Blow-off valve
-
- Mesaje:208
- Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
- Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
- Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ
Super tare,imi pace ideea de blow off valve.Pacat ca pe HDI nu ajuta,ba din contra,plus ca este si destul de scumpa jucaria numai pt sunet.
Mai astept pana voi avea un VTS...someday
Mai astept pana voi avea un VTS...someday
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
- Wily
- Mesaje:169
- Membru din:Sâm Apr 03, 2010 9:26 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI, 90 cp
- Numar Inmatriculare:TM 91 WLY
- Localitate:Timisoara
- Contact:
Re: Blow-off valve
Va rog frumos ajutati-ma... mi-am cumparat un blow off electric pt diesel. am fost la 2132131 mecanici nu se baga sa il monteze. imi puteti spune va rog unde ar trebuii sa fie montat si daca furtunul acela in valuri verde inchis, se poate gauri. un mecanic a zis ca daca ala il gauresc, nu rezista acolo bov si se rupe mai departe.... astept mesajele voastre
Citroen C4 Coupe, motor 1.6 HDI, an 2008, White
Toyota Avensis, motor 2.2 D-4D, Executive, an 2008, Gri Petrol
Toyota Avensis, motor 2.2 D-4D, Executive, an 2008, Gri Petrol
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Blow-off valve
BOV se monteaza dupa turbo, deci pe furtunele alea. Daca il gauresti nu stiu cum il etansezi tu sa reziste la 1 bar. Pe urma dupa ce o sa refuleze BOV iti v-a creste lag-ul si vei imbatrini pina vei demara iar. Plus ca s-ar putea sa iti dea erori. Pune si tu o poza cu el sa vedem cum arata.
- Wily
- Mesaje:169
- Membru din:Sâm Apr 03, 2010 9:26 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI, 90 cp
- Numar Inmatriculare:TM 91 WLY
- Localitate:Timisoara
- Contact:
Re: Blow-off valve
Uite asta este blow off-ul. A fost montat in prealabil pe un peugeot 407... A mers fara probleme cica. Din pacate baiatul de la care l-am luat locuieste in bucuresti si nu ma poate ajuta prea mult...
Uplodeaza foto dupa ce o redimensionezi
Uplodeaza foto dupa ce o redimensionezi
Citroen C4 Coupe, motor 1.6 HDI, an 2008, White
Toyota Avensis, motor 2.2 D-4D, Executive, an 2008, Gri Petrol
Toyota Avensis, motor 2.2 D-4D, Executive, an 2008, Gri Petrol
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Blow-off valve
Ciudat BOV. Dupa cum vad pare ca a fost montat intr-un tub de plastic. Ai putea face si tu asta ori in rezonatorul de aer (teava de plastic ce iese din turbo) ori in tubulatura aia unde ai senzorii de masoare aerul dupa turbo dar nu iti recomand ca nu stiu ce poti atinge pe acolo.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Blow-off valve
Cum adica Blow-off electric???
Eu sincer nu am mai vazut un blow-off care sa arate ca al tau niciodata...
Eu sincer nu am mai vazut un blow-off care sa arate ca al tau niciodata...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Wily
- Mesaje:169
- Membru din:Sâm Apr 03, 2010 9:26 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI, 90 cp
- Numar Inmatriculare:TM 91 WLY
- Localitate:Timisoara
- Contact:
Re: Blow-off valve
Este electric deoarece la diesel popoff-ul trebuie sa primeasca un impuls electric ca sa isi faca treaba. In schema se leaga la firul de la pedala de acceleratie si are inca 2 fire: unul pt + de la baterie si inca unul care nu stiu... nu este blow off ca la benzinare care nu are nimic electric
Citroen C4 Coupe, motor 1.6 HDI, an 2008, White
Toyota Avensis, motor 2.2 D-4D, Executive, an 2008, Gri Petrol
Toyota Avensis, motor 2.2 D-4D, Executive, an 2008, Gri Petrol
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Blow-off valve
Eu iti zic sa fii f atent cu chestiile astea pt ca s-ar putea sa te trezesti ca nu iti mai face presiune cum trebuie si sa nu stii de ce...
Este doar o parere personala...dar imi pare ceva gen kompresorul electric...care nu era nimic mai mult decat un ventilator f f scump...
Este doar o parere personala...dar imi pare ceva gen kompresorul electric...care nu era nimic mai mult decat un ventilator f f scump...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Blow-off valve
Normal ca nu se baga sa-l monteze, nici macar cel mai cretin mecanic nu e suficient de cretin incit sa faca asa ceva. Daca ai sti cum functioneaza un BOV/BPV si la ce foloseste pe masinile pe care se monteaza ai intelege.Wily scrie:Va rog frumos ajutati-ma... mi-am cumparat un blow off electric pt diesel. am fost la 2132131 mecanici nu se baga sa il monteze.
Hint: la diesel nu ai clapeta de acceleratie, deci nu are ce sa se inchida, deci nu are cum sa izbeasca nimic palele turbinei in deceleratie, deci FAIL. Singurul lucru folositor pe care-l poate face este sa duca in timp la distrugerea FAP-ului si a mediului inconjurator (pentru ca va ventila atmosferic aer care ar trebui sa arda niste motorina pe care cu BOV montat ai scoate-o nearsa pe esapament, pe linga porcariile ce rezulta prin arderea motorinei in imputitaniile astea de motoare diesel tu ai mai si pulveriza motorina prin orase).
Hint2: daca vrei neaparat sa scoti zgomote in mers sint mai multe metode. Una ieftina ar fi sa-ti legi multe cutii de conserva de masina, alta ar fi sa faci o insertie inaintea turbinei (merge si dupa) cu partea zgomotoasa dintr-un trombon sau o trompeta mai mare astfel incit sa sufli prin ea in sensul in care trebuie, la 1.0-1.2BAR (desi dieselurile ar trebui sa ajunga si la 2BAR) o sa dai o muzica de zile mari de elefant lovit de un roi strechi.
Hint3: daca chiar vrei un BOV ia-ti un 1.6THP, inlocuieste-i BPV-ul cu un BOV atmosferic, mergi la un tuner sa faca sa se inchida de tot injectoarele cind ai clapeta de acceleratie sub 5% si aia e.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: Blow-off valve
Care stie? Smartu o avea blow-off?
Intreb pentru ca in momentul cand schimb in ture, defapt cand schimb treapta si presiunea la barometru imi arata 0.5 - 0.7 bar se aude un ptiiiuuu frumos
Intreb pentru ca in momentul cand schimb in ture, defapt cand schimb treapta si presiunea la barometru imi arata 0.5 - 0.7 bar se aude un ptiiiuuu frumos
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Blow-off valve
Toate turbo pe benzina au, doar ca nu elibereaza gazele in atmosfera si automat zgomotul produs de refulare e mai mic.
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Blow-off valve
Exact. De aia nu se numeste BOV (blow-off valve) ci BPV (bypass valve).
La ce ajuta recircularea versus ventilarea atmosferica:
1. mentine turbina in miscare, astfel intre schimbarea treptelor poti sa nu tii piciorul pe acceleratie ca sa nu cazi in cap cind cuplezi;
2. asa cum spunea si vlad, zgomot de refulare mai mic. rezulta ca pasarile vor putea ramine in copaci si inmulti linistite ca sa ne scape de tintari.
3. ventilarea atmosferica ar trebui insotita de o programare diferita a injectoarelor. Injectoarele sint niste componente electronice care funtioneaza foarte exact, iar valvele de bypass sint mecanice in general si functioneaza pe baza unui arc. Putina uzura, o lubrefiere diferita, si adio exactitate.
daca injectoarele nu se inchid cind se deschide BOV-ul atunci benzina injectata in acele momente nu va avea aer cu care sa arda, rezultatul fiind emisii mult crescute, catalizatoare uzate prematur, oxizi si funingine multe in camerele de ardere, posibila contamirane a uleiului cu combustibil (adica epic fail).
Ventilarea atmosferica se impune insa la agregatele (ca deja nu mai sint masini de strada) care functioneaza aproape de sau peste 2bar (nu sint multe furtune care sa tina asa presiune frecvent si eliberata in soc, iar conductele metalice ar trebui sa aiba niste imbinari care sa fie verificate foarte frecvent ceea ce e ok la masinile de curse sau dragstere).
La ce ajuta recircularea versus ventilarea atmosferica:
1. mentine turbina in miscare, astfel intre schimbarea treptelor poti sa nu tii piciorul pe acceleratie ca sa nu cazi in cap cind cuplezi;
2. asa cum spunea si vlad, zgomot de refulare mai mic. rezulta ca pasarile vor putea ramine in copaci si inmulti linistite ca sa ne scape de tintari.
3. ventilarea atmosferica ar trebui insotita de o programare diferita a injectoarelor. Injectoarele sint niste componente electronice care funtioneaza foarte exact, iar valvele de bypass sint mecanice in general si functioneaza pe baza unui arc. Putina uzura, o lubrefiere diferita, si adio exactitate.
daca injectoarele nu se inchid cind se deschide BOV-ul atunci benzina injectata in acele momente nu va avea aer cu care sa arda, rezultatul fiind emisii mult crescute, catalizatoare uzate prematur, oxizi si funingine multe in camerele de ardere, posibila contamirane a uleiului cu combustibil (adica epic fail).
Ventilarea atmosferica se impune insa la agregatele (ca deja nu mai sint masini de strada) care functioneaza aproape de sau peste 2bar (nu sint multe furtune care sa tina asa presiune frecvent si eliberata in soc, iar conductele metalice ar trebui sa aiba niste imbinari care sa fie verificate foarte frecvent ceea ce e ok la masinile de curse sau dragstere).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- custom sound systems
- Mesaje:264
- Membru din:Joi Mar 08, 2007 11:52 pm
Re: Blow-off valve
news flash:
unele diseluri au clapeta de acceleratie, a se vedea C Crosser cu al sau 2.2HDi si unele motoare BMW, asta nu ca ar fi nevoie de Blow Off la diesel...
unele diseluri au clapeta de acceleratie, a se vedea C Crosser cu al sau 2.2HDi si unele motoare BMW, asta nu ca ar fi nevoie de Blow Off la diesel...
SQ Advanced 7Ch - de multe locul I si odata locul II , LOCUL IV LA EMMA Eurofinals @ Wels 2008
Black C4 VTS
EMMA International HeadJudge - va pot raspunde la orice intrebare legata de competitiile EMMA
Black C4 VTS
EMMA International HeadJudge - va pot raspunde la orice intrebare legata de competitiile EMMA
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Blow-off valve
Intr-adevar, dar are alt rol si functioneaza in corelatie cu wastegate-ul turbinei; deci nu e nevoie de BOV-BPV la acele motoare.
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
Re: Blow-off valve
Cea mai mare cocălărie, BOV pe diesel. Mai mare ca BOV pe benzină (turbobenzinarele vin din fabrică echipate cu Compressor Bypass Valve, nu o ţigăneală de BOV). Nici măcar nu funcționează fără o încropeală cârpită de electrovană cu contact la pedala de accelerație care să lase vid de la sistemul de servofrână (un T-eu pus pe furtunul de vid de la pompa de vid spre tulumba de servofrână) să deschidă supapa.
Pe lângă faptul că nu foloseşte la nimic, mai şi măreşte turbolagul şi supraturează turbosuflanta.
Nu mă așteptam la asemenea țigăneală să fie discutată în serios pe clubc4, "frate"!
Pe lângă faptul că nu foloseşte la nimic, mai şi măreşte turbolagul şi supraturează turbosuflanta.
Nu mă așteptam la asemenea țigăneală să fie discutată în serios pe clubc4, "frate"!
Le lion flatulent est revenu.