1.2 TSI
- B25BUY
- Mesaje:1287
- Membru din:Mar Dec 09, 2008 10:54 am
- Numar Inmatriculare:B-BUY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Ce parere aveti de motorul de 1.2 TSI 105 CP si cuplul maxim 175 Nm intre 1550-4100 rot/min de la grupul seat, skoda, vw,etc ?
*
Cineva se intereseaza de o Octavie cu motorul asta si din cate vad din comentarii pare destul de sprintenel... 0-100 km/h : ~ 10 sec. Consum destul de mic. Sa-l vedem la fiabilitate cum sta.
Mie mi se pare cam disproportionat raportul intre masa masinii si motorasul acesta de 1.2...
Oricum viitorul vad ca se profileaza pe motoare pe benzina, litraje mici cu turbina mecanica.
*
Cineva se intereseaza de o Octavie cu motorul asta si din cate vad din comentarii pare destul de sprintenel... 0-100 km/h : ~ 10 sec. Consum destul de mic. Sa-l vedem la fiabilitate cum sta.
Mie mi se pare cam disproportionat raportul intre masa masinii si motorasul acesta de 1.2...
Oricum viitorul vad ca se profileaza pe motoare pe benzina, litraje mici cu turbina mecanica.
C4 berlina 5 usi, culoare: Mativoire/2.0 HDI VTR Pack 140 CP - 2009
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: 1.2 TSI
105 CP pe octavia e putin, dar pentru mers in oras e OK!
Asta e trendul deja, motoare cu cilindree cat mai mica, putere mare, taxe mici, consum bun!
Asta e trendul deja, motoare cu cilindree cat mai mica, putere mare, taxe mici, consum bun!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: 1.2 TSI
Pai la 175nM in intervalul mentionat de turatii e suficient chiar si pt Octavia,motorul e cel putin genial la ce iti ofera,sint mai mult decat convins ca si la fiabilitate sta foarte bine.Nu exista pana acum un raport intre capacitatea cilindrica a motorului si masa caroseriei,conteaza puterea motorului,in speta cuplul si modul cum e repartizat pe plaja de turatii.Viitorul va consta in down-sizing.Ramane de urmarit totusi capitolul fiabilitate...
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Re: 1.2 TSI
Aia de 1.4 are 1270 de kg.Nu vad de ce ar fi putini 105 cai, mai ales ca proportia ar fi sensibil egala cu Citroanele noastre.However, cred ca mai putin conteaza cilindreea cat outputul.Totusi, as lua ( mi se pare ca e sensibil in aceeasi suma) motorul de 1.6 diesel, in primul rand pentru ca stii ca la consumuri se apropie real de cele din fabrica, fata de benzina si pentru faptul ca inca motorina e mai ieftina decat benzina si asa va fi mult timp de acum incolo.
Aceeasi discutie o am si eu acasa.Sotia vrea o Octavia, cu DSG, ea vrea benzina 1.2 sau 1.4, eu i-am sugerat sa-si ia diesel.
Aceeasi discutie o am si eu acasa.Sotia vrea o Octavia, cu DSG, ea vrea benzina 1.2 sau 1.4, eu i-am sugerat sa-si ia diesel.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
-
- Mesaje:152
- Membru din:Lun Mar 16, 2009 4:54 pm
- Numar Inmatriculare:HD40RLA
- Localitate:Hunedoara
- Contact:
Re: 1.2 TSI
105 cai cred ca sunt suficienti pentru o oktavia iar faptul ca au obtinut puterea asta de la un motor de 1,2 e super tare, stiu ca si vw are la sciroco un motor de 1,4 care parca are vreo 160 de cai, astea sunt tendintele momentului motoarele mici si putere mare, trebuie sa ne adaptam
c4 coupe 2.0 hdi 16v vtr pack...138CP
- B25BUY
- Mesaje:1287
- Membru din:Mar Dec 09, 2008 10:54 am
- Numar Inmatriculare:B-BUY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: 1.2 TSI
E diferenta de pret destul de mare intre 1.2 TSI si 1.6 TDI ambele de 105 CP: astfel, benzina e 10.600 EUR si motorina e 12.300 EUR (ambele fara TVA) la modele mai "de baza" ca sa spun asa.
C4 berlina 5 usi, culoare: Mativoire/2.0 HDI VTR Pack 140 CP - 2009
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: 1.2 TSI
1.4 Tsi a fost prima oara pe G5 cu 122cp(turbo),140cp(turbo+compresor mecanic),170cp(turbo+compresor mecanic).orlando scrie:105 cai cred ca sunt suficienti pentru o oktavia iar faptul ca au obtinut puterea asta de la un motor de 1,2 e super tare, stiu ca si vw are la sciroco un motor de 1,4 care parca are vreo 160 de cai, astea sunt tendintele momentului motoarele mici si putere mare, trebuie sa ne adaptam
La cel de 140 si 170 s-a renuntat,devenind 1.4 Tsi de 160cp
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mesaje:152
- Membru din:Lun Mar 16, 2009 4:54 pm
- Numar Inmatriculare:HD40RLA
- Localitate:Hunedoara
- Contact:
Re: 1.2 TSI
eee eu nu stiam toata istoria, stiam doar ca acum e un motor de 1,4 cu 160 cp, scuze pentru offsimply the lex scrie:1.4 Tsi a fost prima oara pe G5 cu 122cp(turbo),140cp(turbo+compresor mecanic),170cp(turbo+compresor mecanic).orlando scrie:105 cai cred ca sunt suficienti pentru o oktavia iar faptul ca au obtinut puterea asta de la un motor de 1,2 e super tare, stiu ca si vw are la sciroco un motor de 1,4 care parca are vreo 160 de cai, astea sunt tendintele momentului motoarele mici si putere mare, trebuie sa ne adaptam
La cel de 140 si 170 s-a renuntat,devenind 1.4 Tsi de 160cp
c4 coupe 2.0 hdi 16v vtr pack...138CP
- B25BUY
- Mesaje:1287
- Membru din:Mar Dec 09, 2008 10:54 am
- Numar Inmatriculare:B-BUY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: 1.2 TSI
Pare ok mai ales ca are cuplul de 175 Nm disponibil de foarte jos in ture si pe o plaja destul de larga. In schimb ma gandesc ca se solicita destul de tare turbina si mai tot timpul, de-aici unele dubii asupra fiabilitatii.
C4 berlina 5 usi, culoare: Mativoire/2.0 HDI VTR Pack 140 CP - 2009
- wonka jr.
- Mesaje:1533
- Membru din:Sâm Apr 11, 2009 9:55 pm
- Marca si model masina:Citroen DS3 1.6 hdi 92 cp
- Numar Inmatriculare:GL 88 WNK
- Localitate:Galati / Bucuresti
Re: 1.2 TSI
mai nou, pe noul polo gti e un 1.4 tsi de 180 cp
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: 1.2 TSI
io zic ca ia 10 in oras.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: 1.2 TSI
Esti sigur de preturile astea? Mie mi se par ridicol de ieftine. Un Golf cu 1.2 TSi e vreo 15-16 mii fara tva, cel putin cind m-am uitat eu pe configurator. Iar Skoda nu sint mult mai ieftine...B25BUY scrie:E diferenta de pret destul de mare intre 1.2 TSI si 1.6 TDI ambele de 105 CP: astfel, benzina e 10.600 EUR si motorina e 12.300 EUR (ambele fara TVA) la modele mai "de baza" ca sa spun asa.
Edit: da, m-am uitat acum pe configurator si pleaca de la 10.669 modelul 1.2 TSi... chior.
C4
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: 1.2 TSI
1.2TSI sau alte motoare mici pe benzina supra-alimentate probabil vor deveni trendul pentru urmatorii ani. Motor de litraj mic, cuplu rezonabil pentru capacitatea cilindrica, consum pe masira capacitatii cilindrice, flexibilitate si elasticitate mult mai buna decit un aspirat chiar si de 1.6.
Apoi, la masini cu greutati apropiate de o tona motorul diesel este o solutie cit se poate de imbecila. Mazda 2 1.4d (scoasa din oferta), yaris/igo/c1/peugeot107 si alte trotinete cu motor de tractor, sint cretinatati epice. Consumul unui motor diesel pe o astfel de masina este insignifiant mai mic (sau chiar mai mare) decit un benzinar de 1 litru si putere asemanatoare. Iar costurile de intretinere si respectiv costul initial ajung sa se amortizeze dupa sute de mii de km (sau never ever) prin diferenta de consum.
Iar pentru masini mai mari precum octavia deja cind vii cu motoarele alea mici de pe trotinete insa cu steroizi... deja "is tha sheet!".
Mi se pare usor amuzant cind majoritatea ignora cei 175Nm si vad doar specificatia de putere maxima. Putere maxima de 105CP inseamna doar ca produsul dintre turatie si cuplu (si ceva constante) este maxim 105. Dar asta poate insemna ca e 100 la 4000rpm (sau 2/3 din plaja de turatii), si deja vad asta ca pe un avantaj fata de masini care au puteri maxime de 120-140cp dar la 4000rpm scot cel mult tot 100cp. Si valorile de acceleratie depind foarte mult de valorile de cuplu pe intreaga plaja de turatie (si, bineinteles, de demultiplicarile cutiei de viteze care la benzinare sint asemanatoare cam indiferent de producator). Deci da, un benzinar care scoate 175Nm de la 1550-4100 e net superior unui alt motor care face 125-140Nm de la 2000 la 5000, chiar daca ambele fac, sa zicem, 120Nm la 6000rpm unde au puterea maxima intimplator (aceeasi, tot intimplator).
In plus fata de asta, sa nu uitam de publicul tinta pentru skoda octavia: tatae! Ii vezi tu pe soferii "tatae" turind masina pina la 6500rpm? Nu! Majoritatea or s-o frece pe la 1500-2500 "ca sa nu consume", si oricum in jumatate din timp traficul din oras te tine in acea plaja de turatie indiferent de stilul de condus, asadar uite inca un avantaj.
Eu cred ca 1.2TSi e o optiune foarte buna pentru cei care isi doresc masini ieftine si deci in jurul puterii de 90-110cp. Cit despre fiabilitate... TFSI/TSI pina acum s-a dovedit a nu prea avea probleme ca motor (doar restul carutei germane avea cite ceva, eventual turbinele si/sau ambreajele facute in romania).
Apoi, la masini cu greutati apropiate de o tona motorul diesel este o solutie cit se poate de imbecila. Mazda 2 1.4d (scoasa din oferta), yaris/igo/c1/peugeot107 si alte trotinete cu motor de tractor, sint cretinatati epice. Consumul unui motor diesel pe o astfel de masina este insignifiant mai mic (sau chiar mai mare) decit un benzinar de 1 litru si putere asemanatoare. Iar costurile de intretinere si respectiv costul initial ajung sa se amortizeze dupa sute de mii de km (sau never ever) prin diferenta de consum.
Iar pentru masini mai mari precum octavia deja cind vii cu motoarele alea mici de pe trotinete insa cu steroizi... deja "is tha sheet!".
Mi se pare usor amuzant cind majoritatea ignora cei 175Nm si vad doar specificatia de putere maxima. Putere maxima de 105CP inseamna doar ca produsul dintre turatie si cuplu (si ceva constante) este maxim 105. Dar asta poate insemna ca e 100 la 4000rpm (sau 2/3 din plaja de turatii), si deja vad asta ca pe un avantaj fata de masini care au puteri maxime de 120-140cp dar la 4000rpm scot cel mult tot 100cp. Si valorile de acceleratie depind foarte mult de valorile de cuplu pe intreaga plaja de turatie (si, bineinteles, de demultiplicarile cutiei de viteze care la benzinare sint asemanatoare cam indiferent de producator). Deci da, un benzinar care scoate 175Nm de la 1550-4100 e net superior unui alt motor care face 125-140Nm de la 2000 la 5000, chiar daca ambele fac, sa zicem, 120Nm la 6000rpm unde au puterea maxima intimplator (aceeasi, tot intimplator).
In plus fata de asta, sa nu uitam de publicul tinta pentru skoda octavia: tatae! Ii vezi tu pe soferii "tatae" turind masina pina la 6500rpm? Nu! Majoritatea or s-o frece pe la 1500-2500 "ca sa nu consume", si oricum in jumatate din timp traficul din oras te tine in acea plaja de turatie indiferent de stilul de condus, asadar uite inca un avantaj.
Eu cred ca 1.2TSi e o optiune foarte buna pentru cei care isi doresc masini ieftine si deci in jurul puterii de 90-110cp. Cit despre fiabilitate... TFSI/TSI pina acum s-a dovedit a nu prea avea probleme ca motor (doar restul carutei germane avea cite ceva, eventual turbinele si/sau ambreajele facute in romania).
Si chiar daca ar lua mai mult, cit un C4 1.6 sa zicem, macar are reprize mai bune si posibil si acceleratii absolute, nu doar reprize.chainsaw scrie:io zic ca ia 10 in oras.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- B25BUY
- Mesaje:1287
- Membru din:Mar Dec 09, 2008 10:54 am
- Numar Inmatriculare:B-BUY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: 1.2 TSI
amicul meu are 30 ani.. dar masina e cam de tatae ce-i drept.mituc scrie: In plus fata de asta, sa nu uitam de publicul tinta pentru skoda octavia: tatae! Ii vezi tu pe soferii "tatae" turind masina pina la 6500rpm?
Tocmai mi-a zis ca s-a decis la Octavia 1.4 TSI/122 CP. Ma duc maine cu el la un drive test.
C4 berlina 5 usi, culoare: Mativoire/2.0 HDI VTR Pack 140 CP - 2009
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: 1.2 TSI
Motorul e misto, ca idee, oricum asta o sa fie viitorul. Cu consumul... nu sint prea convins, fiindca trebuie sa mergi chiar ca tataie sa te tii la consum. Daca "i-o dai in gusa" s-ar putea sa ai surprize. In schimb, ca agrement se apropie de diesel: poti sa mergi aproape la orice turatie in orice treapta din cutie (unii o sa ma contrazica, judecind dupa un alt topic). Cred ca in combinatie cu o cutie d-aia DSG se obtine cel mai bun rezultat.
Off topic: eu incep sa am sindromul tataie, spatiul ala urias din Octavia parca mi-ar conveni mai mult decit ce am acum...
Off topic: eu incep sa am sindromul tataie, spatiul ala urias din Octavia parca mi-ar conveni mai mult decit ce am acum...
C4