mituc scrie:Nu, deranjant e punctul de vedere sustinut orbeste fara a lua in considerare si premise din seturile celorlalti, chiar daca nu fac parte din motivele tale.
Vai dragă, sunteți niște persecutați pentru credință!
Vă interzic eu să vă montați site de pietriș? Eu doar zic că e cam bătaie de joc pentru ciumpalacul care cumpără mașina după voi.
Doar montați admisia stock la loc înainte de vânzare, nu? Și nu suflați cuvințel de sita de pietrș, nu?
Cu ce sunt eu de vină că vă deranjează adevărul despre sitele de pietriș?
mituc scrie:Exista masini cu aproximativ 100k km si filtre dintr-astea site de pietris care trag ca-n prima zi (sau mai tare) si nu consuma ulei deloc (fara motoare refacute sau alte schimbari). Oare cum s-a intimplat?
Iti spun eu cum: grija in exploatare si intretinere.
Câtuși de puțin. Motoarele moderne sunt foarte bune d. p. d. v. mecanic, înghit multă bătaie de joc. Totodată poate fi destul de greu de observat de pe locul șoferului fumul albastru pe care îl dai. Poți crede că ai pierderi normale, prin evaporare.
mituc scrie:Atunci ori nu stii ce e ala ricer ori iti place sa arunci cu cuvinte.
Dar cum ai vrea să îi zic? Țigăneală?
Shadow scrie:@Mituc: Man... eu nu inteleg de ce te mai chinui sa-i explici... omul are ochelari de cal la ochi... vede intr-o singura directie... daca el a spus asa... asa e... doar a citit atatea ARTICOLE pe net in care toti aia au pus POZE sau in care diversi competitori au pus chiar GRAFICE in care se vedea clar cum plaja de la Neptun se mutase in motoarele lor...
Mai conteaza ca unii dintre noi chiar au fise cu teste dyno in care chiar se vad cresteri de putere... mai conteaza ca sunt unii care au sarit de 100K km cu site din astea care ale dreaqu daca chiar ai grija de ele...chiar filtreaza si mai iti dau si niste cresteri pe aici pe dincolo... astea sunt argumente??? Hai ma Mituc...
Ooo, vai. De parcă vreodată 2 testări, chiar și pe același dinamometru, o să iasă fix la fel (mai ales dacă sunt consecutive) sau dinamometrul însuși nu are o marjă de eroare foarte probabil suficientă să ascundă orice spor ce s-ar putea datora sitei de pietriș (dacă există).
Mai mult de atât, pe topicul ăla de pe tdiclub cu plaja din Neptun în admisie e și o captură de ecran cu 3 grafice de dyno, primul fără nici un filtru, al doilea cu filtru stock și al treilea cu sită de pietriș:
Bineînțeles că și ăsta e o minciună.
Tu ce vrei, de fapt? Când ți se arată poze în ce hal
NU filtrează sita cutare de pietriș, cum bate lumina prin sita cutare de pietriș, cum nu aduce nici un beneficiu sita cutare de pietriș?
Ce vrei, ce te deranjează pe tine de fapt?
Doar nu o să arunc banii pe o mizerie d-asta (eventual și tubulatură și alte tâmpenii) și testare pe dinamometru înainte și după ca să îți demonstrez ție că e o tâmpenie în timp ce îmi umplu motorul de nisip.
Dacă asta numești tu experiență, succes și la mai mare dar sper să ai integritatea ca atunci când vei vrea să vinzi mașina să lași admisia aspirator de praf pe ea.
P. S. Nu cred că m-ai observat zicând ceva rău de o evacuare sport sau alte metode finuțe și eficace de tuning.