Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
-
- Mesaje:6
- Membru din:Mie Sep 06, 2017 10:01 am
- Marca si model masina:Citroen C4 2.0 HDI
Salut,
Sunt nou pe aici asa ca aveti mila.
Am o problema si anume ca nu trage cum ar trebui, defapt nu intra deloc turbina. Porneste usor si la cald si la rece, nu scoate fum de niciun fel,motorul merge rotund. Am pus mana pe furtunul gros din turbo si nu face presiune adica in loc sa fie "bocna" pur si simplu il "suge". Am scos mufa de la debitmetru (nicio diferenta), am schimbat debitmetru (nicio diferenta). In bord am aprins martorul de la motor + celebrul "depollution system faulty" + altele care cred ca nu au legatura cum ar fi "particle filter additive too low" (va rog sa ma corectati daca gresesc).
Astea fiind spuse apelez la voi. Accept orice sfat,sugestie, injuratura!
Merci frumos!
Sunt nou pe aici asa ca aveti mila.
Am o problema si anume ca nu trage cum ar trebui, defapt nu intra deloc turbina. Porneste usor si la cald si la rece, nu scoate fum de niciun fel,motorul merge rotund. Am pus mana pe furtunul gros din turbo si nu face presiune adica in loc sa fie "bocna" pur si simplu il "suge". Am scos mufa de la debitmetru (nicio diferenta), am schimbat debitmetru (nicio diferenta). In bord am aprins martorul de la motor + celebrul "depollution system faulty" + altele care cred ca nu au legatura cum ar fi "particle filter additive too low" (va rog sa ma corectati daca gresesc).
Astea fiind spuse apelez la voi. Accept orice sfat,sugestie, injuratura!
Merci frumos!
-
- Mesaje:6
- Membru din:Mie Sep 06, 2017 10:01 am
- Marca si model masina:Citroen C4 2.0 HDI
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Update:
In dimineata asta am observat putin fum negru cand accelerez si am mai vazut ca fumega si sub capota. Sa fie turbina ?
In dimineata asta am observat putin fum negru cand accelerez si am mai vazut ca fumega si sub capota. Sa fie turbina ?
-
- Mesaje:78
- Membru din:Sâm Mai 13, 2017 10:15 pm
- Marca si model masina:c4 1.6 hdi
- Localitate:Constanta
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Incerca o curatire a regulatorului de presiune de pe pompa de inalta cu aer sub presiune.
-
- Mesaje:6
- Membru din:Mie Sep 06, 2017 10:01 am
- Marca si model masina:Citroen C4 2.0 HDI
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Mi s-a recomandat sa anulez DPF-ul ca sigur se rezolva problema. Azi am mers sa anulez DPF-ul dar din pacate fara efect, masina are aceleasi simptome. Mi s-a zis sa schimb turbina. Sunt curios ce ma pune sa mai schimb dupa turbina. Sincer, nu stiu pe cine sa mai ascult. Deocamdata nu dau nume, pana nu schimb turbina.
-
- Mesaje:35
- Membru din:Mar Iun 16, 2015 6:58 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 2.0 HDI
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Buna ziua.
Postez si aici (in asteptarea unui sfat) problema mea oarecum asemanatoare cu cea expusa de colegul.
De aproximativ 2-3 saptamani, printre alte probleme ale C4-ului meu , am observat o lenevire in acceleratie.
Pe scurt, in viteza 1 si 2 aproape ca se accelereaza corect si puterea pare a fi in regula, insa (interpretarea mea) incepand cu viteza a doua, la peste 1500-2000rpm daca apas la podea pedala de acceleratie, reactia este mult intarziata, motorul nu se tureaza corespunzator pozitiei pedalei, ci accelerarea este progresiv-lenta.
Am citit cateva subiecte de pe forum, nu imi este limitata turatia, nu scoate fum, nu aud zgomote anormale (in afara de cele obisnuite varstei - 245.000 km ), etc.
La momentul acesta masina ar trebui sa treaca printr-o revizie regulata (filtre, ulei)
In situatia de fata, am inteles ca in prima faza ar trebui o diagnoza. Deoarece am avut o tentativa cu Norishor si programele noastre nu s-au sincronizat (deh provincia!), este recomandat sa limitez utilizarea masinii, exista vreun pericol iminent?
Ce sfaturi imi puteti da la urgenta?
Multumesc.
Postez si aici (in asteptarea unui sfat) problema mea oarecum asemanatoare cu cea expusa de colegul.
De aproximativ 2-3 saptamani, printre alte probleme ale C4-ului meu , am observat o lenevire in acceleratie.
Pe scurt, in viteza 1 si 2 aproape ca se accelereaza corect si puterea pare a fi in regula, insa (interpretarea mea) incepand cu viteza a doua, la peste 1500-2000rpm daca apas la podea pedala de acceleratie, reactia este mult intarziata, motorul nu se tureaza corespunzator pozitiei pedalei, ci accelerarea este progresiv-lenta.
Am citit cateva subiecte de pe forum, nu imi este limitata turatia, nu scoate fum, nu aud zgomote anormale (in afara de cele obisnuite varstei - 245.000 km ), etc.
La momentul acesta masina ar trebui sa treaca printr-o revizie regulata (filtre, ulei)
In situatia de fata, am inteles ca in prima faza ar trebui o diagnoza. Deoarece am avut o tentativa cu Norishor si programele noastre nu s-au sincronizat (deh provincia!), este recomandat sa limitez utilizarea masinii, exista vreun pericol iminent?
Ce sfaturi imi puteti da la urgenta?
Multumesc.
-
- Mesaje:6
- Membru din:Mie Sep 06, 2017 10:01 am
- Marca si model masina:Citroen C4 2.0 HDI
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006 - Problema rezolvata
Salutare din nou!
Se pare ca a fost mai simplu decat ma asteptam. Problema era de la ştuţul din pompa de vacuum care era infundat.
In concluzie, daca intampinati probleme de genul asta, verificati foarte bine circuitul vacuum inainte de orice.
Stima!
Se pare ca a fost mai simplu decat ma asteptam. Problema era de la ştuţul din pompa de vacuum care era infundat.
In concluzie, daca intampinati probleme de genul asta, verificati foarte bine circuitul vacuum inainte de orice.
Stima!
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Circuitul de vacum e complicat la motroarele astea inutil si fara rost si ajunge sa ai o fisura undeva pe instalatie si pierzi toata presiunea. Daca anulezi FAP acele clapete de pe admisie sunt inutile.. si asa o sa scapi de vreo 4 conducte si 2 electrovalve.
-
- Mesaje:35
- Membru din:Mar Iun 16, 2015 6:58 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 2.0 HDI
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Prin aceasta postare vreau sa multumesc pentru suportul oferit de catre Norishor pe partea de diagnoza si lui Iulian pe partea mecanica in incercarea de a rezolva problema lipsei de putere in principal.
Chiar daca investigarea a durat ceva mai mult, pana la urma a trebuit sa schimbam pompa si conductele de vacuum.
Primisem o „avertizare tehnica” ca ar trebui sa elimin si FAP-ul, dar am sperat ca batranica va ma rezista ceva.
Insa pe drumul de intoarcere catre Constanta, dupa 50 km pe A2, masina a decelerat brusc, a aparut eroarea „depollution faulty”, turatia s-a limitat la maxim 2500 si asa a ramas inca vreo 50 km dupa care si-a dat drumul singura si pana acasa mers normal.
Am hotarat ca trebuie eliminat filtrul fizic si soft si deoarece Bucurestiul este prea departe, am cautat solutii la Constanta. Intamplator, un coleg de serviciu tocmai ce efectuase operatia asupra unui VW si mi-a recomandat persoana respectiva, pe care in cautarile mele pe net o gasisem si eu in plus de cea aparuta si aici pe forum ODB Tunning care au parteneri in Constanta.
Atat colegului meu, cat si mie personal, baiatul mi-a lasat o impresie foarte buna, am comunicat excelent, corect dpdvdr financiar.
Sa aveti drumuri bune si condus fara evenimente.
Chiar daca investigarea a durat ceva mai mult, pana la urma a trebuit sa schimbam pompa si conductele de vacuum.
Primisem o „avertizare tehnica” ca ar trebui sa elimin si FAP-ul, dar am sperat ca batranica va ma rezista ceva.
Insa pe drumul de intoarcere catre Constanta, dupa 50 km pe A2, masina a decelerat brusc, a aparut eroarea „depollution faulty”, turatia s-a limitat la maxim 2500 si asa a ramas inca vreo 50 km dupa care si-a dat drumul singura si pana acasa mers normal.
Am hotarat ca trebuie eliminat filtrul fizic si soft si deoarece Bucurestiul este prea departe, am cautat solutii la Constanta. Intamplator, un coleg de serviciu tocmai ce efectuase operatia asupra unui VW si mi-a recomandat persoana respectiva, pe care in cautarile mele pe net o gasisem si eu in plus de cea aparuta si aici pe forum ODB Tunning care au parteneri in Constanta.
Atat colegului meu, cat si mie personal, baiatul mi-a lasat o impresie foarte buna, am comunicat excelent, corect dpdvdr financiar.
Sa aveti drumuri bune si condus fara evenimente.
- bongo
- Mesaje:181
- Membru din:Mar Dec 04, 2012 10:01 am
- Numar Inmatriculare:B777BNG
- Contact:
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Am o problema similara, o sa ma apuc de demontat si de verificat. Daca aflu ceva postez aici.
Si eu am anulat dpf crezand ca asta este rezolvarea insa nu a fost asa.
Problemele sunt de la turbina, fie este defecta turbina in sine, fie este ceva defect in sistemul de control al tubinei, aici intra conducte vacuum, electrovana, senzor pozitie turbo sau actuatorul vacumatic de pe turbina.
Problema principala este accesul foarte dificil la turbina.
Si eu am anulat dpf crezand ca asta este rezolvarea insa nu a fost asa.
Problemele sunt de la turbina, fie este defecta turbina in sine, fie este ceva defect in sistemul de control al tubinei, aici intra conducte vacuum, electrovana, senzor pozitie turbo sau actuatorul vacumatic de pe turbina.
Problema principala este accesul foarte dificil la turbina.
-
- Mesaje:35
- Membru din:Mar Iun 16, 2015 6:58 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 2.0 HDI
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Recunosc ca si eu mai am ceva indoieli, atat inainte de schimbare pompa si furtune vacuum, dar si inainte de eliminare fap, aveam.o eroare pe vana de control turbina. Deocamdata se pare ca nu se mai manifesta, sau este numai aleatorie.
Problema am inteles ca acea vana de control nu se poate inlocui separat ci este corp comun cu turbina.
Problema am inteles ca acea vana de control nu se poate inlocui separat ci este corp comun cu turbina.
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Ai facut si marire de putere? Cum trage masinuta acum?
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:35
- Membru din:Mar Iun 16, 2015 6:58 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 2.0 HDI
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Nu, nu sunt ahtiat dupa putere , nu vreau sa stric legile fizicii si nici nu vreau sa o fortez.Norishor scrie:Ai facut si marire de putere? Cum trage masinuta acum?
Eu zic ca merge bine.
Multumesc inca o data pt suport.
- bongo
- Mesaje:181
- Membru din:Mar Dec 04, 2012 10:01 am
- Numar Inmatriculare:B777BNG
- Contact:
-
- Mesaje:35
- Membru din:Mar Iun 16, 2015 6:58 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 2.0 HDI
Re: Probleme turbo C4 2.0 HDI 2006
Da, in prima faza am schimbat pompa de vacuum sau asa am inteles de la mecanic , sper sa fi inteles bine.