O masina mai rapida cu bani putini
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Cred ca toti dintre noi, cam din primele zile dupa ce am achizitionat o masina si trece acea perioada de extaz de 2-20 de zile dupa achizitionare, incepem sa ne gindim cum facem masina mai stabila, mai rapida, mai cool, etc.
Haideti sa vedem ce se poate face cu ce avem la indemina prin magazinele de profil de pe la noi, cum afecteaza performantele, garantia, confortul, etc.
1. Rotile
Este cam singura modificare care atrage dupa sine cele mai putine discutii despre garantie. In acelasi timp putem schimba radical aspectul masinii odata cu schimbarea comportamentului rutier.
In plus, o masina mai rapida nu inseamna neaparat ca e mai puternica, ci doar ca re mai multi Nm sau CP pe tona.
Pentru masini din clasa compacta cu motoare de puteri ca cele ale lui C4 (90-180CP) ideale pentru performante bune sint rotile cu pneuri de 17" cu pneuri de maxim 225mm latime (ideal 205).
Ce se schimba si cum:
a) jantele noi trebuie sa fie usoare. Este cu atit mai greu sa gasesti niste jante usoare care sa arate si bine. Si chiar si asa se mai gasesc si avem de unde alege: enkei, OZ, mak, ATS, kosei, rota, putine modele de la borbet, etc etc (de updatat). Daca nu-s usoare nu veti schimba decit aspectul, deci nu mai discutam despre performanta.
b) pneurile.
I. Suprafata de contact asigurata de un pneu de 205 este suficienta chiar si pentru 2.0HDI, 1.6T sau 2.0i VTS. Un pneu mai lat va asigura o suprafata de contact mai mare si deci energia fortelor de frecare se va disipa in acea suprafata mai mare, va topi pneul mai greu la suprafata de contact si drept urmare masina va derapa mai tirziu. Daca insa pneul este prea lat atunci rezistenta la inaintare e mai mare (atit la taierea aerului cit si contactul cu solul) si e mai greu, uneori semnificativ alteori nesemnificativ (de exemplu 205/50/r17 e mai usor cu 400-1000grame fata de un 225/45/r17, in functie de model).
Un pneu mai lat la masini de asemenea puteri nu face o foarte mare diferenta, desi s-ar putea sa va ajute pe viraje trinse.
II. tipul pneului. Atentie mare la specificatiile pneului, clasa de performanta in care este incadrat, si evident la review-uri (o sursa subiectiva dar palpabila de informatie cu privire la performantele oferite de acel pneu). Profilul in V nu este totdeauna cistigator, sau nu ofera cel mai bun compromis pentru toate conditiile. De exemplu cu semi-slick poti merge ca pe sine daca e uscat si sari in gard daca ploua.
III. Dimensiunile pneului.
Un pneu prea inalt poate afecta performantele pe viraje dar amortizeaza mai bine socurile.
Un pneu prea subtire (de exemplu 215/45/r17, 225/40/r17, 205/45/r17, etc) poate afecta confortul, insa pe alta parte imbunatateste acceleratia masinii, stabilitatea laterala, mai ales ca aduce cu sine in mod gratuit o coborire a garziila sol (cam 1cm).
2. Suspensiile
O intarire a suspensiilor si coborirea garzii la sol penalizeaza la capitolul confort. Exista suspensii reglabile la care se poate regla si duritatea, insa atentie ca avind cursa mai mica ajung mai repede amortizoarele pina in capat si strimbati sasiul daca nu mergeti cu atentie pe drumuri denivelate/dinamitate. Atentie deci.
Ce beneficii aduce insa schimbarea suspensiilor (ideal atit arcurile cit si amortizoarele) cu unele sport:
- balans mai mic al masinii atit la efort lateral cit si la acceleratii bruste in trepte inferioare. Ca si efect rotile pierd mai greu aderenta;
- rotile sint apasate mai ferm pe sol, efectul e acelasi.
3. Chip tuning
Ok, a venit vremea sa facem masina si mai puternica Stim toti aici care sint cresterile, cum sint ele la masini cu motoare turbo si respectiv aspirate, avem tpic separat pentru asta.
Mare atentie insa, cind puterea creste semnificativ (turbo) e indicat sa va ginditi atit la un upgrade de pneuri cit si de frine. Frinele stock va vor opri intr-o distanta rezonabila, insa nu de suficient de multe ori. In plus dupa ce discurile/placutele stock se incing foarte tare comportamentul lor poate deveni imprevizibil (fie prind prea tare si ABS-ul nu va mai fi la fel de eficient, fie creste uzura foarte mult chiar si la citeva frinari puternice succesive si ajungeti la nituri mult mai repede decit va asteptati). De multe ori un disc de frina mai mare poate ajuta, desi teoretic forta de frecare este aceeasi ele se incing mai greu (aceeasi energie disipata in maimult material, au materiale care asigura un transfer de caldura mai mare cu mediul, samd) ele asigura totusi un comportament mult mai liniar si mai sigur.
Atentie si la suspensii.
4. Filtru de aer sau modificare admisie
Avem topic separat si pentru asta.
In foarte rare cazuri va atrage dupa sine o crestere a puterii maxime. Puterea in CP are cam urmatoarea formula (1cp=736watti):
putere ( CP ) = 0.1425 * cuplu ( Nm ) * turatie ( krpm )
si-ti spune cit de repede poti sa mergi la turatia maxima (puterea prin definitie este raportul dintre lucru mecanic, adica Masa*distanta in unitatea de timp. Deci masa*distanta/timp, adica masa*viteza).
Cuplul (Forta*bratul) insa ne da o idee despre forta cu care e impinsa masina la o anumita turatie, si cum Forta=Masa*acceleratia=Masa*Viteza/Timp ne putem face o idee despre cit de mult variaza viteza intr-un anumit interval.
Astfel, daca motorul respira mai bine, desi va avea tot 110cp la 5750rpm (sa zicem despre 1.6i), el "va urca mai usor in ture". Urcatul mai usor in ture este doar efectul vizual, palpabil al cresterii cuplului la turatiile intermediare. Impreuna cu un chip tuning de obicei iese o treaba buna.
Pentru unii un filtru sport care se spala si lubrefiaza odata la 5-10k km poate fi o bataie de cap suplimentara, dar aici alege fiecare in functie de ce e dispus sa suporte pentru a avea o masina mai "altfel".
Daca veti dori sa va modificati total admisia atunci asigurati-va ca in compartimentul motor mizeria si apa patrund mai greu. Daca puneti CAI, short ram, etc, ar fi bine sa luati aceste masuri inainte de instalare.
5. Evacuare
Modificarea evacuarii va avea sens mai ales la 1.6T-uri. La toate celelalte nu prea face mai nimic decit sa modifice sunetul evacuarii.
Cam la astea m-am gindit eu, cam astea cred ca ar putea fi modificarile ce se pot face cu bani relativ putini, si faca sa ne bagam la schimbat axe cu came, pistoane, sa punem turbo pe aspirate, etc.
Daca aveti sugestii noi sau corecturi de facut la ce e mai sus (e foarte posibil sa fie) dati inainte.
In plus, pentru unele dintre tipurile de modificari pomenite mai sus avem topicuri separate. probabil ar fi bine daca unul dintre moderatori ar modifica acest post si ar adauga o referinta catre acele topicuri pentru a discuta detaliile acolo.
Haideti sa vedem ce se poate face cu ce avem la indemina prin magazinele de profil de pe la noi, cum afecteaza performantele, garantia, confortul, etc.
1. Rotile
Este cam singura modificare care atrage dupa sine cele mai putine discutii despre garantie. In acelasi timp putem schimba radical aspectul masinii odata cu schimbarea comportamentului rutier.
In plus, o masina mai rapida nu inseamna neaparat ca e mai puternica, ci doar ca re mai multi Nm sau CP pe tona.
Pentru masini din clasa compacta cu motoare de puteri ca cele ale lui C4 (90-180CP) ideale pentru performante bune sint rotile cu pneuri de 17" cu pneuri de maxim 225mm latime (ideal 205).
Ce se schimba si cum:
a) jantele noi trebuie sa fie usoare. Este cu atit mai greu sa gasesti niste jante usoare care sa arate si bine. Si chiar si asa se mai gasesc si avem de unde alege: enkei, OZ, mak, ATS, kosei, rota, putine modele de la borbet, etc etc (de updatat). Daca nu-s usoare nu veti schimba decit aspectul, deci nu mai discutam despre performanta.
b) pneurile.
I. Suprafata de contact asigurata de un pneu de 205 este suficienta chiar si pentru 2.0HDI, 1.6T sau 2.0i VTS. Un pneu mai lat va asigura o suprafata de contact mai mare si deci energia fortelor de frecare se va disipa in acea suprafata mai mare, va topi pneul mai greu la suprafata de contact si drept urmare masina va derapa mai tirziu. Daca insa pneul este prea lat atunci rezistenta la inaintare e mai mare (atit la taierea aerului cit si contactul cu solul) si e mai greu, uneori semnificativ alteori nesemnificativ (de exemplu 205/50/r17 e mai usor cu 400-1000grame fata de un 225/45/r17, in functie de model).
Un pneu mai lat la masini de asemenea puteri nu face o foarte mare diferenta, desi s-ar putea sa va ajute pe viraje trinse.
II. tipul pneului. Atentie mare la specificatiile pneului, clasa de performanta in care este incadrat, si evident la review-uri (o sursa subiectiva dar palpabila de informatie cu privire la performantele oferite de acel pneu). Profilul in V nu este totdeauna cistigator, sau nu ofera cel mai bun compromis pentru toate conditiile. De exemplu cu semi-slick poti merge ca pe sine daca e uscat si sari in gard daca ploua.
III. Dimensiunile pneului.
Un pneu prea inalt poate afecta performantele pe viraje dar amortizeaza mai bine socurile.
Un pneu prea subtire (de exemplu 215/45/r17, 225/40/r17, 205/45/r17, etc) poate afecta confortul, insa pe alta parte imbunatateste acceleratia masinii, stabilitatea laterala, mai ales ca aduce cu sine in mod gratuit o coborire a garziila sol (cam 1cm).
2. Suspensiile
O intarire a suspensiilor si coborirea garzii la sol penalizeaza la capitolul confort. Exista suspensii reglabile la care se poate regla si duritatea, insa atentie ca avind cursa mai mica ajung mai repede amortizoarele pina in capat si strimbati sasiul daca nu mergeti cu atentie pe drumuri denivelate/dinamitate. Atentie deci.
Ce beneficii aduce insa schimbarea suspensiilor (ideal atit arcurile cit si amortizoarele) cu unele sport:
- balans mai mic al masinii atit la efort lateral cit si la acceleratii bruste in trepte inferioare. Ca si efect rotile pierd mai greu aderenta;
- rotile sint apasate mai ferm pe sol, efectul e acelasi.
3. Chip tuning
Ok, a venit vremea sa facem masina si mai puternica Stim toti aici care sint cresterile, cum sint ele la masini cu motoare turbo si respectiv aspirate, avem tpic separat pentru asta.
Mare atentie insa, cind puterea creste semnificativ (turbo) e indicat sa va ginditi atit la un upgrade de pneuri cit si de frine. Frinele stock va vor opri intr-o distanta rezonabila, insa nu de suficient de multe ori. In plus dupa ce discurile/placutele stock se incing foarte tare comportamentul lor poate deveni imprevizibil (fie prind prea tare si ABS-ul nu va mai fi la fel de eficient, fie creste uzura foarte mult chiar si la citeva frinari puternice succesive si ajungeti la nituri mult mai repede decit va asteptati). De multe ori un disc de frina mai mare poate ajuta, desi teoretic forta de frecare este aceeasi ele se incing mai greu (aceeasi energie disipata in maimult material, au materiale care asigura un transfer de caldura mai mare cu mediul, samd) ele asigura totusi un comportament mult mai liniar si mai sigur.
Atentie si la suspensii.
4. Filtru de aer sau modificare admisie
Avem topic separat si pentru asta.
In foarte rare cazuri va atrage dupa sine o crestere a puterii maxime. Puterea in CP are cam urmatoarea formula (1cp=736watti):
putere ( CP ) = 0.1425 * cuplu ( Nm ) * turatie ( krpm )
si-ti spune cit de repede poti sa mergi la turatia maxima (puterea prin definitie este raportul dintre lucru mecanic, adica Masa*distanta in unitatea de timp. Deci masa*distanta/timp, adica masa*viteza).
Cuplul (Forta*bratul) insa ne da o idee despre forta cu care e impinsa masina la o anumita turatie, si cum Forta=Masa*acceleratia=Masa*Viteza/Timp ne putem face o idee despre cit de mult variaza viteza intr-un anumit interval.
Astfel, daca motorul respira mai bine, desi va avea tot 110cp la 5750rpm (sa zicem despre 1.6i), el "va urca mai usor in ture". Urcatul mai usor in ture este doar efectul vizual, palpabil al cresterii cuplului la turatiile intermediare. Impreuna cu un chip tuning de obicei iese o treaba buna.
Pentru unii un filtru sport care se spala si lubrefiaza odata la 5-10k km poate fi o bataie de cap suplimentara, dar aici alege fiecare in functie de ce e dispus sa suporte pentru a avea o masina mai "altfel".
Daca veti dori sa va modificati total admisia atunci asigurati-va ca in compartimentul motor mizeria si apa patrund mai greu. Daca puneti CAI, short ram, etc, ar fi bine sa luati aceste masuri inainte de instalare.
5. Evacuare
Modificarea evacuarii va avea sens mai ales la 1.6T-uri. La toate celelalte nu prea face mai nimic decit sa modifice sunetul evacuarii.
Cam la astea m-am gindit eu, cam astea cred ca ar putea fi modificarile ce se pot face cu bani relativ putini, si faca sa ne bagam la schimbat axe cu came, pistoane, sa punem turbo pe aspirate, etc.
Daca aveti sugestii noi sau corecturi de facut la ce e mai sus (e foarte posibil sa fie) dati inainte.
In plus, pentru unele dintre tipurile de modificari pomenite mai sus avem topicuri separate. probabil ar fi bine daca unul dintre moderatori ar modifica acest post si ar adauga o referinta catre acele topicuri pentru a discuta detaliile acolo.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
misto scris, insa sa nu uitam ca locuim in romania, multi dintre noi in bucuresti. de asemenea, sa nu uitam ca MAXIMUL care se poate scoate din 1.6i de ex, fara sa te apuci sa schimbi garnituri de chiuloasa, rapoarte de compresie, etc este cam 125 de cai, cat are c2-ul ala super misto... deci tot cam pe-acolo ... mie mi se pare ca c4 este exact cat trebuie sa fie de inalt si are rotile exact cat trebuie de late pentru aceasta putere .. masina sta foarte bine in curbe, doar fundu' ala mai pleaca putin pe drumuri deniveltate ... tuningu' ce l-as face eu ar fi un calorifer de fonta in portbagaj ...
ce vreau sa subliniez este ca cresteri ale comportamentului in viraje al masinii, deci implicit o DESCRESTERE a confortului, au sens numai daca se mareste considerabil puterea. altfel iti sacrifici muschii fesieri, spoileru' fata si contu' in banca (ptr jante) ptr aproape nimic ... ok, este efectul vizual, dar eu unu' nu pun foarte mare accent pe asa ceva, decat daca vine mana in mana cu performanta.
admisie directa mi-as pune si eu, am vazut ca una KN este 700 ron ... masina va urca mai curat in ture, va fi mai vie, si o sa mai scoata si-un sunet extraordinar ... dar intervine alta problema ... pe autostrada la 150 ce faci? dai volumu' la radio la maxim?
Referitor la jante, am inteles ca un kil in minus acolo echivaleaza cu 20 de kile in minus la restu' masinii ... deci e ceva. nush daca e adevarat, mi-e lene acum sa stau sa calculez, insa daca e, merita banii pe niste jante, insa NUMAI daca sunt mai usoare...
ce vreau sa subliniez este ca cresteri ale comportamentului in viraje al masinii, deci implicit o DESCRESTERE a confortului, au sens numai daca se mareste considerabil puterea. altfel iti sacrifici muschii fesieri, spoileru' fata si contu' in banca (ptr jante) ptr aproape nimic ... ok, este efectul vizual, dar eu unu' nu pun foarte mare accent pe asa ceva, decat daca vine mana in mana cu performanta.
admisie directa mi-as pune si eu, am vazut ca una KN este 700 ron ... masina va urca mai curat in ture, va fi mai vie, si o sa mai scoata si-un sunet extraordinar ... dar intervine alta problema ... pe autostrada la 150 ce faci? dai volumu' la radio la maxim?
Referitor la jante, am inteles ca un kil in minus acolo echivaleaza cu 20 de kile in minus la restu' masinii ... deci e ceva. nush daca e adevarat, mi-e lene acum sa stau sa calculez, insa daca e, merita banii pe niste jante, insa NUMAI daca sunt mai usoare...
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Toate aspectele legate de scaderea confortului sint subliniate in postul initial si au ca scop atentionarea publicului ca unele cresteri ale performantelor pot afecta atit confortul soferului cit si al pasagerilor.
De obicei motorul urla mai tare cind accelerezi, la mers constant diferentele nu sint asa mari. Pe mine cel mai tare ma deranja zgomotul pneurilor sincer sa fiu, insa la masina nu am avut decit chip tuning facut.
De obicei motorul urla mai tare cind accelerezi, la mers constant diferentele nu sint asa mari. Pe mine cel mai tare ma deranja zgomotul pneurilor sincer sa fiu, insa la masina nu am avut decit chip tuning facut.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- silvius
- Mesaje:2430
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare:B08BBK
- Localitate:Bucuresti / Varna
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
pentru cei care cred k la 150 cand ai admisia si exhaustul schimbate zbori pe geam de zgomot: nu e chiar asa atata timp cat stai cu masina in aceeasi turatie, nu o accelerezi suplimentar. Evident zgomotul e mai mare, insa te obisnuiesti. La 150 de abia daca simti in masina ca ai evacuare sau filtru nu stiu cum. A, bagi turatii mari, vrei sa te dai jmeker, bagi a 4-a si cad geamurile la ala din spatele tau, dar nu e cazul.
Mituc a scris un topic excelent, bravos, si mii de scuze pentru offtopic.
Mituc a scris un topic excelent, bravos, si mii de scuze pentru offtopic.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Nu uita si de benzina buna
Eu cel putin simt diferenta cum trage intre MOL 95 sa zicem si MOL EVO5.
Eu cel putin simt diferenta cum trage intre MOL 95 sa zicem si MOL EVO5.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Stim ca simti diferenta, ai mai spus-o si pe alt topic. Si parca se aude si mai tare, nu?
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Cand raman fara e dead silent
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Un alt lucru care ar putea aduce imbunatatiri dinamice ar fi suportii motor, laterali si cel central. Suportii motor sint responsabili pentru miscarea motorului si respectiv pierderile care apar mai apoi din cauza depozitionarii fata de transmisie. Miscari mai putine ale motorului -> fermitate mai mare a intregului ansamblu.
De asemenea schimbarea treptelor mai ales cind masina e in sarcina poate sa devina semnificativ mai lina si mai exacta.
De asemenea schimbarea treptelor mai ales cind masina e in sarcina poate sa devina semnificativ mai lina si mai exacta.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Foarte misto ai explicat si mi-a facut placere sa citesc (uneori, la alte posturi ma plictisesc)
Multumim mituc !
Multumim mituc !
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Si de unde ai putea gasi suporti mai buni decat cei cu care vine masina?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Imi pare rau dar va trebui sa localizati voi o sursa Eu am venit doar cu ideea prin aplicarea careia ati putea sa aveti mai putine pierderi in transmisie, mai putine topaieli ale rotilor la plecarile in forta si o masina mai ferma.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- PsH
- PasHa
- Mesaje:1662
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
- Numar Inmatriculare:B 58 HDI
- Localitate:Bucuresti/Galati
Re: O masina mai rapida cu bani putini
caut eu de un an suporti si altceva decat niste suporti la care trebui tu sa injectezi cauciucul ala nu am gasit
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
si eu vreau suporti, e inadmisibil sa tremure masina mai rau ca un logan 1.6 ...
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Suporti de motor cu insertii metalice sau orice suport cu valente sportive (de obicei asa sunt cei aftermarket) o sa-ti faca masina sa trepideze mult mai rau.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini
Daca-s 100% metalici atunci s-ar putea nici sa nu mai poti merge cu ea pe strada. Eu ma gindeam doar la niste suporti metalici cu garnituri ceva mai tari decit cei stock. Imi aduc aminte ca la mine motorul se misca destul de urit cind acceleram pe loc, nici nu vreau sa ma gindesc ce se intimpla cind imi chinuiam eu masina pe dealuri.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!