Probleme La SD Prestige Berceni
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
E nasol daca e de la chiuloasa , poate are noroc si e doar de la distributie!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- cosminnuss
- SeXy si Foarte Bun
- Mesaje:1301
- Membru din:Vin Mar 02, 2007 12:32 pm
- Numar Inmatriculare:B-15-DFK
- Localitate:Bucuresti - Panduri
- Contact:
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
Probabil e de la garnituri.
Oricum, nu asta este ideea postului. Am incercat sa scot in evidenta comportamentul si conduita celor de la Prestige, astfel incat sa stiti la ce va inhamati cand mergeti acolo.
Oricum, nu asta este ideea postului. Am incercat sa scot in evidenta comportamentul si conduita celor de la Prestige, astfel incat sa stiti la ce va inhamati cand mergeti acolo.
merchandising, externalizare vanzari, sampling, hostess, backoffice
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
Clar principalii vinovati sunt ei, insa si persoana care a fost acolo, prea a plecat cu coada intre picioare!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- cosminnuss
- SeXy si Foarte Bun
- Mesaje:1301
- Membru din:Vin Mar 02, 2007 12:32 pm
- Numar Inmatriculare:B-15-DFK
- Localitate:Bucuresti - Panduri
- Contact:
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
Corect, si el are o parte de vina, insa cei din Prestige nu ar trebui sa profite de astfel de persoane si ar trebui sa aiba un comportament liniar si adecvat. La noi in tara, insa, mai greu, daca nu imposibil
merchandising, externalizare vanzari, sampling, hostess, backoffice
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
Asa fac toti, daca se poate si omul e naiv aia e....
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
-
- Mesaje:2
- Membru din:Mar Noi 10, 2009 9:31 pm
- Numar Inmatriculare:B-82-JML
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
Am dus si eu masina la Prestige. Am avut de schimbat bara protectie fata, capota, aripa stanga ,far st si bandou st, insa m-am trezit cu o diferenta de culoare. De aceea am sa ma duc sa rezolv aceasta situatie. Ce ma sfatuiti?
-
- Mesaje:265
- Membru din:Mie Mai 21, 2008 5:05 pm
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
sa te duci acolo calm,sa vorbesti frumos si te vor rezolva..s-au schimbat mult lucrurile la prestige intre timp.la inceput erau varza,dar acum comunica bine cu tine(client)
Intr-o intersectie era o cruce pe care scria.."Aici odihneste cel care a avut PRIORITATE DE DREAPTA
C4 1.6 16V VTR 110 hp
Ford New Mondeo 2.5 220 hp
Mocheta,PVC etc : http://www.kledor.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 1.6 16V VTR 110 hp
Ford New Mondeo 2.5 220 hp
Mocheta,PVC etc : http://www.kledor.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
pai si de la a "comunica" pina la "a face treaba ok" e diferenta mare.
-
- Mesaje:265
- Membru din:Mie Mai 21, 2008 5:05 pm
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
tu respingi sau nu le rezolvi anumite probleme oameniilor vorbindu-le super frumos ? se subintelegea din ce am spus eu ca il vor rezolva intr-un fel sau altul.din cate stiu eu,vopseaua nu are nici un fel de garantie .. nici macar un service nu iti da garantie pe vopsea..chiar daca se exfoliaza sau nu este aceeasi culoare..asta stiu eu masina trebuie verificata amanuntit pe loc daca este vopsita bine din toatea punctele de vedere
Intr-o intersectie era o cruce pe care scria.."Aici odihneste cel care a avut PRIORITATE DE DREAPTA
C4 1.6 16V VTR 110 hp
Ford New Mondeo 2.5 220 hp
Mocheta,PVC etc : http://www.kledor.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 1.6 16V VTR 110 hp
Ford New Mondeo 2.5 220 hp
Mocheta,PVC etc : http://www.kledor.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
ai reusit sa scrii printre cele mai mari tampenii cu garantia la vopsea!!!asa ti`au zis la Prestige? n`o sa`ti dau raspunsul corect , ar fi prea usor !!! spor la cautat dar nu pe forum !
-
- Mesaje:265
- Membru din:Mie Mai 21, 2008 5:05 pm
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
nu m-am referit strict la prestige ! am 2 prietenii care au vopsit masinile (NU LA PRESTIGE),amandoi au probleme cu vopseaua..s-au dus inapoi si nu vor sa le faca nimic la masini
Intr-o intersectie era o cruce pe care scria.."Aici odihneste cel care a avut PRIORITATE DE DREAPTA
C4 1.6 16V VTR 110 hp
Ford New Mondeo 2.5 220 hp
Mocheta,PVC etc : http://www.kledor.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 1.6 16V VTR 110 hp
Ford New Mondeo 2.5 220 hp
Mocheta,PVC etc : http://www.kledor.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
Legea iti confera dreptul la 18 luni la vopsirea unor piese !! In cazul asta nu au de facut decat sa se adresese OPC `ului si instanta de judecata . a ca le e lehamite etc etc isi merita soarta !
- cosminnuss
- SeXy si Foarte Bun
- Mesaje:1301
- Membru din:Vin Mar 02, 2007 12:32 pm
- Numar Inmatriculare:B-15-DFK
- Localitate:Bucuresti - Panduri
- Contact:
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
Citeste posturile mele din iunie si vei vedea cat de bine s-au schimbat.krichard scrie:sa te duci acolo calm,sa vorbesti frumos si te vor rezolva..s-au schimbat mult lucrurile la prestige intre timp.la inceput erau varza,dar acum comunica bine cu tine(client)
Nu zic, cu mine s-au purtat exemplar, dar noul proprietar si-a luat-o-n barba urat: pierdut garantie pe motive ilare si refuzul de a repara niste piese defecte din cauza lor.
merchandising, externalizare vanzari, sampling, hostess, backoffice
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
poti sa detaliezi ce inseamna pierdut garantie si ce anume au stricat la masina lui ? Daca sunt date reale nu va mai feriti sa le spuneti ! Altfel niciodata nu vom ajunge nicaieri. Au gresit trebuie sa plateasca
- cosminnuss
- SeXy si Foarte Bun
- Mesaje:1301
- Membru din:Vin Mar 02, 2007 12:32 pm
- Numar Inmatriculare:B-15-DFK
- Localitate:Bucuresti - Panduri
- Contact:
Re: Probleme La SD Prestige Berceni
Am scris si mai sus, dar repet si aici:
Masina a fost a mea dar i-am vandut-o lui.
Problema 1: Inainte de a-i vinde-o, i-am spus de o problema la motor, ca exista o scurgere de ulei pe la chiulasa si ca deja am vorbit in service-ul Prestige, unde este asteptat pentru reparatie. Au mai incercat sa o mai repare o data dar au renuntat pentru ca era un proces prea complicat si necesita mai mult timp, de care nu dispuneam in momentul respectiv. Urma sa revin in maxim 2-3 saptamani, ca nu cumva sa se agraveze, fiind o scurgere destul de aproape de curele.
Problema 2: Cu vreo luna inainte, masina a intrat in reparatii pentru un far spart si inca ceva maruntisuri pe la bara din spate, plus un stop de ceata, si, in plus, rezolvari pe garantie: climatizare defecta si ambreiaj busit. Cand am luat-o inapoi, blocul de comenzi pentru lumini facea figuri: la prima pornire a motorului, semnalizarea stanga ticaia si clipacea in ritm alert, timp de vreo 2 secunde, dupa care isi revenea. Am banuit ca este din cauza lor pentru ca au montat acele faruri si or fi produs un scurt/ceva care a generat defectul. Le-am semnalat problema la receptie si a ramas ca se rezolva. Ulterior, cand am revenit pentru problema la motor, s-a facut comanda pentru acest bloc de comenzi, pe garantie.
Intre timp, masina a fost vanduta, ocazie cu care l-am pus pe nene in tema ca are scurgere de ulei pe langa motor plus o comanda pentru blocul de comenzi si ca totul se rezolva pe garantie.
Cand s-a prezentat domnul pentru reparatii, stupoare! Masina cica a iesit din garantie cu un an in urma ca cica s-a intarziat o luna la revizie. Pai cum a iesit din garantie si cum de s-au sesizat tocmai acum?! Intre timp mai avusem vreo 4 interventii pe garantie, la ATS si la Prestige, si totul a decurs perfect, plus comanda pentru bloc si acea scurgere. Nu, probabil l-au luat de fraier pe noul proprietar.
Legat de pierderea de garantie pe motiv de intarziere la revizie, mi s-a repetat de vreo 3 ori la ATS ca reviziile se fac la un an sau la doi ani, la latitudinea proprietarului, si ca producatorul/reprezentanta/importatorul nu poate impune acest lucru. Asta insa e alta problema.
Cantariti voi mai departe! Probabil clientul e prost si fraier.
Toate problemele astea pot fi confirmate si de doamna director "nu mai stiu cum o cheama" de la Prestige, care am inteles ca are si cont pe aici, pe forum. Ea mi-a luat talonul din mana sa faca comanda pentru blocul de comenzi si tot ea era de fata si cand statea si surubarea meseriasul la motor sa caute de unde vine scurgerea. Probabil daca masina ramanea la mine, se rezolva totul fara nicio problema.
Daca asa inteleg ei sa faca business... atunci sa ma scuze
EDIT:
Alte detalii despre subiect, de care nu mi-am adus aminte adineaori, exista cu o pagina in urma, pagina 8, al 3-lea comentariu de jos in sus. Tot acolo scrie si cum o cheama pe doamna de la Prestige: dna Smaranda
Masina a fost a mea dar i-am vandut-o lui.
Problema 1: Inainte de a-i vinde-o, i-am spus de o problema la motor, ca exista o scurgere de ulei pe la chiulasa si ca deja am vorbit in service-ul Prestige, unde este asteptat pentru reparatie. Au mai incercat sa o mai repare o data dar au renuntat pentru ca era un proces prea complicat si necesita mai mult timp, de care nu dispuneam in momentul respectiv. Urma sa revin in maxim 2-3 saptamani, ca nu cumva sa se agraveze, fiind o scurgere destul de aproape de curele.
Problema 2: Cu vreo luna inainte, masina a intrat in reparatii pentru un far spart si inca ceva maruntisuri pe la bara din spate, plus un stop de ceata, si, in plus, rezolvari pe garantie: climatizare defecta si ambreiaj busit. Cand am luat-o inapoi, blocul de comenzi pentru lumini facea figuri: la prima pornire a motorului, semnalizarea stanga ticaia si clipacea in ritm alert, timp de vreo 2 secunde, dupa care isi revenea. Am banuit ca este din cauza lor pentru ca au montat acele faruri si or fi produs un scurt/ceva care a generat defectul. Le-am semnalat problema la receptie si a ramas ca se rezolva. Ulterior, cand am revenit pentru problema la motor, s-a facut comanda pentru acest bloc de comenzi, pe garantie.
Intre timp, masina a fost vanduta, ocazie cu care l-am pus pe nene in tema ca are scurgere de ulei pe langa motor plus o comanda pentru blocul de comenzi si ca totul se rezolva pe garantie.
Cand s-a prezentat domnul pentru reparatii, stupoare! Masina cica a iesit din garantie cu un an in urma ca cica s-a intarziat o luna la revizie. Pai cum a iesit din garantie si cum de s-au sesizat tocmai acum?! Intre timp mai avusem vreo 4 interventii pe garantie, la ATS si la Prestige, si totul a decurs perfect, plus comanda pentru bloc si acea scurgere. Nu, probabil l-au luat de fraier pe noul proprietar.
Legat de pierderea de garantie pe motiv de intarziere la revizie, mi s-a repetat de vreo 3 ori la ATS ca reviziile se fac la un an sau la doi ani, la latitudinea proprietarului, si ca producatorul/reprezentanta/importatorul nu poate impune acest lucru. Asta insa e alta problema.
Cantariti voi mai departe! Probabil clientul e prost si fraier.
Toate problemele astea pot fi confirmate si de doamna director "nu mai stiu cum o cheama" de la Prestige, care am inteles ca are si cont pe aici, pe forum. Ea mi-a luat talonul din mana sa faca comanda pentru blocul de comenzi si tot ea era de fata si cand statea si surubarea meseriasul la motor sa caute de unde vine scurgerea. Probabil daca masina ramanea la mine, se rezolva totul fara nicio problema.
Daca asa inteleg ei sa faca business... atunci sa ma scuze
EDIT:
Alte detalii despre subiect, de care nu mi-am adus aminte adineaori, exista cu o pagina in urma, pagina 8, al 3-lea comentariu de jos in sus. Tot acolo scrie si cum o cheama pe doamna de la Prestige: dna Smaranda
merchandising, externalizare vanzari, sampling, hostess, backoffice
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea