Neserios si obraznici

Ofertele firmelor, special pentru ClubC4
Reguli forum
1. Persoanele juridice care doresc sa isi promoveze produsele/serviciile pe forumul ClubC4, sunt rugate ca inainte de a posta sa ia legatura cu unul din membrii echipei ClubC4(Bogdan, Mihay, Aiurica, Dan Pasare)
2. Offtopicul este strict interzis in aceasta sectiune
Scrie răspuns
Avatar utilizator
horas
Mesaje:247
Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am
Neserios si obraznici

Mesaj de horas » Sâm Aug 11, 2012 12:08 pm

Astazi sambata 11.08.2012 am sunat la ora 9.15 minute la Marea firma Coasta de Est.
Aveam nevoie urgenta de doua bielete antiruliu, marca Lemforder.
Pana la ora 10.00 nimeni nu mi-a raspuns.
La celalalt magazin nu ii dau numele sa nu se zica, ca fac reclama am primit telefon la ora 9.00.
Cum sunt destul de departe de mine am asteptat si raspuns de la Coasta de Est, in speranta ca poate nu ma deplasez pana pe Virtutii.
Toate bune si frumoase, ma suna imi da pret 181 lei cu reducerea de 5 % pentru membru club C4, la celalat magazin 160.
Zic ok LE PUTETI ADUCE ASTAZI, persoana de acolo mi-a confirmat ca masina cu piesele pleaca la ora 10.00 si sa ma grabesc sa dau comanda.
M-a asigurat ca astazi sigur vin.
Anulez comanda la celalalt magazin, nemaicontant diferenta de pret de 20 lei.
La ora 13.00 ma suna sa imi transmita cei de la Coasta de Est ca NU MAI POT SA IMI ADUCA PIESELE, ca furnizorul este de vina.
Stimati Domni, daca furnizorul dv. este de tot .... atunci si voi sunteti la fel.
Nu mai cumpar nimic niciodata de la voi, pentru incurcatura creata.
In plus aveti si preturi FOARTE FOARTE mari fata de alte magazine de profil.

Un client nemultumit.
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de Aiurica » Sâm Aug 11, 2012 5:18 pm

Era de ajuns un singur post pe tropicul lor!
Nu înțeleg de ce ai simțit nevoia sa scrii de doua ori același lucru!
In rest , îmi pare rău pt ce ți s-a intamplat.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
horas
Mesaje:247
Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de horas » Dum Aug 12, 2012 1:48 pm

Aiurica scrie:Era de ajuns un singur post pe tropicul lor!
Nu înțeleg de ce ai simțit nevoia sa scrii de doua ori același lucru!
In rest , îmi pare rău pt ce ți s-a intamplat.
Din greseala si de nervi. Am dat subiect nou si am postat aici.
Poti sa stergi daca vrei, desi e mai vizibil aici decat la ei in topic.
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR

Avatar utilizator
coastadeest
Mesaje:134
Membru din:Mie Apr 16, 2008 2:51 am
Contact:

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de coastadeest » Dum Aug 12, 2012 8:13 pm

stimabile domn horas, unul dintre furnizorii nostri de piese, iti voi da si numele ca sa dormi linistit la noapte (Augsburg International SRL) a facut o greseala si nu a mai livrat marfa la noi. Inainte sa te sunam sa te anuntam ca baietii de la Augsburg ne-au tras clapa (pentru ca daca stai sa te gandesti putin, interesul sa iti livram piesele in timp util era si de partea noastra) am si fost la depozitul lor, dar deja se inchisese, dupa care te-am sunat sa te anuntam ca a aparut o problema si nu mai putem sa te ajutam cu piesele.

Rezumat scurt:

- am primit comanda de la tine
- am plasat comanda catre depozit
- am sunat la depozit sa intrebam de ce nu mai vine piesa
- am aflat ca nu se mai poate livra
- unul dintre colegi a plecat la depozit sa incerce sa ridice piesele, dar s-a dus degeaba pt ca era deja inchis depozitul
- te-am contactat sa ne cerem scuze ca nu se mai poate livra piesa

Deci daca tu consideri ca pentru asta suntem neseriosi si obraznici, atunci nu mai am nimic de zis. Si daca te uiti pe topicul nostru, colaboram de 5 ani cu ClubC4 in conditii foarte bune, deci cine e in stare, poate intelege ca am facut absolut tot ce puteam face ca sa onoram comanda.

Seara buna!

PS: daca nu esti genul incapatanat, si vrei sa-ti aratam ce fel de produse si servicii oferim, mai ales pt ca am deschis si serviceul, te asteptam cand faci urmatoarea revizie (filtre si ulei) sa-ti facem schimburile gratuit, in semn de respect catre tine si ClubC4 (poti cumpara de unde vrei piesele, nu esti obligat sa le cumperi de la noi, ca sa fie valabila aceasta revizie gratuita)
SERVICE AUTO COASTA DE EST - http://www.service-auto.coastadeest.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
horas
Mesaje:247
Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de horas » Lun Aug 13, 2012 10:23 am

Daca ati postat si aici atunci scriu si eu:

Obraznicia vine din modul in care mi s-a adresat la telefon cel cu care am vorbit, cand i-am spus la ora 13.00 (desi la ora 10.00 ma asigurase ca pleaca masina cu piesele mele), ca tocmai mi-a produs o mare incurcatura "da' ce incurcatura am facut".
Nu am cum sa verific agitatia voastra pentru piesele mele, dar primul semn de neincredere a fost cand de la ora 9.00(cand deschideti) pana la ora 10.00 am sunat in continuu.
Puteam sa iau linistit piesa de la celalalt magazin care o avea in stoc si era si mai ieftina.
Plus tonul tau din mesajul asta "cu sa dorm eu linistit", asta este o alta obraznicie care suna ca acelea ale celor de la Citroen Romania sau altor "meseriasi d-astia" de cred ca detin adevarul absolut si isi permit, avand vanzari, sa dea lectii clientilor.
Voi banuiesc, ca o sa dormiti si mai linisitit ca ati pierdut un client "incapatanat" caruia i-ati facut un mare mare deserviciu.
Ca exemplu ca sunteti stiuti pe mai multe forumuri inclusiv pe club Ford si iti dau un exemplu:
"Schnappi
Membru al Asociaţiei ClubFord
dragilor de la coastadeest nu stiu cati angajati aveti dar este unul tare impertinent si cam obraznic la telefon.Avand in vedere ca site-ul d-voastra nu este foarte detaliat in ceea ce priveste caracteristicile produselor am dat telefon poate este cineva dornic sa ajute un potential client cu mai multe informatii.Dar mi-a cam taiat elanul, pe deasupra m-a si enervat.Am fost curios sa vad cu cine am avut "amabilitatea" de a vorbi la telefon si ca sa vorbesc in niste termeni frumosi, s-a tras pe *** (sper sa ma inteleaga adminii dar eram tare nervos), a urmat o pauza lunga si apoi s-a facut c apierde legatura apasand pe ceva butoane!O atitudine jalnica fata de client.
Nu siu cine va este sef, dar cred ca ar trebui sa va invete bunele maniere daca nu ati le-ati invatat pe-acasa.
Pe mine m-ati pierdut de client, nu din alte cauze, dar din cauza atitudinii fata de oameni."


Furnizor neserios = magazin neserios, este simplu.
Colaboarea voastra cu Clubul C4 este de mult timp, dar din cate am vazut eu pe aici ati inceput in 2008 cu un discount de 10% si s-a ajuns la 5%.
Se pare ca in Romania schimbam regulile jocului in timpul jocului.
Si la fel daca imi aduc aminte parca unul dintre membri v-a cerut mai de mult un pret pentru niste amortizoare sau ceva de genul si dupa cateva luni i-ati raspuns dupa ce omul le cumparase.
Asta ca sa vedem cat de mult va pasa voua de club c4 si de membrii.
Nu mai zic de preturile pentru schimbat placutele frana, pretul este la fel ca la Cartec sau aproape orice reprezentanta.
Cu asta vreau sa inchei acest subiect e normal sa ai drept la replica dar nu ma pune tu pe mine la punct, cu incapatanarea si alte chestii, ati dat-o in bara si gata.

Nu am de gand sa continui polemica cu voi

PS: Nu am nevoie de gratuitati, de la firme care isi pun la punct clientii si sunt neserioase.
PS1: Tu daca te-ai certat cu ospatarul mai comanzi ciorba?
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR

Avatar utilizator
coastadeest
Mesaje:134
Membru din:Mie Apr 16, 2008 2:51 am
Contact:

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de coastadeest » Lun Aug 13, 2012 10:48 am

cred ca ai putea sa te hotarasti unde vrei sa scriem, pentru ca eu unul am obosit intre 2 discutii identice cu copy-paste ...
SERVICE AUTO COASTA DE EST - http://www.service-auto.coastadeest.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
horas
Mesaje:247
Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de horas » Mar Noi 06, 2012 11:28 am

daca tot mi s-a blocat accesul sau nu mai exista Coasta de Est pe forum continui sa postez aici .
Referitor la propunerea voastra de revizie gratuita la manopera, va rog sa imi spuneti daca sa vin cu pistol(cu apa evident) sau fara avand in vedere ultimele incidente aparute cu voi.

Se pare ca nu am fost chiar deplasat in acuze.
Va urez o iarna placuta.

viewtopic.php?f=32&t=7155" onclick="window.open(this.href);return false;

http://observator.a1.ro/social/Bucurest" onclick="window.open(this.href);return false; ... 65194.html
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR

Avatar utilizator
djmanianfs
Mesaje:525
Membru din:Dum Aug 19, 2012 9:52 pm
Marca si model masina:BMW F10 520D LCI 2012

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de djmanianfs » Mar Noi 06, 2012 2:27 pm

Mda, ce sa zic, am cerut si eu pe forum o oferta de pret pt o revizie la Costa de est ( asta prin august) si nici in ziua de astazi nu am primit un raspuns. Daca stam in baza lor cu revizia, cred ca, astazi, aveam masina la Remat, ca nu am schimbat uleiul :ok .
Ce sa zic, "sunt de toata increderea" :ok
Ex: Citroen C4 coupe 1.4 16V 2005, Gri Iridis
Actual: BMW F10 520D LCI 2012, Black Saphire Metalic 475

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de adrian_c » Vin Noi 09, 2012 11:59 am

Salutare tuturor,

Nu vreau sa le iau partea celor de la CostadeEst pentru ca nu stiu exact ce s-a intamplat, insa exista niste reguli simple:
- firma lor este una curand deschisa, nu sunt Amazon sau Renault;
- stiti f bine ca mereu pot exista neconcordante intre furnizor si vanzator (cel de la depozit spune ca are piesa si cand ajungi acolo nu o mai are etc etc);
- forumul este pentru a cere informatii, iar cel care raspunde o poate face mai repede, mai putin repede sau chiar deloc daca nu are chef/timp;
- exista un magazin in Bucuresti, se poate da un telefon inainte si cel mai bine este sa mergeti personal;
- stiti bine ca suntem intr-o era in care fugim in toate directiile si nici o firma nu isi permite sa angajeze pe cineva care sa stea pe net sa raspunda la intrebari/mesaje. Au si ei problemele lor cu service-ul, cu magazinul si nu pot fi roboti;
- in general noi romanii vrem sa fim clienti privilegiati si avem asteptari in acest sens, iar cand nu iese ceva bine suntem f suparati;
-oricine poate avea probleme (trafic, accident, copii bolnavi acasa), deci pot exista intarzieri, oamenii pot fi suparati, bolnavi, iar cei mai multi dintre noi vrem si repede si rapid si ieftin, deci incercati sa faceti lucrurile din timp si nu pe ultima 100;
- si ultima : timpul este relativ.

Eu am cumparat de la ei o cotiera si nu am avut nici o problema, insa m-am deplasat personal la magazin si am dat 2-3 telefoane inainte ca sa ma asigur ca totul este in regula si nu ma duc degeaba.

Acum este posibil ca unul dintre angajati sa fie obraznic, insa orice padure are si uscaturi.

In final, oricine greseste, suntem oameni si trebuie sa fim mai ingaduitori cu noi si cu cei din jurul nostru. Per total, cred ca sunt o firma de incredere si orice sugestie/reclamatie se poate face intr-un mod mai diplomat.

Multe succese !
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

joeadrianblack
Mesaje:912
Membru din:Vin Mai 22, 2009 5:58 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de joeadrianblack » Vin Noi 09, 2012 3:15 pm

FALSE - "firma lor este una curand deschisa"

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje:5749
Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina:Lancer Sportback
Contact:

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de catalin4u24 » Vin Noi 09, 2012 4:09 pm

Romanul e indulgent pana vine vorba de dat bani. Daca a dat bani pe ceva si nu e cum trebuia sa fie... e belea mare. Dar nu numai romanul e asa, toti sunt... clientul nostru - stapanul nostru, stii vorba aia.
O firma de prestari servicii trebuie sa ofere servicii de calitate ca sa existe pentru ca concurenta nu permite greseli repetate.
Eu zic ca baietii astia au cam multe plangeri ca sa mai fie trecuti cu vederea... asadar, gresesti - platesti. Asta-i viata.

Sent from my GT-I9300

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de Bogdan » Vin Noi 09, 2012 4:33 pm

Multe plangeri pe partea de service...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
sorinake
Mesaje:146
Membru din:Dum Dec 14, 2008 2:35 pm
Numar Inmatriculare:IF 08 AMS
IF 10 AMS
Localitate:Bucuresti

Re: Neserios si obraznici

Mesaj de sorinake » Mie Noi 21, 2012 8:16 pm

Astazi, am sunat la firma DCMDesign sa imi pun si eu folie transparenta pe faruri sa protejez plasticul (care mie mi se pare cam finut la cele aftermarket) si am fost intampinat la telefon de un domn foarte arogant. I'am spus ce vreau, mi'a spus ca pretul este in functie de dimensiunile farurilor, i'am spus dimensiunile, mi'a zis pretul si teoretic urma sa intreb cand ma duce sa mi le monteze, eu am zis "ok, am inteles si..." el a zis simplu " ok, la revedere". Nu mi se pare corect atata timp cat vrei sa fii o firma respectabila sa nu iti respecti clientii. Am sunat mai tarziu si am vorbit cu o domnisoara, am facut programare la ora 17:00, in conditiile in care programul lor de lucru este pana la 17:00. Ii sun in jurul orei 16:45 ca voi mai intarzia din cauza traficului si mi'au zis ca nu e nicio problema. Am ajuns la 17:20 si mi'au zis ca am intarziat si ca baietii au plecat acasa. Mi se pare ca acestia, indiferent de cat profit iti face omul respectiv, sa ii spui ce detalii are nevoie sa stie si sa stii sa ti'l atragi ca si client, nu din primele 5secunde ale convorbirii sa ii vina sa te injure!

Eu nu inteleg: faci cuiva programare la service'ul tau la ora la care se inchide (probabil ca sunt prea incarcati) iar cand ajunge, il trimiti acasa pentru a a intarziat si oamenii au plecat aks sub pretextul: "cat sa ii tin peste program!?" Poate nu o puneau bine, poate stateau mai mult decat de obicei, atunci nu ii tinea peste program?! Mi s'ar fi parut corect sa imi spuna sa vin a doua zi, dar nici macar atat.


Sent from my iPhone via Tapatalk...
Citroen C4 Berlina 1.4i SX Gris Aluminium `05 90 CP
Citroen C4 Coupe 1.6HDi VTR Pack Rouje Aden `08 92 CP

Scrie răspuns

Înapoi la “Oferte Firme”