Offtopic Room !
- Cosma Adrian
- Mesaje:1108
- Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
- Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
- Localitate:Zalau
- Contact:
Vezi ca vine Catalin peste tine.
Oricum e la mintea cocoșului, nu cred ca cineva avea alta impresie.
Oricum e la mintea cocoșului, nu cred ca cineva avea alta impresie.
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Offtopic Room !
Problema este ca toate guvernele din lume cu foarte putine exceptii (tarile nordice, brazilia, etc) au pus botul grav la cacatul asta cu emisii de CO2 mici. Producatorii de masini au alimentat o cerinta initiala de consum redus de carburant si pret mic per kilometru care initial a functionat.
Apoi si-au dat seama ca nu mai sint pasari prin orase, ca se usuca copacii, ca s-au inmultit cazurile de cancer pulmonar si de piele, de autism, etc. Si au zis ca hopa, acum va facem aceste masini mai putin poluante, si le punem filtre de particule. Moment in care s-a dus pe apa simbetei orice avantaj al dieselui fata de otto pentru ca un filtru de particule e garantat 100-150k km si unul nou e ieftinache, vreo 2k EUR, la o masina care dupa 7-8-10 ani ajunge sa coste 3-5k eur.
Dupa aia au venit cu rezervoarele de uree si alte trasnai cu care au dat-o si mai grav de gard, iar acum se intorc la filtrele de particule care practic sint un punct mort pentru ca tre' sa faca si uleiurile aiurea si sa recomande revizii la maxim 10k ceea ce ar fi in neconcordanta cu ideea initiala de cost de exploatare mic a dieselului, si daca nu fac asta dau in alte probleme care in final se soldeaza cu cuzineti mincati, cu segmenti uzati peste masura, si tot felul de chestii care se lasa cu mult fum multicolor in spate pe care catalizatoarele si filtrele de particule il mascheaza vreo 15 minute sau asa ceva.
FAIL? Maxim!
Apoi si-au dat seama ca nu mai sint pasari prin orase, ca se usuca copacii, ca s-au inmultit cazurile de cancer pulmonar si de piele, de autism, etc. Si au zis ca hopa, acum va facem aceste masini mai putin poluante, si le punem filtre de particule. Moment in care s-a dus pe apa simbetei orice avantaj al dieselui fata de otto pentru ca un filtru de particule e garantat 100-150k km si unul nou e ieftinache, vreo 2k EUR, la o masina care dupa 7-8-10 ani ajunge sa coste 3-5k eur.
Dupa aia au venit cu rezervoarele de uree si alte trasnai cu care au dat-o si mai grav de gard, iar acum se intorc la filtrele de particule care practic sint un punct mort pentru ca tre' sa faca si uleiurile aiurea si sa recomande revizii la maxim 10k ceea ce ar fi in neconcordanta cu ideea initiala de cost de exploatare mic a dieselului, si daca nu fac asta dau in alte probleme care in final se soldeaza cu cuzineti mincati, cu segmenti uzati peste masura, si tot felul de chestii care se lasa cu mult fum multicolor in spate pe care catalizatoarele si filtrele de particule il mascheaza vreo 15 minute sau asa ceva.
FAIL? Maxim!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: Offtopic Room !
Oricum dieselul a devenit un lux. Prostesc de altfel, chiar daca sunt fan diesel nu insemna ca nu sunt realist. Zic lux pentru ca este mult mai scump de intretinut decat un benzinar aspirat la care n-ai nici o grija decat revizii si o data la nu stiu cat timp o distributie.
La diesel ai turbo care dupa 150 de mii pica, la altele mai devreme. Ai dpf la care daca nu ai drumuri lungi unde sa-l regenerezi in mod constant se infunda si e scump apoi. La drumuri scurte nu faci decat sa chinui motorul etc.
Sunt sigur ca pe viitor dieselul va disparea.
Viitorul este benzina capacitate mica plus electric. Sau electric complet.
Tesla e viitorul
Mie imi place dieselul pentru ca raportul consum/performanta e inca peste benzinar. Cuplu ca la balamuc... Desi la sfarsitul zilei tot dieselul costa mai mult.
Dar inca nu am nici o varianta de benzinar cu 200cp si consum mediu de 7. Asa ca eu mai raman p-aici
La diesel ai turbo care dupa 150 de mii pica, la altele mai devreme. Ai dpf la care daca nu ai drumuri lungi unde sa-l regenerezi in mod constant se infunda si e scump apoi. La drumuri scurte nu faci decat sa chinui motorul etc.
Sunt sigur ca pe viitor dieselul va disparea.
Viitorul este benzina capacitate mica plus electric. Sau electric complet.
Tesla e viitorul
Mie imi place dieselul pentru ca raportul consum/performanta e inca peste benzinar. Cuplu ca la balamuc... Desi la sfarsitul zilei tot dieselul costa mai mult.
Dar inca nu am nici o varianta de benzinar cu 200cp si consum mediu de 7. Asa ca eu mai raman p-aici
- ingfrancisc
- Mesaje:917
- Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
- Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:TM04DVF
- Localitate:Timisoara
- Contact:
Re: Offtopic Room !
eu zic sa-ti revizuiesti sursele ...mituc scrie:http://www.dailymail.co.uk/debate/artic ... ds-us.html
Sper ca dieselurile sa dispara subit de la anul. Asa, pur si simplu, sa coboare oamenii dimineata si sa nu-si mai gaseasca imputitaniile in fata blocului.
1. adica "or 'black carbon' — in diesel exhaust are now believed to be second only to carbon dioxide in their ability to cause global warming" !!!!! pui mei! astia sunt de-a dreptul analfabeti. Adica, oricine a terminat 8 clase (chiar si in UK) cam stie cum e cu corpurile negre si lumina (energie/caldura)!
2. Doar "cercetatorii din UK" nu stiu ca ordinea ar fi: CO2, CH4, N2O, etc (ai aici o lista destul de corecta: https://en.wikipedia.org/wiki/IPCC_list ... ouse_gases" onclick="window.open(this.href);return false;). Probabil ca cercetatorii citati in porcaria aia de tabloid sun d'aia ca astia: http://metropotam.ro/La-zi/Cele-mai-stu ... 827885741/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Restul planetei stie (nu crede) ca particulele si SO2 sunt principalii factori care resping radiatie solara
3. pana una alta benzinarele astea sunt cam singurele care SIGUR cauzeaza cancer in mediul urban ... sorry, asta e ... avand emisii de benzen, toluen si xilen cam cu 10 la x mai mari decat un diesel. Si ghici care sunt cei mai cancerigeni aerosoli din univers? Ai ghicit, fix aia 3!
4. de unde ai scos aia cu filtrul de particule care expira dupa 100k? Nu de alta da' al meu are 130k si e "uzat" 5%. La Ranger am 200k si e uzat cam 15% (dar e de 2500). Si nu, nu fumega niciuna.
5. cum ti-ai imagina tranportul (de orice fel) fara motorina? Ca bombe si armata sa furi titeiul arabilor n-ai, si nici nu vei avea vreodata!
6. Cum iti explici ca singurul loc unde "disazlu" e vinovat e la CE! adica acolo unde companiile petroliere au oficial subsidiare de lobby (ca sa nu zic firme de dat mita)?
A, pe cine crezi ca iubesc astia (petrolierii) mai mult? pe ala care are un 1.6 cu consum de 10l sau pe ala cu 1.6 si consum de 6-7?
... daca tot esti asa, super preocupat de situatia planetei ... cum de ai dat o caruta de bani pe mazda asta, si nu ceva ai luat ceva de 08-1.2 ... mai prietenos cu planeta?
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Offtopic Room !
...Care in cit timp se oxideaza odata ajunsi in atmosfera? Respectiv la citi metri de esapament ajung in forma asta odata trecuti prin catalizator?ingfrancisc scrie: 3. pana una alta benzinarele astea sunt cam singurele care SIGUR cauzeaza cancer in mediul urban ... sorry, asta e ... avand emisii de benzen, toluen si xilen cam cu 10 la x mai mari decat un diesel. Si ghici care sunt cei mai cancerigeni aerosoli din univers? Ai ghicit, fix aia 3!
Funinginile de diesel pe de alta parte sint destul de trainice incit sa miroase zarzavaturile a motorina daca gradina e linga o strada relativ circulata, ca ale nu se oxideaza nici cind ploua, nici in prezenta ozonului sau a altor factori care ar putea cataliza descompunerea lor.
Nu am spus ca expira, am spus cit e garantat. De fapt n-am spus eu, o spun producatorii Exploatat in trafic bara la bara filtrul de particule se duce in treaba lui si mai rapid. N-o spun eu, uita-te pe strada la masini pretins euro 4/5, sau stai la 3 metri de una si vezi cum miroase.ingfrancisc scrie: 4. de unde ai scos aia cu filtrul de particule care expira dupa 100k? Nu de alta da' al meu are 130k si e "uzat" 5%. La Ranger am 200k si e uzat cam 15% (dar e de 2500). Si nu, nu fumega niciuna.
E o diferenta intre niste gaze rezultate in urma unei arderi prin compresie si in mediu bogat in oxigen, si respectiv intre niste gaze rezultate in urma unei arderi initiate de scinteie intr-un amestec relativ stoechiometric. Primele vor fi mult mai rezistente la oxidare.
E o diferenta intre dieselul folosit la transport in motoare care au plaja de eficienta jos (camioane, autobuze) si care odata pornite nu se mai opresc cu orele, pe de o parte, si intre turisme pe cealalta parte care merg 2 metri si se opresc, stau o ora, si apoi mai pornesc sa mai mearga 2 metri.ingfrancisc scrie: 5. cum ti-ai imagina tranportul (de orice fel) fara motorina? Ca bombe si armata sa furi titeiul arabilor n-ai, si nici nu vei avea vreodata!
Cum iti explici ca in alte state/comunitati dieselul a fost exclus in mod tacut intii de la accesul in anumite zone si apoi s-a descurajat la scara larga achizitia de dieseluri prin impozite?ingfrancisc scrie: 6. Cum iti explici ca singurul loc unde "disazlu" e vinovat e la CE! adica acolo unde companiile petroliere au oficial subsidiare de lobby (ca sa nu zic firme de dat mita)?
Cum iti explici ca anul trecut in absenta vintului Parisul a fost sufocat in mod repetat de smog de diesel, si nu de vapori de toluen si monoxizi? Iti zic eu cum, uita-te la raspunsul de la punctul 4.
Pai eu cred ca pe dieselisti ii iubesc mai mult. costa 50 de bani sintetizarea unui litru de motorina din petrol, si vreo 2RON a unui litru de benzina. Iar diferenta de pret la pompa e mai mica de atit fara sa mai punem in calcul accizele care-s mai mari la benzina.ingfrancisc scrie: A, pe cine crezi ca iubesc astia (petrolierii) mai mult? pe ala care are un 1.6 cu consum de 10l sau pe ala cu 1.6 si consum de 6-7?
Pai e nevoie de vreo 3-4 mazde ca a mea sa dea jos un biciclist care merge in spatele ei, si de doar un diesel de 1.4 cu jumatate din numarul de kilometri.ingfrancisc scrie: ... daca tot esti asa, super preocupat de situatia planetei ... cum de ai dat o caruta de bani pe mazda asta, si nu ceva ai luat ceva de 08-1.2 ... mai prietenos cu planeta?
Apoi, uita-te cum duhneste un benzinar de 100k km, si cum duhneste un diesel de 100k km cu aceeasi norma de poluare. Nu am zis 200km ca diferenta e cam clara. Nu tre' sa spuna cineva aceste lucruri, iesi in strada si le vezi imediat. Ca vezi cite o masina pe ici-colo care scoate mai putin fum ca altele - bine, se mai intimpla, depinde de diverse. Dar majoritatea dieselurilor cu ceva km la bord sint moartea, indiferent de producator.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- ingfrancisc
- Mesaje:917
- Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
- Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:TM04DVF
- Localitate:Timisoara
- Contact:
Re: Offtopic Room !
Haha, trebuia sa te faci politician ca intrebarea era alta!mituc scrie:Pai e nevoie de vreo 3-4 mazde ca a mea sa dea jos un biciclist care merge in spatele ei, si de doar un diesel de 1.4 cu jumatate din numarul de kilometri.ingfrancisc scrie: ... daca tot esti asa, super preocupat de situatia planetei ... cum de ai dat o caruta de bani pe mazda asta, si nu ceva ai luat ceva de 08-1.2 ... mai prietenos cu planeta?
La Paris dizalurile sunt de vina ca asa i-a venit tovaresei primar o idee ... ca cineva trebuie sa fie de vina, doar nu tovarasa primar, incapabila sa incurajeze transportul in comun ... Acolo s-a ocupat IFSTTAR-ul de masuratori si analize (http://www.ifsttar.fr" onclick="window.open(this.href);return false;) si desi baietii astia (cei mai buni din EU pe tema asta) au zis ca nu tipul motorizarii ci densitatea de masini e problema, accentuata de fenomene de inversiune termica ... tovarasa primar o tine pe ai ei! Ca, evident, un politician care se respecta nu greseste niciodata! Acelasi lucru se intampla si in LA, inversiune termica sau mai pe romaneste, in anumite momente aerul de la suprafata solului e mai rece decat aerul din stratul superior (care de obicei coboara la 2-300 m sau mai jos) si poluanti raman captivi in stratul de jos - si ghici ce se intampla cand volumul disponibil pentru dispersia lor se comprima? Concentratia lor creste si se formeaza smogul, in SUA, doar la Paris nu e smog, e "bad dizal"
https://livinginatoxicworld.files.wordp ... s-fee1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.treehugger.com/assets/imag ... -smart.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ca daca te uiti la pozele astea ... cam e smog in Paris (cum zice si IFSTTAR), nu bad dizal cum zice tovasa primar. Iar smogul, pe langa inversiune mai poate fi de la niste reactii foto-chimice, da nu mai zic nimic de astea ca implica niste vapori de benzina si soare (nu pulberi de la dizal!) ... si evident, la Paris nu exista nici soare nici benzina evaporata ...
Da' na, americanii au ghinion, ei n-au dizal in LA asa ca n-au pe cine da vina!
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Offtopic Room !
Daca e sa compar pozele cele doua, poza din LA pare sa fie cu mai mult praf si posibil oxizi de metale, iar cea din paris cu funingine. Insa aici diferenta dintre luminozitate si aparate are un cuvint greu de spus.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Offtopic Room !
Sper ca in timp toti idiotii astia sa poarte masti de gaze si sa li se injecteze fum din esapamente de diesel, si sa fie astfel protejati de aerul curat.
http://ecoprofit.ro/diesel-europa-diese ... -motorina/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ecoprofit.ro/diesel-europa-diese ... -motorina/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Offtopic Room !
Incet-incet se trezeste si presa noastra auto de 2ROL din somnul diezelilstic.
http://www.automarket.ro/stiri/testele- ... 66967.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.automarket.ro/stiri/testele- ... 66967.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: Offtopic Room !
Sa-l interzica! Dieselul ma refer.
Daca n-ar fi asa scumpe n-as zice nu la o electrica! Cuplul ala prezent de la 0km/h yummy
Vreau o Tezla dar costa cat o casa...
Daca n-ar fi asa scumpe n-as zice nu la o electrica! Cuplul ala prezent de la 0km/h yummy
Vreau o Tezla dar costa cat o casa...
- djmanianfs
- Mesaje:525
- Membru din:Dum Aug 19, 2012 9:52 pm
- Marca si model masina:BMW F10 520D LCI 2012
Re: Offtopic Room !
Ai cineva idee cum si unde gasesc informatii pentru a putea calcula taxa de mediu pentru masina mea? Ma refer la norma de poluare (Euro3 sau 4) si cate grame de CO2 "curge din ea"
Ex: Citroen C4 coupe 1.4 16V 2005, Gri Iridis
Actual: BMW F10 520D LCI 2012, Black Saphire Metalic 475
Actual: BMW F10 520D LCI 2012, Black Saphire Metalic 475
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Offtopic Room !
De ce informatii ai nevoie? Codoiul si normal de poluare le gasesti in cartea de identitate.
A ta e euro4, 1361 cm3, emisii codoi 153.0 g/km.
A ta e euro4, 1361 cm3, emisii codoi 153.0 g/km.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- djmanianfs
- Mesaje:525
- Membru din:Dum Aug 19, 2012 9:52 pm
- Marca si model masina:BMW F10 520D LCI 2012
Re: Offtopic Room !
Multumesc Mituc!
Ex: Citroen C4 coupe 1.4 16V 2005, Gri Iridis
Actual: BMW F10 520D LCI 2012, Black Saphire Metalic 475
Actual: BMW F10 520D LCI 2012, Black Saphire Metalic 475
-
- Mesaje:912
- Membru din:Vin Mai 22, 2009 5:58 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Offtopic Room !
Lume lume... in Bucuresti, bd Mihai Bravu, statia lu 311 langa pta Iancului este un Citroen C4 (prima generatie) coupe, bordo la culoare... sta acolo de cel putin 1 an (dc nu chiar 2).
Este vreun membru care stie ceva despre machina?
Multzam...
Este vreun membru care stie ceva despre machina?
Multzam...
- mircea.ispas
- Mesaje:122
- Membru din:Dum Mai 17, 2009 9:22 pm
- Marca si model masina:1,6 120 VTI
- Numar Inmatriculare:B 250 MCE
- Localitate:Bucuresti
- Contact: