Vaca cu 6 viteze

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Dum Apr 02, 2017 7:23 pm

Azi pentru a vremea a permis am facut mai multe operatiuni care mai de care.

Ziua am inceput-o cu schimbul filtrului de polen. Filtrul vechi, desi pus anul trecut prin august pentru ca nu am mai ajuns sa-l schimb dupa problemele din septembrie arata cit se poate de curat. Carcasa filtrului de aer avea doar doua frunze de la un copac din curte de la BDT unde a stat masina, si alea cine stie cum au ajuns acolo.

In concluzie daca masina sta cu recircularea activata cind e parcata pe perioade lungi de timp mizeriile nu prea isi fac loc.
ImagineImagine

Asta e laveta cu care am sters carcasa filtrului de polen, o fata a ramas impecabila iar cea cu care am sters a luat doar niste praf care banuiesc ca era carbune din filtru mai degraba.
ImagineImagine

...Si am lipit si stickerele permanente pe pneuri. Am 8 seturi, deocamdata am lipit doar 4 ca sa vad cum merg, cum se aseaza, iar in caz ca-mi sare ceva sa am de unde sa inlocuiesc, sa nu merg cu pneurile stirbe.
ImagineImagineImagine

Cum spuneam in spatele masinii miroase a primavara, lucru confirmat si de fartcan care arata cam asa dupa vreo 200km de la ultima spalare. Partea mai putin anticipata este ca la un MPS normal fartcan-ul dupa 200km e negru pe interior. Deci e bine, nu e exclus ca noxele sa iasa iar de euro5/6.

ImagineImagine
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Lun Apr 24, 2017 6:01 pm

Saibe de injectoare pentru al doilea motor.

ImagineImagineImagineImagine
ImagineImagineImagine
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Lun Mai 01, 2017 1:47 pm

205k km cu vaca.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Lun Mai 08, 2017 6:21 am

De pe 1 mai, cu nou echipament de inregistrare. Sunetul din masina e redat mult mai fidel.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Lun Mai 08, 2017 7:54 am

...si clipul:
https://www.youtube.com/watch?v=kpX6dZdmY7U" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Vin Mai 26, 2017 7:02 pm

...Si au venit si majoritatea pieselor pentru al doilea motor:

ImagineImagineImagineImagine

ImagineImagineImagine

Sa vedem acum in ce-l vom pune... un RX8, un MX5 sau un 6MPS?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Vin Iun 09, 2017 5:47 pm

Pina una-alta niste poze facute de un profesionist (Razvan) la ultima intilnire ClubMazda. Diferenta fata de orice am facut eu pina acum e imensa si mult mai aproape de realitate sau de cum se vede masina la fata locului (+ceva claritate pe deasupra):

ImagineImagineImagine
ImagineImagineImagine
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje:5749
Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina:Lancer Sportback
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de catalin4u24 » Dum Oct 08, 2017 2:03 pm

Arata bine vaca :hi
Noutati??

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje:1108
Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
Localitate:Zalau
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de Cosma Adrian » Joi Oct 12, 2017 8:42 pm

Cred ca a trecut pe AMG si a ramas fara cuvinte :D
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Vin Oct 13, 2017 9:25 am

Ok, va urma un post mai lung pentru aducerea la zi :)

La sfirsitul lui Iunie am trecut pe Motul Ester Sport 5w50:
Imagine
De ce?

Pentru ca atunci cind incepe sa ploua cu newton-metri cam cu 70% mai mult decit erau din fabrica saracii cuzineti cam sufera cu ulei cu specificatii OEM;
Pentru ca distanta dintre capetele segmentilor e o idee mai mare decit specificatia de fabrica (0.4mm in loc de 0.12-0.16) si un ulei o idee mai viscos ar trebui sa ajute la minimizarea blow-by-ului, si probabil recuperarea a vreo 4-5cp. Nu ca n-ar fi destui...

...Pentru ca la multi am vazut ca le plac pornirile la rece (cold starts), cam asa suna un 2.3DISI-T cit se poate de sanatos printr-o evacuare la limita exploatarii decente pe strada:

https://www.youtube.com/watch?v=wQTlhVyVJuc" onclick="window.open(this.href);return false;

In iulie am luat niste masuri anticanicula in ceea ce priveste raspunsul acceleratiei. Pentru un raspuns mai bun s-au marit coeficientii de incrementare a duty cycle-ului la wastegate in functie de temperatura, mai ales in zonele de temperatura mai mare unde orice masina se inmoaie:
Imagine Imagine

Anul asta am facut ITP-ul mai devreme, pe la mijlocul lui septembrie. Masurarea noxelor a dat ceva emotii, nu au iesit din prima ci masina a mai trebuit turata putin pe loc. Pentru ca asa ceva nu e admisibil am decis sa mai adaug inca un catalizator pe traseu pe linga cel deja existent. Pentru noul segment de esapament am apelat din nou la Ultimate Racing care mi-au facut ceva custom, unic in lume pe aceasta platforma (deci unicul exemplar se gaseste in Romania pe masina mea :) ):
ImagineImagineImagine
Rezultatul este mult peste asteptari: nu s-a pierdut din putere iar noxele aproape sar peste euro5 (probabil daca as folosi un altfel de ulei de motor pentru o masurare de noxe m-as putea ambitiona spre euro6, masina fiind euro4).

La un moment dat povesteam pe aici de consumul exagerat de mix de apa/metanol. Ei bine, am identificat cauza :) Si cu ocazia asta am vazut ca partea de corectie a avansului functioneaza impecabil. Si am mai vazut ca masina face vreo 420cp fara metanol chiar daca taie alimentarea la 106% duty cycle la injectoare. Ca efect secundar, toata galeria de admisie, baia de ulei, corpul clapeta transmisia si inca niste chestii sint acum roz de la colorantul din alcoolul tehnic folosit. OMV100 sa traiasca, care a reusit sa sustina 12-14 grade de avans la 30PSI de boost, scenariu in care sub absolut nici o forma, niciodata, nu m-am gindit sa rulez doar cu benzina de pompa.

Dupa instalarea noului segment de esapament si confirmarea nivelului de noxe mult sub target am zis ca acolo ramine si nu am mai luat nici o clipa in considerare montarea celui vechi atunci cind e nevoie de mai multa putere, deci da, ma ingrijora putin posibila scaderea de putere.

Deci nu, nu am incetat sa postez din cauza ca am mers cu A45-ul pe adincata (cu care voi merge si miine si care nu pot sa spun ca m-a impresionat pe cit ma asteptam), ci din lipsa de timp si respectiv faptul ca acest jurnal de bord nu e al unei masini care sa se incadreze in tematica forumului.

Pina una-alta, sa vedem cind va ajunge presupusul A45AMG la performantele astea (80-120 in treapta 3 in 1.96s (vechiul record era de 1.98), 96-160kmph (60-100mph) in 3.92s (vechiul record era 3.98s la 0C, nu la 12C).

Deocamdata, "that's how we roll":
https://www.youtube.com/watch?v=Cx43MSe5f9c" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=D3dTKTNoh6s" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje:1108
Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
Localitate:Zalau
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de Cosma Adrian » Vin Oct 13, 2017 10:29 am

Hai ma ca si noi ne stim cu grafice de wastegate si cu duty cycle-uri, mai scrie si pe aici din cand in cand. :P
Foarte intersant oricum!
Sa detaliezi si experienta cu amg.
:hi
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Vin Oct 13, 2017 10:57 am

Cosma Adrian scrie: Sa detaliezi si experienta cu amg.
:hi
Pai o voi filma, ca si pe cea anterioara.
https://www.youtube.com/watch?v=IE0E1M7N04U" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Sâm Oct 21, 2017 11:51 am

212k cu vaca.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Joi Noi 02, 2017 1:50 pm

Acel moment cind iti dai seama ca aderenta incepe sa lucreze impotriva ta, si 100-170 in treapta 4 ia cu aproximativ o secunda mai putin decit 130-200 in 5:

https://www.youtube.com/watch?v=DoawBbJl3UQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de commandorsteel » Joi Noi 02, 2017 3:25 pm

misto :hi
autobuzul meu prinde viteza aia in relanti... la vale :mrgreen:
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”