1.2 TSI

Ultimile aparitii auto
Avatar utilizator
gusti
The man with the C4
Mesaje:273
Membru din:Mar Feb 13, 2007 8:49 pm
Localitate:Militari City
Contact:
Re: 1.2 TSI

Mesaj de gusti » Vin Apr 09, 2010 8:37 pm

Salut,

Eu am mers de cateva ori cu un Golf VI 1.2 TSI Highline, masina este a fratelui meu.
Nu stiu ce anume v-ar interesa dar va pot spune ca se misca mult mai bine decat 1.6i ca performante si binenteles, consum. Acceleratia te lasa cu gura cascata (daca te gandesti ca sub capota este un motor de 1.2). Pana in 2 mii de ture se comporta ca un 1.6i (compar cu C4 meu) dar dupa, atunci cand intra turbina, este o placere maxima.
Motorul este foarte silentios, am facut ploiesti bucuresti cu un consum de 5.3l si am mers cu 115 max iar in rest constant cu 80. In bucuresti masina care are sub 1000 km are un consum de 7.1 momentan. Binenteles consumul este ajutat si de catre cutia cu 6 viteze si de catre o functie care iti arata pe bord cand trebuie sa schimbi viteza pentru un consum optim.

Concluzia este ca are performante de invidiat, nu stiu cum s-ar comporta pe o caroserie mai grea dar pe Golf rupe.
Citroen C4 1.6i 110cv Jaune Scott pachet VTR plus
B 52 NPO

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de chainsaw » Vin Apr 09, 2010 8:54 pm

1.2 si cutie de 6 ... or'cum, laudabil consum extern
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
gusti
The man with the C4
Mesaje:273
Membru din:Mar Feb 13, 2007 8:49 pm
Localitate:Militari City
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de gusti » Vin Apr 09, 2010 8:59 pm

pt acest motor este disponibila si cutia DSG cu 7 trepte dar fratele meu uraste cutiile automate asa ca ..
Citroen C4 1.6i 110cv Jaune Scott pachet VTR plus
B 52 NPO

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de adrian_c » Vin Apr 09, 2010 11:33 pm

Nu stiu de ce, insa eu am un sentiment de nesiguranta cu motoarele astea mici. Un motor de 1.2, chiar si turbo supra-alimentat il poti pune pe o masina de oras micuta, maxim clasa mica (Clio, Polo), insa nu pe Golf 6 (gusti, fratele tau nu cumva are 1.4TSI ?).

Am o prietena care are un Golf 6 1.4TSI 160CP de anul trecut din vara si in oras nu scade sub 11-12 l/100 km. A inceput mai nou sa vina cu metroul la serviciu. :)

Motoarele de cilindree mica turbo cred ca sunt foarte solicitate. Evident cred ca sunt bine dimensionate, precizie mai mare, materiale mai bune, insa nu cred ca vor avea niciodata agrementul, disponibilitatea, sobrietatea celor de cilindree mare.

Sunt curios cum se comporta un motor 1.2TSI pe o masina incarcata cu bagaje si 4 persoane. Toti stim ca benzina aspirata 1.2, 1.4, 1.6 devin lenese, iar dieselul se comporta onorabil.

Relativ la asta, citeam ieri o comparatie intre doua Opel Astra cu motor bezina 1.4T 140 CP, respectiv motorina 1.7cdTI 125 CP si se pare ca benzina a castigat. Nu a fost si cazul la Renault Clio (1.2TCE 110 CP si 1.5dCi 85), la Renault Megane (1.4TCE 130 si 1.9 dCi 130) si la VW Polo (1.2TSI 105 si 1.6TDI 105) unde a castigat detasat motorizarea diesel. Cei din revista au evaluat agrementul motorului, performantele si bugetul.

Vedem in viitorul apropiat cum se vor comporta aceste mini-motoare turbo, insa cred ca vor merge bine din moment ce piata auto mondiala este intr-o continua miscare si tendiinta generala este de downsizing.
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
gusti
The man with the C4
Mesaje:273
Membru din:Mar Feb 13, 2007 8:49 pm
Localitate:Militari City
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de gusti » Vin Apr 09, 2010 11:49 pm

GOLF VI 1.2tsi se comporta mai bine decat se comporta 1.6i pe C4, mult mai bine.
Eu m-am plimbat de fiecare data cand am avut ocazia cu masina aia si crede-ma ca stiu sigur ce motor are :) si este 1.2tsi. Nu am mers pe serpentine cu ea si nici incarcata la maxim dar cu 3 persoane adulte in ea masina merge exemplar, eu am ramas placut surprins de suflul pe care il are si este o placere sa intri in depasire cu ea.
Cutia este etajata foarte corect iar senzatia in accelerare este incomparabila .Iar cand vine vorba de consum, vedeam consum de 3-4l la 100 km la ora pe bucuresti ploiesti si 2400 de ture la 100 parca nu imi mai venea sa ma sui in C4.
Din cate stiu eu motorul 1.4tsi (compresor + turbo = 160 de cai), acel motor este targetat spre performanta tocmai de aceea are putere mare iar pentru asta sufera la capitolul consum. Nu poti compara un 1.4, tunat la maxim pentru a scoate 160cp cu un motor 1.2 setat spre consum. Daca vrei te anunt dupa ce trece de primii 1000 km si bag mana in foc ca acel consum de care vorbesc acum o sa fie chiar un pic mai mic.
Tin sa reamintesc faptul ca dupa 4 ani de zile eu inca sunt multumit de masina mea si sincer chiar nu am gasit vreo alta masina care sa imi placa astfel incat sa pot renunta la C4 meu (nu neaparat din pct de vedere al performantelor ci per total)

p.s stiu ca pe acest forum toata lumea iubeste c4 si acest model este prezentat ca fiind cel mai bun, cel mai performant, cel mai frumos dar eu prefer sa fiu mai realist din fire...masina aceasta este mai buna ca c4 meu, aceeasi segment dar 4 ani diferenta ca si procedee de constructie, motoare samd.

p.s2 eu prefer sa cred ca, c4 este cea mai buna, cea mai frumoasa si cea mai performanta pt mine
Citroen C4 1.6i 110cv Jaune Scott pachet VTR plus
B 52 NPO

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de adrian_c » Sâm Apr 10, 2010 12:00 am

gusti scrie:
p.s stiu ca pe acest forum toata lumea iubeste c4 si acest model este prezentat ca fiind cel mai bun, cel mai performant, cel mai frumos dar eu prefer sa fiu mai realist din fire...masina aceasta este mai buna ca c4 meu, aceeasi segment dar 4 ani diferenta ca si procedee de constructie, motoare samd.

p.s2 eu prefer sa cred ca, c4 este cea mai buna, cea mai frumoasa si cea mai performanta pt mine
C4 este frumos (nu poate zice nimeni nimic), performant putem spune, cat despre bun si fiabil ... mai putin. Totusi motorizarile sunt foarte bune. Motorul de 1.6THP 150 CP cred ca este foarte reusit. Citeam pe forum la Opel si cei de acolo recunosteau ca HDI-ul nostru de 1.6 este mai performant decat 1.7cdTI-ul lor.

As vrea totusi, chiar daca sunt off-topic, sa spuna careva de aici daca exista un C4 de minim 5 ani care nu a avut nici o problema mecanica sau eletrica/electronica (bine, excluzand tampeniile).
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de mituc » Sâm Apr 10, 2010 7:17 am

emicald scrie:Daca "i-o dai in gusa" s-ar putea sa ai surprize.
In stilul "dat in gusa" ai surpriza de la orice motor, si 0.8l aspirat. Puterea presupune carburant ars.
emicald scrie: In schimb, ca agrement se apropie de diesel: poti sa mergi aproape la orice turatie in orice treapta din cutie (unii o sa ma contrazica, judecind dupa un alt topic). Cred ca in combinatie cu o cutie d-aia DSG se obtine cel mai bun rezultat.
Pai are cuplul maxim de la 1550rpm, e mai jos decit multe dieseluri :) Sau decit toate dieselurile! Deci aproape ca poti merge cu el in orice tuaratie. Ar fi interesanta o optiune de DSG, intr-adevar, dar sa nu uitam ca un DSG ca optiune costa cu vreo 1600EUR mai mult pe un golf cu manuala in 6 trepte, deci diferenta de la o manuala in 5 trepte s-ar putea sa fie si mai mare. Dispare astfel ideea acestei masini, ieftina, consum mic, etc etc etc.
emicald scrie: Off topic: eu incep sa am sindromul tataie, spatiul ala urias din Octavia parca mi-ar conveni mai mult decit ce am acum...
Ia urca-te putin in THP-ul tau si calc-o brusc de pe la 3000-3500rpm, vezi, nu-ti trece subit nevoia de spatiul ala urias si inutil? :ya
In plus am observat ca oamenii cu masini mari sint mai dezordonoati si mai ignoranti. Tin prin masina tot felul de ckturi ca sa elibereze spatiu din balcon sau boxa, doar pentru ca au spatiu suficient incit sa nu-i incurce cind vor sa mai puna inca ceva acolo. Apoi de pling ca le trancane, ca le consuma, etc, fara sa se gindeasca la surplusul de greutate adaugat artificial (prostii secolului cara cu ei acareturile prin oras in loc sa le tina intr-un loc).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: 1.2 TSI

Mesaj de Mihay » Sâm Apr 10, 2010 10:00 am

1.6 THP rezultat din colaborarea BMW-PSA primeste de 3 ani premiul INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR la categoria 1.6-1.8 , deci nu prea avem ce sa-i reprosam as zice eu .

topala_gustav
Mesaje:71
Membru din:Mar Feb 03, 2009 9:02 pm

Re: 1.2 TSI

Mesaj de topala_gustav » Sâm Apr 10, 2010 8:36 pm

Motorul THP 150 iti ofera senzatia de siguranta la drum lung, practic accelerezi la orice viteza fara sa "gafaie", este silentios, dar are un cusur: nu te poti baza pe consumul din carti sau cel de pe bord. Dupa aproape 10000 km parcursi, majoritatea ( 90%) in afara orasului, am observat un consum de 8,5-9L la 130 km/h, cam 6-6,5 la 100 km/h, si cam 12 in oras, in miezul zilei, prin Bucuresti. Problema apare la pompa, cind faci calculul si vezi ca bagi mai mult decat iti arata computerul de bord.In rest, jos palaria pana acum.

Avatar utilizator
gusti
The man with the C4
Mesaje:273
Membru din:Mar Feb 13, 2007 8:49 pm
Localitate:Militari City
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de gusti » Sâm Apr 10, 2010 8:39 pm

si ca de obicei se discuta total OFFTOPIC !!
1.2 tsi are vreo legatura cu 1.6thp ? sunt macar in aceeasi categorie ? #-o
Citroen C4 1.6i 110cv Jaune Scott pachet VTR plus
B 52 NPO

bossake
Mesaje:85
Membru din:Sâm Oct 18, 2008 12:02 am
Numar Inmatriculare:Dacia Logan Prestige 1.6 16v
Localitate:Bucuresti

Re: 1.2 TSI

Mesaj de bossake » Dum Apr 11, 2010 12:34 pm

adrian_c scrie:Nu stiu de ce, insa eu am un sentiment de nesiguranta cu motoarele astea mici. Un motor de 1.2, chiar si turbo supra-alimentat il poti pune pe o masina de oras micuta, maxim clasa mica (Clio, Polo), insa nu pe Golf 6 (gusti, fratele tau nu cumva are 1.4TSI ?).

Am o prietena care are un Golf 6 1.4TSI 160CP de anul trecut din vara si in oras nu scade sub 11-12 l/100 km. A inceput mai nou sa vina cu metroul la serviciu. :)



Sunt curios cum se comporta un motor 1.2TSI pe o masina incarcata cu bagaje si 4 persoane. Toti stim ca benzina aspirata 1.2, 1.4, 1.6 devin lenese, iar dieselul se comporta onorabil.
Motorul asta de 1.2 se descurca decent si pe golf...Daca stam sa o luam logic pe golf erau si 1.4 aspirat 80cp sau 1.6 aspirat 102cp. De altfel 1.2tsiul l-a scos din oferta pe ala 102cp. Intre cele 2 tsi-ul se descurca MULT mai bine. Numai daca ne uitam la datele oficiale vedem ca tsi-ul scoate 10.5 pana la 100, spre deosebire de ala de 1.6 102cp care scotea vreo 11.8 sau ceva de genul asta. Ca tot veni vorba de acceleratii 0-100, citroen c4 1.6 122cp scoate in 10.0 desi are vreo 17cp in plus :). Sa nu mai vorbim si de reprize unde tsi-ul va fi mult mai usor si comod de condus fata de un aspirat.

Despre golful ala de 160cp care consuma 12 mie mi se pare un consum super bun pt puterea respectiva. o fi el 1.4, dar are 160de cai :).

Cu masina incarcata 1.2tsi-ul se va comporta net mai bine decat ORICE 1.6 din clasa compacta incarcat. Si cand spun asta nu ma bazez pe caii putere (care sunt putini, 105) insa cuplul este net superior fata de motoarele de 1.6 care ofera mai toate in jur de 150nm. 1.2-ul ofera 175nm, astfel ca greutatea suplimentara a masinii se va simti mult mai putin decat la un aspirat.


Daca am laudat atat tsi-ul, sunt si unele chestii mai nasoale la el. In principal e recomandat sa se foloseasca doar benzina din aia de 100, cu aia de 95 mai trepideaza la relanti, si probabil ca fiabilitatea va fi ceva mai scazuta decat la un aspirat clasic. Dar eu banuiesc ca pt o utilizare normala adica pana in 150,000km nu vor fi probleme majore.

Avatar utilizator
gusti
The man with the C4
Mesaje:273
Membru din:Mar Feb 13, 2007 8:49 pm
Localitate:Militari City
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de gusti » Dum Apr 11, 2010 12:43 pm

bossake sunt total de acord cu mesajul tau.
Benzina recomandata (este si scrisa pe capacul de la benzina) este de 95, am auzit de propietari tsi care folosesc 98 sau 100 acum vom vedea cum se comporta in timp cu benzina de 95
p.s am mers cu masina nicarcata cu 4 persoane si ceva bagaje ieri, masina se comporta mult mai bine decat un aspirat normal, cuplul isi spune cuvantul.
Citroen C4 1.6i 110cv Jaune Scott pachet VTR plus
B 52 NPO

Avatar utilizator
gusti
The man with the C4
Mesaje:273
Membru din:Mar Feb 13, 2007 8:49 pm
Localitate:Militari City
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de gusti » Lun Apr 12, 2010 9:58 am

Primul lucru care nu imi place la golf si la motorul acesta este faptul ca din punctul meu de vedere are sistemul de franare subdimensionat. Iti ofera o senzatie de nesiguranta comparativ cu C4.
La fel si cand vine vb de suspensie, nu sta la fel de bine pe curbe precum C4 (desi are in plus ESP fata de masina mea), tin sa precizez ca nu are pachetul suspensie sport.
In rest...toate bune.
Citroen C4 1.6i 110cv Jaune Scott pachet VTR plus
B 52 NPO

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: 1.2 TSI

Mesaj de mituc » Mie Apr 14, 2010 8:23 am

gusti scrie:Benzina recomandata (este si scrisa pe capacul de la benzina) este de 95,
Aia e benzina cu cifra octanica minima recomandata. La turatii mari se pot observa diferente semnificative intre benzine si cu un aspirat de 110cp. La unul supra alimentat asa mititel benzina cu cifra octanica mare face o si mai mare diferenta pentru ca riscul de detonatie creste la turatii mari si presiune mare, si deci pierderile de putere prin corectia avansului ar fi si mai mari.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

rado
Mesaje:261
Membru din:Dum Apr 01, 2007 5:37 pm
Localitate:Romania

Re: 1.2 TSI

Mesaj de rado » Vin Apr 16, 2010 8:34 am

gusti scrie:Salut,

Eu am mers de cateva ori cu un Golf VI 1.2 TSI Highline, masina este a fratelui meu.
Nu stiu ce anume v-ar interesa dar va pot spune ca se misca mult mai bine decat 1.6i ca performante si binenteles, consum. Acceleratia te lasa cu gura cascata (daca te gandesti ca sub capota este un motor de 1.2). Pana in 2 mii de ture se comporta ca un 1.6i (compar cu C4 meu) dar dupa, atunci cand intra turbina, este o placere maxima..
cat a costat jucaria?
Imagine

viewtopic.php?f=19&t=1246" onclick="window.open(this.href);return false; SOLD!

Scrie răspuns

Înapoi la “Noutati Auto”