Sprint Booster
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Ce o fii asa de greu nu stiu... Amplifica semnalul trimis de pedala de acceleratie... pur si simplu...
Si in modul asta scapi de lagul ala infect...este un device f bun pentru cei care nu vor sa-si faca o resoftare...
Cine se pricepe putin la electronica poate face cutiuta aia cu 20E... Era un topic exact pe un forum din SUA despre EVOuri...cu schita exacta, ce componente ai nevoie...etc...
Si in modul asta scapi de lagul ala infect...este un device f bun pentru cei care nu vor sa-si faca o resoftare...
Cine se pricepe putin la electronica poate face cutiuta aia cu 20E... Era un topic exact pe un forum din SUA despre EVOuri...cu schita exacta, ce componente ai nevoie...etc...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Sprint Booster
dar tu de ce stai ma pe site-uri cu evo?
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Sprint Booster
Asa...ca fapt divers...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
Re: Sprint Booster
O mare țeapă. La a mea, de la un punct încolo în cursa pedalei (cam pe la jumătate) motorul nu răspunde mai mult. Trântesc pedala în podea și nu trage mai tare. Și tare mi-e că nu din cauza potențiometrului sau că nu vrea ECU-ul să îmi luxeze gâtul.
Dacă ar fi doar o chestiune de apăsat pedala suficient de mult și repede nu mi-ar fi deloc greu să trântesc pedala de accelerație cum trântesc pedala de ambreiaj când schimb la 4500.
Dacă ar fi doar o chestiune de apăsat pedala suficient de mult și repede nu mi-ar fi deloc greu să trântesc pedala de accelerație cum trântesc pedala de ambreiaj când schimb la 4500.
Le lion flatulent est revenu.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Sprint Booster
Nu e chiar asa...nu e teapa...este o solutie f buna pt cei care nu intentioneaza sa isi faca o resoftare...
Lagul ala initial chiar se poate rezolva prin amplificarea semnalului...
Intr-adevar...nu merita sub nici o forma 400E...dar asta e alta discutie...
Partea buna...nu o sa-ti influenteze niciodata garantia masinii...
Lagul ala initial chiar se poate rezolva prin amplificarea semnalului...
Intr-adevar...nu merita sub nici o forma 400E...dar asta e alta discutie...
Partea buna...nu o sa-ti influenteze niciodata garantia masinii...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
Re: Sprint Booster
Care lag? Eu nu am intercooler. Din compresor aerul intră direct în galeria de admisie. Lagul este cât se poate de mic. Iar de accelerat turbosuflanta mai repede, nu cred că se poate cu o mofetă electrică de o pui pe potențiometrul de accelerație.
Le lion flatulent est revenu.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Sprint Booster
Eu ma refer la, lagul produs de acceleratia drive-by-wire (actionare electronica) fata de cea pe cablu... nu vorbeam despre lagul produs de masinile turbo...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Sprint Booster
Probabil ca sunt eu mai sensibil...pana si la Type-R aveam un mic lag...mult mai mic decat la C4 dar se simtea...nu am vazut masina pana acum care sa nu fie pe cablu si sa nu aiba lag...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Sprint Booster
@SonyAD,e imposibil sa nu simti un lag,delay,intarziere in raspuns la apasarea acceleratiei fie ca ai diesel sau benzina stock.Asta ar insemna ca masina ta sa traga instant si ferm,direct proportional cu apasarea acceleratiei de piciorul tau.
Mai mult sau mai putin as compara acest lag cu senzatia pe care o ai atunci cand mergi subturat si accelerezi,masina va fi mai putin prompta in a face ceea ce vrei tu,nu te va baga in scaun ci va accelera progresiv.
Mai mult sau mai putin as compara acest lag cu senzatia pe care o ai atunci cand mergi subturat si accelerezi,masina va fi mai putin prompta in a face ceea ce vrei tu,nu te va baga in scaun ci va accelera progresiv.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
Re: Sprint Booster
Eu simt când ECU-ul taie preinjecția, în jur de 3000 de ture. De ce nu aș simți lagul?
Le lion flatulent est revenu.
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Sprint Booster
Voi vorbiti despre un device destinat masinilor cu motoare pe benzina care au si clapeta de acceleratie pe linga pedala, si va contraziceti cu unul care are diesel. FAIL.
++Confundati turbolag-ul cu lag-ul pedalei de acceleratie. Sau le amestecati. turbolag-ul exista la orice motor turbo pina la o anumita turatie.
++Confundati turbolag-ul cu lag-ul pedalei de acceleratie. Sau le amestecati. turbolag-ul exista la orice motor turbo pina la o anumita turatie.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Sprint Booster
Personal nu am confundat nimic,incercam sa reproduc in cuvinte senzatia produsa de acel delay care in functie de regimul de mers(n cazul expus de mine cel subturat)isi face simtita prezenta fie la benzina fie la motoarele fara corp clapata(diesel).In functie de context "lag" poate avea aceeasi semnificatie cu intarziere,delay si ce substantive mai sunt pentru a descrie acel boost intarziat.Turbo-lagul este cu totul altceva.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Sprint Booster
Nici eu nu am confundat nimic...eu nici nu am adus vb de turbo-lag...mituc scrie:Voi vorbiti despre un device destinat masinilor cu motoare pe benzina care au si clapeta de acceleratie pe linga pedala, si va contraziceti cu unul care are diesel. FAIL.
++Confundati turbolag-ul cu lag-ul pedalei de acceleratie. Sau le amestecati. turbolag-ul exista la orice motor turbo pina la o anumita turatie.
Toti vad ca simtim acel lag/delay pe care Sprint Boosterul il 'remediaza' mai putin Sony...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
Re: Sprint Booster
Și eu am accelerație pe cablu. Potențiometrul este lângă filtrul de aer.Shadow scrie:Eu ma refer la, lagul produs de acceleratia drive-by-wire (actionare electronica) fata de cea pe cablu... nu vorbeam despre lagul produs de masinile turbo...
Într-adevăr, și eu am simțit lag la un 406 2.0 HDi de 110.Shadow scrie:Probabil ca sunt eu mai sensibil...pana si la Type-R aveam un mic lag...mult mai mic decat la C4 dar se simtea...nu am vazut masina pana acum care sa nu fie pe cablu si sa nu aiba lag...
Nu prea înțeleg. Da, pot să trântesc accelerația la fund aproape instantaneu. Asta nu înseamnă că motorul poate urca aproape instantaneu la 4500 de ture, chiar și pe liber, sau că mă aștept să poată face asta. Ar fi total nerealist. Are o grămadă de piese în mișcare ce trebuiesc accelerate. Ambielajul, volanta, axul cu came, până și apa din circuitul de răcire.simply the lex scrie:@SonyAD,e imposibil sa nu simti un lag,delay,intarziere in raspuns la apasarea acceleratiei fie ca ai diesel sau benzina stock.Asta ar insemna ca masina ta sa traga instant si ferm,direct proportional cu apasarea acceleratiei de piciorul tau.
Nici când iau piciorul de pe accelerație turația nu scade instantaneu deși nu mai primește motorină. Trebuie consumată energia cinetică a vibrochenului și a celorlalte ansambluri care execută mișcare de rotație. Și de consumat o consumă pomparea aerului prin motor, frecările interne și pierderile inerțiale (ansamblurile care execută mișcări alternative - supape, culbutori, pistoane și biele).
Ideea e că începe să urce practic imediat ce încep să apăs. Sau, cel puțin, delay-ul este insesizabil. Deci reacționează imediat.
Na. Dieselache. Tu calci pedala, el scuipă colea mai multă zeamă de conopidă direct în cilindru că aer era deja și gata mofetele. Nu trebuie să "aștepți" ca motorul să răspundă la deschiderea clapetei de accelerație.Shadow scrie:Nici eu nu am confundat nimic...eu nici nu am adus vb de turbo-lag...
Toti vad ca simtim acel lag/delay pe care Sprint Boosterul il 'remediaza' mai putin Sony...
Le lion flatulent est revenu.