Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
-
- custom sound systems
- Mesaje:264
- Membru din:Joi Mar 08, 2007 11:52 pm
http://img407.imageshack.us/my.php?imag ... ditrq8.jpg
mai pe larg:
masina scoate de fabrica cu filtru 98 cp , fara filtru (sau cu admisia sport) 100cp.
Tras de motor atat de mult cat se poate (fara risc de detonatii) si cu benzina de 95 => 108 cp. AFRul era in pom, benzina ca la prosti (am si graficul de AFR pe undeva daca intereseaza pe careva).
Rezultat:
se simte ceva mai bine si consuma mai putin.
Pasul urmator => NX!
mai pe larg:
masina scoate de fabrica cu filtru 98 cp , fara filtru (sau cu admisia sport) 100cp.
Tras de motor atat de mult cat se poate (fara risc de detonatii) si cu benzina de 95 => 108 cp. AFRul era in pom, benzina ca la prosti (am si graficul de AFR pe undeva daca intereseaza pe careva).
Rezultat:
se simte ceva mai bine si consuma mai putin.
Pasul urmator => NX!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Ai incercat cu benzina cu cifra octanica mai mare? Motorul e destul de comprimat (11:1) si cu benzina cu cifra octanica mica riscul de detonatii e ceva mai mare...
Ar fi interesant de facut un dyno test la un 1.4i, sint curios daca pierderile sint mai mici.
Relativ la datele care au iesit pe dyno... ce ar trebui sa intelegem? Ca avem o transmisie de 2 lei iar harta de injectie originala e prin copaci (vezi referirile la proportiile amestecului)?
Ar fi interesant de facut un dyno test la un 1.4i, sint curios daca pierderile sint mai mici.
Relativ la datele care au iesit pe dyno... ce ar trebui sa intelegem? Ca avem o transmisie de 2 lei iar harta de injectie originala e prin copaci (vezi referirile la proportiile amestecului)?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- custom sound systems
- Mesaje:264
- Membru din:Joi Mar 08, 2007 11:52 pm
transmisia e ok, oricum 90% din pierderi se datoreaza cauciucurilor (se vede ca la a 2-a curba unde cauciucurile erau calde dupa cateva ore bune de teste pe dyno piederile au mai scazut nitel)
Hartile de fabrica sunt mizerabile. consumul a scazut de la 14.1% la 12.5% in oras in conditiile in care masina mea e mai grea decat una stock cu 200-250kg
Hartile de fabrica sunt mizerabile. consumul a scazut de la 14.1% la 12.5% in oras in conditiile in care masina mea e mai grea decat una stock cu 200-250kg
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Poate dupa ce-mi schimb admisia bag si un dyno.Arise scrie:Eu as fi curios sa vad graficele la masina lui mituc.
Peste: ai idee daca permisivitatea mai buna a unui filtru de aer sport (sau a unui kit de admisie directa cum ti-ai pus tu) imi va genera substantial mai multa mizerie in baia de ulei decit iau acum? Mentionez ca nu merg pe drumuri de tara (decit maxim 50km pe an) iar atunci praful se face in spate, ca merg cu maxim 25Kmph. Mai mult mi-e frica de ce pot lua in oras, iar Iasi-ul e la fel de prafuit si imputit ca bucurestiul din cite am vazut.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- custom sound systems
- Mesaje:264
- Membru din:Joi Mar 08, 2007 11:52 pm
-
- Mesaje:137
- Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
- Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
@MITUC: ai partial dreptate cu bucuresti-ul, dar nu este la fel de gaurit ca iasi-ul.
Daca vrei filtru serios incearca ceva de calitate BMC sau K&N nu porcariile alea de 2 lei de la JR. Sincer am vazut un astfel de filtru pe un 2.0i 135cp si i-am sugerat proprietarului sa il scoata si sa-l lase pe cel original.
Sa nu mai spun ca dupa 2 gume aranjate si 4-5 ore de teste, cresterea de putere era de 1-2CP, asta si dupa montarea unichip-ului.
@pesteimputit: apropo cate ore ai stat cu masina pe banc, de curiozitate??
Daca vrei filtru serios incearca ceva de calitate BMC sau K&N nu porcariile alea de 2 lei de la JR. Sincer am vazut un astfel de filtru pe un 2.0i 135cp si i-am sugerat proprietarului sa il scoata si sa-l lase pe cel original.
Sa nu mai spun ca dupa 2 gume aranjate si 4-5 ore de teste, cresterea de putere era de 1-2CP, asta si dupa montarea unichip-ului.
@pesteimputit: apropo cate ore ai stat cu masina pe banc, de curiozitate??
-
- custom sound systems
- Mesaje:264
- Membru din:Joi Mar 08, 2007 11:52 pm
-
- Mesaje:137
- Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
- Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Pai conteaza, ca nu e singurul client care a fost supus la un astfel de tratament. Nu ia luat banii, este total adevarat dar ia platit cumva benzina consumata pe stand si de a veni din Braila pana la Bucuresti??? Sau ia dat banii pe gume??
Nu este singurul client care a stat 5-15 ore pe stand cu masina. Si crede-ma ca niciunul nu vroia masina de curse, dar asteptau rezultatul promis.
Nu este singurul client care a stat 5-15 ore pe stand cu masina. Si crede-ma ca niciunul nu vroia masina de curse, dar asteptau rezultatul promis.
-
- Membru 'tunat'
- Mesaje:1296
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
- Localitate:Bucuresti
-
- Mesaje:137
- Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
- Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
-
- custom sound systems
- Mesaje:264
- Membru din:Joi Mar 08, 2007 11:52 pm
ca sa incheiem discutia mai repede :
unichipul se va repgroma in functie de urmatoarele upgradeuri la motor. e mai bine acum? se baga careva sa imi refaca softul de fiecare data cand modificam ceva la ea? Daca vreau sa o fac turbo sau sa ii pun NX imi face altcineva softul?
BTW pe stand s-au consumat 5l de benzina, cand ma mai duc la MT o sa ii spun lui florin sa mi-i dea discount
unichipul se va repgroma in functie de urmatoarele upgradeuri la motor. e mai bine acum? se baga careva sa imi refaca softul de fiecare data cand modificam ceva la ea? Daca vreau sa o fac turbo sau sa ii pun NX imi face altcineva softul?
BTW pe stand s-au consumat 5l de benzina, cand ma mai duc la MT o sa ii spun lui florin sa mi-i dea discount
-
- Mesaje:131
- Membru din:Sâm Mar 24, 2007 10:25 am
- Localitate:craiova
puterea din grafic ce reprezinta: puterea motorului sau puterea la roata? daca e puterea motorului, scazand pierderile rezulta la roata vreo 70 de cai ceea ce e cam nasol. daca e puterea la roata, adunand pierderile rezulta ca motorul are in jur de 130 de cai.
zambeste, maine va fi mai rau.
c4 1,6i rosu lucifer
c4 1,6i rosu lucifer
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Zicea mai devreme ca aia e puterea la volanta iar aia de jos e puterea care se pierde pina la asfalt. Deci da, cam 100-30 CP la roata, insa asta probabil in demaraj, ca nu are cum sa derapeze la nesfirsit.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- custom sound systems
- Mesaje:264
- Membru din:Joi Mar 08, 2007 11:52 pm
rotile masinilor derapeaza practic tot timpul, intre asfalt si cauciuc este in tot timpul miscarii daca vreti un derapaj controlat, o frecare mecanica in care se disipa caldura (mai multa sau mai putina). Disiaprea de caldura = pierdere de putere. In fine, ideea e urmatoarea, cine vrea e liber sa isi testeze masina, dar problema cu motoarele aspirate este arhicunoscuta si sunt foarte putini constructori ai caror masini isi fac caii pe dyno, si si mai putini ai caror masini fac peste ceea ce e declarat( a se vedea mitshubishi colt 1.5 aspirat care face 114cp din 109 declarati).