Sprint Booster

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:
Re: Sprint Booster

Mesaj de Shadow » Joi Oct 28, 2010 10:58 am

Ce o fii asa de greu nu stiu... Amplifica semnalul trimis de pedala de acceleratie... pur si simplu...
Si in modul asta scapi de lagul ala infect...este un device f bun pentru cei care nu vor sa-si faca o resoftare...

Cine se pricepe putin la electronica poate face cutiuta aia cu 20E... Era un topic exact pe un forum din SUA despre EVOuri...cu schita exacta, ce componente ai nevoie...etc...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de Aiurica » Joi Oct 28, 2010 10:59 am

dar tu de ce stai ma pe site-uri cu evo?
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de Shadow » Joi Oct 28, 2010 11:00 am

Asa...ca fapt divers... ::P
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Sprint Booster

Mesaj de SonyAD » Dum Noi 07, 2010 3:04 am

O mare țeapă. La a mea, de la un punct încolo în cursa pedalei (cam pe la jumătate) motorul nu răspunde mai mult. Trântesc pedala în podea și nu trage mai tare. Și tare mi-e că nu din cauza potențiometrului sau că nu vrea ECU-ul să îmi luxeze gâtul.

Dacă ar fi doar o chestiune de apăsat pedala suficient de mult și repede nu mi-ar fi deloc greu să trântesc pedala de accelerație cum trântesc pedala de ambreiaj când schimb la 4500.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de Shadow » Lun Noi 08, 2010 12:05 pm

Nu e chiar asa...nu e teapa...este o solutie f buna pt cei care nu intentioneaza sa isi faca o resoftare...
Lagul ala initial chiar se poate rezolva prin amplificarea semnalului...

Intr-adevar...nu merita sub nici o forma 400E...dar asta e alta discutie...
Partea buna...nu o sa-ti influenteze niciodata garantia masinii...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Sprint Booster

Mesaj de SonyAD » Lun Noi 08, 2010 3:49 pm

Care lag? Eu nu am intercooler. Din compresor aerul intră direct în galeria de admisie. Lagul este cât se poate de mic. Iar de accelerat turbosuflanta mai repede, nu cred că se poate cu o mofetă electrică de o pui pe potențiometrul de accelerație.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de Shadow » Lun Noi 08, 2010 4:10 pm

Eu ma refer la, lagul produs de acceleratia drive-by-wire (actionare electronica) fata de cea pe cablu... nu vorbeam despre lagul produs de masinile turbo...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Sprint Booster

Mesaj de SonyAD » Lun Noi 08, 2010 7:43 pm

Care lag? Eu nu simt nici unul.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de Shadow » Lun Noi 08, 2010 9:51 pm

Probabil ca sunt eu mai sensibil...pana si la Type-R aveam un mic lag...mult mai mic decat la C4 dar se simtea...nu am vazut masina pana acum care sa nu fie pe cablu si sa nu aiba lag...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje:3270
Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de simply the lex » Lun Noi 08, 2010 10:10 pm

@SonyAD,e imposibil sa nu simti un lag,delay,intarziere in raspuns la apasarea acceleratiei fie ca ai diesel sau benzina stock.Asta ar insemna ca masina ta sa traga instant si ferm,direct proportional cu apasarea acceleratiei de piciorul tau.
Mai mult sau mai putin as compara acest lag cu senzatia pe care o ai atunci cand mergi subturat si accelerezi,masina va fi mai putin prompta in a face ceea ce vrei tu,nu te va baga in scaun ci va accelera progresiv.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Sprint Booster

Mesaj de SonyAD » Lun Noi 08, 2010 11:52 pm

Eu simt când ECU-ul taie preinjecția, în jur de 3000 de ture. De ce nu aș simți lagul?
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de mituc » Mar Noi 09, 2010 7:29 am

Voi vorbiti despre un device destinat masinilor cu motoare pe benzina care au si clapeta de acceleratie pe linga pedala, si va contraziceti cu unul care are diesel. FAIL.

++Confundati turbolag-ul cu lag-ul pedalei de acceleratie. Sau le amestecati. turbolag-ul exista la orice motor turbo pina la o anumita turatie.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje:3270
Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de simply the lex » Mar Noi 09, 2010 8:20 am

Personal nu am confundat nimic,incercam sa reproduc in cuvinte senzatia produsa de acel delay care in functie de regimul de mers(n cazul expus de mine cel subturat)isi face simtita prezenta fie la benzina fie la motoarele fara corp clapata(diesel).In functie de context "lag" poate avea aceeasi semnificatie cu intarziere,delay si ce substantive mai sunt pentru a descrie acel boost intarziat.Turbo-lagul este cu totul altceva.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de Shadow » Mar Noi 09, 2010 8:34 am

mituc scrie:Voi vorbiti despre un device destinat masinilor cu motoare pe benzina care au si clapeta de acceleratie pe linga pedala, si va contraziceti cu unul care are diesel. FAIL.

++Confundati turbolag-ul cu lag-ul pedalei de acceleratie. Sau le amestecati. turbolag-ul exista la orice motor turbo pina la o anumita turatie.
Nici eu nu am confundat nimic...eu nici nu am adus vb de turbo-lag...
Toti vad ca simtim acel lag/delay pe care Sprint Boosterul il 'remediaza' mai putin Sony...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Sprint Booster

Mesaj de SonyAD » Mie Noi 10, 2010 2:46 am

Shadow scrie:Eu ma refer la, lagul produs de acceleratia drive-by-wire (actionare electronica) fata de cea pe cablu... nu vorbeam despre lagul produs de masinile turbo...
Și eu am accelerație pe cablu. Potențiometrul este lângă filtrul de aer. :)

Imagine
Shadow scrie:Probabil ca sunt eu mai sensibil...pana si la Type-R aveam un mic lag...mult mai mic decat la C4 dar se simtea...nu am vazut masina pana acum care sa nu fie pe cablu si sa nu aiba lag...
Într-adevăr, și eu am simțit lag la un 406 2.0 HDi de 110.
simply the lex scrie:@SonyAD,e imposibil sa nu simti un lag,delay,intarziere in raspuns la apasarea acceleratiei fie ca ai diesel sau benzina stock.Asta ar insemna ca masina ta sa traga instant si ferm,direct proportional cu apasarea acceleratiei de piciorul tau.
Nu prea înțeleg. Da, pot să trântesc accelerația la fund aproape instantaneu. Asta nu înseamnă că motorul poate urca aproape instantaneu la 4500 de ture, chiar și pe liber, sau că mă aștept să poată face asta. Ar fi total nerealist. Are o grămadă de piese în mișcare ce trebuiesc accelerate. Ambielajul, volanta, axul cu came, până și apa din circuitul de răcire.

Nici când iau piciorul de pe accelerație turația nu scade instantaneu deși nu mai primește motorină. Trebuie consumată energia cinetică a vibrochenului și a celorlalte ansambluri care execută mișcare de rotație. Și de consumat o consumă pomparea aerului prin motor, frecările interne și pierderile inerțiale (ansamblurile care execută mișcări alternative - supape, culbutori, pistoane și biele).

Ideea e că începe să urce practic imediat ce încep să apăs. Sau, cel puțin, delay-ul este insesizabil. Deci reacționează imediat.
Shadow scrie:Nici eu nu am confundat nimic...eu nici nu am adus vb de turbo-lag...
Toti vad ca simtim acel lag/delay pe care Sprint Boosterul il 'remediaza' mai putin Sony...
Na. Dieselache. Tu calci pedala, el scuipă colea mai multă zeamă de conopidă direct în cilindru că aer era deja și gata mofetele. Nu trebuie să "aștepți" ca motorul să răspundă la deschiderea clapetei de accelerație.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”