admisie vs obd

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:
Re: admisie vs obd

Mesaj de Shadow » Sâm Iul 05, 2008 9:57 am

20 de cp...hmmm...cred ca esti putin optimist. :lol:

La un motor aspirat 20 de Cp se obtin f greu.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de Dan pasare » Sâm Iul 05, 2008 9:58 am

silvius scrie:remaparea iti da vreo 10 cai in plus, poate si mai mult.
Teoretic, practic nu iti da. Vorbesc din proprie experienta :(
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje:1900
Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:Saab
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de DMX » Sâm Iul 05, 2008 10:30 am

Eu NU as da 200 de euro ptr 10-15 CP ..... sincer sa spun .

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de Shadow » Sâm Iul 05, 2008 10:48 am

Eu pt 25 de cp trebuie sa dau vreo 1500E (ECU + CAI). Asa ca ar trebuii sa te bucuri de preturile astea. :lol:
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje:1900
Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:Saab
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de DMX » Sâm Iul 05, 2008 10:53 am

Tu la aia 200 de CP ...ai mai putea sa ne dai si noua .... tu vrei mai multi cai ...om calic ce esti :lol:

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de Aiurica » Sâm Iul 05, 2008 7:59 pm

eu sunt extrem de multumit de admisie....
eu chiar simt ceva...acum ca am schimbat si benzinaria...AGIP 98.... e prima benzina cu care am simtit ceva in plus.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de silvius » Sâm Iul 05, 2008 10:51 pm

vezi ca eu cu agip 98 am renuntat la lambda :)
Shadow: da, poti castiga, insa costa prea mult aia 20 de cai si chiar trebe sa fie o pasiune. Insa o data castigati devin bani aruncati ca o sa vrei mai mult
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de Aiurica » Sâm Iul 05, 2008 10:54 pm

silvius scrie:vezi ca eu cu agip 98 am renuntat la lambda :)
adik mergi fara lambda??
cum si de ce?
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje:1900
Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:Saab
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de DMX » Dum Iul 06, 2008 10:06 am

aiurica scrie:eu sunt extrem de multumit de admisie....
eu chiar simt ceva...acum ca am schimbat si benzinaria...AGIP 98.... e prima benzina cu care am simtit ceva in plus.
sigur nu e placebo ???

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de Aiurica » Dum Iul 06, 2008 11:35 am

cine stie ?
poate fi!
imp e ce simt si sentimentul ca nu am pus-o degeaba!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de mituc » Dum Iul 13, 2008 11:56 am

Nu vad absolut nici o problema sa le faci pe ambele, asta desigur daca-ti permiti sa umbli la admisie si sa o modifici. De ce:
1. modificarea admisiei nu-ti da "decit 1 cal in plus", poate 2-3-5. Irelevant, pentru ca iti poate da si 10Cp si posibil cel putin toti atitia N*m la turatii intermediare (3000-4000-5000rpm, chiar daca la 5500-6500 or sa fie cam toti citi ai acum).
2. Prin remapare se modifica cel putin: harta de injectie, harta de avans si AFR (aer/fuel ratio). De obicei se imbogateste amestecul cu ceva mai mult aer si se eficientizeaza arderile, iar schimbarea timpilor de avans (se da scinteie mai devreme decit stock) rezulta o crestere a cuplului (materializata si prin crestere a puterii).

Acum combina 1 si 2 si vezi ce se intimpla. Evident, daca ai un filtru de aer bun 1 posibil ca in cazul asta 1+2 sa faca tot 2, nu 3 cum e de asteptat. Motorul e mic, e aspirat, si nu poate arde mult mai multa benzina decit arde deja fara alte modificari ale componentelor motorului (nu stiu, sa pui alte injectoare, sa cresti cumva presiunea in admisie, etc).

Deci in concluzie fa cel putin pasul 2. E bun insa si 1. Cind ajungi pe la 130-140Cp va trebui probabil sa umbli si la evacuare :) Si anunta-ne si pe noi cind se intimpla :mrgreen:
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: admisie vs obd

Mesaj de PsH » Dum Iul 13, 2008 1:23 pm

Shadow tu nu dai 1500 Euro doar ptr 25CP.
Tu dai si pentru fereastra vtec de la 3800-5400 :D si rosu la 8600(parca)
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de mituc » Dum Iul 13, 2008 11:01 pm

+25CP putere maxima, eventual toti atitia in plus la turatiile intermediare (sau proportional) nu vad cum poti scoate de la un aspirat de 1.6 in doar 6000rpm stock de 110 fara sa-i pui alte axe cu came, si (aici ma repet) fara sa cresti cumva presiunea/densitatea in admisie (CAI, o morisca electica ceva, etc), evident considerind ca poti injecta benzina pe masura. Si sa nu-mi dati ca exemple alte motoare de 1.6l si 115-122Cp care au niste curbe de cuplu si putere cam schiloade, si nici de motoare modificate pentru curse (TU5JP4S duse in 170-190Cp sau alte trasnai care pocnesc dupa maxim 10k km).
Aiurica, lasa motorul asta cum e el acum si fa ce au facut altii daca vrei mai multa putere (2.0TFSI/TSI 200-240Cp, 2.0iVTEC 190-201Cp, 2.3DISI Turbo, 2.0T renault RS, samd). Este extrem de greu sa scarmeni un motor mititel si aspirat sa-ti dea 20-30Cp in plus si sa te mai si tina la exploatare zilnica in conditiile traficului de la noi (daca vrei doar pentru curse exista alte modalitati). Sau asteapta 1.6T-ul care e posibil sa apara pe C4 botlift (macar de-l faceau la fel de aratos ca modelul actual) si care e acum montat pe rablele de la peugeot.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: admisie vs obd

Mesaj de Shadow » Lun Iul 14, 2008 11:02 am

PsH scrie:Shadow tu nu dai 1500 Euro doar ptr 25CP.
Tu dai si pentru fereastra vtec de la 3800-5400 :D si rosu la 8600(parca)
True True!!! :D
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”