Ce stiti de C4 1.6 HDI VC Power?

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova
Ce stiti de C4 1.6 HDI VC Power?

Mesaj de basy » Dum Mai 25, 2008 5:22 pm

Am gasit niste filmulete pe youtube cu jucaria asta care se misca bine de tot.
http://www.youtube.com/watch?v=fgiArhuJ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=CIDCW-4_D7Y&NR=1
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Mihay » Dum Mai 25, 2008 8:42 pm

misto filmarea daca tu nu stii ce e aia eu nici atat. oricum e aceasi masina (are plasa aia) cred ca a fost ca a ta fara bancheta spate sau a dat`o jos...dar type R se ducea ...brusc se opreste filmarea. trage frumos oricum

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Dum Mai 25, 2008 9:16 pm

Type-Rurile intotdeauna recupereaza dupa 200m.

C4-ul ala este modificat destul de serios ca sa traga asa de bine. Din ce auzeam, banuiesc ca a schimbat turbina, intercoolerul, evacuare completa, filtru si softul.
Cu astea o duci aproape de 200Cp si a avut startul mai bun pt ca e diesel si are cuplu mai mare.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Mesaj de basy » Dum Mai 25, 2008 11:19 pm

Shadow scrie:Type-Rurile intotdeauna recupereaza dupa 200m.

C4-ul ala este modificat destul de serios ca sa traga asa de bine. Din ce auzeam, banuiesc ca a schimbat turbina, intercoolerul, evacuare completa, filtru si softul.
Cu astea o duci aproape de 200Cp si a avut startul mai bun pt ca e diesel si are cuplu mai mare.
Din ce imi dau eu seama cred ca se cam termina 400 m deoarece trec cam 15-16 sec si probabil franeaza C4. Oricum daca afli ceva de masina scrie si tu aici. :P
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Mai 26, 2008 1:40 pm

E un a3 1.9tdi quattro in iasi (si probabil nu numai) la care s-au pus 2 turbine + resoftarea de rigoare + injectoare potrivite si are vreo 235CP (initial avea 105). Ma gindesc ca din 1.6HDI se pot scoate aproape aceleasi valori daca se gaseste mesterul priceput care sa faca lucrarile.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Mesaj de basy » Mar Mai 27, 2008 9:24 pm

Nu stiu exact unde apare limitarea la HDI pt ca din HDI 110 se scot cam 136 cu remapare, din tdi 105 se scot 140, cu varianta de race de 160. Eu nu am vazut nici un HDI 110 cu turbina, intercooler si injectoare schimbate sa vad cam cat se poate scoate din masina asta, dar sunt foarte curios..
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mar Mai 27, 2008 9:27 pm

prbl 160-180- ca popa...
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Mesaj de basy » Mie Mai 28, 2008 8:56 am

Eu sper la ceva mai mult. Din TDI cu modificarile astea se sare bine de 200. Aia de zice mituc de ea are si niste interne schimbate. :wink: Exista si in Buc cel putin un Leon si un G4 in varianta asta.
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mie Mai 28, 2008 9:01 am

tdi 1.6????
din 1.9...da
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Mesaj de basy » Mie Mai 28, 2008 9:16 am

Din 1.9 normal, dar HDI au commonrail si deci presiune mai mare in rampa comuna, ceea ce ar trebui sa le faca mai performante.
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mie Mai 28, 2008 9:29 am

sincer 200 mi se par cam mult doar cu motorul stoc...pistoane, biele...bloc...
poate il duci sa zicem, desi sunt cam reticient..dar nu stiu cat rezista.

totusi...dublezi puterea motorului...si asta doar din turbina si intercooler....greu de crezut. e un 1.6 totusi.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Mesaj de basy » Mie Mai 28, 2008 9:59 am

Sunt convins de un lucru, nu va fi deloc usor daca ma voi apuca sa fac ce mi-am propus. Nu degeaba nu prea gasim onformatii despre vreun HDI peste 200 CP. Cel mai realist cred ca pe unde zici tu este.
Shadow zicea la un moment dat de un HDI pe la 170 dar vad ca nu vrea sa impartaseasca cu noi deloc informatii referitor la masina respectiva.
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Mai 28, 2008 10:18 am

Cum din motoare de 2 litri turbo benzina se pot scoate 700-800cp (bineinteles, cu alt bloc motor, pistoane, biele, totul) nu vad care ar fi problema ca dintr-un 1.6 diesel sa scoti 200cp. Evident, nu cred ca va mai tine cit unul stock, dar daca e sa ne referim doar la "cit se poate"... cred ca se poate.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Mai 28, 2008 12:38 pm

Blocul de 1.6 tine mult mai mult de 200 cp. Si alte componente de prin el tin...ideea este cat timp. :D

Cat despre cei care si-au modificat masinile, nu pot sa ma bag eu sa le prezint masinile din moment ce ei nu vor asta.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Mesaj de basy » Mie Mai 28, 2008 6:43 pm

La toate masinile nu este asa mare problema cu motoarele super modificate care rezista la torturi mari, dupa un punct problemele intervin la transmisie de nu mai stii ce sa ii faci sa tina.

@Shadow>> masina de care vb este din Romania?
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”