HDI 2.0 16V 138 Cp
- OMEN
- Mesaje:310
- Membru din:Vin Sep 19, 2008 6:13 pm
- Numar Inmatriculare:CJ 11 JIL
- Localitate:cluj napoca
- Contact:
O intrebare ptr Doc daca ne mai frecventeaza:Se face remapare la 2.0 si la cat urca performantele?
AUD UMBRE MENTOLATE
- OMEN
- Mesaje:310
- Membru din:Vin Sep 19, 2008 6:13 pm
- Numar Inmatriculare:CJ 11 JIL
- Localitate:cluj napoca
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
Daca am zis ca e ptr Doc interbarea nu inseamna ca nu vreau sa aud si alte pareri
AUD UMBRE MENTOLATE
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
http://www.obdtuning.ro/?s=lista&catego ... l=C4#lista" onclick="window.open(this.href);return false;
sau in cazul tau (dar tot aia e)
http://www.obdtuning.ro/?s=lista&catego ... l=C5#lista" onclick="window.open(this.href);return false;
sau in cazul tau (dar tot aia e)
http://www.obdtuning.ro/?s=lista&catego ... l=C5#lista" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
off omen sunt atatia "tuneri" ...despre toti auzi si vorbe bune si rele..vezi si tu despre care auzi mai multe bune si mergi la el. la motorul tau chiar se merita. Printre firmele mai cunoscute sunt : MasterTuner, RBN , SKN etc..
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
oriunde ti-ai face remaparea, gandeste-te mai intai sa-ti faci un test dyno inainte si dupa, de preferat in aceasi zi
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
380 NM cuplu si 163 de caluti...
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
Cind faceti remapari la asemenea dihanii ginditi-va foarte serios cel putin la un schimb de pneuri cu altele decit pentru consum optim cum sint cele stock.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- OMEN
- Mesaje:310
- Membru din:Vin Sep 19, 2008 6:13 pm
- Numar Inmatriculare:CJ 11 JIL
- Localitate:cluj napoca
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
Cei de la master tuner aveau un dinamometru. Poti sa mergi sa discuti cu Doc, cred ca si el iti poate rezerva timpi de dyno la MT.
Later Edit: vad ca esti din cluj, acolo nu stiu unde ai.
Later Edit: vad ca esti din cluj, acolo nu stiu unde ai.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- Mesaje:12
- Membru din:Joi Feb 28, 2013 4:59 pm
- Marca si model masina:Citroen C4.Mitsubishi Evo 9
- Numar Inmatriculare:B 777 GIY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
Feriti-va de cei de la SKN , mi-au spart motorul la un Porsche, bineinteles ca banii i-am vazut din parti.
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
Fara detalii si argumente cumva, postul tau e zero credibil'
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
-
- Mesaje:137
- Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
- Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
Nu s-a mai postat din 2009, dar uite ca cineva a reusit sa readuca topicul la viata. Oare ce legatura are un motor de porsche cu 2.0HDi?
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro
-
- Mesaje:12
- Membru din:Joi Feb 28, 2013 4:59 pm
- Marca si model masina:Citroen C4.Mitsubishi Evo 9
- Numar Inmatriculare:B 777 GIY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
Pai are ,probleme pot aparea si la o masina cu putere mai mica.
In cazul meu Porscheul Cayenne Turbo,a fost remapat fiind folosita metoda saracirii benzinei,lucru ce a dus la supraincalzirea camerei de ardere si topirea efectiva a unui piston.
Multi tuneri folosesc un amestec mai bogat tocmai pentru a proteja din principiu motorul de la astfel de surprize.
Si nu este prima masina cu motoare aduse in batista de la ei.
In cazul meu Porscheul Cayenne Turbo,a fost remapat fiind folosita metoda saracirii benzinei,lucru ce a dus la supraincalzirea camerei de ardere si topirea efectiva a unui piston.
Multi tuneri folosesc un amestec mai bogat tocmai pentru a proteja din principiu motorul de la astfel de surprize.
Si nu este prima masina cu motoare aduse in batista de la ei.
-
- Mesaje:137
- Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
- Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
Eu ma refeream la o comparatie intre un motor diesel si unul benzina. Metodele de tuning aplicate la cele doua variante de motorizare sunt total diferite. Exact asa cum spui, saracirea amestecului la un motor turbo benzina duce la o temperatura mai mare in camera de ardere si implicit la topirea pistoanelor. Sa zic asa este o greseala de incepator. Ori au saracit intentionat amestecul pentru mai multa putere, ori nu au luat in calcul ca la o putere mai mare aveau nevoie de un upgrade la pompa de benzina si injectoare.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: HDI 2.0 16V 138 Cp
Salut Doc.
Am si eu o rugaminte. Ce se poate obtine din 2L hdi ai C5'ului meu, care este cresterea de putere exacta in limitele "safe" si daca e nevoie de vreo modificare suplimentara a softului cutiei de viteze automata (daca are asa ceva) si nu in ultimul rand, un pret si cand esti disponibil sa umbli la ea pe perioada 01.07-20.07.2013 ? N-am mult timp la dispozitie, deci va trebui sa vin acolo, sa stau cat dureaza operatiunea de resoftare si sa plec in aceeasi zi.
O zi frumoasa si multumiri anticipate
PS: ai si PM
Am si eu o rugaminte. Ce se poate obtine din 2L hdi ai C5'ului meu, care este cresterea de putere exacta in limitele "safe" si daca e nevoie de vreo modificare suplimentara a softului cutiei de viteze automata (daca are asa ceva) si nu in ultimul rand, un pret si cand esti disponibil sa umbli la ea pe perioada 01.07-20.07.2013 ? N-am mult timp la dispozitie, deci va trebui sa vin acolo, sa stau cat dureaza operatiunea de resoftare si sa plec in aceeasi zi.
O zi frumoasa si multumiri anticipate
PS: ai si PM