Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Avatar utilizator
Ediz
Mesaje:759
Membru din:Lun Dec 01, 2008 10:59 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i
Mercedes C200 Kompressor
Numar Inmatriculare:Ct 07 WOA / CT 90 ESE
Localitate:Constanta
Contact:
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de Ediz » Mie Noi 20, 2013 10:34 am

mituc scrie:E o skoda, cu sau fara eleron... cum poate sa arate bine?! :twisted:
Apropo Bogdan, f tari pozele de pe facebook. Nu i-ai prins si pe "conte" si Rick ? :)))
Scuze de off .
C4
C200K

Avatar utilizator
Juliu
Mesaje:689
Membru din:Dum Oct 11, 2009 8:50 am
Numar Inmatriculare:B-14-KWD
Localitate:Bucuresti

Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de Juliu » Mie Noi 20, 2013 5:01 pm

Eu cred ca este destul de discret eleronul acela. Ma rog, tot Skoda ramane, cu sau fara eleron. :)
Citroen C4, 1.6 vti
Imagine

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje:5749
Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina:Lancer Sportback
Contact:

Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de catalin4u24 » Mie Noi 20, 2013 6:11 pm

Bai nu știu dar eu zic ca arata bestial RS'ul... Tot Skoda rămâne in ce sens ca eu nu înțeleg!? E ceva rău? Ah ca nu au ei modele care excelează in materie de design da, dar ca si construcție / fiabilitate sunt mașini cat se poate de ok.
Mie îmi plac Skodele, nu mi-as lua una dar am o părere foarte buna despre ele :)


Tapatalk 2

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de Bogdan » Mie Noi 20, 2013 6:11 pm

De care Rick zici? Rick's restorations? Se filma si nu am stat, dar sper sa ajung azi !


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Ediz
Mesaje:759
Membru din:Lun Dec 01, 2008 10:59 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i
Mercedes C200 Kompressor
Numar Inmatriculare:Ct 07 WOA / CT 90 ESE
Localitate:Constanta
Contact:

Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de Ediz » Mie Noi 20, 2013 6:32 pm

Bogdan scrie:De care Rick zici? Rick's restorations? Se filma si nu am stat, dar sper sa ajung azi !


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Rick Harrison , de la Pawn , am vazut ca ai pus o poza cu Chumlee :D
C4
C200K

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de Bogdan » Mie Noi 20, 2013 7:16 pm

Aaa nu era :). Doar Chumlee si Old man :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
sorinel0310
Mesaje:1098
Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
Numar Inmatriculare:B *** SXN
Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)

Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de sorinel0310 » Mie Noi 20, 2013 7:48 pm

catalin4u24 scrie:Bai nu știu dar eu zic ca arata bestial RS'ul... Tot Skoda rămâne in ce sens ca eu nu înțeleg!? E ceva rău? Ah ca nu au ei modele care excelează in materie de design da, dar ca si construcție / fiabilitate sunt mașini cat se poate de ok.
Mie îmi plac Skodele, nu mi-as lua una dar am o părere foarte buna despre ele :)


Tapatalk 2
Sunt exact de aceiasi parere ! :)
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM

Imagine

Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Just another car :)

Mesaj de Bogdan » Lun Dec 02, 2013 12:15 pm

N-am mai scris demult pe aici..am ajuns la aproape 2000 km cu ea, ca mai mult a stat masina .
Dupa 12 zile, de stat a pornit instant fara nicio ezitare, nu ca ar fi ceva wow, dar in ziua de azi nu te mai mira nimic :).
Se pare ca la VAG este ceva normal sa se abureasca farurile in diverse situatii climatice. Evident ca nu e nimic normal, dar am ramas tampit cata lume de pe vwforum considera acest lucru perfect normal, ba chiar esti trimis la manual ca asa scrie acolo :)). Si da, in manual scrie acest lucru :lol:

Deci cum ziceam, dupa ploile astea am observat ca farurile s-au aburit, in dreptul DRL , destul de deranjant, dealer-ul de unde am luat masina a fost foarte receptiv si mi-a spus telefonic clar si raspicat ca se schimba dar trebuie sa constate si ei. (contrar opiniilor celorlati utilizatori de pe forum care au luat de bun acest lucru). E cineva cu un Golf VI caruia i s-a aratat o circulara de la Valeo cum ca e normal sa se abureasca farul mai ales ca nu afecteaza functionalitatea cica :).

Pe mine ma bufneste rasul numai cand aud normalitatea asta.. Si la C4 stiu ca se mai aburesc asa putin, in colturi in conditii super nasoale, dar nu la prima ploaie.

Evident ca nu s-au mai aburit acum ca nu mai ploua, ei zic ca atunci cand temperatura este sub 4-5 grade, atunci apare fenomenul asta, drept pentru care dealer-ul mi-a dat un nr de telefon personal, si in momentul cand ploua si se aburesc sa sun si sa ma duc direct la ei fara programare , deoarece e greu sa prevezi cand ploua si cand se aburesc. Ramane de vazut finalitatea, la telefon au fost ok, sa vedem concret cand ajung acolo.

Nu o iau ca o problema tragica, dar totusi..chiar asa se abureasca, si sa se considere ceva normal :lol: :lol: ? Sunt mai multi cu "problema" asta, nu toti, ceea ce inseamna ca nu e ceva general ..asta e bine totusi.

Consumul evident ca s-a marit putin, pt ca fac drumuri relativ scurte cu ea, si am ajuns la 10.8 , in conditiile in care C4 are 13.1 , tot pe aceleasi drumuri scurte si vreme rece:).

Cauciucurile de iarna sunt cam zgomotoase, dar pot sa traiesc cu ele asa, decat sa fi dat cine stie cate sute de ron in plus pe unele mai silentioase. Trebuie rodate si ele(nu au mai mult de 100km), si chiar daca sunt mai bune decat ce am eu pe C4 acum, puterea Skodei fac ca aderenta sa se piarda ff usor la accelerari mai in forta. Cand am dat rotile pe 17 jos, am cautat de am innebunit o penseta pentru a scoate protectiile de la prezoane(sunt niste plastice care vin peste prezoane, nu stiu exact rolul lor cred ca e doar estetic totusi). Ori nu stiu eu unde sa o caut, ori masina nu a venit cu ea, trebuie sa caut prin manual sa vedem unde naiba o fi :).


Multi se plang de suspensie zgomotoasa pe spate, a mea chiar nu face galagie, si banui eu ca este din cauza suspensie sport care vine si cu alte bucse pe spate. Momentan niciun greieras, niciun zgomot suspect chiar daca au fost sub 0 grade. Cei din Anglia au inceput sa se planga cam devreme de greierasi , sa speram ca nu va fi cazul inca :).

O alta mizerie, cand e rezervorul plin, si dai cu spatele, se aude motorina in rezervor..ca la loganuri asa :lol: . Trebuie sa fie perfect liniste in masina ca sa se auda, dar se aude clar acest lucru. Nu stiu exact de ce se aude, dar probabil ca lipseste ceva pe acolo vreun separator habar nu am, totul evident fiind pus pe reducerea de costuri.
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de mugurel » Sâm Dec 28, 2013 2:41 pm

Sincer?
Te felicit pentru achizitie.
Am incercat de mai multe ori sa evit sa mai scriu pe forum, pentru ca este foarte greu de raspuns la toate solicitarile.
Ai facut cea mai inteleapta alegere.
Si la fel de sincer, iti spun ca am evitat sa iti ofer ceva bun. Pentru ca este greu sa sustii in Romania un produs fara o retea de service asa cum o face Citroen de mai multi ani.
Din cauza creierului meu stricat, prefer sa raman la CITROEN.
Datorita...
In schimb, lasand la o parte alegerea pe care ai facut-o, este cel putin ciudat ca administratorul forumului marcii Citroen si a modelului C4 sa se plimbe cu o masina care nu apartine nici macar marcii!
Stiu ca m-ai sunat pentru o oferta de Citroen, dar, iti repet, nu puteam sa iti ofer ceva concret.
Poate de aceea eu nu ma plimb nici cu Aston Martin si nici cu mai stiu eu ce BMW. Si aici este creierul meu defect!
Tu, iti repet, Bogdan, ai facurt o alegere inteleapta!
Eu sunt prea sentimental si de multe ori gresesc in viata, dar stiu sigur ca asta este calea pe care mi-am ales-o in viata.
Acest club, clubC4, este un club minunat si imi place de voi maxim, insa de multe ori ratiunea depaseste inima...
Poate ne-om vedea vreodata la o cafea si pot sa iti admir si eu Skoditza ta!
Go, go,go!
DS3 1,6HDi 92CP

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de Bogdan » Sâm Dec 28, 2013 3:21 pm

:)

Daca obtineam o oferta fff buna la C5 l as fi luat chiar daca e o masina din 2008. Insa banii vorbesc din pacate.


C5-ul este o masina vie, si tare mi-e ca suspensia hidraulica va disparea la urmatoarele generatii, avand in vedere trendul ultimilor ani de reducere masiva a costurilor! Deja numeri pe degete compactele cu suspensie independenta spate.

Eu nu sunt atasat de nicio marca, dar recunosc ca mi ar fi placut mai mult un 525 XD :), dar doar sa castig la loto astfel incat sa imi permit asa ceva(achizitie, asigurari, intretinere)

Ramane de vazut cat de buna a fost alegerea, in timp si cand iau contact cu serviceurile :).

Pana acum nu am nimic de reprosat, mici gaselnite ca la orice masina, insa motorul, cutia, consumul, reprizele de acceleratie sunt fix ce trebuie :)

PS: nu conduc doar Skoda..in continuare C4 face parte din peisaj si aproape zilnic merg cu el acum iarna :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de Doc » Sâm Dec 28, 2013 4:38 pm

catalin4u24 scrie: Nu știu cum e la Skoda dar de ex la ultima generație de BMW 'uri nu mai merge, au protecție anti tuning :) , se face dar trebe dat chipul afara si scris direct pe el.


Tapatalk 2
Nu stiu cine te-a informat asa, dar este total gresit. Generatiile noi de ecu (in general dupa 2009 si cu microprocesor infineon) se modifica doar in boot mode. O procedura diferita un pic diferita de remaparea pe obd.

Felicitari pentru masina. Si eu am cautat multa vreme o masina un pic mai mare, cu un motor si cutie automata buna. Nu prea am avut de ales. Din grupul vag n-as fi ales decat 2.0tfsi si 3.0tdi cu o cutie S-Tronic. Nu sunt fan al motoarelor TDi sub 3.0l.

De ce nu O3 cu 2.0TFSI dsg?
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de Bogdan » Sâm Dec 28, 2013 4:57 pm

Ar fi insemnat RS, adica benzina, 220 cp, "faimoasa" DSG 7, suspensie independenta spate, si cu totul alti bani iar consumul m ar fi speriat prea tare.
Am oscilat intre 1.8 TSI de 180 CP si 2.0 TDI, si avand in vedere ca am vrut automata neaparat nu m am aruncat la DSG7 fiind arhicunoscute problemele.

Citesc pe vwforum pareri ale celor care au 2.0 sau 1.8 benzina, si pentru Bucuresti consumurile alea nu arata bine deloc, de la 14 in sus pana la 16-18...adica nu e ceva ce mi-as dori de la o masina gen Octavia. Afara la fel, eu consum sub 6 in regim de autostrada, ei 7-8...si nu prea e ce trebuie. Evident ca altfel trag 220 cp si chiar cei 180, insa eu sunt perfect multumit cu cei 150 si 320nm :).

Accept consumurile asteaari daca vin de la o masina mai sportiva, gen un 335i coupe sau mai nou seria 4, sau vreun V8-V10 pe SUV, dar in niciun caz de la Octavia , cand merg linistit cu familia :).










Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG

Mesaj de Doc » Sâm Dec 28, 2013 5:08 pm

Cand merg cu familia ma intereseaza mai mult siguranta si mai putin consumul. Oricum nu sunt asa de exagerate consumurile la benzina. Sa nu luam cazurile extreme de consum, daca spui ca mergi cu familia. In oras se poate folosi o masina mai mica, iar la drum lung diferenta de 1-1.5l nu este asa de mare. In general, problemele si intretinerea unui motor turbo diesel sunt mult mai mare decat la benzina. Diferenta de consum nu mai conteaza in astfel de cazuri, se amortizeaza in timp. Daca faci peste 40.000km pe an atunci poate renteaza un diesel, altfel va fi inutil mai ales daca mergi numai in oras.

P.S. daca ar fi sa te iei dupa toata forumurile auto din romania, nu iti mai cumperi nicio masina. :)
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”