Filtru de aer sport/admisie directa

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Joi Iun 16, 2011 9:00 am

SonyAD scrie: Și avansul aprinderii nu se reduce când au loc detonații?
Pai... creste in valoare cu fix valoarea lui knock retard. Si orice crestere a avansului aduce cu sine scaderi de cuplu (deci si putere).
SonyAD scrie: Din tabelul ăsta (prima coloană, presiunile sunt relative - peste atmosferică) vedem că densitatea aerului variază nesemnificativ între 66°C și 38°C, de exemplu.
Pai 10% la presiune atmosferica (0) e nesemnificativ? O fi la diesel care oricum merge cu amestec sarac prin design, dar la benzina e buba mare 10%.
Si nu e vorba numai de densitate ci si de temperatura aerului care intra in motor. Cu o admisie directa (CAI/SRI) vei avea citeva grade mai putin.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 10:11 am

mituc scrie:Pai... creste in valoare cu fix valoarea lui knock retard. Si orice crestere a avansului aduce cu sine scaderi de cuplu (deci si putere).
Avansul se măsoară în grade de rotație vilbrochen înainte de PMS. Cum să crească avansul dacă au loc detonații că e avansul prea mare?
mituc scrie:Pai 10% la presiune atmosferica (0) e nesemnificativ? O fi la diesel care oricum merge cu amestec sarac prin design, dar la benzina e buba mare 10%.
Bine atunci, pune-ți statoreactor în capotă. Dar nu înțeleg de ce e nevoie și de sită de pietriș în loc de filtru de aer. N-au loc moleculele de aer prin porii ăia mari de mai mulți microni?
mituc scrie:Si nu e vorba numai de densitate ci si de temperatura aerului care intra in motor. Cu o admisie directa (CAI/SRI) vei avea citeva grade mai putin.
Mașina vine din fabrică dotată cu CAI:

Imagine

Sau statoreactor (407 1.8)

Imagine

Trage aer din fața radiatorului, gura aia mare de rachin.

P. S.: Ia uite ce zice ăsta. Individul e un fel de compilație de vlad, mituc, mugurel, pilot, inginer, etc. Omul nou, multilateral dezvoltat, cum ar veni.

Ideea cu manometrul să măsori căderea de presiune peste filtrul de aer (implicit încărcarea acestuia și restricția reală, nu imaginară) mi se pare foarte bună. Am mai văzut-o și în alte părți.

Și altă chestie care am mai zis-o și cu alte ocazii și prin alte părți:

Imagine

Și lumea a râs, m-a luat de nebun, etc.

Eficiența filtrării crește pe măsură ce filtrul se îmbâcsește.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Joi Iun 16, 2011 11:31 am

SonyAD scrie:
Și lumea a râs, m-a luat de nebun, etc.

Eficiența filtrării crește pe măsură ce filtrul se îmbâcsește.
Nu te-a luat... :ok

Man eu sunt curios de o singura chestie... cate din toate lucrurile despre care vb le-ai pus si in practica???

Ai avut vreodata pe masina un CAI sau un SRI impreuna cu un soft bun si sa vezi diferentele fata de stock???

Cat despre afirmatia de mai sus...este la mintea cocosului... Cu cat filtru este mai imbacsit normal ca filtrarea este mai buna...dar si cantitatea de aer este F F mult diminuata...
Si acum revenim la discutia initiala... Despre ce vb aici??? Performante sau doar un filtru de aer aruncat acolo pt ca "suna bine"???
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 12:34 pm

Shadow scrie:Man eu sunt curios de o singura chestie... cate din toate lucrurile despre care vb le-ai pus si in practica???
LOL, WUT?

Tu vorbești serios? De ce aș vrea să arunc banii pe mizerii care aduc pagubă în loc de profit? Mai ales când eu zic tocmai să rămâi la traseul stock de admisie, ceea ce și fac.

De banii numai de o mizerie de sită de pietriș (cel puțin 100 de euro, nu?) îmi cumpăr cot nou original pentru galeria de admisie
SonyAD scrie:Salut, m-ar interesa și pe mine mult pt. traseul de admisie la un Peugeot 206 2.0 HDi din 2000:

Cotul (4) care dă în galeria de admisie și dă cu Flit dozorului EGR, înlocuindu-l începând cu 2 Decembrie 2002.

Atât pe el cât și cotul vechi(5), mai scurt și cu urechi și șuruburi de prindere pt. dozor.

Imagine

M-ar interesa să schimb și manșonul(3) cu varianta mai nouă, 0382 FZ, ce s-a montat începând cu 31 Mai 2004 dar în special vreau cotul.

Dacă se poate aș dori ca piesele să fie aftermarket sau din dezmembrări. Originale sunt nejustificat de scumpe.

Mulțumesc anticipat.
ca să scap de clapeta de aer:

Imagine

Și îmi iau și preînzălzitor de motorină nou. Și filtru de benzină transparent să pun pe turul de la rezervor, să nu mai schimb preîncălzitorul iar în 5 luni.
Shadow scrie:Ai avut vreodata pe masina un CAI sau un SRI impreuna cu un soft bun si sa vezi diferentele fata de stock???
Nu, nu cred că am avut vreodată SRI pe mașină. SPP cu atât mai puțin. :mrgreen:
Shadow scrie:Cat despre afirmatia de mai sus...este la mintea cocosului... Cu cat filtru este mai imbacsit normal ca filtrarea este mai buna...
Exact. Filtrele de aer ar trebui schimbate mai rar. Măcar la 30.000 Km. O să pun în practică treaba asta.
Shadow scrie:dar si cantitatea de aer este F F mult diminuata...
Bineînțeles că ai un manometru fixat în carcasa filtrului de aer, să vezi marea diferență de presiune între atmosferă și imediat după filtrul de aer stock.

Nu?
Shadow scrie:Si acum revenim la discutia initiala... Despre ce vb aici??? Performante sau doar un filtru de aer aruncat acolo pt ca "suna bine"???
Despre bani risipiți pe uzura motorului când ar putea fi cheltuiți pe anularea EGR-ului, a dozorului de aer, montarea de filtre adiționale de motorină și ulei, etc.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Joi Iun 16, 2011 12:35 pm

SonyAD scrie: Avansul se măsoară în grade de rotație vilbrochen înainte de PMS. Cum să crească avansul dacă au loc detonații că e avansul prea mare?
Pai si daca ai mai multe grade la unghiul ala nu inseamna ca esti mai departe? Iar daca ai mai putine (avans mai mic) ca esti mai aproape?
E posibil sa vorbim de repere diferite, sau ne-am incurcat de la faptul ca eu vorbesc despre modulul valorii avansului iar tu te referi la valoarea absoluta (care in are, da, absolut de fapt scade).
SonyAD scrie: Bine atunci, pune-ți statoreactor în capotă. Dar nu înțeleg de ce e nevoie și de sită de pietriș în loc de filtru de aer. N-au loc moleculele de aer prin porii ăia mari de mai mulți microni?
10% diferenta in densitate inseamna, simplu, 10% diferenta in cantitatea de aer. La o masina cu motor pe benzina asta inseamna o diferenta in AFR cam de 0.6-0.7.

In functie de puterea maxima a motorului (ceea ce inseamna abilitatea motorului de a arde mai mult carburant cu mai mult aer) e posibil ca un filtru anume sa fie mai mult decit suficient, sau la puteri mai mari e posibil sa nu.
De exemplu, poti incerca sa respiri prin 2 paste de pix cind stai la birou, sau sa respiri prin aceleasi paste de pix cind alergi. In ultimul caz s-ar putea sa ai o problema desi in primul nici pe departe.
SonyAD scrie: Mașina vine din fabrică dotată cu CAI:
Sau statoreactor (407 1.8)

Trage aer din fața radiatorului, gura aia mare de rachin.
Acel "CAI" are 70 de mii de coate, striatii, etc. Aerul care intra prin gura de rechin ajunge in motor dupa aproximativ 3 saptamini dupa ce s-a incalzit la frecarea cu diverse (filtru si striatii) si respectiv a transferat caldura de la acele conducte si casete de admisie butucanoase care ocupa 3 sferturi din compartimentul motor.
SonyAD scrie: P. S.: Ia uite ce zice ăsta. Individul e un fel de compilație de vlad, mituc, mugurel, pilot, inginer, etc. Omul nou, multilateral dezvoltat, cum ar veni.

Ideea cu manometrul să măsori căderea de presiune peste filtrul de aer (implicit încărcarea acestuia și restricția reală, nu imaginară) mi se pare foarte bună. Am mai văzut-o și în alte părți.

Și altă chestie care am mai zis-o și cu alte ocazii și prin alte părți:

Și lumea a râs, m-a luat de nebun, etc.

Eficiența filtrării crește pe măsură ce filtrul se îmbâcsește.
Nu cred ca e nimeni nebun. Insa la cum arata admisia omului aluia... ori a vrut sa faca cu k&n-ul ala un milion de kilometri ori filtrul pe care l-a luat el si lubrefiat din fabrica de K&N a stat vreo 2-3 ani prin depozite si inevtabil s-a uscat. Nu am vazut niciodata asa ceva dupa un filtru K&N sau Green (am 2 K&N si unul Green, le interschimb periodic, cam odata la 2-4k km desi as putea merge fara probleme si 10-15k).

In manualele de utilizare ale filtrelor umede spune clar ca din cind in cind e posibil sa mai trebuiasca lubrefiate si intre curatari mai ales daca sint utilizate in medii uscate si cu temperaturi mari. Uleiul ala se mai poate si evapora de pe pinza filtrului. Ori, uitindu-ma la ce a ajuns sa intre in motorul foltvaganarului respectiv nu am decit o remarca pentru el: VW owner FAIL!

Eficienta filtrarii creste dupa ce filtrele se imbicsesc usor cu praf, insa la cele de hirtie incepe sa scada dramatic imediat dupa, spre deosebire de cele umede pe care particulele de praf se aseaza in alt fel.

Si inca o treaba: nu stiu daca noi aici polemizam (constructiv, ce-i drept, insa nu foarte util) cu privire la instalarea de filtre si admisii mai permisive pe masini cu putere mica din fabrica sau daca vorbim la cazul general. Si spun asta pentru ca bataia de cap incepe sa se merite undeva de pe la 100CP sau mai mult, preferabil 150. Tre' sa fii usor idiot (sau pur si simplu in necunostinta de cauza) sa pui filtre si admisii pe, de exemplu, citroen c1.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 1:46 pm

mituc scrie:10% diferenta in densitate inseamna, simplu, 10% diferenta in cantitatea de aer. La o masina cu motor pe benzina asta inseamna o diferenta in AFR cam de 0.6-0.7.
Aoleu, bine! Am înțeles, nădușește motorul. Nu înțeleg de ce trebuie să pui și filtru prost și nu îți ajunge doar CAIRAM sau RAMCAI sau CAISRAM sau whatever...
mituc scrie:In functie de puterea maxima a motorului (ceea ce inseamna abilitatea motorului de a arde mai mult carburant cu mai mult aer) e posibil ca un filtru anume sa fie mai mult decit suficient, sau la puteri mai mari e posibil sa nu.
De exemplu, poti incerca sa respiri prin 2 paste de pix cind stai la birou, sau sa respiri prin aceleasi paste de pix cind alergi. In ultimul caz s-ar putea sa ai o problema desi in primul nici pe departe.
OMG, iar cu placa asta.

Voi ați măsurat vreunul cu un manometru montat pe carcasa filtrului

Imagine

căderea de presiune peste cel stock ca să vedeți dacă și cât de restrictiv este și când e cazul să fie schimbat?

Că placa asta de marketing de producător de jucării pentru riceri cu filtrul de aer stock ce sugrumă motorul am auzit-o de N ori.
mituc scrie:Acel "CAI" are 70 de mii de coate, striatii, etc. Aerul care intra prin gura de rechin ajunge in motor dupa aproximativ 3 saptamini dupa ce s-a incalzit la frecarea cu diverse (filtru si striatii) si respectiv a transferat caldura de la acele conducte si casete de admisie butucanoase care ocupa 3 sferturi din compartimentul motor.
A naibii socoteală!

Din orice material e făcută tubulatura de admisie tot va ajunge în cele din urmă la temperatura ambientală din compartimentul motor. Echilbrul termic - inevitabil.

Diferența e că plasticul are coeficient de transfer termic mai mic decât tubulatura de metal cromat folosită în general la tiuning. Deci transferă mai puțină căldură aerului rece admis din fața radiatorului sau din contraaripă ori whatever.

Deci și aici stock-ul e mai bun... :ok
mituc scrie:Nu cred ca e nimeni nebun. Insa la cum arata admisia omului aluia... ori a vrut sa faca cu k&n-ul ala un milion de kilometri ori filtrul pe care l-a luat el si lubrefiat din fabrica de K&N a stat vreo 2-3 ani prin depozite si inevtabil s-a uscat. Nu am vazut niciodata asa ceva dupa un filtru K&N sau Green (am 2 K&N si unul Green, le interschimb periodic, cam odata la 2-4k km desi as putea merge fara probleme si 10-15k).
Pixelul albastru!

Graficele și articolele mint, pozele mint

Imagine

până și site-ul K&N minte:
Our actual air filters when tested generally demonstrate a cumulative filtration efficiency of between 96% and 99%.
In manualele de utilizare ale filtrelor umede spune clar ca din cind in cind e posibil sa mai trebuiasca lubrefiate si intre curatari mai ales daca sint utilizate in medii uscate si cu temperaturi mari. Uleiul ala se mai poate si evapora de pe pinza filtrului. Ori, uitindu-ma la ce a ajuns sa intre in motorul foltvaganarului respectiv nu am decit o remarca pentru el: VW owner FAIL!
Filtrul, în schimb, e prea gg.

Numai bun să cerni pietriș cu el! :ok
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Joi Iun 16, 2011 2:13 pm

MAMAAAA!!!! Deci m-ai disperat cu teoria asta!!!

Daca tot spui ca admisia stock este mai buna decat un CAI...SRI...bla bla bla... spune man... eu am modificat masina aia si am obtinut rezultatul ala...ca am eu OOle mari si stiu mai bine decat voi toti...
Spune-mi si mie ce modificari ai adus tu masinii tale sau ale unor proiecte pe care ai lucrat... povesteste-ne si noua muritorii de rand care inca ne modificam masinile ca niste inconstienti...

Povesti pe hartie iti aduc si eu biblioteci intregi...si pro si contra... spune-mi in practica...
Eu am schimbat tot traseul de evacuare...exhaust manifold...cat-back...soft... DAR... pt ca eu sunt smecher am lasat admisia stock si am scos rezultate mai bune decat voi toti inconstienti care va schimbati admisia degeaba...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 2:49 pm

Ce te supără dragul meu? :)

Mai bine ai șterge un pic tubulatura de admisie de praf năclăit cu ulei.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Joi Iun 16, 2011 3:06 pm

Shadow scrie: Daca tot spui ca admisia stock este mai buna decat un CAI...SRI...bla bla bla... spune man... eu am modificat masina aia si am obtinut rezultatul ala...ca am eu OOle mari si stiu mai bine decat voi toti...
Shadow, omul chiar are dreptate. dar fix in acest context (citat dintr-unul din testele de filtre prezentate de el):
However, if a filter is using "better airflow" as their marketing tool, remember this....Does it flow better? At very high airflow volumes, probably. BUT, Our trucks CAN'T flow that much air unless super-modified, so what is the point? The stock filter will flow MORE THAN ENOUGH AIR to give you ALL THE HORSEPOWER the engine has to give.
Si daca-mi aduc aminte am subliniat si eu undeva prin post-urile imense de mai devreme.

Cu alte cuvinte telurile noastre sint diferite, si oricare ar fi situatia asta cu "daca tii la motorul masinii tale mergi cu admisia stock" poate capata sens in multe situatii, dar nu si cind vorbim despre "Performance Tuning".
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2732
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de chainsaw » Joi Iun 16, 2011 3:08 pm

eu sunt sincer si recunosc ca mi-as pune admisie directa pe TU5-u' meu exclusiv pentru sunet ...
eu n-am nicio pretentie de sportivitate de la motoru asta... sau masina asta in general ... asa ca nu pricep deloc discutiile de pe acest topic (sau dare i say, "acest forum"...) ... unde cele mai puternice motoare sunt 2000uri diesel de 138 de cai.

tu5u in cel mai bun caz il duci in 125 de cai (cat are C2 VTS), si apoi inlocuiesti toate evacuarea montand evident si un catalizator mult mai putin restrictiv, si toata admisia cu una directa, si tot managementu' motorului pentru a lucra cu noile inputuri ...si ce kkt obtii? 135 de cai la volanta, in cel mai bun caz? "motor mai aerisit"? "cuplu mai mult si mai jos"? dude ... 1.6 110 cai, 1.35 tone!!!! tractiune fata si cutie cu 1 si 2 etajate ptr consum mic... in plus, cu toti banii dati pe ^^, vinzi c4u', ii adaugi, si-ti iei audi S3 turbo 4x4, aica tot ce ti-ai putea dori de la viata ... in materie de raport sportivitate/costuri anuale/costuri de achizitie

@SonyAD: ok, in timp iti f*** motoru cu o admisie directa, da' cand apar evidente simpotomele? la 200k? cine mai are masina atunci? si daca o ai, oricum va valora 1500e maxim ... daca omu' vrea un sunet shport si sa se minta ca simte diferente la reprize, lasa-l s-o faca ...
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Joi Iun 16, 2011 3:12 pm

mituc scrie:Cu alte cuvinte telurile noastre sint diferite, si oricare ar fi situatia asta cu "daca tii la motorul masinii tale mergi cu admisia stock" poate capata sens in multe situatii, dar nu si cind vorbim despre "Performance Tuning".
Bingo...vb de "Performance tuning"... nu de cum sa restauram dacia lui bunicu sa tina inca 100.000km...

@SonyAD: Stai linistit man... de fiecare daca cand desfaceam admisia de la CTR sa o curat...tubulatura era imaculata... culmea...
La EVO inca nu am apuca sa o schimb... dar urmeaza... don't worry... :wink:

L.E.: Merci pt raspunsul la intrebarile mele... m-am lamurit...
Chestia asta este exact ca si cum m-am duce sa ma operez la un student care debia a iesit din facultate sau la un medic cu 10 ani experienta... amandoi au citit aceleasi carti... dar parca nu prea ai merge pe mana studentului...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 6:41 pm

Shadow, se pare că refuzi să înțelegi că eu nu fac parte din tagma ricerilor. Tu presupui că gândesc ca tine, cum să fac rahatul bici, și de aia nu ne înțelegem deloc.

Eu nu găsesc de cuviință să pun un filtru de rahat pentru beneficii închipuite și mai degrabă mi-aș monta un manometru ca să nu mai schimb filtrul de aer ca șosetele ci după un criteriu riguros.

Tu găsești inadmisibil să nu pui prima mizerie de cacealma de filtru învelită în foi de marketing ca ceapa și asezonată cu ulei de castor ce-ți iese în cale numai pentru zvonul că ar aduce un micuț spor de performanță și nici măcar nu ai verificat înainte dacă efectiv ai nevoie de așa ceva.

Cu un manometru montat pe carcasa filtrului de aer, bineînțeles.

E vorba de 2 puncte de vedere diametral opuse aici.

Eu nu urmăresc și nici nu îmi închipui că se poate face rahatu' bici cu un filtru prost, kit admisie de rahat și evacuare Borla pe motor de 66 kW.

Eu mă gândesc la sisteme de filtrare ulei în bypass, astuparea EGR-ului, eliminarea clapetei de aer (al cărei mecanism e posibil să fi cedat și să se rotească după capul ei după unele simptome pe care le are mașina).

Modificările pe care urmăresc eu să le fac la mașină și investițiile sunt cumpătate, nu frivolități scumpe și proaste de 4tuning.

ClubC4: Redimensioneaza poza!

Gen mărit puterea motorului din bujii de renume, sită de pietriș în loc de filtru de aer și fulie vilbrochen din monobloc de aluminiu.

Cruntul adevăr e că să fii client K&N înseamnă să fii ricer.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Bogdan » Joi Iun 16, 2011 6:54 pm

Atunci nu postezi in aria care trebuie si devii offtopic! Informatia ta devine utila in alt context nu pe topicul asta! Imi este foarte cunoscut stilul tau de pe alte forumuri care nu concep ca o masina poate fi si altfel personalizata sau ca o masina poate fi reparata si la reprezentanta! Daca mai continui in stilul asta si vrei ca toti sa fie de acord cu tine ClubC4 nu va mai fi locul tau de joaca! Iti recomand clubcitroen.ro unde ai fi un Guru! ;)


Sent using Iphone and Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 7:00 pm

Deranjant rău că singurul punct de vedere fondat e divergent...

De regulă soluția e banul, cunosc.

Bănuiesc că vă dați jos abțibildele cu K&N și puneți la loc admisia stock când vine momentul să plasați altuia consecințele sitei de pietriș?

Sau e un atuu la vânzare consumul de ulei?
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
emicald
Mesaje: 1043
Membru din: Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
Marca si model masina: Citroen C4 thp
Localitate: Rm. Vilcea

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de emicald » Joi Iun 16, 2011 10:00 pm

offtopic, deleted
C4

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”