Arcuri sport H&R vs WEITEC

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:
Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de mituc » Mie Iun 26, 2013 12:40 pm

iavladu scrie:Ok dar si cu amortizoarele cum ramane?
Vrei stance - trebuie sa suferi putin. Mai schimbi un amortizor, mai dai cu spoilerul fata intr-un cotor de mar...
Bogdan scrie:Mituc, 30/25 e fix pix, atat timp cat el vrea stance...nu va simti diferenta de look decat foarte putin.
Daca ar vrea doar stance da, dar nici el nu stie ce vrea, si noi tot incercam sa-l ajutam sa nu-si distruga masina.

Diferenta e semnificativa chiar si de 0.5cm intre o cadere de 35mm versus una de 30 (pentru fata). Aia 0.5cm rezerva de cursa inseamna un plus semnificativ de volum de gaz sau ulei (functie de amortizoare) care ajuta la functionarea amortizorului. Daca amortizorul are o cursa de, sa zicem, 10cm, o diferenta de 5mm de la 7cm la 7.5cm inseamna vreo 8% mai mult gaz/ulei care se va participa la incarcare.
De la o cadere de 3cm la una de 5 e diferenta enorma, gindeste-te doar la fizica gazelor si la faptul ca toate fortele alea variaza lilniar cu volumul, toate astea intr-o piesa care are caracteristici elastice relativ progresive, nu liniare (pe capat nu-i ramine nimic).

Diferenta de la stock la -30/25 e imensa. 5cm mai jos mi se pare deja nepractic si prea stance pentru o masina folosita cit de cit zilnic, si sa nu-mi zica OP ca nu foloseste masina asta zilnic si de fapt mai are o dacie 1300 pe care o rupe prin oras in timp ce C4-ul sta in parcare :)
Si daca aspectul e important eu inca imi mentin recomandarea pentru o cadere inegala pentru fata si spate, pentru ca roata din spate va intra prea sub aripa si va arata aiurea.
Si mai e aspectul practic, in momentul incarcarii unei masini majoritatea greutatii suplimentare va solicita puntea spate. Si o cadere de 5cm cu amortizoarele stock deja duc la dileme de genul "Sa fac plin sau sa las rezervorul la jumate?".
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

iavladu
Mesaje:52
Membru din:Lun Apr 02, 2012 6:21 pm
Numar Inmatriculare:B-???-VLD
Localitate:Bucuresti

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de iavladu » Mie Iul 10, 2013 2:54 pm

Imi cer scuze pentru absenta .

Revin asupra subiectului pe care l-am rezolvat : Am achizitionat arcurile H&R . Multumesc tuturor pentru sfaturi.
Dpdv al confortului sta mai bine decat ma asteptam iar dpdv al handlingului pot spune ca imi da impresia ca e ceva mai "fluida" .

Si niste poze :

Inainte :
Imagine

Dupa :
Imagine
C4 coupe 1.6i 110cp 2007

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de mituc » Mie Iul 10, 2013 7:20 pm

Ok, dar arcurile alea nu spuneau ca vor scadea garda la sol cu 30mm pe fata si 35 pe spate? Ca eu vad cam 15mm diferenta.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
stormrage
Mesaje:625
Membru din:Joi Feb 17, 2011 8:44 pm
Marca si model masina:Citroen C4
Numar Inmatriculare:AR-86-STD
Localitate:Arad
Contact:

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de stormrage » Joi Iul 11, 2013 1:34 am

e mai mult de 15 la orice ora ::P
doar la arcuri, nu va fi niciodata diferenta foarte mare... dar acolo e un 30

iavladu
Mesaje:52
Membru din:Lun Apr 02, 2012 6:21 pm
Numar Inmatriculare:B-???-VLD
Localitate:Bucuresti

Re: Arcuri sport H&R vs WEITEC

Mesaj de iavladu » Joi Iul 11, 2013 10:42 am

35mm fata/spate . 35 mm nu e mult , e clar ca nu e o diferenta mare insa este sesizabila .
C4 coupe 1.6i 110cp 2007

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”