Citroen's 2011 DS3 WRC
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
nu inteleg de ce ...cu toate ca ma incanta si am o simpatie aparte pentru motoarele mici cu steroizi ...au limitat capacitatea cilindrica la 1.6 turbo ...eu ma gadesc ca din motive de securitate ..cum s-a intamplat si la f1 masinile devenisera prea puternice si nu prea mai puteau fii stapanite/controlate ...
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
daca chiar ai citi ai fi observat ca 1.6 t va deveni un asa zis "motor universal" dar principalul motiv este reducerea costurilor
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
am citit si am observat ...dar ce intelegi tu prin motor universal ca la felul in care te exprimi tu inseamna ca la orice competitie internationala vor folosii 1.6 turbo.
Nu cred ca scad costurile foarte mult ...inainte foloseau 2.0 turbo si acum 1.6 ,nu cred ca se refera la consum glumesc, mie unu variata cu scaderea costurilor mi se pare destul de neplauzibila,dar daca vii cu argumente o sa o iau in considerare
Nu cred ca scad costurile foarte mult ...inainte foloseau 2.0 turbo si acum 1.6 ,nu cred ca se refera la consum glumesc, mie unu variata cu scaderea costurilor mi se pare destul de neplauzibila,dar daca vii cu argumente o sa o iau in considerare
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
Singura explicatie este ca vor sa mearga in WRC cu aceleasi motoare care au si versiuni de serie.
350CP si 600Nm poti scoate si din 2 litri, si din 1.6 litri si din 5 litri, pentru ca astea-s turbo, nu e la fel ca la F1 unde au motoare aspirate cu limitarile de rigoare (ma rog, la viteze mari ajung si alea la o presiune in admisie de pina la 2 bari, dar nu e liniara si la viteze mici e inexistenta).
350CP si 600Nm poti scoate si din 2 litri, si din 1.6 litri si din 5 litri, pentru ca astea-s turbo, nu e la fel ca la F1 unde au motoare aspirate cu limitarile de rigoare (ma rog, la viteze mari ajung si alea la o presiune in admisie de pina la 2 bari, dar nu e liniara si la viteze mici e inexistenta).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
stiu ca sunt aspirate la f1 ....inaintee aveau configuratii extreme 1.5 v12 si chiar v16 kompressor si 700 de hp sau aspirate de 4.5 litri..
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
Cum suna 1.5 sau 2.0 l turbo de 1500-1700 cai?
Cam asa aveau motoarele din 'era turbo' din F1 (anii `70 parca).
Cam asa aveau motoarele din 'era turbo' din F1 (anii `70 parca).
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
In F1 motoarele nu au depasit 1100cp, prin anii '80, cand FIA a inceput sa introduca restrictii, incepand cu micsorarea capacitatii rezervoarelor de carburant.
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
nu stiu sigur daca era pentru formula 1 sau nu dar am vazut un brm 1.5 turbo 1500 de cp v12 sau v16 ...si ma tot gandeam cum au pistonul si ce cursa avea el.. nu cred ca avea un randament prea bun
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
multumesc pt sfaturi....si eu sunt de aceasi parere, ca fantele alea au un rol f important.....nu poti sa le astupi pe amandoua si sa te astepti sa fie totul ok.
totusi nu mai scrie doua posturi unu dupa altul, cand il poti edita pe primul.
totusi nu mai scrie doua posturi unu dupa altul, cand il poti edita pe primul.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
e vreunul mai priceput in editare video ? e trucaj ? e pixelu albastru ? mi se pare incredibil de rapida..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l1fQenH7 ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l1fQenH7 ... r_embedded[/youtube]
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
Cred ca e cat se poate de real.
Daca avea 190 km/h e de ajuns sa se vada asa trecand atat de aproape de camera.
Eu ma jucam cu masinuta mea telecomandata si cand trecea cu 80 km/h chiar pe langa mine , ziceai ca are 200...
Daca avea 190 km/h e de ajuns sa se vada asa trecand atat de aproape de camera.
Eu ma jucam cu masinuta mea telecomandata si cand trecea cu 80 km/h chiar pe langa mine , ziceai ca are 200...
-
- Mesaje:94
- Membru din:Vin Oct 22, 2010 3:49 pm
- Numar Inmatriculare:50KIP
- Localitate:Rm. Valcea
- Contact:
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
Sebastien Ogier a evaluat caracteristicile noului Citroen DS3 WRC în cadrul unei sesiuni de teste ce a avut loc în Franţa
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xBjuKJsfo-A[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xBjuKJsfo-A[/youtube]
- Vasea
- Mesaje:968
- Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
- Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
http://www.automarket.ro/wrc/video-kubi ... 52501.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VIDEO: Kubica a testat pentru Raliul Germaniei
Robert Kubica a efectuat recent un test cu Citroen DS3 RRC ca parte a pregătirilor pentru Raliul Germaniei de la sfârşitul acestei săptămâni.
Robert Kubica îşi propune să obţină o nouă clasare pe podium la clasa WRC2 în Raliul Germaniei de la sfârşitul acestei săptămâni.
Pregătirea acestui eveniment a inclus şi un test efectuat cu Citroen DS3 RRC, pentru a se acomoda cât mai bine la traseul pe care îl va avea de parcurs în Germania.
http://www.youtube.com/watch?v=Qlpdh6YW420" onclick="window.open(this.href);return false;
VIDEO: Kubica a testat pentru Raliul Germaniei
Robert Kubica a efectuat recent un test cu Citroen DS3 RRC ca parte a pregătirilor pentru Raliul Germaniei de la sfârşitul acestei săptămâni.
Robert Kubica îşi propune să obţină o nouă clasare pe podium la clasa WRC2 în Raliul Germaniei de la sfârşitul acestei săptămâni.
Pregătirea acestui eveniment a inclus şi un test efectuat cu Citroen DS3 RRC, pentru a se acomoda cât mai bine la traseul pe care îl va avea de parcurs în Germania.
http://www.youtube.com/watch?v=Qlpdh6YW420" onclick="window.open(this.href);return false;
DS + PEUGEOT & CITROEN ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/543791945662860
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/110645719379127/
https://www.carvertical.com/ro/landing/ ... b=0eb206ae
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/110645719379127/
https://www.carvertical.com/ro/landing/ ... b=0eb206ae
- Vasea
- Mesaje:968
- Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
- Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Citroen's 2011 DS3 WRC
http://www.automarket.ro/wrc/citroen-a- ... 53140.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen a stabilit planul de luptă pentru WRC în 2014: trei maşini de uzină
Citroen a decis să utilizeze trei maşini de uzină în sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Raliuri şi va renunţa astfel la exemplarele oferite piloţilor privaţi.
Esential = 3 masini de uzina va utiliza Citroen in WRC in 2014
Citroen şi-a definitivat planurile în privinţa participării în Campionatul Mondial de Turisme începând din sezonul 2014. În condiţiile în care va participa şi în Campionatul Mondial de Turisme, constructorul francez a decis să limiteze programul pentru WRC la cel mult trei maşini de uzină, astfel că piloţii privaţi nu vor mai avea posibilitatea să concureze cu modelul DS3 WRC.
Una dintre maşinile de uzine va fi rezervată pentru Khalid Al Qassimi, întrucât acesta joacă un rol esenţial în sponsorizarea echipei de către Adu Dhabi, însă el nu va fi prezent la toate etapele.
"Nu vom utiliza nicio maşină pentru piloţi privaţi. Nu vom utiliza maşini pentru băieţii care vin să facă un raliu sau două sau ceva de genul ăsta. Vom avea cele trei maşini de uzină ale noastre, inclusiv maşina pentru Al Qassimi, dar în unele etape vom avea doar două maşini", a declarat şeful Yves Matton.
Nu vom utiliza nicio maşină pentru piloţi privaţi. Nu vom utiliza maşini pentru băieţii care vin să facă un raliu sau două.
Yves Matton-Sef Citroen
Citroen nu a luat încă o decizie în privinţa liniei de piloţi pentru sezonul viitor, întrucât analizează în continuare performanţele obţinute de Mikko Hirvonen, Dani Sordo şi Kris Meeke în acest an.
Citroen a decis să micşoreze numărul maşinilor alocate pentru WRC şi datorită faptului că o parte din echipţ va fi transferată în cadrul proiectului pentru WTCC.
"Vom împărţi echipa între WRC şi WTCC. Nu va schimba modul în care lucrăm, dar sunt sigur că trebuie să împărţim unii oameni, trebuie să ne descurcăm cu oamenii pe care îi avem în echipă. Din exterior nu veţi vedea nicio diferenţă. Vom avea aceeaşi structură ca întotdeauna", a mai precizat el.
Via Autosport
Citroen a stabilit planul de luptă pentru WRC în 2014: trei maşini de uzină
Citroen a decis să utilizeze trei maşini de uzină în sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Raliuri şi va renunţa astfel la exemplarele oferite piloţilor privaţi.
Esential = 3 masini de uzina va utiliza Citroen in WRC in 2014
Citroen şi-a definitivat planurile în privinţa participării în Campionatul Mondial de Turisme începând din sezonul 2014. În condiţiile în care va participa şi în Campionatul Mondial de Turisme, constructorul francez a decis să limiteze programul pentru WRC la cel mult trei maşini de uzină, astfel că piloţii privaţi nu vor mai avea posibilitatea să concureze cu modelul DS3 WRC.
Una dintre maşinile de uzine va fi rezervată pentru Khalid Al Qassimi, întrucât acesta joacă un rol esenţial în sponsorizarea echipei de către Adu Dhabi, însă el nu va fi prezent la toate etapele.
"Nu vom utiliza nicio maşină pentru piloţi privaţi. Nu vom utiliza maşini pentru băieţii care vin să facă un raliu sau două sau ceva de genul ăsta. Vom avea cele trei maşini de uzină ale noastre, inclusiv maşina pentru Al Qassimi, dar în unele etape vom avea doar două maşini", a declarat şeful Yves Matton.
Nu vom utiliza nicio maşină pentru piloţi privaţi. Nu vom utiliza maşini pentru băieţii care vin să facă un raliu sau două.
Yves Matton-Sef Citroen
Citroen nu a luat încă o decizie în privinţa liniei de piloţi pentru sezonul viitor, întrucât analizează în continuare performanţele obţinute de Mikko Hirvonen, Dani Sordo şi Kris Meeke în acest an.
Citroen a decis să micşoreze numărul maşinilor alocate pentru WRC şi datorită faptului că o parte din echipţ va fi transferată în cadrul proiectului pentru WTCC.
"Vom împărţi echipa între WRC şi WTCC. Nu va schimba modul în care lucrăm, dar sunt sigur că trebuie să împărţim unii oameni, trebuie să ne descurcăm cu oamenii pe care îi avem în echipă. Din exterior nu veţi vedea nicio diferenţă. Vom avea aceeaşi structură ca întotdeauna", a mai precizat el.
Via Autosport
DS + PEUGEOT & CITROEN ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/543791945662860
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/110645719379127/
https://www.carvertical.com/ro/landing/ ... b=0eb206ae
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/110645719379127/
https://www.carvertical.com/ro/landing/ ... b=0eb206ae