megane sedan 2009- Renault Fluence

Ultimile aparitii auto
Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:
Re: megane sedan 2009

Mesaj de Dan pasare » Joi Sep 03, 2009 12:39 pm

Nu e deloc dubios. Exemplul pe care il dai tu cand ti-ai cumparat masina, nu are nici o relevanta.Preturile Renault pentru Romania se stabilesc altfel decat pentru celelalte tari din vest :wink:
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Re: megane sedan 2009

Mesaj de Deese » Joi Sep 03, 2009 1:58 pm

Asta stiu.
Ideea era ca atunci cand am luat eu C4-ul (aug 2007) Renault Megane Sedan venea cu oferta aia foarte buna, pe cand Bicorpul era cu cateva mii de euro mai scump.
Toate preturile din Romania.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
navzar_x
Mesaje:651
Membru din:Mie Apr 08, 2009 8:27 am
Numar Inmatriculare:B-XX-DBR
Localitate:Bucuresti

Re: megane sedan 2009

Mesaj de navzar_x » Joi Sep 03, 2009 3:27 pm

clip publicitar cu fluence: http://www.renault.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz :)

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: megane sedan 2009

Mesaj de Dan pasare » Sâm Sep 19, 2009 9:42 am

Renault Fluence va veni in noiembrie in Romania :)
http://www.auto.ro/news/Renault-Fluence ... ign=zilnic" onclick="window.open(this.href);return false;
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: megane sedan 2009

Mesaj de commandorsteel » Sâm Sep 19, 2009 8:43 pm

mie, din lateral, imi seamana putin cu fiat linea #-o
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Re: megane sedan 2009

Mesaj de Deese » Joi Oct 08, 2009 1:10 pm

S-a lansat azi si la noi.
Preturi intre 13.000 si 17.000 euro, motorizari intre 85 cp si 110 cp, 4 niveluri de dotare.
Slabut, cineva care s-a urcat intr-un Fluence a spus ca multe plastice si butoane i-au dat impresia de ieftin.
Preturile pornesc de la 12.900 euro, TVA inclus, pentru varianta cu motor pe benzina 1,6 litri, 110 CP - grad de echipare Authentique cu dotari precum ABS, sase airbag-uri, radio CD. Cea mai scumpa varianta costa 16.950 euro si dispune de motor diesel 1,5 litri, 105 CP, Euro 4, grad de echipare Privilege. In afara de cele doua motorizari mentionate mai sus este disponibila si o motorizare diesel 1,5 litri, 85 CP.

Fluence are 4,62 metri lungime, 1,80 metri latime si 1,48 metri inaltime. Principalii concurenti pe piata sunt Opel Astra, Ford Focus, Skoda Octavia si Volksswagen Jetta.

Modelul e produs la uzina Oyak - Renault de la Bursa, Turcia, alaturi de Renault Symbol si Clio III (versiunile cu 3 usi, 5 usi si break). La fabrica s-au investit 110 milioane euro pentru productia Fluence.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje:5749
Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina:Lancer Sportback
Contact:

Re: megane sedan 2009

Mesaj de catalin4u24 » Joi Oct 08, 2009 2:22 pm

Deese scrie: Slabut, cineva care s-a urcat intr-un Fluence a spus ca multe plastice si butoane i-au dat impresia de ieftin.
Franch style...

Avatar utilizator
emicald
Mesaje:1042
Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
Marca si model masina:Citroen C4 thp
Localitate:Rm. Vilcea

Re: megane sedan 2009

Mesaj de emicald » Joi Oct 08, 2009 3:23 pm

Ma surprinde ca nu stiati ca masina asta este de fapt versiunea pentru Europa (de Est) a lui Samsung SM3, Renault si Samsung colaborind destul de strins.
http://www.auto.ro/stiri/Primele-poze-o ... amsung-SM3" onclick="window.open(this.href);return false;
C4

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: megane sedan 2009

Mesaj de mituc » Joi Oct 08, 2009 3:55 pm

stiam dar cel putin mie nu mi s-a parut relevant sa pomenesc acest lucru. Practic primele imagini aparute acum citeva luni cu asa-zisul renault sedan erau de fapt cu samsung sm3 (cu sigla si tot).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: megane sedan 2009

Mesaj de Dan pasare » Vin Oct 09, 2009 8:44 am

Renault a lansat in Romania berlina Fluence, model care substituie Megane sedan si care va fi disponibil la preturi cuprinse intre 12.900 euro si 16.950 euro, TVA inclus.

Renault vine in intampinarea nevoilor clientilor sai si pune la dispozitie un model, care sa satisfaca toate gusturile in ceea ce priveste confortul, spatiul interior si gama de motorizari. Constructorul francez are mare asteptari de la Fluence, pe care l-a numit model de referinta al categoriei sale.

Astfel, inlocuitorul popularului Megan II Sedan va beneficia de o gama de motorizari pe benzina, care va include un propulsor de 1.6 litri si 110 CP, cuplat la o transmisie automata sau manuala. Varful gamei va fi asigurat de un propulsor de 2.0 litri si 140 CP, cuplat la o cutie de viteze manuala sau la o transmisie continuu variabila CVT.

Versiunile diesel, disponibile in variantele 1.5 dCi de 85 si respectiv, 105 CP poarta semnatura eco2 si au un nivel de emisii de CO2 de numai 119 g/km.

Cele patru versiuni de echipare puse la dispozitie de constructorul francez pentru Renault Fluence sunt Authentique, Expression, Dynamique si Privilege.

Renault Fluence beneficiaza de dimensiuni standard pentru un sedan de clasa medie. Astfel, modelul masoara 4.62 m lungime, 1.80 m latime un ampatament de 2.7 m si o capacitate a volumului portbagajului de 496 litri.

La capitolul siguranta, Renault Fluence vine echipat in dotarea standard cu sistemul ABS, cu repartitor electronic al fortei de franare, AFU ( asistenta la franarea de urgenta), 6 airbag-uri: airbag sofer, airbag pasager, 2 airbag-uri laterale torace si 2 airbag-uri tip cortina, centuri de siguranta cu pretensionare si limitator de efort pentru locurile din fata, 2 sisteme de fixare Isofix cu prindere in 3 puncte pentru locurile laterale de pe bancheta din spate, plus tetiere de generatie noua.

Noul model Renault Fluence va fi construit pe aceeasi linie de productie ca si Megane II sedan, la uzina Oyak, din Bursa (Turcia). La fabrica s-au investit 110 milioane euro pentru productia Fluence.

Renault si-a afirmat intentia de a intra si in segmentul automobilelor electrice, prin lansarea unei versiuni electrice a modelului, sub denumirea Fluence Z.E. Deocamdata in stadiul de concept, acesta este programata sa apara pe piata din Romania peste 18 luni.

Anul acesta masina va fi lansata si in Turcia, iar la anul va intra pe piete din Europa de Vest, America de Sud, precum si in Australia.

Mai jos va prezentam preturile si echiparile pentru Renault Fluence:

Benzina:

Authentique: 1,6 16 V 110 CP -10.840 euro, pret fara TVA
12.900 euro, pret cu TVA

Expression: 1,6 16V 110 CP- 11.429 euro, pret fara TVA
13.600 euro, pret cu TVA

Dynamique: 1,6 16V 110 CP- 12.311 euro, pret fata TVA
14.650 euro, pret cu TVA

1,6 16V 110 CP (cutie automata)- 13.319 euro, pret fara TVA
15.850 euro, pret cu TVA

Privilege: 1,6 16 V 110 CP – 12.815 euro, pret fara TVA
15.250 euro, pret cu TVA

Diesel:


Authentique: 1,5 dCi 85 CP- 11.597 euro, pret fara TVA
13.800 euro, pret cu TVA

Expression: 1.5 dCi 85 CP- 12.185 euro, pret fara TVA
14.500 euro, pret cu TVA


Dynamique: 1,5 dCi 85 CP- 13.067 euro, pret fara TVA
15.550 euro, pret cu TVA

1,5 dCi 105 CP- 13.739 euro, pret fara TVA
16.350 euro, pret cu TVA

Privilege: 1,5 dCi 85 CP- 13.571 euro, pret fara TVA
16.150 euro, pret cu TVA

1,5 dCi 105 CP- 14.244 euro, pret fara TVA
16.950 euro, pret cu TVA

Sursa: http://www.auto.ro/news/Renault-Fluence ... ign=zilnic" onclick="window.open(this.href);return false;
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: megane sedan 2009- Renault Fluence

Mesaj de Dan pasare » Sâm Noi 07, 2009 7:23 pm

DRIVE TEST CU RENAULT FLUENCE

Prezentare
Renault ne-a prezentat inlocuitorul lui Megane Sedan, o berlina cu linii fluide pozitionata exact intre clasa C (compacta) si cea medie superioara (D). Fluence este numele ales de Renault pentru noul automobil lansat deja pe piata din Romania.

Auto.ro a mers in Turcia pentru a testa in premiera noul Renault Fluence, lansat de producatorul francez dupa cinci milioane de kilometri de teste de anduranta in toata lumea. Dupa ce francezii au surprins piata in primavara prin lansarea noului Megane III hatchback cu un design remarcabil, Renault a ales de data aceasta sa creeze un model individual si independent de gama Megane.

Modelul va fi disponibil doar pentru pietele din Romania, Turcia si Rusia, intr-o prima faza, urmand ca modelul sa intre si pe alte piete europene precum Germania si Franta.
Fluence preia elemente de design caracteristice lui Megane hatchback, capitol la care constructorul aplica o reinterpretare, in special la nivelul blocurilor optice. Liniile bine conturate ale farurilor alungite si nervurile capotei se continua pana in partea din spate, complet redesenata. Fiecare element de design emana o schimbare care evidentiaza ca Fluence nu este un derivat, ci un model de sine statator la limita clasei compacte superioare.
Cu dimensiuni generoase, Fluence anunta cele mai mari dimensiuni din clasa sa: lungime de 4.62 m, latime de 1.80 m si un ampatament de 2.70 m, fapt care ne incurajeaza sa spunem ca beneficiaza de cel mai mare spatiu interior din segment.


Interior


In interior, design-ul aerisit defineste liniile neaglomerate care se completeaza in jurul tabloului de bord. Fiind o masina adresata familistilor, Fluence se axeaza pe confort sporit si un spatiu interior imens. Comenzile esentiale utile soferului cad usor la indemana, in mare parte datorita ergonomiei imbunatatite comparativ cu Megane 2. Acestea sunt concentrate in special in jurul volanului si a consolei centrale. Grija semnificativa acordata detaliilor se poate observa de asemenea, in alegerea materialelor cu finisaje placute la atingere.

Cu elemente de interior mostenite de la clasa superioara (Laguna), Fluence reprezinta un pas inainte inclusiv prin accentele de crom aplicate manerelor usilor, in jurul instrumentarului precum si la nivelul schimbatorului.

O atentie deosebita a fost acordata si elementelor decorative, cu scopul de a se distinge in functie de diferitele niveluri de echipare. Clientii pot alege intre versiunea cu tonuri calde, axate pe bej si crem si versiunea ceva mai intunecata, cu accente indreptate mai mult spre sportivitate.

Este clar ca Renault a jucat cartea spatiului cand a proiectat Fluence. Orice sofer, indiferent de inaltime isi poate gasi cu usurinta pozitia de conducere, gratie unui variate game de optiuni de ajustare: scaunul soferului poate fi ajustat pe inaltime, cursa maxima ajungand la 240 mm, in timp ce volanul este reglabil pe inaltime si in profunzime.

Datorita ampatamentului marit, Fluence ofera un spatiu generos pasagerilor din spate, mai mult decat suficient pentru clasa din care face parte. In caz ca este necesar, bancheta se poate rabata 2/3, lasand loc pentru bajage de orice dimensiuni. De altfel trebuie mentionat volumul imens al portbagajului de 530 de litri, care excede cu mult valorile gasite in segment. Desi constructorul a anuntat spatii de depozitare in habitaclu, care totalizeaza 23 de litri volum de incarcare, se simte lipsa unui numar de locuri conforme cu spatiul interior. Acest capitol se mai amelioreaza cand vine vorba de torpedoul refrigerat destul de larg si cotiera incapatoare.

Automobilele puse la dispozitie de Renault dispuneau de echiparea de top ce include sistem de navigatie TomTom cu telecomanda, usor de utilizat si cu un ecran generos, care ne-a facilitat orientarea pe drumurile vestice ale Turciei.

Alaturi de aceasta optiune, pe lista pachetului de tehnologii mai figureaza si cardul de acces si pornire “maini libere”, sistemul audio 3D Sound de la Arkamys, precum si conexiunea digitala Plug&Music. Din punct de vedere ergonomic, trebuie mentionat ca un minus amplasarea necorespunzatoare a conexiunii audio

La volan


Testul din Turcia ne-a dat ocazia sa vedem pe viu cum lucreaza versiunea diesel 1.5 dCi de 105 CP a modelului Fluence, aceeasi motorizare disponibila in randul versiunilor lui Megane III hatchback. Trenul de rulare si sasiul au fost reproiectate insa pentru a se incadra in profilul gandit de constructor.

Motorul 1.5 dCi dezvolta o putere maxima de 105 CP/4000 rpm si un cuplu maxim de 240 Nm/2000 rpm. Propulsorul lucreaza cu o transmisie manuala cu 6 trepte, etajata lung pentru confort, cu treptele a cincea si a sasea economice. Consumul mediu in timpul rularii a fost de 6.2 litri, parcursul fiind predominant extraurban.
Directia asistata electric de ultima generatie, stabilitatea exemplara in viraje si suspensiile confortabile se inscriu in randul caracteristicilor care subliniaza performantele unei masini destinate publicului larg, amator de automobile capabile, dar la un pret redus.

Am remarcat in viraje un usor ruliu, care a fost insa redus de sistemul ESP. Mai mult decat atat, sistemul CSV (de control al subvirarii) asaza masina nonsalant pe trasa, astfel ca Renault demonstreza inca o data ca e campion al sigurantei.

La capitolul siguranta, constructorul ne asigura ca Fluence mosteneste nivelul excelent specific lui Renault: sistemul ABS, cu repartitor electronic al fortei de franare, AFU ( asistenta la franarea de urgenta), 6 airbag-uri: airbag sofer, airbag pasager, 2 airbag-uri laterale torace si 2 airbag-uri tip cortina, centuri de siguranta cu pretensionare si limitator de efort pentru locurile din fata, 2 sisteme de fixare Isofix cu prindere in 3 puncte pentru locurile laterale de pe bancheta din spate, plus tetiere de generatie noua.

Desi Fluence nu este destinata celor care isi doresc o masina cu un grad inalt de sportivitate, Renault va pregateste o surpriza placuta.
Incepand cu jumatatea anului viitor, Fluence va beneficia de un kit sportiv, denumit Sport Way, care va imbraca modelul cu spoilere si praguri noi, precum si cu jante de 18 si 19 inch.

Versiunea testata de noi in gama Fluence, 1.5 dCi 105 CP, porneste in Romania de la 16.350 de euro cu TVA inclus.


Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Sursa: Auto.ro http://www2.conectoo.ro/aero/Webread2/f ... cGxTXs3hk=" onclick="window.open(this.href);return false;
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje:5749
Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina:Lancer Sportback
Contact:

Re: megane sedan 2009- Renault Fluence

Mesaj de catalin4u24 » Sâm Noi 07, 2009 8:14 pm

Frumusica masina.
Are un aer de continuitate. E genul de masina care daca o vezi din fata te astepti sa arate in spate asa cum arata. Spre deosebire de multe alte masini in care fata nu are nici o legatura cu spatele. Ex: Noul Laguna, C4 Sedan, 206 Sedan, Clio Simbol, Fiat Albea si lista poate continua....
Revenind la Fluence, masina eu zic ca nu se adreseaza numai familistilor, putand fi aleasa cu usurinta si de catre tineret, datorita designului modern si pretului atragator.
Acest post reprezinta pararea mea personala...

history
Mesaje:167
Membru din:Mie Iun 03, 2009 7:48 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4i +
Numar Inmatriculare:DJ-26-DIN
Localitate:Craiova

Re: megane sedan 2009- Renault Fluence

Mesaj de history » Sâm Noi 07, 2009 11:08 pm

In general noua linie de design de la Renault este frumoasa. Este o alternativa, dar Meganul este superb.

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: megane sedan 2009- Renault Fluence

Mesaj de Dan pasare » Dum Noi 08, 2009 10:50 am

Si eu sunt de parere ca masina arata bine si daca fiabilitatea cu care ne-a obisnuit Meganul se confirma si in cazul lui Fluence, masina va avea succes de piata. Iar Renault are ''prostul'' obicei ca la scurt timp dupa lansare a unui model sa inceapa sa faca reduceri de pret. :D
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: megane sedan 2009- Renault Fluence

Mesaj de chainsaw » Dum Noi 08, 2009 2:04 pm

reno are prostu' obicei sa faca masini oribile asamblate in turcia. confirmarea in pozele de mai sus.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Noutati Auto”