amortizoare
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Am Vmaxx si am schimbat vreo 3 randuri de flanse pana acum, plus ca a necesitat adaptari cand s a montat!
TA este fix acelasi drac poate mai rau chiar la banii astia!
TA este fix acelasi drac poate mai rau chiar la banii astia!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: amortizoare
Mai ales ca el le-a incercat si traieste de ceva vreme cu ele, neaparat luati in considerare sfatul lui Bogdan. In momentul in care ajungi sa spargi sau sa indoi flansele automat poti sa incepi sa te gindesti si la posibilitatea ca oala amortizorului sa fi suferit.
Desi costa dublu sau mai mult, va recomand suspensiile bilstein (B12 sau B14). E un efort financiar mai mare insa nu vei mai baga bani ulterior in diverse alte componente care pocnesc, stii sigur ca reglate cum trebuie masina va sta pe sosea cum trebuie, si nici comfortul nu va suferi foarte tare.
Desi costa dublu sau mai mult, va recomand suspensiile bilstein (B12 sau B14). E un efort financiar mai mare insa nu vei mai baga bani ulterior in diverse alte componente care pocnesc, stii sigur ca reglate cum trebuie masina va sta pe sosea cum trebuie, si nici comfortul nu va suferi foarte tare.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- Mesaje:136
- Membru din:Lun Iul 11, 2011 2:50 pm
- Numar Inmatriculare:B-XX-ZLD
Re: amortizoare
Nu vreau performante extreme, am 92cp.Ma intereseaza in principal sa nu mai arate asa aiurea (ma refer la distanta aripa-roata care la enterprise pare sa fie si mai mare decat stock), sa fie un pic mai rigida si eventual sa mai scap si de zgomotele specifice.Daca pun doar arcuri distrug amortizoarele si nu am nici reglaj incat iarna sa nu fie plug.Cam asa arata stock
As pune si mama lui Bilstein dar nu mi se pare ca merita pus pe o masina de cateva mii de euro, sunt constient ca nici aia 1200ron nu ii mai recuperez insa e diferenta mare pana la 1000e+
As pune si mama lui Bilstein dar nu mi se pare ca merita pus pe o masina de cateva mii de euro, sunt constient ca nici aia 1200ron nu ii mai recuperez insa e diferenta mare pana la 1000e+
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: amortizoare
Pai bagi 1.200 ron plus nu stiu cite sute de lei la fiecare modificare (ca nu poti de pe un canal-elevator) plus flanse schimbate plus manopera. Mai merita doar pt design ?! Ca performantele la 92 CP .... sint prea mici. Daca vrei ceva pt stabilitate mai bine ai baga in pneuri care sa te tina pe drum ca suspensia e buna si cea stock daca nu pierzi aderenta.
- alexc4
- Mesaje:601
- Membru din:Mar Iun 23, 2009 4:46 pm
- Numar Inmatriculare:B 688 SKN
- Localitate:Bucuresti
Re: amortizoare
am avut eu ta-technix si am schimbat 3 randuri de flanse in 7 8 luni deci nu prea recomandBogdan scrie:Am Vmaxx si am schimbat vreo 3 randuri de flanse pana acum, plus ca a necesitat adaptari cand s a montat!
TA este fix acelasi drac poate mai rau chiar la banii astia!
C4 VTS 2.0HDI black
ex c4 1.6 16v black in transformare
ex c4 1.6 16v black in transformare
- Razvan C4
- Mesaje:668
- Membru din:Dum Mar 09, 2008 4:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 971 SRM
- Localitate:BRASOV
- Contact:
Re: amortizoare
vreau sa schimb amortizoarele spate, dar un pic mai moale ca cele originale. Am un C4 hatckback
Ce recomandare imi dati? Sa se schimbe si flansele?
Ce recomandare imi dati? Sa se schimbe si flansele?
Citroen C4 1,6 16V - 110CP - negru
Honda Ridgeline 3,5-24Valve SOHC VTEC - 250 CP - visiniu
Honda Ridgeline 3,5-24Valve SOHC VTEC - 250 CP - visiniu
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: amortizoare
Nu-ti putem da nici o recomandare pentru ca ceea ce vrei sa faci este gresit. Poti eventual sa scoti niste ulei din amortizoarele originale sau sa schimbi uleiul cu unul mai subtire. Dar va fi nasol.Razvan C4 scrie:vreau sa schimb amortizoarele spate, dar un pic mai moale ca cele originale. Am un C4 hatckback
Ce recomandare imi dati? Sa se schimbe si flansele?
Cel mai bine ar fi sa cauti sau sa manufacturezi un arc cu constanta elastica progresiva (cum sint cele de pe fata) si sa pui amortizoare aftermarket pe gaz in loc de ulei pe ambele punti, nu doar pe spate.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Arian
- Mesaje:390
- Membru din:Sâm Iun 01, 2013 6:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0hdi 163CP 2010 BOURRASQUE
- Numar Inmatriculare:VS 01 NEO
- Localitate:Bucuresti
Re: amortizoare
In momentul cand schimbi amortizoarele, iti recomand sa schimbi si flansele, cauciucul ala din flanse nu este foarte rezistent si poti sa strici amortizoarele noi.
Eu am avut cam 1 luna amortizoare Sachs (problema lor a fost ca mi le-a montat gresit si mi-a curs 1 amortizor), dupa o cearta cu cei de la service, am cumparat amortizoare Kayaba pe care le folosesc si acum.
Nu stiu daca e de la amortizoare ca sunt noi sau din alt motiv, dar masina acum este mult mai ridicata decat alte C4. Nu cred ca alea vechi erau asa de terminate ca masina era la inaltime normala. Acum e mai sus decat ar trebui. Oricum, amortizoarele Sachs au cedat repede, cele Kayaba rezista, dar nu am incredere in ele.
Eu am avut cam 1 luna amortizoare Sachs (problema lor a fost ca mi le-a montat gresit si mi-a curs 1 amortizor), dupa o cearta cu cei de la service, am cumparat amortizoare Kayaba pe care le folosesc si acum.
Nu stiu daca e de la amortizoare ca sunt noi sau din alt motiv, dar masina acum este mult mai ridicata decat alte C4. Nu cred ca alea vechi erau asa de terminate ca masina era la inaltime normala. Acum e mai sus decat ar trebui. Oricum, amortizoarele Sachs au cedat repede, cele Kayaba rezista, dar nu am incredere in ele.
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: amortizoare
Si eu am doi ani de cand am Kayaba pe spate. Mie imi par a fi foarte ok. De asemenea am schimbat si flansele
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: amortizoare
Kayaba fac printre cele mai bune amortizoare pe ulei.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Re: amortizoare
De unde stiu eu daca am suspensie pentru drumuri grele, coborata sau standard? Mi se pare ca e cam inalta. Cum prind ceva banutzi vreau sa cumpar un kit de arcuri sport Eibach pro kit si nu merg cu orice tip de amortizoare. Sau.. pachetul pentru drumuri grele o fii ca la VW un tampon/distantier de 2cm sub arcuri?
Nu stiu ce isi doresc unii useri amortizoare mai moale spate.. mie cu roti pe 17 mi se pare ca e super confortabil.
Nu stiu ce isi doresc unii useri amortizoare mai moale spate.. mie cu roti pe 17 mi se pare ca e super confortabil.
- wonka jr.
- Mesaje:1533
- Membru din:Sâm Apr 11, 2009 9:55 pm
- Marca si model masina:Citroen DS3 1.6 hdi 92 cp
- Numar Inmatriculare:GL 88 WNK
- Localitate:Galati / Bucuresti
Re: amortizoare
nu exista pachet de drumuri grele la citroen. exista un singur tip de suspensie la fiecare masina. nu e ca la skoda sa iei pachet de drumuri grele sau pachet sport sa o lase cu 10mm mai jos decat standard.
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: amortizoare
Eibach pro-kit + amortizoare bilstein b6 sau b8 (cu b8 inseamna kit bilstein B12 sau eibach b12) si o geometrie mai agresiva a puntii fata (cum vine c4 din fabrica e fabulos, cum i se reface geometria in atelierele de la noi se transforma intr-un porc pe patine, subvirator maxim si cu un raspuns de 2ROL la schimbarile de directie) si te-ai cam scos.Noobz scrie:De unde stiu eu daca am suspensie pentru drumuri grele, coborata sau standard? Mi se pare ca e cam inalta. Cum prind ceva banutzi vreau sa cumpar un kit de arcuri sport Eibach pro kit si nu merg cu orice tip de amortizoare. Sau.. pachetul pentru drumuri grele o fii ca la VW un tampon/distantier de 2cm sub arcuri?
Nu stiu ce isi doresc unii useri amortizoare mai moale spate.. mie cu roti pe 17 mi se pare ca e super confortabil.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!