ulei admisie

Cumparari/Vanzari piese auto
Reguli forum
1.Persoanele fizice/juridice care doresc sa isi promoveze produsele/serviciile pe forumul ClubC4, sunt rugate ca inainte de a posta sa ia legatura cu administratorul siteului
2. Offtopicul este strict interzis in aceasta sectiune
3. Contrareclama este interzisă (excepţie face situaţia în care se aduc argumente dovedite privind reaua voinţă şi/sau tentativa de fraudă din partea ofertantului!).
4. „Ridicarea” anunţurilor prin posturi seci gen „up”, „valabil”, „nu vrea nimeni” se interzice
5. O poza face cat 1000 de cuvinte. Atasati va rog poze(daca se poate reale) cu produsele pe care le vindeti
6. Pentru a se evita diferite situatii neplacute, utilizatorii care NU au un minim de 50 de POSTURI nu pot posta in aceasta sectiune a bursei anunturi de VANZARE. Daca totusi un utilizator posteaza, topicul va fi sters!
7. Topicurile care nu mai prezinta nici un fel de activitate din partea autorului in decurs de 1 luna, nu vor mai fi considerate valabile, si vor fi inchise, apoi mutate la SOLD OUT
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ciprianis
Mesaje:56
Membru din:Sâm Iul 30, 2011 12:50 am
Localitate:BRASOV
ulei admisie

Mesaj de ciprianis » Sâm Noi 14, 2015 2:58 pm

Va salut dragi colegi. De ceva timp am observat tot mai mult ulei la admisie,un furtun strangulat ce imi oprea motorul(cateodata),un suierat de turbo,mai tare decat a fost si ceva fum negru. Sa fie un inceput de turbo defect?
Multumesc
Imagine

Avatar utilizator
b-10-ake
Mesaje:294
Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am

Re: ulei admisie

Mesaj de b-10-ake » Sâm Noi 14, 2015 8:35 pm

In primul rand sper ca nu ai pus 5w40 (adica ceea ce scrie pe abtibildu ala).
In al doilea rand daca furtunul se strange (ceea ce nu cred ca e normal) este posibil sa ai un obstacol pe admisie.Incearca sa desfaci la filtrul de aer si vezi daca nu ai ceva care blocheaza admisia.
Uleiul nu cred ca e o problema, si la mine are ulei mai peste tot, important e sa nu iti manance (prea mult).Adica eu de exemplu nu completez la sub 15.000 devkm(decat uneori la cateva schimburi se intampla sa imi de check oil level cand sta la deal intr-o parte)
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115

http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine

Avatar utilizator
ciprianis
Mesaje:56
Membru din:Sâm Iul 30, 2011 12:50 am
Localitate:BRASOV

Re: ulei admisie

Mesaj de ciprianis » Dum Noi 15, 2015 10:29 am

b-10-ake scrie:In primul rand sper ca nu ai pus 5w40 (adica ceea ce scrie pe abtibildu ala).
In al doilea rand daca furtunul se strange (ceea ce nu cred ca e normal) este posibil sa ai un obstacol pe admisie.Incearca sa desfaci la filtrul de aer si vezi daca nu ai ceva care blocheaza admisia.
Uleiul nu cred ca e o problema, si la mine are ulei mai peste tot, important e sa nu iti manance (prea mult).Adica eu de exemplu nu completez la sub 15.000 devkm(decat uneori la cateva schimburi se intampla sa imi de check oil level cand sta la deal intr-o parte)
Salut. Masina a mers cu ulei TOTAL foarte bine(parerea mea) pana la 11000 nu am completat si mancat nici un gram de ulei. Am avut ulei CASTROL SI ultimul MOTUL,suna motorul foarte tare si pornirea era cu batai,dar cu TOTAL,toarce ca o mata.
La reprezentantaCITROEN BV.ulei TOTAL 5w40 baga in motoare vechi si noi.
Cateodata la futunul strans se aude un TAC la motor,dar numi dau seama unde si atunci se mai umfla un pic furtunul. Daca scot mufa cea incercuita atunci se umfla furtunul normal,dar parca nu mai e asa rotund relantiul. Poate de aici e si fumul negru. Ma gandeam ce e turbo dus ca acum se aude mai tare cum fluiera si ceva fum negru cand ii dau la gusa. Pe tester nu da nimic. Ghici ghicitoare. Poate a mai patit cineva si imi da un sfat.

robitza21
Mesaje:284
Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
Numar Inmatriculare:B-111-RFM

Re: ulei admisie

Mesaj de robitza21 » Lun Noi 16, 2015 8:36 am

Asta patesc si eu la al meu C4.
Am masina de 2,5 ani si am surprins chestia asta de 3 ori.
Nimeni nu a putut sa ma ajute. Furtunul isi revine la urmatoarea pornire.
Am curatat tot corpul (dozor de aer) ala cu WD40 si de atunci nu a mai facut sau poate nu am surprins eu...

Avatar utilizator
b-10-ake
Mesaje:294
Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am

Re: ulei admisie

Mesaj de b-10-ake » Lun Noi 16, 2015 9:57 am

ciprianis scrie:
b-10-ake scrie:In primul rand sper ca nu ai pus 5w40 (adica ceea ce scrie pe abtibildu ala).
In al doilea rand daca furtunul se strange (ceea ce nu cred ca e normal) este posibil sa ai un obstacol pe admisie.Incearca sa desfaci la filtrul de aer si vezi daca nu ai ceva care blocheaza admisia.
Uleiul nu cred ca e o problema, si la mine are ulei mai peste tot, important e sa nu iti manance (prea mult).Adica eu de exemplu nu completez la sub 15.000 devkm(decat uneori la cateva schimburi se intampla sa imi de check oil level cand sta la deal intr-o parte)
Salut. Masina a mers cu ulei TOTAL foarte bine(parerea mea) pana la 11000 nu am completat si mancat nici un gram de ulei. Am avut ulei CASTROL SI ultimul MOTUL,suna motorul foarte tare si pornirea era cu batai,dar cu TOTAL,toarce ca o mata.
La reprezentantaCITROEN BV.ulei TOTAL 5w40 baga in motoare vechi si noi.
Cateodata la futunul strans se aude un TAC la motor,dar numi dau seama unde si atunci se mai umfla un pic furtunul. Daca scot mufa cea incercuita atunci se umfla furtunul normal,dar parca nu mai e asa rotund relantiul. Poate de aici e si fumul negru. Ma gandeam ce e turbo dus ca acum se aude mai tare cum fluiera si ceva fum negru cand ii dau la gusa. Pe tester nu da nimic. Ghici ghicitoare. Poate a mai patit cineva si imi da un sfat.
Si mie imi bagau la fel la reprezentanta dar e recomandat 5w30 de catre Citroen.
Nu stiu de ce baga la reprezentante 5w40.
Eu cred ca ai probleme cu corpul de clapeta, in sensul ca nu iti deschide cum trebuie si atunci motorul suge si din furtun ca n-are debit destul.
Corpul clapeta e ala cu 2 sau 3 clapete de fapt.
Incearca sa il cureti cumva, daca nu il dai jos atunci desfa macar colierele si da cu spray din ala de curatat funinginea si incearca sa misti clapetele cu mana sa vezi daca intampini vreun punct unde are rezistenta.Asta cu miscatul clapetelor iti recomand sa mai ceri si alta parere inainte sa o faci ca nu stiu daca se pot misca cu mana dar eu asa as face in locul tau.E ca si cum ai avea furtunul de la aspirator infundat si daca nu ai vreun con de brad pe acolo atunci sigur nu iti deschide clapeta undeva si strange furtunul.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115

http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine

Avatar utilizator
ciprianis
Mesaje:56
Membru din:Sâm Iul 30, 2011 12:50 am
Localitate:BRASOV

Re: ulei admisie

Mesaj de ciprianis » Lun Noi 16, 2015 10:40 am

b-10-ake scrie:
ciprianis scrie:
b-10-ake scrie:In primul rand sper ca nu ai pus 5w40 (adica ceea ce scrie pe abtibildu ala).
In al doilea rand daca furtunul se strange (ceea ce nu cred ca e normal) este posibil sa ai un obstacol pe admisie.Incearca sa desfaci la filtrul de aer si vezi daca nu ai ceva care blocheaza admisia.
Uleiul nu cred ca e o problema, si la mine are ulei mai peste tot, important e sa nu iti manance (prea mult).Adica eu de exemplu nu completez la sub 15.000 devkm(decat uneori la cateva schimburi se intampla sa imi de check oil level cand sta la deal intr-o parte)
Salut. Masina a mers cu ulei TOTAL foarte bine(parerea mea) pana la 11000 nu am completat si mancat nici un gram de ulei. Am avut ulei CASTROL SI ultimul MOTUL,suna motorul foarte tare si pornirea era cu batai,dar cu TOTAL,toarce ca o mata.
La reprezentantaCITROEN BV.ulei TOTAL 5w40 baga in motoare vechi si noi.
Cateodata la futunul strans se aude un TAC la motor,dar numi dau seama unde si atunci se mai umfla un pic furtunul. Daca scot mufa cea incercuita atunci se umfla furtunul normal,dar parca nu mai e asa rotund relantiul. Poate de aici e si fumul negru. Ma gandeam ce e turbo dus ca acum se aude mai tare cum fluiera si ceva fum negru cand ii dau la gusa. Pe tester nu da nimic. Ghici ghicitoare. Poate a mai patit cineva si imi da un sfat.
Si mie imi bagau la fel la reprezentanta dar e recomandat 5w30 de catre Citroen.
Nu stiu de ce baga la reprezentante 5w40.
Eu cred ca ai probleme cu corpul de clapeta, in sensul ca nu iti deschide cum trebuie si atunci motorul suge si din furtun ca n-are debit destul.
Corpul clapeta e ala cu 2 sau 3 clapete de fapt.
Incearca sa il cureti cumva, daca nu il dai jos atunci desfa macar colierele si da cu spray din ala de curatat funinginea si incearca sa misti clapetele cu mana sa vezi daca intampini vreun punct unde are rezistenta.Asta cu miscatul clapetelor iti recomand sa mai ceri si alta parere inainte sa o faci ca nu stiu daca se pot misca cu mana dar eu asa as face in locul tau.E ca si cum ai avea furtunul de la aspirator infundat si daca nu ai vreun con de brad pe acolo atunci sigur nu iti deschide clapeta undeva si strange furtunul.
Salut. Clapetele au fost toate curatate.Probabil cine le comanda,senzor ceva,nu stiu,nici nu am avut timp de ea acum.In poza e incercuita o mufa,daca o scot atunci se umfla furtunul,daca o bag inapoi sta cateva secunde si se strange inapoi.

Scrie răspuns

Înapoi la “Oferte componente si piese auto. Oferte Servicii Auto”