admisie vs obd
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
20 de cp...hmmm...cred ca esti putin optimist.
La un motor aspirat 20 de Cp se obtin f greu.
La un motor aspirat 20 de Cp se obtin f greu.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: admisie vs obd
Teoretic, practic nu iti da. Vorbesc din proprie experientasilvius scrie:remaparea iti da vreo 10 cai in plus, poate si mai mult.
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: admisie vs obd
Eu pt 25 de cp trebuie sa dau vreo 1500E (ECU + CAI). Asa ca ar trebuii sa te bucuri de preturile astea.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: admisie vs obd
Tu la aia 200 de CP ...ai mai putea sa ne dai si noua .... tu vrei mai multi cai ...om calic ce esti
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: admisie vs obd
eu sunt extrem de multumit de admisie....
eu chiar simt ceva...acum ca am schimbat si benzinaria...AGIP 98.... e prima benzina cu care am simtit ceva in plus.
eu chiar simt ceva...acum ca am schimbat si benzinaria...AGIP 98.... e prima benzina cu care am simtit ceva in plus.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- silvius
- Mesaje:2430
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare:B08BBK
- Localitate:Bucuresti / Varna
- Contact:
Re: admisie vs obd
vezi ca eu cu agip 98 am renuntat la lambda
Shadow: da, poti castiga, insa costa prea mult aia 20 de cai si chiar trebe sa fie o pasiune. Insa o data castigati devin bani aruncati ca o sa vrei mai mult
Shadow: da, poti castiga, insa costa prea mult aia 20 de cai si chiar trebe sa fie o pasiune. Insa o data castigati devin bani aruncati ca o sa vrei mai mult
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: admisie vs obd
adik mergi fara lambda??silvius scrie:vezi ca eu cu agip 98 am renuntat la lambda
cum si de ce?
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: admisie vs obd
sigur nu e placebo ???aiurica scrie:eu sunt extrem de multumit de admisie....
eu chiar simt ceva...acum ca am schimbat si benzinaria...AGIP 98.... e prima benzina cu care am simtit ceva in plus.
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: admisie vs obd
cine stie ?
poate fi!
imp e ce simt si sentimentul ca nu am pus-o degeaba!
poate fi!
imp e ce simt si sentimentul ca nu am pus-o degeaba!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: admisie vs obd
Nu vad absolut nici o problema sa le faci pe ambele, asta desigur daca-ti permiti sa umbli la admisie si sa o modifici. De ce:
1. modificarea admisiei nu-ti da "decit 1 cal in plus", poate 2-3-5. Irelevant, pentru ca iti poate da si 10Cp si posibil cel putin toti atitia N*m la turatii intermediare (3000-4000-5000rpm, chiar daca la 5500-6500 or sa fie cam toti citi ai acum).
2. Prin remapare se modifica cel putin: harta de injectie, harta de avans si AFR (aer/fuel ratio). De obicei se imbogateste amestecul cu ceva mai mult aer si se eficientizeaza arderile, iar schimbarea timpilor de avans (se da scinteie mai devreme decit stock) rezulta o crestere a cuplului (materializata si prin crestere a puterii).
Acum combina 1 si 2 si vezi ce se intimpla. Evident, daca ai un filtru de aer bun 1 posibil ca in cazul asta 1+2 sa faca tot 2, nu 3 cum e de asteptat. Motorul e mic, e aspirat, si nu poate arde mult mai multa benzina decit arde deja fara alte modificari ale componentelor motorului (nu stiu, sa pui alte injectoare, sa cresti cumva presiunea in admisie, etc).
Deci in concluzie fa cel putin pasul 2. E bun insa si 1. Cind ajungi pe la 130-140Cp va trebui probabil sa umbli si la evacuare Si anunta-ne si pe noi cind se intimpla
1. modificarea admisiei nu-ti da "decit 1 cal in plus", poate 2-3-5. Irelevant, pentru ca iti poate da si 10Cp si posibil cel putin toti atitia N*m la turatii intermediare (3000-4000-5000rpm, chiar daca la 5500-6500 or sa fie cam toti citi ai acum).
2. Prin remapare se modifica cel putin: harta de injectie, harta de avans si AFR (aer/fuel ratio). De obicei se imbogateste amestecul cu ceva mai mult aer si se eficientizeaza arderile, iar schimbarea timpilor de avans (se da scinteie mai devreme decit stock) rezulta o crestere a cuplului (materializata si prin crestere a puterii).
Acum combina 1 si 2 si vezi ce se intimpla. Evident, daca ai un filtru de aer bun 1 posibil ca in cazul asta 1+2 sa faca tot 2, nu 3 cum e de asteptat. Motorul e mic, e aspirat, si nu poate arde mult mai multa benzina decit arde deja fara alte modificari ale componentelor motorului (nu stiu, sa pui alte injectoare, sa cresti cumva presiunea in admisie, etc).
Deci in concluzie fa cel putin pasul 2. E bun insa si 1. Cind ajungi pe la 130-140Cp va trebui probabil sa umbli si la evacuare Si anunta-ne si pe noi cind se intimpla
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- PsH
- PasHa
- Mesaje:1662
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
- Numar Inmatriculare:B 58 HDI
- Localitate:Bucuresti/Galati
Re: admisie vs obd
Shadow tu nu dai 1500 Euro doar ptr 25CP.
Tu dai si pentru fereastra vtec de la 3800-5400 si rosu la 8600(parca)
Tu dai si pentru fereastra vtec de la 3800-5400 si rosu la 8600(parca)
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: admisie vs obd
+25CP putere maxima, eventual toti atitia in plus la turatiile intermediare (sau proportional) nu vad cum poti scoate de la un aspirat de 1.6 in doar 6000rpm stock de 110 fara sa-i pui alte axe cu came, si (aici ma repet) fara sa cresti cumva presiunea/densitatea in admisie (CAI, o morisca electica ceva, etc), evident considerind ca poti injecta benzina pe masura. Si sa nu-mi dati ca exemple alte motoare de 1.6l si 115-122Cp care au niste curbe de cuplu si putere cam schiloade, si nici de motoare modificate pentru curse (TU5JP4S duse in 170-190Cp sau alte trasnai care pocnesc dupa maxim 10k km).
Aiurica, lasa motorul asta cum e el acum si fa ce au facut altii daca vrei mai multa putere (2.0TFSI/TSI 200-240Cp, 2.0iVTEC 190-201Cp, 2.3DISI Turbo, 2.0T renault RS, samd). Este extrem de greu sa scarmeni un motor mititel si aspirat sa-ti dea 20-30Cp in plus si sa te mai si tina la exploatare zilnica in conditiile traficului de la noi (daca vrei doar pentru curse exista alte modalitati). Sau asteapta 1.6T-ul care e posibil sa apara pe C4 botlift (macar de-l faceau la fel de aratos ca modelul actual) si care e acum montat pe rablele de la peugeot.
Aiurica, lasa motorul asta cum e el acum si fa ce au facut altii daca vrei mai multa putere (2.0TFSI/TSI 200-240Cp, 2.0iVTEC 190-201Cp, 2.3DISI Turbo, 2.0T renault RS, samd). Este extrem de greu sa scarmeni un motor mititel si aspirat sa-ti dea 20-30Cp in plus si sa te mai si tina la exploatare zilnica in conditiile traficului de la noi (daca vrei doar pentru curse exista alte modalitati). Sau asteapta 1.6T-ul care e posibil sa apara pe C4 botlift (macar de-l faceau la fel de aratos ca modelul actual) si care e acum montat pe rablele de la peugeot.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: admisie vs obd
True True!!!PsH scrie:Shadow tu nu dai 1500 Euro doar ptr 25CP.
Tu dai si pentru fereastra vtec de la 3800-5400 si rosu la 8600(parca)
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)