari mai bun (aici nu e niciun pic de subiectivism)
- nu mi se incretesc degetele cand le trec pe materialele de pe bord si de pe usa
- nu exista masina pana in 18.000 care sa stea mai bine pe sosea. bonus, c4 facelift cica nici nu troncane.
despre bravo asta nu pot zice absolut nimic de bine, nici macar ca alternativa "buget" nu e bun. de ce nu da firma asta faliment odata?
Ei bine, de vreo 4 ani incoace si-au angajat si ei un designer si indraznesc sa emita pretentii. mie nu-mi place deloc cum arata bravo, dar, spre deosebire de alte atrocitati gen baleo sau albea, as intelege de ce i-ar placea cuiva. e rotunjit, are faruri mari, etc. insa un ambalaj frumos nu scuza putreziciunea de dedesupt (ca asa ne-am duce toti sa ne cumparam noua hyundai sonata, probabil e vreo 3000 de euro), nu scuza calitatea asamblarii comparabila fara nicio exagerare cu logan si sandero (sper ca faceti diferenta intre calitatea materialelor -evident superioara la fiat-, si calitatea asamblarii!), nu scuza fiabilitatea cel putin indoielnica a propulsoarelor.
Dar, de departe, cea mai mare nesimtire comisa de orice fiat de pe planeta asta, este PRETUL. din doua motive:
1. e mare de la bun inceput. te pacalesc ca versiunea cheala e ieftina, da' abia daca are un a/c amarat. de oglinzi electrice nu cred ca se pune problema.
2. probabil e masina (si pe buna dreptate) care-si pierde cel mai grav valoarea in timp.
Poate ca in acest segment nici citroen c4 nu exceleaza, ca are unele defecte de fabricatie, ca i se duce tapiteria, ca-i troncane hayonul... dar pot zice SIGUR despre el urmatoarele lucruri:
- nu exista masina mai frumoasa in clasa
- nu exista masina cu un raport pret/calitate/dotari mai bun (aici nu e niciun pic de subiectivism)
- nu mi se incretesc degetele cand le trec pe materialele de pe bord si de pe usa
- nu exista masina pana in 18.000 care sa stea mai bine pe sosea. bonus, c4 facelift cica nici nu troncane.
despre bravo asta nu pot zice absolut nimic de bine, nici macar ca alternativa "buget" nu e bun. de ce nu da firma asta faliment odata?
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________