Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Da...dar macar a mea trage...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
DS3 Racing VS Clio Gordini
http://www.caradisiac.com/Les-essais-de ... 153047.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Cine castiga?
http://www.caradisiac.com/Les-essais-de ... 153047.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Cine castiga?
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
era chiar culmea sa nu castige ds3r.
o conceptie mai noua, un motor turbat (ofera cuplu mai de jos), si cu mai mult de 10k euro mai scump decat clio.
de aici si calitatea interiorului crescuta si folosirea de carbon adevarat
sincer, prefer un autocolant carbon dar din echivalentul de bani sa beneficiez de alte performance parts. dar, sa nu fiu ignorant. nu stiu cat carbon au folosit si realmente cat s-a castigat. daca e doar la nivelul volanului al consolei interioare si alte elemente de detaliu, chiar m-as lipsi de ele. diferenta de greutate e insignifianta.
pe alb mi se pare a un porc gras ds3r. e oribil, atat din fata cat si din lateral. in plus rotile arata subdimensionat.
deci la impresie raportul de marimi imi place mai mult la clio. mai ales spatele care e mai mic sus si se lateste deasupra rotilor.
asta ca o privire obiectiva. daca ar fi sa dispun de bani si a-mi alege o masinuta, as analiza serios piata
o conceptie mai noua, un motor turbat (ofera cuplu mai de jos), si cu mai mult de 10k euro mai scump decat clio.
de aici si calitatea interiorului crescuta si folosirea de carbon adevarat
sincer, prefer un autocolant carbon dar din echivalentul de bani sa beneficiez de alte performance parts. dar, sa nu fiu ignorant. nu stiu cat carbon au folosit si realmente cat s-a castigat. daca e doar la nivelul volanului al consolei interioare si alte elemente de detaliu, chiar m-as lipsi de ele. diferenta de greutate e insignifianta.
pe alb mi se pare a un porc gras ds3r. e oribil, atat din fata cat si din lateral. in plus rotile arata subdimensionat.
deci la impresie raportul de marimi imi place mai mult la clio. mai ales spatele care e mai mic sus si se lateste deasupra rotilor.
asta ca o privire obiectiva. daca ar fi sa dispun de bani si a-mi alege o masinuta, as analiza serios piata
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- Gibonski_wnb
- Mesaje:289
- Membru din:Lun Feb 02, 2009 11:21 am
- Localitate:Galati
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
baiatul asta nu e foarte de acord...si alege Clio RS - nu Gordini ce i drept...dar fiind british macar tre' sa i dam credit ca nu alege Mini
http://www.dailymotion.com/video/xgwdo6 ... vales_auto" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dailymotion.com/video/xgwdo6 ... vales_auto" onclick="window.open(this.href);return false;
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
Omul cam are dreptate in ceea ce spune...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
Citroen DS3 Racing – acest obscur obiect al placerii
In paralel cu sosirea lui DS3 in WRC, dublul chevron propune o versiune rutiera dezvoltata egal de inginerii competitiilor. O masina cu temperment afirmat... pe care cativa de la Citroen se apara calificand-o „sportiva”
V-ar fi zis toti expertii in marketing: in fine, pozitionarea unei masini este perceputa din punct de vedere al taliei, al capacitatii de incarcare a portbagajului sau bogatia de echipamente Daca o judecm asa, sau din dpdv al numarului de telefoane primite, al scrisorilor primite de cand am anuntat sosirea unui DS3 de strada elaborat la Citroen Rcing, am fi putut concluziona, pentru voi, ca ar fi vorba doar de o masina sportiva. Totusi... Olivier Quesnel, boss-ul Citroen Racing, nu ne-a zis decat ”N-am inteles?, „R” nu este decat o versiune sportiva, sic si dinamica a lui DS3”. Elucubratii pe care le-am intelege doar daca le privim ca prestatii pur dinamice ale unei hartii care prezinta performante pure in raport cu piata existenta. Deci e vorba de o denigrare a performantelor venita de la parintele masinii, sau doar o interpretare gresita a declaratiei? Raspunsul avea sa vina in decembrie pe langa Coasta de Azur, pe strazile stramte monegasce printre palatele luxoase ale Principatului. Curios, dar ne-a fost prezentata pe stradutele celui mai frumos raliu francez de asfalt, in timp ce iarna isi facea de cap, asternad zapada pe cele mai dificile trasee ale Raliului Du Var.
Look de zile mari
Credeti su nu, e vorba de de o versiune de serie „cea mai performanta masina de serie construita vreodata de CITROEN”. Prin mijlocul aglomeratiei din Nisa, negrul dominant al caroseriei asortata portocaliu „flash”, trona ca o amanta printre familisti. Si totusi... bateriile de „sex appeal”naturale ale lui DS3 R sunt un pic supraincarcate de cateva aprecieri stilistice portocalii: plafon, oglinzi si un abtibild pe capota motor, plus apendicele stilistic: centura de baza a caroseriei mai joasa, lama spoilerului fata (atentie la borduri) si bineinteles aripile largite, care sunt toate de carbon, evident! Alegerea unui astfel de material sugereaza folosirea de catre un adevarat pasionat de motorsport. Si totusi... pe circuit, nu ar impesiona niciun cronometru. Dar in plus regasim personalizarea interioriorului care pleaca de la volan, cascheta tabloului de bord si se continua pe bord pana la panourile de usi print-o fibra de carbon sau chiar a imbracarii consolei centrale. O ambianta tipica, specifica unei masini sportive cu adevarat, sau chiar coborata de pe speciala unui raliu. Regasim si plansa de bord tip „aluminiu” pe care inscriptia „CITROEN RACING” defineste caracterul masinii.
Singurul defect, o instrumentatie de bord prea putin evoluta fata de nivelul de la care s-a pornit, un manometru al presiunii turbinei, regretabil de altfel, lipsind cu desavarsire. Am aflat ca pentru constructor o astfel de modificare ar fi crescut costurile prea mult si ar fi agravat pretul final al vehiculului. De parca ar fi fost pe gratis masina asta care are un pret excesiv de ridicat, nu?
Ce am gasit?
Dupa o scurta prezentare si recunoastere, ne regasim la nici o saptamana a succesului lui Bryan Bouffier care cucereste pe un 207 S2000 titlul de Campion al Frantei, dar si cu un Sebastien Ogier la comenzile unui DS3 oficial pe un absolut onorabil loc 5 la general printre WRC-uri si S2000-uri prestigioase. Proximitatea acestui rezultat ne usureaza gasirea trasei ideale pe asfalturile Du Var pentru ca ramasesera vizibile urmele lasate de slikurile masinilor de concurs. Cale trasata, ne lasam in voia motorului. De fapt, nu mai avem timp de concesii ale levierului de viteze pentru ca trebuie tinut ritmul: cea mai mica apasare a acceleratiei si va fi sustinuta de o frumoasa replica mecanica! Senzational! Si incepem sa ne aducem aminte ca stiam de masina aceasta de mai bine de un an(2009). In cel mai mare secret, la nasterea modelului(nov 2009), am fost convinsi ca testarea modelului pe pistele de la Satory ne-ar fi lasat sa promovam cel mai rapid model vreodata construit de Citroen. Dar a trebuit sa asteptam mai mult de un an... Ne-a atras, oricum, tonicitatea propulsorului, chiar daca nu afost evident de a compara subiectiv vorbind motricitatea, pare ca, de cand s-a reintrodus supraalimentrea motoarelor pe benzina, nu a mai fost atat de exploatata, si ne dovedeste ca motoarele turbo raman de actualitate.
Cocktail home made
DS3 Racing se foloseste de mecanica. Sic! Fara sa fie exceptional, se dovedeste viguros si ... economic. Cu apetit sportiv, mai bine sa stii sa o duci decat sa ai spirit civic. Adica un unu sase supraalimentat cu 207CP care nu polueaza decat cu 149gr/km!
Contrar aparentelor, regasim propulsorul de pe 207 RCZ sau 308Gti dar cu prelucrari „home made” ale lui THP156CP. In linii mari, diferentele intre cele doua motoare se regasesc la nivel de chiulasa: in timp ce Citroen mentine variatorul de fazaj doar pe axul cu came de admisie, cel de la Peugeot e dotat cu un dispozitiv capabil sa modifice plaja de deschidere a supapelor. Daca ca si noi, ne intrebam de ce Citroen sa nu beneficieze de ultima generatie evoluata? sa stiti ca, de fapt, s-a avansat la nivel de diferente ale compartimentului motor (noua chiulasa fiind mai grea) si rezolvand problemele de conexiuni electronice. Ne-am gandit ca motoristii de la Citroen Racing nu ar fi putut sa aiba acces la THP-ul de 200CP. Dar de fapt nu i-a impiedicat sa obtina rezultate superioare jucand doar din supraalimentare, din linia de evacuare, si din cartografie. Un surplus de putere, in timp ce avem doua motoare identic omologate: 202Cp pentru 207 si 207Cp pentru DS3R. „Nicio diferenta la performantele finale, in timp ce plajele de regim sunt stranse”ne indica Pierre Budar. De fapt ne dorim fabricarea a mai multor motoare DS3 R care ne limiteaza la max 1000 exemplare pentru omologarea in curse.
French Touch
Sa revenim la planeta noastra si sa verificam masina. Pe un traseu plin de “ace de par”, motricitatea celor patru cilindri se dovedeste sa fie un atuu important. Aici regasim deschiderea clapetei de acceleratie directe care contracareaza impedimentul unei cutii de viteze prea lungi (un pic idioti, nu?). Desi DS3 R dispune de un ambreiaj si de arbori tren fix mai grosi, rapoartele cutiei de viteze raman cele de serie. Dar cum profilul mai jos al pneurilor permite sa treci la roti de 18” ne regasim la 47,4km/h la 1,000 ture. Pe D44 in Col du Gratteloup intensitatea creste. Din fericire, nu e chiar un traseu necunoscut, “Jeannot”declarand ca ca sunt trasee indelung testate aici…”Daca nu te lasi in derapaj, …greu de anticipat” De fapt se vorbea de Clio, indelung testat pe aceste viraje. Comparatia cu modelul RS devenind déjà evident
Sigur ca in comparative cu Ds3, mult mai sic, “Racing”devine comparabil cu Mini Cooper John Works. Si nu e chiar intamplare:”Citroen anunta 0-100km/h in 6.5sec iar Mini ramane in acelasi standard, asociati unei viteze maxime de 235km/h. Aici daca ne uitam un pic, Clio Rs ramane in spate, dar castiga prin prêt.cronometrand DS3 R si Clio RS putem déjà zice, dpdv potential, se regasesc pana la o limita.
Sinteza?
Dupa un traseu incalzit pe Col, acolo unde o pana s-a tradus printr-o mica iesire in décor, din fericire fara consecinte, ramanem la subiect. Configuratia de speciala de raliu convine perfect acestui model. Plecand de la THP156CP si dandu-I mana libera lui Philippe Bugalski pentru setarile suspensiei, eficacitatea ramane fara sa altereze confortului, asa cum o face Mini. Am regasit un ecartament largit, o caroserie mai joasa cu 15 mm obtinuta prin arcuri mai scurte adaptate noilor amortizoare. La inceput, erau fabricate de BOS (furnizor official Citroen WRC), dar la final s-a preferat fabricarea in intreprinderea PSA. Asa obtinem, de fapt, inscrierea in fiecare curba mai rafinat si mai confortabil. Chiar daca fiecare mica denivelare o vom resimti in noi, va parea o joaca cauciucata.
Conform tendintei actuale, DS3 R joaca rolul panopliei de gadgeturi electronice, oferindu-ne cateva smecherii standard (absolute inutile cand vorbim de performanta) senozri de parcare/ploaie/lumini/leduri/luminozitate/electrocromi/hiFi/Pilot automat/limitator de viteza/clima automata/geamuri electrice. De fapt nu vreau sa vorbesc de rau, dar, daca calculezi 0-100km/h in 65sec si adaugi 1165kg as fi fost fericit cu un 23,000 euro si fara niciun sensor, doar ca sa mai obtin 0.5secla suta de km/h.
Bilant:
Ne place foarte mult
Disponibilitate mecanica
Performantele anuntate
Rigoarea dinamica
Tratamentul stilistic
Un pic
Esp deconectabil
Finisajul general
De loc
Pretul excesiv
Lipsa suportul mediatic si amibitios
Nota generala: 8/10
In paralel cu sosirea lui DS3 in WRC, dublul chevron propune o versiune rutiera dezvoltata egal de inginerii competitiilor. O masina cu temperment afirmat... pe care cativa de la Citroen se apara calificand-o „sportiva”
V-ar fi zis toti expertii in marketing: in fine, pozitionarea unei masini este perceputa din punct de vedere al taliei, al capacitatii de incarcare a portbagajului sau bogatia de echipamente Daca o judecm asa, sau din dpdv al numarului de telefoane primite, al scrisorilor primite de cand am anuntat sosirea unui DS3 de strada elaborat la Citroen Rcing, am fi putut concluziona, pentru voi, ca ar fi vorba doar de o masina sportiva. Totusi... Olivier Quesnel, boss-ul Citroen Racing, nu ne-a zis decat ”N-am inteles?, „R” nu este decat o versiune sportiva, sic si dinamica a lui DS3”. Elucubratii pe care le-am intelege doar daca le privim ca prestatii pur dinamice ale unei hartii care prezinta performante pure in raport cu piata existenta. Deci e vorba de o denigrare a performantelor venita de la parintele masinii, sau doar o interpretare gresita a declaratiei? Raspunsul avea sa vina in decembrie pe langa Coasta de Azur, pe strazile stramte monegasce printre palatele luxoase ale Principatului. Curios, dar ne-a fost prezentata pe stradutele celui mai frumos raliu francez de asfalt, in timp ce iarna isi facea de cap, asternad zapada pe cele mai dificile trasee ale Raliului Du Var.
Look de zile mari
Credeti su nu, e vorba de de o versiune de serie „cea mai performanta masina de serie construita vreodata de CITROEN”. Prin mijlocul aglomeratiei din Nisa, negrul dominant al caroseriei asortata portocaliu „flash”, trona ca o amanta printre familisti. Si totusi... bateriile de „sex appeal”naturale ale lui DS3 R sunt un pic supraincarcate de cateva aprecieri stilistice portocalii: plafon, oglinzi si un abtibild pe capota motor, plus apendicele stilistic: centura de baza a caroseriei mai joasa, lama spoilerului fata (atentie la borduri) si bineinteles aripile largite, care sunt toate de carbon, evident! Alegerea unui astfel de material sugereaza folosirea de catre un adevarat pasionat de motorsport. Si totusi... pe circuit, nu ar impesiona niciun cronometru. Dar in plus regasim personalizarea interioriorului care pleaca de la volan, cascheta tabloului de bord si se continua pe bord pana la panourile de usi print-o fibra de carbon sau chiar a imbracarii consolei centrale. O ambianta tipica, specifica unei masini sportive cu adevarat, sau chiar coborata de pe speciala unui raliu. Regasim si plansa de bord tip „aluminiu” pe care inscriptia „CITROEN RACING” defineste caracterul masinii.
Singurul defect, o instrumentatie de bord prea putin evoluta fata de nivelul de la care s-a pornit, un manometru al presiunii turbinei, regretabil de altfel, lipsind cu desavarsire. Am aflat ca pentru constructor o astfel de modificare ar fi crescut costurile prea mult si ar fi agravat pretul final al vehiculului. De parca ar fi fost pe gratis masina asta care are un pret excesiv de ridicat, nu?
Ce am gasit?
Dupa o scurta prezentare si recunoastere, ne regasim la nici o saptamana a succesului lui Bryan Bouffier care cucereste pe un 207 S2000 titlul de Campion al Frantei, dar si cu un Sebastien Ogier la comenzile unui DS3 oficial pe un absolut onorabil loc 5 la general printre WRC-uri si S2000-uri prestigioase. Proximitatea acestui rezultat ne usureaza gasirea trasei ideale pe asfalturile Du Var pentru ca ramasesera vizibile urmele lasate de slikurile masinilor de concurs. Cale trasata, ne lasam in voia motorului. De fapt, nu mai avem timp de concesii ale levierului de viteze pentru ca trebuie tinut ritmul: cea mai mica apasare a acceleratiei si va fi sustinuta de o frumoasa replica mecanica! Senzational! Si incepem sa ne aducem aminte ca stiam de masina aceasta de mai bine de un an(2009). In cel mai mare secret, la nasterea modelului(nov 2009), am fost convinsi ca testarea modelului pe pistele de la Satory ne-ar fi lasat sa promovam cel mai rapid model vreodata construit de Citroen. Dar a trebuit sa asteptam mai mult de un an... Ne-a atras, oricum, tonicitatea propulsorului, chiar daca nu afost evident de a compara subiectiv vorbind motricitatea, pare ca, de cand s-a reintrodus supraalimentrea motoarelor pe benzina, nu a mai fost atat de exploatata, si ne dovedeste ca motoarele turbo raman de actualitate.
Cocktail home made
DS3 Racing se foloseste de mecanica. Sic! Fara sa fie exceptional, se dovedeste viguros si ... economic. Cu apetit sportiv, mai bine sa stii sa o duci decat sa ai spirit civic. Adica un unu sase supraalimentat cu 207CP care nu polueaza decat cu 149gr/km!
Contrar aparentelor, regasim propulsorul de pe 207 RCZ sau 308Gti dar cu prelucrari „home made” ale lui THP156CP. In linii mari, diferentele intre cele doua motoare se regasesc la nivel de chiulasa: in timp ce Citroen mentine variatorul de fazaj doar pe axul cu came de admisie, cel de la Peugeot e dotat cu un dispozitiv capabil sa modifice plaja de deschidere a supapelor. Daca ca si noi, ne intrebam de ce Citroen sa nu beneficieze de ultima generatie evoluata? sa stiti ca, de fapt, s-a avansat la nivel de diferente ale compartimentului motor (noua chiulasa fiind mai grea) si rezolvand problemele de conexiuni electronice. Ne-am gandit ca motoristii de la Citroen Racing nu ar fi putut sa aiba acces la THP-ul de 200CP. Dar de fapt nu i-a impiedicat sa obtina rezultate superioare jucand doar din supraalimentare, din linia de evacuare, si din cartografie. Un surplus de putere, in timp ce avem doua motoare identic omologate: 202Cp pentru 207 si 207Cp pentru DS3R. „Nicio diferenta la performantele finale, in timp ce plajele de regim sunt stranse”ne indica Pierre Budar. De fapt ne dorim fabricarea a mai multor motoare DS3 R care ne limiteaza la max 1000 exemplare pentru omologarea in curse.
French Touch
Sa revenim la planeta noastra si sa verificam masina. Pe un traseu plin de “ace de par”, motricitatea celor patru cilindri se dovedeste sa fie un atuu important. Aici regasim deschiderea clapetei de acceleratie directe care contracareaza impedimentul unei cutii de viteze prea lungi (un pic idioti, nu?). Desi DS3 R dispune de un ambreiaj si de arbori tren fix mai grosi, rapoartele cutiei de viteze raman cele de serie. Dar cum profilul mai jos al pneurilor permite sa treci la roti de 18” ne regasim la 47,4km/h la 1,000 ture. Pe D44 in Col du Gratteloup intensitatea creste. Din fericire, nu e chiar un traseu necunoscut, “Jeannot”declarand ca ca sunt trasee indelung testate aici…”Daca nu te lasi in derapaj, …greu de anticipat” De fapt se vorbea de Clio, indelung testat pe aceste viraje. Comparatia cu modelul RS devenind déjà evident
Sigur ca in comparative cu Ds3, mult mai sic, “Racing”devine comparabil cu Mini Cooper John Works. Si nu e chiar intamplare:”Citroen anunta 0-100km/h in 6.5sec iar Mini ramane in acelasi standard, asociati unei viteze maxime de 235km/h. Aici daca ne uitam un pic, Clio Rs ramane in spate, dar castiga prin prêt.cronometrand DS3 R si Clio RS putem déjà zice, dpdv potential, se regasesc pana la o limita.
Sinteza?
Dupa un traseu incalzit pe Col, acolo unde o pana s-a tradus printr-o mica iesire in décor, din fericire fara consecinte, ramanem la subiect. Configuratia de speciala de raliu convine perfect acestui model. Plecand de la THP156CP si dandu-I mana libera lui Philippe Bugalski pentru setarile suspensiei, eficacitatea ramane fara sa altereze confortului, asa cum o face Mini. Am regasit un ecartament largit, o caroserie mai joasa cu 15 mm obtinuta prin arcuri mai scurte adaptate noilor amortizoare. La inceput, erau fabricate de BOS (furnizor official Citroen WRC), dar la final s-a preferat fabricarea in intreprinderea PSA. Asa obtinem, de fapt, inscrierea in fiecare curba mai rafinat si mai confortabil. Chiar daca fiecare mica denivelare o vom resimti in noi, va parea o joaca cauciucata.
Conform tendintei actuale, DS3 R joaca rolul panopliei de gadgeturi electronice, oferindu-ne cateva smecherii standard (absolute inutile cand vorbim de performanta) senozri de parcare/ploaie/lumini/leduri/luminozitate/electrocromi/hiFi/Pilot automat/limitator de viteza/clima automata/geamuri electrice. De fapt nu vreau sa vorbesc de rau, dar, daca calculezi 0-100km/h in 65sec si adaugi 1165kg as fi fost fericit cu un 23,000 euro si fara niciun sensor, doar ca sa mai obtin 0.5secla suta de km/h.
Bilant:
Ne place foarte mult
Disponibilitate mecanica
Performantele anuntate
Rigoarea dinamica
Tratamentul stilistic
Un pic
Esp deconectabil
Finisajul general
De loc
Pretul excesiv
Lipsa suportul mediatic si amibitios
Nota generala: 8/10
DS3 1,6HDi 92CP
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
Multumim ECHAPMMENT numarul februarie 2011. Am mai bagat si pe ici pe colo cate un comentariu, dar 99,99% sunt cuvintele lor traduse in graba si cu greselile gramaticale evidente.
DS3 1,6HDi 92CP
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
asa stie Citroen sa aprecieze un parteneriat de succes...La inceput, erau fabricate de BOS (furnizor official Citroen WRC), dar la final s-a preferat fabricarea in intreprinderea PSA
frumos articolul dar nu spune in esenta nimic cam ce sa intelegem Mugurel, ca daca ti-ai facut tu timp pentru asa ceva ( tradus) il vei si cumpara ? Multumim
- badganaflee
- Mesaje:59
- Membru din:Dum Ian 25, 2009 2:57 pm
- Localitate:TM
- Contact:
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
Frumos DS-ul, am vazut ieri in Tm unul, dar pretul este destul de ridicat.
C4 1.6 HDI 110 Cp, noire, berlina, Yvette
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
Cred ca ai vazut un DS3... nu un DS3R...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
Un review destul de interesant despre DS3R in episodul de aseara de la Fifth Gear...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Romeno
- Mesaje:290
- Membru din:Mie Sep 16, 2009 9:45 am
Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
mie mi se pare frumoasa dar over-priced. vorba altora de aici, nu este pt romani, este pentru cei excentrici
ce mai au o masina deja.
eu as cheltuii banii astia pe ceva de o alta provenienta, dar asta este o preferinta proprie bazata pe situatia mea financiara
ce mai au o masina deja.
eu as cheltuii banii astia pe ceva de o alta provenienta, dar asta este o preferinta proprie bazata pe situatia mea financiara
C4 VTS 2.0 L, 180 HP - BLACK - A.K.A CITRO
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
test ds3 racing - 5th Gear : http://bcove.me/v74nurje" onclick="window.open(this.href);return false;
- Romeno
- Mesaje:290
- Membru din:Mie Sep 16, 2009 9:45 am
Re: Citroen Ds 3 Racing - Concentrat de sportivitate
nu m-a convins
C4 VTS 2.0 L, 180 HP - BLACK - A.K.A CITRO