C3 Picasso
- Gibonski_wnb
- Mesaje:289
- Membru din:Lun Feb 02, 2009 11:21 am
- Localitate:Galati
@chainsaw - trebuia sa ceri drive-ul.oricum daca iti place asa mult masina, o sa iti placa si mai mult cand o sa mergi cu ea, sunt convins... se manevreaza usor ca un c3, e mare cat un c4 picasso si are suspensia dupa care plang toti cei care se plang de rigiditatea puntii spate de c4 see 4 urself, sa nu ma crezi pe cuvant(app nu vand nimic daa?ok )
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: C3 Picasso
chainsaw scrie:pai sa fie sanatos (in koreea sa se faca tricouri, nu masini. un constructor fara istorie in spate nici n-ar trebui sa existe),
gresesti grav...dar hai sa ramanem la c3 Picasso.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
- Gibonski_wnb
- Mesaje:289
- Membru din:Lun Feb 02, 2009 11:21 am
- Localitate:Galati
Re: C3 Picasso
Adica urata cu crengi sau ciudat OZN Xfiles?Mihay scrie:ptr mine C3 Picasso=Fiat Multipla
Both?
Banuiesc ca vb doar de design ca n au treaba una cu alta... clasa, spatiu, nr. de locuri si o sa sune aiurea calitatea materialelor(cel putin la interior) lasand la o parte cei 7 ani diferenta ca si an de aparitie a modelului..
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: C3 Picasso
Vorba lu` Relu l-as impusca pe cel care a aprobat proiectul asta
- navzar_x
- Mesaje:651
- Membru din:Mie Apr 08, 2009 8:27 am
- Numar Inmatriculare:B-XX-DBR
- Localitate:Bucuresti
Re: C3 Picasso
mie imi place masinutza ... mi se pare chiar ok
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: C3 Picasso
http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-in ... 81212.html" onclick="window.open(this.href);return false;
probabil a 10 masina vanduta in Romania
probabil a 10 masina vanduta in Romania
- Exosphere
- Supermoderator
- Mesaje:1255
- Membru din:Sâm Aug 29, 2009 7:49 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 VTi
- Contact:
Re: C3 Picasso
Vaaaaai, mi se pare o crima sa compari Fiat MultiPLA cu C3 picasso. Fiat-ul ala e oribil, odios, ma sperie. C3 Picasso e dragut si finut.
C4 coupe Rouge Aden - 122 cai frumosi
- Gibonski_wnb
- Mesaje:289
- Membru din:Lun Feb 02, 2009 11:21 am
- Localitate:Galati
Re: C3 Picasso
@mihai - e parte din ''rolul'' din film si promovarea masinii probabil...dar optimismul tau (10) e cel putin molipsitor
@exo- odios era ceausescu ........Multipla e o mutatie genetica auto ,e un mutant
@exo- odios era ceausescu ........Multipla e o mutatie genetica auto ,e un mutant
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: C3 Picasso
Multipla e una dintre cele mai urate masini in viata
Pe cand C3-ul are stil... pentru cine il vede....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6eNsOj5s424[/youtube]
Pe cand C3-ul are stil... pentru cine il vede....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6eNsOj5s424[/youtube]
-
- Mesaje:152
- Membru din:Lun Mar 16, 2009 4:54 pm
- Numar Inmatriculare:HD40RLA
- Localitate:Hunedoara
- Contact:
Re: C3 Picasso
De ce sunteti subiectivi si spuneti ca c3 e o masina frumoasa? Doar pentru ca e citroen? Parerea mea sincera e ca atat multipla cat si c3 sunt niste erori ale unor ingineri beti si drogati carora l-ea tremurat mana cand au facut design-ul la masinile astea
c4 coupe 2.0 hdi 16v vtr pack...138CP
- Bogdan98
- Citroen Fan
- Mesaje:2812
- Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
- Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
- Localitate:Bucuresti / Militari
- Contact:
Re: C3 Picasso
@orlando, fa singur diferenta:
Nimeni nu a zis ca C3 Picasso este cea mai cea... dar Multipa este de-a dreptul HIDOASA prin comparatie.
Nimeni nu a zis ca C3 Picasso este cea mai cea... dar Multipa este de-a dreptul HIDOASA prin comparatie.
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF
- wonka jr.
- Mesaje:1533
- Membru din:Sâm Apr 11, 2009 9:55 pm
- Marca si model masina:Citroen DS3 1.6 hdi 92 cp
- Numar Inmatriculare:GL 88 WNK
- Localitate:Galati / Bucuresti
Re: C3 Picasso
am mers cu c3 piscasso. mie unul chiar imi place si la exterior si la interior. ce nu imi place e ca in spate nu stau lejer 3 persoane ca in logan, iar volanul mi s-a parut cam sus chiar si cu volanul dat in jos la maxim si scaunul reglat ceva mai sus. eu unul nu mi-am gasit locul pe scaunul soferului, poate ca nici nu m-am chinuit prea tare. la c4 recunosc am incercat mai multe pozitii si am gasit pozitia perfecta pentru mine: volan si scaun maxim in jos.
-
- Mesaje:278
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 9:11 pm
- Numar Inmatriculare:B-89-KNW
- Localitate:Bucuresti - Tineretului (in sectorul lu' Piedone...)
Re: C3 Picasso
Se mai inscrie cineva pe lista celor care plac aceasta masina ....ma gandesc chiar la o alternativa pentru viitorul meu c4 picasso sh, avand in vedere pretul...
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: C3 Picasso
Eu am ramas impresionat in mod placut de masinuta si de comportamentul ei, singurul (sa zicem) neajuns ar fi motorul putin subdimensionat.
Am avut ocazia sa conduc un demo car pus la dispozitie de catre ProMotor RMV.
Versiunea era Trendy 1.4i 95Cp iar in plus avea senzori de parcare si oglinzi rabatabile electric.Interiorul mi s-a parut un pic a OZN ca si design , iar acesta s-a inteles de minune cu gustul meu pt. ciudatenii.Calitatea materialelor folosite nu lasa de dorit.Volanul aducea un pic cu cel de la citroen GT , ecranul mare si clar asezat pe mijloc nu m-a deranjat deloc (eu conducand pana in acel moment numai masini cu toate indicatoarele in spatele volanului), vizibilitatea este excelenta de parca tot peisajul intra in masina si am avut parte de peisaje faine deoarece am strabatut cu masinuta aproape 5000 km - Romania - Grecia si retur + plimbari prin frumoasa noastra tarisoara, fara a avea nici cea mai mica problema.Asa am descoperit cum pilotul automat isi face toti banii (o a 2-a noutate pentru mine).Senzatia din spatele volanului este de siguranta chiar un pic de "king of the road" deoarece este inaltuta si poti vedea cateodata privelistile oferite de cate un decolteu generos dintr-o masina vecina la vr-un semafor Confortul este foarte bun - sau cel putin eu mi-am gasit pozitia lejera in scaun, iar dupa vreo 11 ore de condus aproape continuu nu am simtit nici un fel de oboseala, o contributie importanta avand-o suspensiile ce atenueaza cu brio denivelarile din carosabil.Sunetul stock este multumitor ca si claritate comparativ cu un VW sau Opel de clasa medie, iar antifonarea este si ea bine pusa la punct.Despre spatiu ? ... cred ca intra C2 in el Cu putna imaginatie, Relu ar face o mica piscina.Si pe final, consumul.In cei aproape 5000Km am inregistrat 6.7% din care 80% am condus extraurban.Dupa C4 Picasso - versiunea lui Stefan, ar fi a 2-a masina pt. familie de peste 2 membrii pe care as alege-o.
Am avut ocazia sa conduc un demo car pus la dispozitie de catre ProMotor RMV.
Versiunea era Trendy 1.4i 95Cp iar in plus avea senzori de parcare si oglinzi rabatabile electric.Interiorul mi s-a parut un pic a OZN ca si design , iar acesta s-a inteles de minune cu gustul meu pt. ciudatenii.Calitatea materialelor folosite nu lasa de dorit.Volanul aducea un pic cu cel de la citroen GT , ecranul mare si clar asezat pe mijloc nu m-a deranjat deloc (eu conducand pana in acel moment numai masini cu toate indicatoarele in spatele volanului), vizibilitatea este excelenta de parca tot peisajul intra in masina si am avut parte de peisaje faine deoarece am strabatut cu masinuta aproape 5000 km - Romania - Grecia si retur + plimbari prin frumoasa noastra tarisoara, fara a avea nici cea mai mica problema.Asa am descoperit cum pilotul automat isi face toti banii (o a 2-a noutate pentru mine).Senzatia din spatele volanului este de siguranta chiar un pic de "king of the road" deoarece este inaltuta si poti vedea cateodata privelistile oferite de cate un decolteu generos dintr-o masina vecina la vr-un semafor Confortul este foarte bun - sau cel putin eu mi-am gasit pozitia lejera in scaun, iar dupa vreo 11 ore de condus aproape continuu nu am simtit nici un fel de oboseala, o contributie importanta avand-o suspensiile ce atenueaza cu brio denivelarile din carosabil.Sunetul stock este multumitor ca si claritate comparativ cu un VW sau Opel de clasa medie, iar antifonarea este si ea bine pusa la punct.Despre spatiu ? ... cred ca intra C2 in el Cu putna imaginatie, Relu ar face o mica piscina.Si pe final, consumul.In cei aproape 5000Km am inregistrat 6.7% din care 80% am condus extraurban.Dupa C4 Picasso - versiunea lui Stefan, ar fi a 2-a masina pt. familie de peste 2 membrii pe care as alege-o.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4