Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
- fanut
- Mesaje:1812
- Membru din:Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
- Numar Inmatriculare:LGR
- Localitate:IASI
- Contact:
Poze ba daaaa???
Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Fac si din alea, ca nu l-am mai dat jos. Pierderile au fost pe la valve. Maine il schimb si iti fac si poze. Ai de dat 5 clipsuri jos si doua suruburi 5 min si il vezi )
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Bai tu poluezi cam mult stratul de ozon. Si cred ca si furi curent.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Cred ca e prea dimineata, nu am inteles ce vrei sa zici...
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Pfff de cand nu am mai scris ceva, intre timp, buburuza a facut 164.000 km si a primit o revizie bine meritata!
- ulei, filtre, si pe langa astea capat bara stanga (care nu a fost schimbat impreuna cu cel dreapta si bieletele de directie anul trecut), plus flanse si rulmenti palieri (kit complet stanga dreapta), si bujii noi
- ulei, filtre, si pe langa astea capat bara stanga (care nu a fost schimbat impreuna cu cel dreapta si bieletele de directie anul trecut), plus flanse si rulmenti palieri (kit complet stanga dreapta), si bujii noi
-
- Mesaje:40
- Membru din:Joi Oct 31, 2013 2:47 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6hdi
- Numar Inmatriculare:B 182 DUM
- Localitate:București
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Întrucât am am luat mai mult decât am dat (adică am folosit mai multă informație decât am oferit) a sosit timpul să povestesc cam cum sună povestea C4-lui meu. Așadar:
ea: a luat ființă în 2008 și a fost recunoscută în 2009
timp împreună: aproape 2 ani
km împreună:aproape 27.000 (am luat-o la 56.000), deci nu foarte mulți.
revizii făcute: 2
în plus față de reviziile clasice: discuri și plăcuțe față, plăcuțe spate; opritoare (nu știu exact cum se cheamă - chestiile alea care nu lasă ușa să vină peste tine) uși spate; ceva bucșe că tot se umbla la roți pt. discuri și așa a zis mecanicul Lică; o garnitură de la injectorul 4, dc nu mă înșel, pentru că scăpa mirosuri ce ajungeau în nasul pasagerilor; o igienizare a instalației de AC; și un upgrade de soft la Norishor, upgrade ce m-a condus dealtfel și la identificarea problemei cu garnitura de la injector
inima: 1,6, 109 CP fără FAP (ce bine că mi-a zis Norishor asta, că nu știam)
mănâncă: motorină
cum mănâncă motorina: 6,5% per total la o viteză medie de 35km/h; vara scade la 6%, iarna urcă spre 7. Eu merg cam 60 urban și 40 extra (după un calcul nematematic). Urban înseamnă, în 85% din cazuri, dus la serviciu dimineața în plin trafic și întors de la serviciu în plin trafic. Media orară nu sare de 14 km/h. București, evident. Restul de 40% îi fac în week-end-uri și concedii și implică toate drumurile posibile (practicabile). Cert este că la un drum de vreo 1500 de km prin România, care a implicat autostradă (cam 140 km/h), drumuri naționale, județene, munte, mare, ambuteiaje etc media a fost undeva în jur de 5,3-5,5 l/sută.
probleme: în afară de cele descrise mă deranjează îngrozitor scutul ăla termic de la turbină care s-a desprins din toate șuruburile de sus și e deranjant. și cele 1,2,3,4,5 zgârieturi pe care mi le-au aplicat diverși prin parcări.
Concluzie: îmi place în continuare mașina și cred că va fi prima cu care voi sări de 100.000.
ea: a luat ființă în 2008 și a fost recunoscută în 2009
timp împreună: aproape 2 ani
km împreună:aproape 27.000 (am luat-o la 56.000), deci nu foarte mulți.
revizii făcute: 2
în plus față de reviziile clasice: discuri și plăcuțe față, plăcuțe spate; opritoare (nu știu exact cum se cheamă - chestiile alea care nu lasă ușa să vină peste tine) uși spate; ceva bucșe că tot se umbla la roți pt. discuri și așa a zis mecanicul Lică; o garnitură de la injectorul 4, dc nu mă înșel, pentru că scăpa mirosuri ce ajungeau în nasul pasagerilor; o igienizare a instalației de AC; și un upgrade de soft la Norishor, upgrade ce m-a condus dealtfel și la identificarea problemei cu garnitura de la injector
inima: 1,6, 109 CP fără FAP (ce bine că mi-a zis Norishor asta, că nu știam)
mănâncă: motorină
cum mănâncă motorina: 6,5% per total la o viteză medie de 35km/h; vara scade la 6%, iarna urcă spre 7. Eu merg cam 60 urban și 40 extra (după un calcul nematematic). Urban înseamnă, în 85% din cazuri, dus la serviciu dimineața în plin trafic și întors de la serviciu în plin trafic. Media orară nu sare de 14 km/h. București, evident. Restul de 40% îi fac în week-end-uri și concedii și implică toate drumurile posibile (practicabile). Cert este că la un drum de vreo 1500 de km prin România, care a implicat autostradă (cam 140 km/h), drumuri naționale, județene, munte, mare, ambuteiaje etc media a fost undeva în jur de 5,3-5,5 l/sută.
probleme: în afară de cele descrise mă deranjează îngrozitor scutul ăla termic de la turbină care s-a desprins din toate șuruburile de sus și e deranjant. și cele 1,2,3,4,5 zgârieturi pe care mi le-au aplicat diverși prin parcări.
Concluzie: îmi place în continuare mașina și cred că va fi prima cu care voi sări de 100.000.
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Felicitari pentru masina si sa te plimbe peste cei 100.000 propusi, doar ca nu e locul chiar aici, in topicul meu!
-
- Mesaje:40
- Membru din:Joi Oct 31, 2013 2:47 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6hdi
- Numar Inmatriculare:B 182 DUM
- Localitate:București
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Așa este. Scuze. Acum am văzut că am scris aiurea
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Buburuza mea a ajuns la 170.000 si a apucat-o caldurile, adica pe partea stanga da doar caldura...si da frate, nu gluma ) daca dau pe auto ac te coace in 5 minute...asa ca am comandat kit reparatie plus manopera, dar dupa sarbatori, si ma ajunge...66 ron + 90 ron manopera, la Union Cars (fostul servunion Iasi)
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
175.000 cu buburuza. Intre timp sa reparat și clima. Kit și manopera 200 RON la Union Cars Iași.
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
192.000 km cu buburuza si, cum nu a avut norocul sa fie inlocuita urmeaza o investitie masiva in ea...va urma
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Asa cum spuneam zilele trecute buburuza mea a trecut printr-un proces "amplu" de reabilitare si a primit urmatoarele:
-vopsit total, pe aceeasi culoare, plus bandouri portiere negru lucios
-kit ambreiaj nou
-parbriz nou Fuyao, cu senzori lumina/ploaie, laminat-tenta mov
-anvelope noi de vara R17
-foliat geamuri
-ceruire caroserie plus anti rain geamuri, parbriz, luneta
-curatare tapiterie, plafon si mocheta cu aburi
-curatat instalatie AC
De acum buburuza se prezinta ca noua, si sper sa mearga la fel de bine inca 200k
-urmeaza o sedinta foto
-vopsit total, pe aceeasi culoare, plus bandouri portiere negru lucios
-kit ambreiaj nou
-parbriz nou Fuyao, cu senzori lumina/ploaie, laminat-tenta mov
-anvelope noi de vara R17
-foliat geamuri
-ceruire caroserie plus anti rain geamuri, parbriz, luneta
-curatare tapiterie, plafon si mocheta cu aburi
-curatat instalatie AC
De acum buburuza se prezinta ca noua, si sper sa mearga la fel de bine inca 200k
-urmeaza o sedinta foto
- fanut
- Mesaje:1812
- Membru din:Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
- Numar Inmatriculare:LGR
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Unde ai vopsit pana la urma masina? Sa te bucuri de ea inca 200k.
Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Mersi. La un service in Targu Frumos. Avea recomandari f bune si pretul a fost ok. A iesit bine pert total, daca te uiti cu ochi critic gasesti mici defecte )
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact: