Arcuri sport H&R vs WEITEC

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
iavladu
Mesaje:52
Membru din:Lun Apr 02, 2012 6:21 pm
Numar Inmatriculare:B-???-VLD
Localitate:Bucuresti
Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de iavladu » Mar Iun 25, 2013 6:45 pm

Salutare .

Am decis sa deschid acest subiect deoarece am o mica nedumerire la achizitia unor arcuri sport pentru c4-ul meu .
Intr-un final am ajuns la acestea doua : H&R si WEITEC .
As dori sa aud si parerea voastra :D

PS: La intrebarea "de ce le pun" raspunsul este : Vreau sa o las mai jos si sa fie mai rigida , stabilitate ++ .
C4 coupe 1.6i 110cp 2007

Asterix
Mesaje:97
Membru din:Mie Mar 13, 2013 8:08 am
Marca si model masina:C4 Coupe 1.6Hdi
Numar Inmatriculare:VL xx GAC
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de Asterix » Mar Iun 25, 2013 7:04 pm

spune'ne si ce preturi au arcurile poate mai intereseaza pe cineva ...

Cel mai important + ptr mine ar fi aspectul mai ales daca ai jante pe 17 .

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de Bogdan » Mar Iun 25, 2013 7:09 pm

Important este cu cat lasa fiecare masina si cat iti doresti tu sa o lasi!

Ca plusuri, look, mai rigida, dar nu te astepta la minuni cand vine vb de stabilitate..amortizorul va sta mai comprimat si o sa iti cam topaie..evident nu la mers normal ci cand te mai dai la ea!




Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje:3270
Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de simply the lex » Mar Iun 25, 2013 7:32 pm

Eu am coborat-o 35mm si mi se pare compromisul perfect fara alte riscuri.Amortizoarele au cedat primele celee de pe spate dupa aprox 20-30 mii km,erau cele stoc si eram constient ca vor muri.Este mai rigida,arata infinit mai bine si este si mai stabila dar nu iesit din comun sau wow.Eu am arcuri Vmaxx,niciuna din marcile enumerate de tine mai sus.Ca si parere eu consider ca merita.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de mituc » Mar Iun 25, 2013 8:48 pm

Ca sa intelegeti ce-a spus Bogdan si sa fac si mai clara afirmatia lui daca a lui a fost prea pe ocolite si protectiva, amortizor cu lungime si cursa OEM + arc mai scurt (cu mai mult de, sa zicem, 1.5cm) = FAIL.

In functie de greutatea masinii si gradul de coborire e posibil sa nu simtiti nimic, poate doar o usoara diferenta la confort (posibil in bine) pe drumuri cu denivelari mici pentru ca amortizorul fiind cu o parte din ulei/gaz trecut deja in camera cealalta reactia lui va fi mai domoala si lenta. Insa sansele de a-l da in cap fara sa aiba sansa de a riposta pe masura creste foarte mult, si asta se va vedea posibil si pe flanse (care unele pot pocni).

Insa efectul placebo lucreaza neincetat, imediat dupa astfel de modificari veti avea tendinta sa intrati mai tare in viraje si masina va sta bine (sau cum va sta ea), de fapt ca si inainte cind nu prea intrati asa si nu stiati ca sta asa. E ca atunci cind iti pui o evacuare ce-ti suna in creieri si impresia e ca masina e mai puternica, doar pentru ca simturile sint coplesite de magnitudinea schimbarii, sau de schimbarea in sine (sau ambele).

Deci daca faci schimbarea pentru stance - ok. Daca o faci pentru stabilitate - nu. Daca o faci pentru un posibil plus de comfort pe drumuri cu denivelari mici/crapaturi (de sub 1cm) - da, dar depinde si de caracteristicile arcului. Fiabilitatea intregului ansamblu insa dispare. Pregateste-te cu toate bucsele care se duc in mod normal (bara stabilizatoare, posibil ceva pe la brate) si fa-ti stoc de cite un set intr-un dulap in balcon.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de Bogdan » Mar Iun 25, 2013 9:23 pm

Nu crapa chiar asa multe..eu n am avut pb cu a mea...dar am si mers cu super grija! Acum de cand am suspensie normala si daca mai am si rotile pe 15 nu mai merg cu grija asa mare si masina se strica mai des..iar tre sa schimb cap de bara la numai 1 an in conditiile in care in 70000 km eu am schimbat doar cap de bara si bieleta pe stanga :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de mituc » Mar Iun 25, 2013 10:23 pm

Mersul cu grija salveaza multe. Ma refeream insa la aceleasi conditii de stres, de exemplu o denivelare serioasa luata cu aceeasi viteza.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

iavladu
Mesaje:52
Membru din:Lun Apr 02, 2012 6:21 pm
Numar Inmatriculare:B-???-VLD
Localitate:Bucuresti

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de iavladu » Mar Iun 25, 2013 10:39 pm

In primul rand fac schimbarea pentru stance .

Si da , intradevar efectul placebo este fara dar si poate prezent .

Da , sunt constient si de faptul ca va trebui sa am dulapiorul cu piese .
Eram doar foarte curios sa aud parerile unor oameni care au facut deja asta si stiu cum este. Mereu parerile vor fi impartite .
C4 coupe 1.6i 110cp 2007

iavladu
Mesaje:52
Membru din:Lun Apr 02, 2012 6:21 pm
Numar Inmatriculare:B-???-VLD
Localitate:Bucuresti

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de iavladu » Mar Iun 25, 2013 10:50 pm

A si da am uitat sa zic preturile :
H&R 860 ron - coboara 35 mm
Weitec 800 ron - coboara 30 mm
C4 coupe 1.6i 110cp 2007

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de mituc » Mar Iun 25, 2013 10:53 pm

Parerile vor fi mereu impartite pentru ca fiecare cauta ceva diferit cu aceeasi modificare, si reuseste intr-o masura diferita sa-si satisfaca dorintele. De asta vei auzi de la doua persoane diferite ca o aceeasi modificare e buna si respectiv nasoala. Si asta este motivul pentru care eu si bogdan am incercat sa subliniem cit mai multe aspecte.

Daca vrei stance atunci:
1. daca vrei o cadere mai mare decit ce-ti ofera un kit de arcuri H&R sau Eibach atunci mergi pe weitec (parca asta cobora mult, ceva de genul 20-80mm, nu?);
2. altfel mergi pe un kit de arcuri dintre cele de mai sus, pentru ca astfel vei pastra majoritatea componentelor suspensiei de fabrica, kiturile de arcuri facute de fime gen H&R, Eibach, etc au omologari pentru ca se incadreaza in anumite limite in ceea ce priveste deranjul functionarii amortizorului existent deja, a cursei bratului si presiunii pe bucse, geometria nu va avea dramatic de suferit (trebuie refacuta pentru siguranta), constantele elastice sint bine proportionate pentru masina respectiva (pozitie pe sasiu, greutate/apasare pe fiecare colt, etc) si cu omologarea TUV in buzunar poti omologa la RAR modificarea si apoi poti trece pe bune si ITP-ul.

Later edit: Ok, deci weitec nu e kit reglabil de suspensie, nu stiu de ce aveam impresia asta. Se gaseste si mai ieftin: http://www.4tuning.ro/magazin/arcuri-sp ... 64431.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sau:
http://www.coastadeest.ro/detalii-arcur ... 2-22_.html" onclick="window.open(this.href);return false;

H&R-urile le-am gasit la 187EUR fata TVA, deci cam 1000RON.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

iavladu
Mesaje:52
Membru din:Lun Apr 02, 2012 6:21 pm
Numar Inmatriculare:B-???-VLD
Localitate:Bucuresti

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de iavladu » Mar Iun 25, 2013 11:11 pm

In primul rand mersi pentru informatii .

In al doilea rand , nu vreau o cadere foarte mare . 35 mm cat ofera cele de la H&R imi este suficienta . Iar in legatura cu cele de la Eibach , problema este ca au coborare punte fata 30 , iar punte spate 25 mm iar eu nu vreau asta .

In final , pana nu treci tu prin asta , si nu iti formezi o parere proprie nu poti lua cu adevarat o decizie . cel putin eu asa sunt . Voi incerca si voi vedea si eventual voi reveni si eu cu o parere a mea . Fiecare isi doreste ceva anume , simte altfel masina , o conduce altfel etc Iar in final cred ca daca merg cu grija , nu voi schimba chiar atat de multe . dar asta ramane de vazut .
C4 coupe 1.6i 110cp 2007

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de mituc » Mar Iun 25, 2013 11:26 pm

Dpdv. al manevrabilitatii 30/25 e o proportie mai corecta de cadere decit una egala pe ambele punti. Si 30/25 e deja nasol pentru modul de lucru al amortizoarelor insa nu asa nasol precum 35/35.

Apoi, dpdv. al aspectului o cadere egala pe ambele punti iti va da o imagine cit de cit ok a rotii fata in aripa, iar roata spate va parea mai bagata sub aripa si va strica tot aspectul si simetria.

Eu as merge pe 30/25 atit pentru manevrabilitate cit si aspect. Tu faci cum crezi, insa eu am trecut prin asta :) Si inca trec.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de Bogdan » Mie Iun 26, 2013 8:25 am

Daca tot vrei doar stance, ia-ti atunci arcuri care sa coboare cu 50mm. Exo aici pe forum are asa ceva..
Si atunci gata esti in carti pentru ceea ce vrei tu
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

iavladu
Mesaje:52
Membru din:Lun Apr 02, 2012 6:21 pm
Numar Inmatriculare:B-???-VLD
Localitate:Bucuresti

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de iavladu » Mie Iun 26, 2013 10:22 am

Ok dar si cu amortizoarele cum ramane?
C4 coupe 1.6i 110cp 2007

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de Bogdan » Mie Iun 26, 2013 10:47 am

Pai cum sa ramana..30 sau 50 mm..tot aia e..tot comprimate stau, tot va topai, tot se vor strica mai repede :), dar esti stance :)

Mituc, 30/25 e fix pix, atat timp cat el vrea stance...nu va simti diferenta de look decat foarte putin.
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”