Bun deci am scapat de problemele legate de un Limp-mode aleator + Antipolution Faulty legate de un soft scris prost de fostul proprietar si ceva contacte imperfecte la BSI ECU( asa mi s-a zis) si acum ma lovesc de o alta problema pe care nu o aveam inainte de resoftare. In sarcina cu acceleratia la podea am reusit sa declansez erorile astea cateodata a intrat in Limp alteori.. surprinzator parca masina accelera mai violent si fara un oarecare prag in care ezita foarte putin in jurul a 2200RPM. Dar s-a intamplat sa le sterg si sa apara si odata cu pornirea motorului eroarea P1198 nu doar in forja.
Inca de cand am luat-o Relantiul pare constant dar in masina se simte un tremurat ezitare la 1-2 secunde . Valorile injectoarelor sunt perfecte.
Va intreb din experienta voastra se merita sa curat sau sa schimb o-ringuri la acel regulator de presiune sau e o risipa de bani pe manopera? Exista mai multe variante/modele? pe configuratoare online am gasit doar 1 singur model. e un 2.0Hdi din 2004.
Daca il schimb eu trebuie configurat/calibrat ceva?
http://www.epiesa.ro/supape-ansamblu-su ... cat-12911/" onclick="window.open(this.href);return false;
P1198 & p1165
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: P1198 & p1165
Teoretic daca ai presiunea care trebuie, nu prea ai de ce sa il schimbi, practic si pe mine ma bate gandul... Dar in cazul in care voi face asta, o sa optez pt varianta oem, care vine tot pe Delphi, e 360 lei la reprezentanta. Cine stie, poate sunt similare chiar... Nu stiu daca are sens sa te complici cu schimbul o-ringurilor.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Re: P1198 & p1165
http://www.epiesa.ro/supapa-control-pre ... l-1960235/" onclick="window.open(this.href);return false; Despre acesta e vorba?
L-as schimba ca sa rezolv problema cu eroarea in bord.
L-as schimba ca sa rezolv problema cu eroarea in bord.
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Re: P1198 & p1165
Aveam eroarea P1198 tot mai des, daca tineam acceleratia mai mult de 3-4 la podea in trepte superioare .
S-a rezolvat prin inlocuirea regulatorului de presiune motorina. Multumesc Simply the lex pentru piesa.
Nu e acela din configuratoarele online. La mine e siemens si nu arata asa.
S-a rezolvat prin inlocuirea regulatorului de presiune motorina. Multumesc Simply the lex pentru piesa.
Nu e acela din configuratoarele online. La mine e siemens si nu arata asa.
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Re: P1198 & p1165
Problema a revenit. Daca inainte aparea doar eroarea p1198 si rare ori acompaniata de 1165 acum apat doar deodata. Ce e interesant.. inainte fara sa sterg erorile nu scapam de Limp mode acum Limp-mode dispare daca iau si repun contactul... deci.. nu am explicatie.
Am mai vazut ca pompele siemens mai au un Pressure Control valve sub Pompa de inalta? Un PCV ce vine prins cu filet? ce rol ar avea 2?
Am mai vazut ca pompele siemens mai au un Pressure Control valve sub Pompa de inalta? Un PCV ce vine prins cu filet? ce rol ar avea 2?